وکیل مهاجرت به ترکیه

وکیل مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه به دلایل مختلفی و با مقاصد مختلفی انجام می‌شود. اگر شما هم قصد مهاجرت دارید، داشتن یک وکیل مهاجرت به ترکیه برای تان واجب است. فرقی نمی‌کند که به دنبال گرفتن اقامت تحصیلی ترکیه هستید و یا به دنبال مهاجرت دائم به ترکیه باشد، داشتن یک وکیل مهاجرتی ترکیه فرآیند مهاجرت شما را تسریع می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های یک وکیل درجه یک آشنا کنیم.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

چرا به وکیل مهاجرت به ترکیه نیاز داریم؟

سالانه افراد زیادی برای سفر، تحصیل، کار یا اقامت به این کشور سفر می‌کنند. مهاجرت به ترکیه بسته به دلیل و مدت زمان اقامت به ویزا یا سایر مجوزها نیاز دارد. مراجعه به یک موسسه حقوقی و تماس با وکلای مهاجرتی که در زمینه‌ی در امور روش‌های قانونی مهاجرت تخصص داشته باشند می‌تواند با بررسی تمامی شرایط مورد نیاز برای ورود به این کشور از روش‌های کاملا قانونی متقاضی را به هدفش برساند.

وکیل مهاجرت به ترکیه موظف است صفر تا صد فرایند مهاجرت را برای متقاضیان توضیح دهد. توضیحات ارائه‌شده و راهنمایی‌های لازم باتوجه‌به نوع روش مهاجرت می‌توانند متفاوت باشند. این روش‌ها انواع گوناگونی دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج و… اشاره کنیم. شرایط هرکدام از این روش‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و وکیل مهاجرت باید با تمامی قوانین آشنایی داشته باشد. در ادامه به بررسی و شرایط انواع اقامت در ترکیه می‌پردازیم:

چرا به وکیل مهاجرت به ترکیه نیاز داریم؟

اقامت توریستی ۶ ماهه

در صورتی که شخص بخواهد بیش از ۳ ماه در ترکیه برای گردشگری اقامت داشته باشد، باید برای اخذ ویزای توریستی ۶ ماهه اقدام کند. در این نوع مهاجرت وکیل مهاجرت به ترکیه برای فرد متقاضی توضیح خواهید داد که فرد متقاضی به هیچ وجه اجازه‌ی کار یا تحصیل و انجام هر گونه فعالیت اقتصادی را نخواهد داشت. در صورتی که فرد متقاضی خانه‌ای در ترکیه اجاره کند می‌تواند با ارائه‌ی اجاره نامه این ویزای توریستی را ۶ ماه دیگر تمدید کند و به مدت ۱ سال در ترکیه اقامت داشته باشد.

لازم به ذکر گرفتن اقامت توریستی ترکیه سریعترین راه برای ورود به این کشور می‌باشد که اکثر وکلای مهاجرت به ترکیه آن را پیشنهاد می‌کنند. اما با گرفتن ویزای توریستی ترکیه فرد متقاضی تنها و در بهترین حالت به مدت یک سال می‌تواند در این کشور حضور داشته باشد.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

این روشی است که کمتر پیش می‌آید یک وکیل مهاجرت به ترکیه آن را به متقاضیان اقامت دائم ترکیه توصیه کند. اگر به دنبال یک ازدواج صوری برای مهاجرت به ترکیه هستید باید بگویم که به احتمال زیاد موفق نخواهید شد. زیرا در صورت ازدواج با یک شهروند ترکیه‌ که حتما باید ملتی ترک داشته باشد و پناهنده نباشد، به شما اقامت دائم ترکیه داده نخواهد شد.

به مدت ۳ الی ۵ سال شما فقط در قالب توریست می‌توانید به ترکیه بیایید و مدت زمان اقامت شما نباید بیش از ۹۰ روز باشد. پس از این مدت در صورتی که ماموران تحقیقات لازم را در مورد ازدواج شما انجام داده باشند و از صوری نبودن ازدواج شما مطمئن شوند، به شما اقامت دائم ترکیه داده خواهد شد.

مهاجرت به ترکیه از طریق خریدن ملک

مهاجرت به ترکیه از طریق خریدن ملک

وقتی برای دریافت اقامت دائم به یک وکیل مهاجرت به ترکیه مراجعه می‌کنید، قطعا اولین روشی که به شما پیشنهاد داده خواهد شد، مهاجرت از طریق خرید ملک در این کشور خواهد بود. مهاجرت به ترکیه از طریق خریدن ملک ساده‌ترین روش برای به دست آوردن اقامت دائم ترکیه است. پس از خرید ملک در ترکیه، دولت به صاحب ملک اجازه‌ی اقامت ۱ ساله می‌دهد و پس از این مدت فرد متقاضی به مدت ۵ الی ۸ سال می‌تواند این اقامت را هر یک سال یک بار تمدید کند. پس از این مدت اگر هنوز ملک به نام متقاضی باشد می‌تواند برای سب اقامت دائم ترکیه درخواست دهد. در این نوع اقامت فرد اجازه‌ کار دارد و می‌تواند خانواده‌ی خود را همراهش ببرد. خود شخص و خانواده و فرزندان اجازه‌ی تحصیل در ترکیه دارند.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

ترکیه از نظر اقتصادی در جایگاه بیستم جهان قرار دارد و از جمله کشورهایی است که از لحاظ اقتصادی در جایگاه خوبی به سر می‌برد. یکی از روش‌های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری است و تنها راه آن هم ثبت شرکت در ترکیه است. به عبارت دیگر شما قبل از شروع هر فعالیت اقتصادی در ترکیه ابتدا باید یک شرکت در آنجا ثبت کنید. این فعالیت شامل هر نوع فعالیت اقتصادی و تجاری از باز کردن رستوران گرفته تا آرایشگاه و … می‌شود.

این روش مسیر پیچیده‌ای و مراجعه به یک وکیل مهاجرت و دادن وکالت به او متقاضی را در بوروکراسی اداری و رفت و آمد بیش از حد به کنسولگری یاری خواهد کرد. ابتدا فرد متقاضی باید یک طرح توجیهی را در کنسولگری ترکیه در ایران تایید کند و پس از تایید کنسول‌گری برای گرفتن مجوز از وزارت کار ترکیه اقدام کند. برای شروع این فرآیند ابتدا باید اساسنامه و نام تجاری شرکت خود را در سامانه‌ی مرسیس ثبت کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

مهاجرت به ترکیه از طریق کار فرآیندی سخت و زمانبر است که غالباً فقط با مداخله‌ی وکیل مهاجرت به ترکیه به سرانجام می‌رسد. اخذ اقامت ترکیه از طریق کار مستلزم آن است که یک شرکت در ترکیه از شما دعوت به کار کند اما پیدا کردن کار در ترکیه برای یک خارجی چندان آسان نیست. زیرا هر موقعیت شغلی با شرایط و نیازهایش در میان مردم کشور ترکیه آگهی می‌شود و در صورت نبودن فردی برای همکاری با این شرایط، کارفرما می‌تواند یک خارجی را استخدام کند یعنی اولویت استخدام با اتباع ترکیه است.

ارتباط با یک وکیل مهاجرت به ترکیه مجرب می‌تواند این فرآیند سخت و به نظر غیر ممکن را برای متقاضی آسان کند. در بین افراد سودجوی زیادی هستند که با وعده‌ی کار در ترکیه مبالغ زیادی را از متقاضیان دریافت کرده و در نهایت کار را به جایی نمی‌رسانند. پس حتما قبل از هرگونه پرداخت وجه از قانونی بودن کار آنها مطمئن شوید

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه 2022

. کشور ترکیه یکی از بهترین کشورهایی است که می‌توانید برای مهاجرت انتخاب کنید. کشور ترکیه به متقاضیان این اجازه را می‌دهد تا مسیر مهاجرت به این کشور را ساده‌تر از کشورهای اروپایی طی کرده و با هزینه‌های کمتری ویزای ترکیه را اخذ کنند.

یک وکیل مهاجرتی ترکیه خوب را از کجا می توان یافت؟

سالانه افراد زیادی برای سفر، تحصیل، کار یا اقامت به ترکیه سفر می‌کنند. مهاجرت به ترکیه باتوجه به دلیل و مدت زمان اقامت به ویزا یا سایر مجوزها نیاز دارد. مراجعه به یک موسسه حقوقی و تماس با وکلای مهاجرتی می تواند شما را به سمت مسیر درست هدایت کند. اگر به دنبال یک وکیل مهاجرت به ترکیه خوب می باشید، موسسه هرمس اپلای می تواند در این راستا شما را یاری کند.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
دلایل داشتن وکیل مهاجرت چیست؟
مراجعه به یک موسسه حقوقی و تماس با وکلای مهاجرتی که در زمینه‌ی در امور روش‌های قانونی مهاجرت تخصص داشته باشند می‌تواند با بررسی تمامی شرایط مورد نیاز برای ورود به این کشور از روش‌های کاملا قانونی متقاضی را به هدفش برساند
روش های مهاجرت و اقامت در ترکیه چیست؟
اقامت توریستی ۶ ماهه / مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج / مهاجرت به ترکیه از طریق خریدن ملک / مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری / مهاجرت به ترکیه از طریق کار
سریع ترین راه برای ورود به ترکیه چیست؟
اقامت توریستی سریع ترین راه برای ورود به این کشور می باشد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

16 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اقای پیمان حقیقی
2 سال قبل

سلام . میخواستم به ترکیه مهاجرت کنم‌اما دقیق نمیدونم از کجا و چجوری؟
میشه ی مقاله یا چیزی معرفی کنید بهم بی زحمت

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  اقای پیمان حقیقی
2 سال قبل

سلام پیشنهاد میکنم مقاله مهاجرت به ترکیه رو مطالعه بفرمایید از طریق لینک زیر
https://www.hermesapply.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

reza
2 سال قبل

با سلام
من کارشناس ارشد شبکه های کامپیوتری هستم و 18 سال سابقه کار و مهارت در کامپیوتر و آی تی دارم در خصوص مهاجرت به ترکیه می توانم کار پیدا کنم؟

کارشناس هرمس
پاسخ به  reza
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر .
ما برای مهاجرت کاری ترکیه اقدام نمیکنیم متاسفانه .
ولی شما با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی که دارید شانس بالایی برای کار در کشور آلمان و استرالیا دارید .

کمالی
4 سال قبل

بنده بازنشسته آموزش وپرورش بامدرک لیسانس درمقطع ابتدایی چند مدتی هست که توفکر مهاحرت به خارج شدم تواین کشورا ترکیه را انتخاب کردم .متولد 1345شمسی هستم ودلم میخواد تویه شرکت ترکیه کارکنم از کار هیچ واهمه ای ندارم زبان ترکی ایرانیم تقریبآ فوله فعلآ اوزاع مالیم حدود 50میلیونه که میخوام یه چند سالی خودم برم واوضاع مالیمون که با رسیدن ارث همسرم ومناسب بودن شرایط زندگی در ترکیه مهاجرت خانواده صورت بگیرد .

کارشناس مهاجرت
پاسخ به  کمالی
4 سال قبل

سلام
با توجه به انتخاب کشور ترکیه که در اولویت های شما است،لازمه که رزومه ای از شما رو داشته باشیم و پیرو اون بتونیم شرایط رو بررسی و با اعلام نیازهای مربوطه در خدمت تون باشیم. لطفا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

فاطمه
پاسخ به  کارشناس مهاجرت
3 سال قبل

سلام من دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش هستم و قصد دارم از طریق ویزای کار وارد کشور ترکیه بشم و قصدم این هست که در مدارس و آموزشگاه های زبان در این کشور تدریس کنم. سرمایه هم بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دارم. خاستم بدونم در ابتدای امر چگون و از کجا باید شروع کنم.
سپاس از سما

کارشناس هرمس
پاسخ به  فاطمه
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر .
ما برای کار در ترکیه در حال حاضر اقدام نمیکنیم .

اتوسا حسين خان
4 سال قبل

سلام
ميخواستم بدونم من با ١٠ سال سابقه سوپروايزر ازمايشگاه ژنتيك ميتونم تركيه از طريق كار اقدام كنم؟؟

امین بهرامی
پاسخ به  اتوسا حسين خان
4 سال قبل

با سلام
رشته تحصیلی تون رو هم می فرمایید؟

رها
4 سال قبل

سلام آیا با مدرک اتاق عمل میتونم در ترکیه همزمان با تحصیل کار هم بکنم

امین بهرامی
پاسخ به  رها
4 سال قبل

سلام
نخیر نمیتونید

پانته آ
پاسخ به  امین بهرامی
3 سال قبل

سلام میخواستم بدونم که هزینه ی وکیل برای گرفتن اقامت کاری در ترکیه چقدر هست

کارشناس هرمس
پاسخ به  پانته آ
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر .
ما برای کار در کشور ترکیه اقدام نمیکنیم .

نیما
پاسخ به  رها
3 سال قبل

سلام من 23 سالمه ، 50میلیون سرمایه دارم. مدرک بین المللی نجات غریق رو دارم ، زبان انگلیسی هم کاملاً یاد دارم ، میخواستم ببینم با توجه به حرفه من +مدارک،کاری برام پیدا میشه؟

هرمس اپلای
پاسخ به  نیما
3 سال قبل

سلام وقت بخیر ، با توجه به سنتون برای دوره های آوسبیلدونگ میتونیم اقدام کنیم

کادر هرمس اپلای