پذیرش پزشکی دانشگاه سچینوا روسیه

پذیرش پزشکی دانشگاه سچینوا روسیه

دانشگاه پزشکی سچینوا روسیه (I.M. Sechenov University) در واقع جزو دانشگاه شماره یک مسکو (پایتخت روسیه)  و یک دانشگاه دولتی به حساب می آید. آکادمی پزشکی سچینوا  یکی از قدیمی ترین دانشگاه های روسیه محسوب می شود .تاسیس این دانشگاه به سال ۱۷۵۵ در مسکو روسیه باز می گردد. موسسه مهاجرتی هِرمس اپلای امیدوار است این مقاله اطلاعات مناسبی در مورد این دانشگاه را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر اطلاعات در مورد دانشگاه مذکور نحوه اخذ پذیرش پزشکی دانشگاه سچینوا روسیه را توضیح خواهیم داد.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

اخذ پذیرش پزشکی دانشگاه سچینوا روسیه

موسسه مهاجرتی هِرمس اپلای مشاور و منتخب شما جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر جهان امکان پذیرش پزشکی و دیگر رشته ها در دانشگاه سچینوا روسیه را فراهم آورده است.

تحصیل پزشکی و دیگر علوم در روسیه فرصتی است مناسب برای افرادی که تمایل دارند با کمترین هزینه، مدرک تحصیلی معتبری از بهترین دانشگاه روسیه اخذ نمایند. تحصیل در روسیه این فرصت را برای دانشجو فراهم می آورد تا با بهره گیری از امکانات رفاهی بتواند مدرکی معتبر و هم سطح با مدرک دانشگاه های مطرح جهان را کسب کند با هزینه هایی به مراتب کمتر از دانشگاه های دیگر اروپا.

امکانات دانشگاه سچینوا

آکادمی پزشکی مسکو شامل ۶۱ آزمایشگاه، ۵ مؤسسه تحقیقاتی، مؤسسه پزشکی مولکولی، مؤسسه تحقیقاتی داروسازی، مؤسسه بهداشت عمومی و درمان و دانشکده انگل شناسی و مناطق گرمسیری مارتسینوفسکاوا، باغ گیاه شناسی، استادیوم « بوروستنیک»، اردوگاه دانشجویی « سیچینویتس» و ‌۳ خوابگاه دانشجویی، دارای ۱۳۹ ساختمان با مساحت کلی ۳۶۰ هزرا متر مربع همچنین دارای ۲۰ ساختمان آموزشی ـ درمانی می باشد.

در دانشگاه هم اکنون حدود ۹۰۰۰ دانشجو از روسیه و خارج از کشور تحصیل می کنند و در رشته های پزشکی، پرستاری، دندانسازی، دندانپزشکی، داروسازی به صورت تمام وقت، شبانه و غیر حضوری آموزش می بینند.

دانشکده ها

پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، درمان و پیشگیری، پرستاری، آموزش پرسنل، آمادگی دانشجویان خارجی و آموزش نظامی و همچنین بخش تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد، مدیریت بهداشت، کارشناسی ارشد بخش اطفال، دانشکده آموزش های حرفه ایی اساتید.
مدت تحصیل ۴ الی ۶ سال و در دانشکده های گرایش های بعد از کارشناسی از ۷۲ الی ۱۵۰۰ ساعت، می باشد.

روابط بین المللی دانشگاه

معروفترین و بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی روسیه عضو انجمن بین المللی دانشگاه ها نیز می باشد و بر اساس توافقنامه و قراردادهای به امضا رسیده با دانشگاه های ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، نروژ ، هلند، انگلستان، صربستان، بلغارستان، اتریش، سازمان بهداشت جهانی و کشورهای عضو CIS همکاری می کند. هر سال بیش از ۳۰۰ همکار را به منظور ماموریت به خارج اعزام می کند و حدود ۱۰۰ متخصص خارجی را می پذیرد وتبادل دانشجو نیز به طور فعال انجام می گیرد.

حدود ۲۵۰۰ دانشجو از خارج از روسیه از بیش از ۷۰ کشور در حال حاضر در رشته های پزشکی عمومی، داروسازی، دندانپزشکی و تخصص های دیگر آموزش می بینند. دانشگاه تمامی سطوح آموزش و پرورش را از مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد، کارآموزی، پزشکی بالینی، دوره های تخصصی برای پزشکان، دکتری و فوق دکتری را فراهم آورده است.

در این دانشگاه دانشجویان خارجی جهت تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی می توانند زبان روسی یا انگلیسی و در رشته داروسازی می توانند زبان روسی یا فرانسه را انتخاب نمایند.

نکاتی مهم درباره رنکینگ بهترین دانشگاه ها

رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان و ایران

رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان و ایران و هر آنچه که نیاز دارید در این مقاله برای شما گرداوری شده است که از شما دعوت به مطالعه می شود.

هدف ما

موسسه مهاجرتی هِرمس اپلای مشاور و منتخب شما جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر جهان بخصوص امکان اخذ پذیرش پزشکی دانشگاه سچینوا روسیه را فراهم آورده است. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه فرصتی است مناسب برای افرادی که تمایل دارند با کمترین هزینه، مدرک تحصیلی معتبری از بهترین دانشگاه های روسیه اخذ نمایند. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه این فرصت را برای دانشجو فراهم می آورد تا با بهره گیری از امکانات رفاهی بتواند مدرکی معتبر و هم سطح با مدرک دانشگاه های مطرح جهان را کسب کند.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
تحصیل در روسیه چه مزایایی دارد؟
تحصیل در روسیه این فرصت را برای دانشجو فراهم می آورد تا با بهره گیری از امکانات رفاهی بتواند مدرکی معتبر و هم سطح با مدرک دانشگاه های مطرح جهان را کسب کند با هزینه هایی به مراتب کمتر از دانشگاه های دیگر اروپا.
در دانشگاه سچینوا چه تعداد دانشجو تحصل میکنند؟
در دانشگاه هم اکنون حدود ۹۰۰۰ دانشجو از روسیه و خارج از کشور تحصیل می کنند و در رشته های پزشکی، پرستاری، دندانسازی، دندانپزشکی، داروسازی به صورت تمام وقت، شبانه و غیر حضوری آموزش می بینند.
مدت تحصیل کارشناسی در روسیه چقدر است؟
مدت تحصیل ۴ الی ۶ سال و در دانشکده های گرایش های بعد از کارشناسی از ۷۲ الی ۱۵۰۰ ساعت، می باشد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کادر هرمس اپلای