اعزام دانشجو به کانادا

اعزام دانشجو به کانادا

اعزام دانشجو به کانادا مطلبی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. کانادا را می توان یکی از بهترین کشور های دنیا از هر نظر دانست. این موضوع باعث شده تا اغلب افرادی که قصد مهاجرت برای تحصیل، کار و یا هر نوع دیگری از مهاجرت را داشته باشند، کانادا را به‌ عنوان یکی از اولین گزینه ها انتخاب نمایند.

معمولا برای تحصیل در مقاطع مختلف باید مدارک مربوط به همان مقطع را تهیه نمود تا بتوان به راحتی اقامت کانادا را برای تحصیل اخذ کرد. کانادا کشوری است که هم بسیار زیبا و هم بسیار پیشرفته می باشد. بدین ترتیب معمولا می تواند یکی از بهترین گزینه ها حتی برای زندگی دائمی در خارج از کشور باشد. زیرا همه فاکتور های یک کشور خوب را دارا می باشد.

این سرزمین به دلیل رعایت تمامی موازین حقوق بشری و ارائه بالاترین کیفیت زندگی به شهروندان یک مقصد مهاجرتی ایده‌ آل و بسیار رؤیایی برای ایرانیان به‌ حساب می‌آید. دانشجویان ایرانی نیز به دلیل اینکه در زمان تحصیل در مقاطع پیشین درس‌ های سخت‌ تر و بیشتری نسبت به دانشجویان کانادایی خوانده‌اند، می‌توانند مطمئن باشند که از لحاظ تحصیلی اگر به زبان انگلیسی مسلط باشند هیچ مشکلی نخواهند داشت. اعزام دانشجو به کانادا به دلیل هزاران مزیتی که این کشور دارد به یک موضوع اساسی در میان همه وکلای مهاجرتی تبدیل شده است.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

هزینه‌ های تحصیل در کانادا

معمولا قبل از اعزام دانشجو به کانادا باید شرایط جغرافیایی دانشگاه و هزینه‌ های مربوط به تحصیل و زندگی در آن منطقه را مورد بررسی قرار داد. ممکن است در برخی از مناطق کانادا مانند ونکوور هزینه‌ های تحصیل و زندگی از سایر شهر ها بیشتر باشد. لذا در انتخاب شهر محل تحصیل باید دقت زیادی شود. البته معمولا هزینه‌های اعزام دانشجو به کانادا برای رشته های مختلف یکسان نمی باشد.

زیرا تحصیل در برخی از رشته ها با هزینه کمتر و بعضی دیگر نیاز به هزینه‌های بسیار بالایی دارند. معمولا رشته های پزشکی و فنی و مهندسی نیاز به صرف هزینه‌های بسیار بیشتری دارند. زیرا معمولا تحصیل در چنین رشته‌هایی نیاز به گذراندن واحد های عملی نیز دارد، که معمولا واحد های عملی هزینه‌های چندین برابری واحدهای تئوری دارند. شما باید نزدیک به 5,994 تا 26,822 دلار در سال برای شهریه دانشگاه‌های کانادا کنار بگذارید.

هزینه های تحصیل در کانادا

معمولا هزینه‌ های تحصیل در کانادا به رشته تحصیلی باز می گردد. معمولا کانادا با توجه به امکانات و سطح علمی بالایی که در دانشگاه ها داشته، از کشور های مقرون به‌ صرفه برای تحصیل به شمار می رود. بدین ترتیب کانادا می تواند انتخابی کاملا مناسب برای تحصیل در خارج از کشور باشد.

اما سؤالی که ممکن است برای دانشجویان زیادی پیش بیاید این است که چطور می‌توانیم هزینه‌های تحصیل را تاحدامکان کاهش دهیم؟ ازآنجایی‌که ایران تحت تحریم‌ های بسیار زیادی است و فاصله ارزش واحد پول ما با واحدهای پول بین‌ المللی روزبه‌ روز بیشتر می‌شود، اطلاع از روش‌هایی که می‌توان با آنها هزینه‌های تحصیل را کاهش داد بسیار ضروری به نظر می‌رسد. اگر این دغدغه برای شما نیز وجود دارد حتماً ادامه مطلب را بادقت بالایی مطالعه کنید تا پاسخ سؤال‌ هایتان را پیدا کنید.

اولین راه برای کاهش هزینه‌های تحصیل این است که تحقیقات گسترده‌ای انجام داده و حتما یک موقعیت بورسیه عالی پیدا کنید. هرچه رقم بورسیه بالاتر باشد هزینه‌های بیشتری را برای شما پوشش خواهد داد. بالاترین مقدار بورسیه به‌عنوان فول فاند شناخته می‌شود و در آن همه هزینه‌های تحصیل شما به‌علاوه مخارج زندگی‌تان را در بر خواهد گرفت. اما دررابطه‌با بورسیه و فاند باید یک سری نکات را بدانید. اول اینکه چون اعزام دانشجو به کانادا در برنامه بسیاری از کشورها قرار دارد شما باید رزومه بسیار قدرتمندی داشته باشید.

داشتن رزومه قوی به شما این شانس را می‌دهد که در رقابت با هزاران دانشجوی دیگری که علاقه دارند تا به کانادا مهاجرت کنند پیروز شوید. بهتر است تعداد مقالاتتان را بالا ببرید، نمرات بالایی کسب کنید و نمره مدرک زبانتان از حداقل مقداری که دانشگاه در نظر گرفته است بیشتر باشد. با این کارها شما می‌توانید بورسیه بالاتری دریافت کنید. نکته بعدی درمورد بورسیه این است که برای مقاطع بالاتر و سطوح عالی، بورسیه‌ های بسیار بیشتری در نظر گرفته شده و برای مقطعی مانند کارشناسی به‌ ندرت بورسیه قابل‌توجهی یافت می‌شود.

نکته بعدی برای کاهش هزینه‌های تحصیل این است که به دنبال کار پاره‌ وقت باشید. کشور کانادا به همه دانشجویان خارجی اجازه می‌دهد که برای تأمین قسمتی از هزینه‌ هایشان کار کنند. اما جالب است بدانید که این اجازه برای ایران و سایر کشورهایی که واحد پول ضعیفی دارند اصلاح شده و دانشجویان تا زمانی که به درسشان لطمه‌ای نرسد می‌توانند ساعات نامحدودی کار کنند. اما راه‌ حل ما به شما این است که حتماً یک مهارت تخصصی مانند برنامه‌ نویسی را بیاموزید تا بتوانید از خانه یا خوابگاه کسب درآمد کنید و انرژی زیادی از دست ندهید.

یک روش بسیار خوب دیگر برای پوشش هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا پیداکردن حامی مالی خصوصی است. به این صورت که شما می‌توانید در آگهی‌ های منتشر شده به دنبال حامیان مالی بگردید که هزینه‌های تحصیل شما را پرداخت می‌کنند و در برابر از شما می‌خواهند که بعد از تکمیل تحصیلتان برای آنها با هزینه پایین‌تری کار کنید. این روش نیز در کاهش هزینه اعزام دانشجو به کانادا و مدیریت سرمایه در طول زندگی در این کشور بسیار ایده‌ آل است. کسانی که دوست دارند بعد از تحصیل نیز در کانادا بمانند باید این فرصت را جدی بگیرند.

دلایل اعزام دانشجو به کانادا

یکی از مهم‌ ترین دلایل اعزام دانشجو به کانادا اعتباری است که دانشگاه‌ های کانادا دارند. این موضوع کمک می کند تا افرادی که در دانشگاه‌ های کانادا تحصیل نموده اند، برای ادامه تحصیل و یا کار در کانادا و دیگر کشور های دنیا مشکلی نداشته باشند. زیرا سطح علمی که در دانشگاه‌ های کانادا وجود داشته با فاکتور های بین‌ المللی تطابق داشته و اغلب کشور ها دانش‌ آموختگان دانشگاه‌ های کانادا را چه برای کار و چه برای تحصیل بدون شرط و شروط خاصی پذیرش می نمایند. این موضوع باعث شده تا اعزام دانشجو به کانادا بیش از هر کشور دیگری ارزشمند و مفید باشد.

در حقیقت سطح آموزش عالی در این کشور بسیار بالا است و مواردی مانند دسترسی به مدرن‌ ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی کمک می‌کند که فرد دانشجو بتواند از همه پتانسیل‌ های علمی خود بهره ببرد. همچنین تا کنون تعداد زیادی نوبل و جایزه‌های معتبر علمی نیز به دانش‌ آموختگان دانشگاه‌ های کانادا اختصاص‌ یافته است. این نیز مسئله دیگری است که نشان می‌دهد سطح آموزش در کانادا چقدر بالاست. همچنین فضاهای آموزشی در این کشور نیز بسیار بزرگ و گسترده است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا همه افراد به فکر اعزام دانشجو به کانادا بیفتند این است که در همه دانشگاه‌ های این کشور از یک سیستم یک‌پارچه برای آموزش‌ وپرورش دانشجویان استفاده می‌شود و هیچ نوع تبعیضی از بابت آموزش میان دانشجویان وجود نخواهد داشت. آنچه که باعث می‌شود تا دانشگاه‌ های کانادا در این کشور در رتبه‌بندی‌های جهانی جایگاه‌های مختلفی به دست آورند مقدار مقاله دادن دانشجوها و استادان و شاخص علم‌ سنجی آنهاست.

یکی دیگر از دلایل اعزام دانشجو به کانادا، شرایط کاری مناسب در این کشور می باشد. بدین ترتیب افرادی که در دانشگاه‌ های کانادا تحصیل نموده اند، می توانند پس از فارغ التحصیل شدن شغل مناسب با رشته و مقطع تحصیلی خود را پیدا نمایند.

دلایل اعزام دانشجو به کانادا

در این باره نیز باید برای شما بگوییم که کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورهای دنیا از وسعت بیشتر و جمعیت کمتری برخوردار است. در نتیجه در این سرزمین تراکم جمعیت بسیار پایین بوده و به همین دلیل شهرها و سکونتگاه‌ های بسیار زیادی در آن وجود دارد که کم‌ جمعیت هستند و به نیروی کار نیاز دارند. کشور کانادا نیز دانشجویانی که تحصیلات خود را تمام کرده‌اند حمایت می‌کند تا بتوانند در این سرزمین بمانند و علاوه بر ایجاد کسب‌ وکار به بیشترشدن جمعیت به‌ وسیله ازدواج کمک کنند.

جالب است بدانید که کانادا هر ساله لیستی از مشاغل موردنیاز خود منتشر می‌کند که بیشتر شامل مشاغل فنی است. اگر در پروسه اعزام دانشجو به کانادا هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این لیست را بررسی کرده و ترجیحاً در رشته‌هایی که کانادا نیاز دارد مشغول به تحصیل شوید. به این صورت می‌توانید بلافاصله بعد از تحصیل نیز وارد سیستم کاری این کشور شده و ویزای خود را به ویزای کاری تغییر دهید. حتماً می‌دانید که در نتیجه این کار شما می‌ توانید به‌مرور اقامت دائم کانادا را بگیرید و بعد از آن نیز برای دریافت حق شهروندی اقدام کنید.

با توجه به بالابودن سطح درآمد و رفاه بسیار مناسبی که در کانادا وجود داشته، معمولا یکی از اهداف اصلی دانشجویان برای انتخاب کانادا، شرایط شغلی مناسبی بوده که در آینده می توانند از آن بهره مند شوند. بدین ترتیب افراد زیادی در سال برای اعزام به کانادا جهت تحصیل ویزا گرفته و مهاجرت می نمایند.

نکته دیگری که به مزیت‌ های مهاجرت به کانادا اضافه می‌کند آسان بودن دریافت پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی است. کشورهای اروپایی و ایالات متحده و همچنین استرالیا برای پذیرش دانشجو از خارج از کشور سخت‌ گیری‌های زیادی دارند و این باعث شده که به‌مرور تعداد افراد کمتری برای ورود به دانشگاه‌ های این کشورها اقدام کنند. از طرف دیگر اما کانادا شرایط بسیار ساده‌ تری برای ورود به این کشور در نظر گرفته است و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که روزبه‌روز به تعداد افراد مشتاق به تحصیل در کانادا افزوده شود.

زبان تحصیل در کانادا

یکی دیگر از مزایای تحصیل در کانادا امکان آشنایی با زبان های مختلف از جمله فرانسوی می باشد. زیرا معمولا در کانادا از دو زبان انگلیسی و فرانسوی استفاده می شود.

افرادی که می خواهند از نظر زبان تبدیل به فردی بسیار حرفه‌ ای و قدرتمند شوند، می توانند کانادا را برای تحصیل انتخاب نمایند. بدین ترتیب علاوه بر زبان انگلیسی می توانند به سایر زبان ها از جمله فرانسوی نیز مسلط شوند و در ادامه راه و برای تجارت های بین‌ المللی می توانند تبدیل به فردی قدرتمند شوند. زیرا در تجارت های بین‌ المللی، دانستن زبان های مختلف اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند.

در ادامه لازم است نکاتی درمورد زبان و برقراری ارتباط در کانادا به‌ خصوص برای دانشجویان بیان کنیم. اگر شما علاقه‌ مندید که حتماً به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنید لازم است که قدری با لهجه کانادایی آشنا باشید. همچنین استان‌های زیادی در این کشور انگلیسی‌ زبان هستند و شما با مشکل خاصی از بابت تحصیل مواجه نخواهید شد. اما استان‌هایی نیز وجود دارند که زبان غالب در آنها فرانسوی است. بهتر است پیش از اقدام به مهاجرت حتماً زبان تحصیل در دانشگاه و زبان استانی که می‌خواهید در آن سکونت کنید را بررسی کنید.

نکته دیگر دررابطه‌با برقراری ارتباط با کانادایی‌ها این است که آنها رفتاری بین اروپایی‌ ها و آمریکایی‌ ها دارند. اروپایی‌ ها افرادی سرد هستند که بسیار دیر با یک فرد غریبه ارتباط برقرار می‌کنند؛ اما آمریکایی‌ها بسیار سریع‌تر از آنها با خارجی‌ها وارد رابطه دوستانه می‌شوند. اگر شما فردی هستید که غم غربت و دوری بسیار زود بر شما اثر می‌کند حتماً استانی را انتخاب کنید که در آن ایرانی‌ها و آمریکایی‌های بیشتری زندگی کنند. همچنین به لحاظ فرهنگی نیز کانادایی‌ها خود را ملزم به رعایت بسیاری از چارچوب‌ ها می‌دانند.

مردم در کانادا برای خانواده ارزش زیادی قائل هستند و به‌صورت خانوادگی روابط دوستانه زیادی برقرار می‌کنند. شما می‌توانید با بسیاری از خانواده‌های کانادایی ارتباط برقرار کنید و غم دوری از خانه و خانواده را به این طریق تا حدودی برطرف کنید.

زبان تحصیل در کانادا

یک مسئله دیگر دررابطه‌با زبان تحصیل در کانادا وجود دارد و آن داشتن یا نداشتن مدرک تحصیلی است. در قسمت‌ های قبل برای شما بیان کردیم که با داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل با نمره بالا می‌توانید شانس خود را برای گرفتن مبالغ بورسیه بالا افزایش دهید. با تمام این وجود ممکن است کسی دغدغه گرفتن بورسیه را نداشته باشد و از طرفی مدرک زبان وی نیز برای اپلای و گرفتن پذیرش آماده نباشد. در چنین زمانی هنوز هم شانس برای گرفتن پذیرش تحصیلی وجود دارد که در ادامه مطلب برای شما توضیح خواهیم داد.

در بسیاری از موارد در زمان اعزام دانشجو به کانادا ممکن است او مدرک زبان معتبری نداشته باشد که بتواند به سفارت و دانشگاه نشان بدهد. این موضوع ممکن است دو دلیل داشته باشد. اول اینکه او هنوز برای گرفتن مدرک زبان اقدام نکرده و یا اینکه قبلاً مدرک زبان داشته و منقضی شده و هنوز برای تمدید آن اقدام نکرده است. در این دو حالت شما باید نشان دهید که در حد برقراری ارتباط می‌توانید از دانش زبان انگلیسی خود استفاده کنید تا آفیسر توجیه شود که به شما پذیرش مشروط بدهد.

برای حالتی که شما مدرک زبانی ندارید و می‌خواهید به‌صورت مشروط به تحصیل در کانادا مشغول شوید باید نشان دهید که می‌توانید در زمان تحصیل، به کلاس‌های آموزش زبان بروید و طی مدت کوتاهی در آزمون آیلتس شرکت کرده و نمره قبولی را بگیرید. اگر هم قبل مدرک آیلتس یا تافل داشته‌اید بهتر است که هرچه زودتر در کانادا برای آزمون مجدد ثبت‌ نام کرده و گواهی نمره‌ هایتان را به دانشگاه تحویل دهید.

نکته نهایی در خصوص مدرک زبان برای اعزام دانشجو به کانادا این است که کدام مدرک برای اقدام برای پذیرش بهتر است؟ برای مهاجرت به کانادا دو مدرک آیلتس و تافل به یک میزان مورد رضایت دانشگاه‌ های کانادا قرار دارد و به‌ ندرت می‌توان دانشگاهی را پیدا کرد که یکی از آن دو را به دیگری ترجیح دهد. بااین‌ حال اما به‌تازگی مدرک جدیدی ارائه شده که دولینگو نام دارد و به‌وسیله اپلیکیشن و وب‌ سایتی به همین نام آزمون آن برگزار می‌شود.

مدرک زبان دولینگو از نظر اقتصادی بسیار به‌ صرفه بوده و هزینه آن چیزی در حدود 59 دلار است. همچنین این آزمون در مقایسه با آیلتس بسیار آسان‌تر است و شما می‌توانید خیلی ساده مدرک آن را از هر جایی در دنیا دریافت کنید. از طرفی اما این مدرک هنوز در دانشگاه‌ های زیادی به رسمیت شناخته نشده و اگر بخواهید تنها با اتکا به مدرک زبان دولینگو برای مهاجرت اقدام کنید باید بدانید که ریسک زیادی متوجه شما خواهد بود. علت آن این است که نخست ممکن است آفیسر سفارت خانه این مدرک را از شما نپذیرد و دوم اینکه ممکن است دانشگاه‌های کمی با این مدرک به شما پذیرش بدهند.

پیشنهاد ما به شما برای پروسه اعزام دانشجو به کانادا و داشتن مدرک دولینگو این است که در کنار یکی از مدارک آیلتس یا تافل این مدرک را نیز داشته باشید تا به‌عنوان یک امتیاز مثبت در رزومه‌تان قید شود. در این حالت شما نسبت به سایر متقاضیانی که فقط یک مدرک زبان دارند برتر خواهید بود و می‌توانید روی شانس بیشتری برای دریافت بورسیه و پذیرش و موافقت سفارت برای صدور ویزا حساب کنید. فراموش نکنید که مدارک زبان شما در زمان اقدام برای مهاجرت باید اعتبار داشته باشند.

اعزام دانشجو به کانادا

راحت‌ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

مهاجرت به کانادا در سال‌ های اخیر با نرخ روبه‌ رشدی همراه بوده اما در این میان مهاجرت تحصیلی اولویت بسیاری از متقاضیان بوده است.

سخن آخر

اعزام دانشجو به کانادا مطلبی است که در این مقاله به آن اشاره کردیم که با دریافت ویزای تحصیلی کانادا می‌توان به راحتی اقامت کانادارا دریافت کرد. ما در این مقاله درباره هزینه‌های تحصیل و دلایل اعزام دانشجو در کانادا صحبت کردیم.

ما در این مقاله برای شما مطرح کردیم که کانادا یک کشور بسیار پیشرفته است که از بالاترین کیفیت‌های زندگی برخوردار بوده و همه افراد می‌توانند با مهاجرت به این سرزمین یک آینده درخشان برای خود بسازند. این کشور دانشگاه‌ های بسیار باکیفیتی دارد که تا تحصیل در آنها می‌توانید مدرک دانشگاهی بسیار معتبری دریافت کنید که در همه جای دنیا ارزش آن مشهود باشد. همچنین در دانشگاه‌ های این کشور بهترین تجهیزات و آزمایشگاه‌ ها تدارک‌ دیده‌ شده تا پس از اعزام دانشجو به کانادا، مهارت‌های وی را توسعه دهد.

همچنین در کانادا موقعیت‌های کاری بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید بعد از تحصیلات آنها را بررسی کرده و در یکی از شرکت‌ها مشغول به کار شوید. همچنین در طول مقاله برای شما روش‌هایی را شرح دادیم که در بتوانید با کمک آنها هزینه‌های تحصیلتان را کاهش دهید. کاهش هزینه‌ های تحصیل می‌تواند از طریق دریافت بورسیه‌ های متفاوت، کارکردن خارج از وقت درسی و یافتن حامی مالی خصوصی انجام شود.

اعزام دانشجو به کانادا بااطلاع از این ضوابط و شرایط می‌تواند بسیار ساده و آسان انجام شود. ممکن است که شما برای مهاجرت به کانادا همه مقدمات را آماده کرده باشید اما نتوانید که در بازار بزرگ مهاجرتی کشور یک وکیل و مشاور مهاجرتی خبره و حرفه‌ای پیدا کنید. دیگر نیازی نیست که نگران نباشید چرا که حالا امکان دریافت مشاوره با گروه هرمس برایتان فراهم شده است. شما نیز می‌توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلی با پرکردن فرم ارزیابی زیر از کارشناسان مجرب ما در این حوزه مشاوره رایگان دریافت کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
زبان تحصیلی در کشور کانادا چیست؟
باتوجه به دانشگاه و شهری که قصد تحصیل در آن را دارید زبان تدریس متفاوت است اما در دانشگاه های کانادا تدریس به زبان فرانسه و انگلیسی میباشد.
مزایای اعزام دانشجو به کانادا چیست؟
اعزام دانشجو به کانادا مزایای زیادی دارد از جمله آن، اعتبار دانشگاه های کانادا، فرصت شغلی مناسب و بالا بودن سطح درآمدی و رفاه در این کشور است.
هزینه تحصیل در کانادا چقدر میباشد؟
هزینه های دانشگاه های کانادا با توجه به رشته و شهری که قصد تحصیل در آنجا را دارید و مقطع تحصیلی متفاوت است اما میانگین حدودی هزینه ها بین 5,994 تا 26,822 دلار میباشد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آقای قلی پور
1 سال قبل

برای اعزام دانشجو به کانادا، شما باید ابتدا پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در کانادا دریافت کنید. همچنین، باید بتونید هزینه‌های تحصیلی، هزینه زندگی و هزینه‌های دیگر خودتون رو در کانادا تأمین کنید. در نهایت، باید برخی از مدارک مانند پاسپورت، نمرات دبیرستانی و دانشگاهی، گواهی توانایی مالی و گواهی سلامتی را برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا تهیه کنید.

نازنین
1 سال قبل

چه رشته هایی برای تحصیل در کانادا پیشنهاد میشه؟

آقای قلی پور
پاسخ به  نازنین
1 سال قبل

برای تحصیل در این کشور، می‌تونید در رشته‌های مختلف از جمله علوم پایه، مهندسی، تجارت، حقوق، پزشکی و … اقدام کنید. در هر رشته، دانشگاه‌های متعددی در کانادا وجود دارن و شما می‌تونید با مطالعه و بررسی وضعیت هر دانشگاه و رشته، بهترین انتخاب رو انجام دهید.

مبینا
1 سال قبل

چه مدارکی برای اعزام دانشجو به کانادا و تحصیل در این کشور لازمه؟

آقای قلی پور
پاسخ به  مبینا
1 سال قبل

برای اعزام دانشجو به کانادا و تحصیل در این کشور، شما باید ابتدا پذیرش از یک دانشگاه کانادایی دریافت کنید. سپس، برای درخواست ویزای تحصیلی به کانادا، باید مدارکی مانند پاسپورت، مدرک تحصیلی، پرداخت هزینه‌های دانشگاه و وجود منابع مالی کافی برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل در کانادا رو به همراه داشته باشید.

کادر هرمس اپلای