وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا

آیا میدانستید برای مهاجرت به کانادا نیاز به وکیل مهاجرت به کانادا دارید؟ اما وکلای مهاجرت به کانادا به تنهایی نمیتوانند کاری برای شما بکنند و به همین دلیل با موسسه های مهاجرتی همکاری میکنند برای این که با این موارد بیشتر آشنا بشویم در این مقاله ارزشمند همراه ما باشید .

در سال­های اخیر ایرانیان زیادی اقدام به مهاجرتبه سایر کشورها کرده ­اند. یکی از مقاصد محبوب و همیشگی ایرانیان کشور پهناور کانادا می ­باشد. طبق آمار سال ۲۰۱۶ ایرانیان با ۴۲۰ هزار مهاجر، چهارمین ملیت تشکیل دهنده مهاجران این کشور می ­باشند. برای متقاضیان مهاجرت یکی از مهم‌ترین اقدامات بهره گیری از مشاورین یا وکیل مهاجرت به کانادا می ­باشد. اما نکته­ ای که بسیاری از آن آگاه نیستند تفاوت میان مشاوران مهاجرتی با وکیل مهاجرت به کانادا است.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

مشاور و وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت می ­تواند در مصاحبه مهاجرت موکل خود حضور داشته باشد و اگر پرونده مهاجرت شما در دادگاه شکست بخوردمی­تواند نسبت به رأی شما اعتراض بزند و دادخواست بدهد.

مشاوران مهاجرت به کانادا باید عضو اعضای مشاوران این کشور و همچنین شورای تنظیم مقررات کانادا (ICCRC) باشند تا مجوز فعالیت حرفه­ای در زمینه مهاجرت را به دست بیاوردند. ولی وکلا نیاز به عضویت در این سازمان­ها را ندارند و می ­توانند وکالت هر پرونده‌ای را قبول کنند. البته باید گفت بسیاری از خدماتی که وکلای مهاجرت به کانادا ارائه می­دهند مشاوران نیز می­توانند انجام دهند ولی مشاوران اجازه همراهی فرد در دادگاه را ندارند.

وظایف و تعهدات وکیل مهاجرت به کانادا

مهم‌ترین ویژگی که وکیل مهاجرت به کانادا باید داشته باشد مانند دیگران وکیلان تعهد کاری است. در کانادا وکیل با گرایش حقوق بین الملل می‌تواند در زمینه مهاجرت فعالیت کند. بنابراین وکیل مهاجرت به کانادا باید روی مواردی چون قوانین اقامت، قوانین تابعیت، شرایط کشور کانادا برای مهاجرت راه­های سرمایه گذاری خارجی، شرایطتحصیل در مدارس و دانشگاه­های کانادا و … آگاهی و تجربه داشته باشد.

وظایف و تعهدات وکیل مهاجرت به کانادا

قوانین مهاجرت کانادا

همان طور که گفته شد پرونده­ های مهاجرت به کانادا ممکن از طرق مختلف مانند تحصیلی، کاری، ازدواج و غیره باشد. که در اینجا به تشریح مختصری از این موارد می­پردازیم.

قوانین مهاجرت کانادا

دریافت ویزا کاری کانادا

در سال ۲۰۱۵ اداره مهاجرت به کانادا سیستمی به نام (Express Entry) را برای مهاجرت معرفی که در آن متقاضیان مهاجرت با توجه به دارا بودن آیتم­های موجود امتیاز کسب می‌کنند و در بین افراد با امتیاز بالای ۴۰۰ قرعه کشی انجام می­شود. در این رتبه بندی امتیاز معرفی از سمت کارفرمای کانادایی برای فرد ۶۰۰ امتیاز بود که این نشان می­دهد اقدام برای ویزای کار در کانادا به شرط پذیرش فرد از سمت شرکتی کانادایی خود به تنهایی برای کسب امتیاز اکسپرس اینتری کانادا کافی بوده است. اما در نزدیکی سال ۲۰۱۷ این امتیاز از ۶۰۰ به ۵۰ کاهش چشم گیری داشت. و این امر تغییرات مداوم در قوانین مهاجرت و لزوم به روز شدن مداوم اطلاعت وکلای مهاجرت به کانادا را به خوبی بیان می‌کند.

دریافت ویزا تحصیلی کانادا

برای دریافت ویزای تحصیلی در سه مرحله­ ی قبل از ورود به کانادا، در لحظه­ ی ورود به کانادا، بعد از ورود به کانادا اقدام کرد.<بیشتر پرونده­های مهاجرت تحصیلی مربوط به مرحله­ قبل از ورود به کانادا است. شخص متقاضی درخواست تحصیل خود را برای هنگامی که در کشور خودش است برای مرکز آموزشی مورد نظرش می‌فرستند و در صورت پذیرش آن می ­تواند برای مهاجرت اقدام نماید.امکان درخواست ویزای تحصیلی به محض ورود به کانادا برای اتباع ایران، افغانستان و تاجیکستان وجود ندارد.برای افرادی که در حال حاضر با ویزای تحصیلی در کانادا حضور دارند و اکنون قصد ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را دارند می‌توانند در خواست ویزای تحصیلی بعد از ورود به کانادا را بدهند.

همچنین کسانی که با ویزای کار به کانادا مهاجرت کردن و الان قصد تبدیل ویزای خود به ویزای تحصیلی دارند این امکان مهیا است.برای گرفتن ویزای تحصیلی نیاز به داشتن پذیرش، مدرک زبان مورد نیاز آن موسسه، داشتن نمرات بالا در دروس تخصصی برای دانشگاه­های با رنک بالاتر، ارائه مدارکی که داشتن توان مالی برای تحصیل همچنین تضمینی برای برگشت بعد از اتمام تحصیل، داشتن سلامت جسمانی و اثبات عدم سابقه ارتکاب به جرم به پلیس مهاجرت است. بدیهی است که داشتن وکیل باتجربه می‌تواند در گرفتن ویزای تحصیلی و همچنین گرفتن پذیرش از مؤسسات آموزشی معتبرتر شما را یاری دهد.

دریافت ویزا تحصیلی کانادا

دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

یکی دیگر از راه­های مهاجرت به کانادا در خواست ویزای سرمایه گذاری است. اما قوانین مربوط به سرمایه گذاری در استان­های مختلف کانادا متفاوت است. اینجا است که دانش و تجربه وکیل مهاجرت به کانادا مورد نیاز است. برای مثال مبالغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری و نحوه ارائه سرمایه برای استان­های متفاوت، متفاوت است. در برخی استان­ها مؤسسات مالی و اعتباری وجود دارند که در کار پرداخت مبلغ سرمایه گذاری به متقاضیان کمک می‌کنند و ریسک این کار را برای آنان به حداقل می‌رسانند.

ویژگی‌ های بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

اگر می‌خواهید بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را بشناسید باید با ویژگی‌های او آشنا شوید. این وکلا باید بتوانند به‌ خوبی شما را با شرایط کشور کانادا آشنا کنند و بهترین روش را برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا به شما پیشنهاد دهند. در ادامه مهم‌ ترین ویژگی‌ های وکلای مهاجرت را با هم بررسی می‌کنیم:

  • از کد عضویت ICCRC برخوردار باشد. این کد به اداره مهاجرت کانادا نشان می‌دهد که وکیل شما برای مهاجرت معتبر بوده است و شما می‌توانید سایر کارهای مهاجرت خود را از طرف او پیگیری کنید.
  • بهترین وکیل مهاجرت به شما قول قبول شدن ویزا را نمی‌دهد، بلکه شما را با ریسک‌های مسیر آشنا می‌کند و در تلاش است تا میزان ریجکت شدن ویزای شما را به کمترین میزان ممکن برساند.
  • وکلای مهاجرت به کانادا طبق قوانین پیش می‌روند و هرگز قوانین کشور را دور نمی‌زنند.
  • وکیل شما باید همواره به تمام سؤالات شما پاسخ دهد و تا پایان کار ویزا همراه شما باشد.
  • اگر شما هیچ نوع زمینه‌ای برای مهاجرت به کانادا نداشته باشید، وکیل موظف است به شما پیشنهاد کند که از فکر مهاجرت منصرف شوید.

وکیل مهاجرت به کشور کانادا چه کارهایی برای ما می‌ کند؟

حال باید با وظایف این وکلا آشنا شوید. خدماتی که توسط این وکلا انجام می‌شوند بسیار زیاد هستند. وکلای مهاجرت به شما کمک می‌کنند تا راحت‌ تر به کشور مقصد مهاجرت کنید. در ادامه مهم‌ ترین خدمات این وکلا را با هم بررسی می‌کنیم:

  • ارائه مشاوره در مورد بهترین روش مهاجرت بر اساس شرایط متقاضی
  • ارائه راهنمایی در مورد قوانین مهاجرتی در کشور کانادا
  • ارائه فهرستی از مدارک که برای اخذ ویزا لازم است
  • وکیل شما باید مدارکتان را نیز به سفارت کشور مقصد ارسال کند
  • مشخص کردن وقت برای مصاحبه برای فرد متقاضی از سوی سفارت
  • مشاوره دادن به متقاضی برای آمادگی در مصاحبه سفارت
  • به حداقل رساندن ریجکت ویزا و رفع مشکلات مربوط به آن یکی از خدمات وکیل مهاجرت به کانادا است
  • ارائه اطلاعات کامل در مورد وضعیت اقتصادی کانادا به متقاضیان

آیا برای مهاجرت به کانادا نیاز بهترین وکیل مهاجرت به کانادا دارای چه شرایطی است؟ به وکیل است؟

برای اینکه به کانادا مهاجرت کنید، به وکیل نیازی نخواهید داشت؛ اما داشتن وکیل روند اخذ ویزا را برای شما سریع‌ تر و آسان‌ تر می‌کند. وکیل‌های مهاجرتی با داشتن اطلاعات کامل در مورد کشور مقصد و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت درصد ریجکت شدن ویزای شما را به میزان زیادی کاهش می‌دهند. علاوه بر این ممکن است شما روش‌ های مختلفی برای مهاجرت پیش روی خود داشته باشید، این وکلا می‌توانند با شناخت انواع روش‌های مهاجرت بهترین شیوه را به شما پیشنهاد دهند.

بر اساس آمار ارائه‌ شده توسط کشور کانادا باید به شما بگوییم درصد ویزاهای مورد تأیید که از طریق وکیل اقدام به مهاجرت کرده بودند، به‌ شدت بالا است. همچنین کشور کانادا وکلای مهاجرت را برای اقامت موقت به رسمیت می‌شناسد و شما می‌توانید از طرف وکلایی که دارای کد عضویت هستند به‌راحتی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. علاوه بر این وکیل مهاجرت به کانادا مدارک مورد نیاز شما را به سفارت خانه و کنسولگری ارسال می‌کند و می‌تواند سؤالات مصاحبه را با شما کار کند و درصد پذیرش ویزای شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا چه شرایطی دارد؟

حال ممکن است در مورد شرایط وکیل مهاجرت به کشور کانادا سؤالاتی داشته باشید. وکلای مهاجرت باید یک سری شرایط داشته باشند تا بتوان از آن‌ها به‌ عنوان مشاور برای اخذ اقامت استفاده کرد. برخی از این وکلا دارای شهرت و اعتبار بسیار بالایی هستند و همین مسئله نیز موجب شده تا هزینه بیشتری برای مشاوره از فرد متقاضی اخذ کنند. این وکلا دانش بسیار زیادی در مورد کشور کانادا دارند و می‌توانند به شما کمک کنند در سریع‌ ترین زمان ممکن به این کشور مهاجرت کنید.

علاوه بر این مهارت ارتباطی وکلای مهاجرت باید بسیار بالا باشد. این افراد باید بتوانند چه به‌ صورت شفاهی و چه به‌صورت کتبی با سفارت گفتگو کنند. همچنین بالا بودن مهارت ارتباطی به شما کمک می‌کند تا پاسخ سؤالاتتان را در سریع‌ ترین زمان ممکن به دست آورید. مسئله بعدی به‌روز بودن اطلاعات وکیل مهاجرت به کانادا است.

وکیل شما باید از آخرین قوانین کشور کانادا باخبر باشد و به شما کمک کند بر اساس آن قوانین بهترین روش مهاجرتی را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. از دیگر شرایط وکیل مهاجرت می‌توان به پیگیر بودن او اشاره کرد. وکیل شما باید در تمام مسیر مهاجرت با شما همراه بوده و پیگیر کارهایتان از سفارت باشد. در برخی مواقع که سفارت از شما مدارک بیشتری می‌ خواهد، وکیل می‌تواند با ارائه این مدارک کمک فراوانی به شما کند.

وکیل مهاجرت به فرانسه

وکیل مهاجرت به فرانسه

افراد زیادی با انگیزه‌های متفاوتی خواهان مهاجرت به فرانسه هستند. برای مهاجرت به کشور مذکور همانند هر کشور دیگری شما نیاز به وکیل مهاجرت به فرانسه خواهید داشت.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله خواندید برای مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله کانادا شما نیاز به یک وکیل مهاجرت دارید تا بتواند شما را در یکسری موضوعات مانند مصاحبه ها همراهی کند ما در این مقاله تفاوت بین مشاور و وکیل مهاجرت را خدمتتان عرض کردیم. وکیل مهاجرت به کانادا به تنهایی قادر نیست برای شما کاری انجام دهد پس در کنار آن به موسسه های مهاجرتی هم ممکن است نیاز داشته باشد. ما در این مقاله بطور کامل توضیحاتی خدمتتان ارائه دادیم.شما نیز میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با پرکردن فرم ارزیابی زیر از کارشناسان مجرب ما در این حوزه مشاوره رایگان دریافت کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
هزینه‌های استخدام وکیل برای مهاجرت چقدر است؟
هزینه استخدام وکیل در کشور ما دارای تعرفه مشخصی نیست و بر اساس اعتبار شخص وکیل در نظر گرفته می‌شود.
مهم‌ترین مجوز برای وکیل‌های مهاجرتی به کانادا چیست؟
مهم‌ترین مجوز برای وکلای مهاجرتی در کانادا کد عضویت ICCRC است.
مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل مهاجرتی چیست؟
از جمله ویژگی‌های وکیل مهاجرتی می‌توان به پیگیر بودن، اطلاعات به‌روز، دانش فنی، ارتباطات مؤثر کلامی و… اشاره کرد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کادر هرمس اپلای