اقامت دائم اروپا

اقامت دائم اروپا

زندگی در قاره‌ی اروپا چیزی است که بسیاری از افراد آرزوی آن را دارند و خوشبختانه روش‌های زیادی برای تحقق این آرزو وجود دارد. شما می‌توانید از طریق کشورهای مختلف، اقامت دائم اروپا را بدست آورید. با وجود آنکه هر کدام از کشورهای اروپایی شرایط و قوانین خاص خود را برای دادن اقامت دارند، اما در کلیات شبیه به هم هستند که در ادامه بیشتر در مورد روش‌های کلی و تفاوت‌‌های قانونی بین کشورهای مختلف توضیح می‌دهیم.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

مزایای اقامت دائم اروپا

اول باید به این سوال مهم پاسخ داد: چرا باید به دنبال دریافت اقامت دائم اروپا باشیم؟ در درجه‌ی اول کشورهای اروپایی گروهی از بهترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا با امکانات رفاهی بسیار بالا هستند. شما می‌توانید به کشورهای این قاره به چشم منبع بی‌انتهایی از فرصت‌های شغلی نگاه کنید. چرخ صنعت در کشورهای این قاره با سرعت در حال چرخیدن است و برای ادامه‌ی این روند نیاز به نیروی کار فعال، زبده و متخصص است و از این رو شرایط برای افرادی که به دنبال مشاغل مختلف هستند مهیا است.

سطح درآمدهای یورویی این مشاغل به شما اجازه‌ می‌دهد زندگی بسیار مرفهی داشته باشید، بتوانید به اقصی نقاط دنیا سفر کنید، در منازل شیک و مدرن زندگی کنید و از تمام مزایای داشتن درآمد بالا بهره‌مند شوید. این کشورها امنیت بسیار بالایی دارند و در حالی که بسیاری از کشورهای دنیا درگیر جنگ‌های داخلی و خارجی هستند، بیشتر کشورهای اروپایی در صلح و آرامش به دنبال پیشرفت علمی و افزایش کیفیت سطح زندگی شهروندان خود هستند.

با داشتن اقامت دائم اروپا شما می‌توانید به تمام کشورهای منطقه‌ی شنگن تردد داشته باشید و برای کار و تحصیل به آنها مهاجرت کنید. همچنین با داشتن کارت اقامتی اروپا، پاسپورت معتبری بدست آورده که باعث می‌شود درخواست سفر و مهاجرت شما به کشورهای مختلف جهان بسیار آسانتر شود. شهروندان کشورهای اروپایی از بیمه‌ی رایگان، تحصیل رایگان و سایر امکانات رفاهی نیز برخوردار می‌شوند.

اقامت دائم اروپا

 

شرایط اقامت دائم اروپا در کشورهای مختلف

بسیاری از کشورهای قاره‌ی اروپایی امکان دریافت اقامت دائم اروپا را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کنند. در شرایطی که دریافت اقامت برای بعضی از کشورهای اروپایی بسیار دشوار است و قوانین ریز و درشت زیادی دارد، اما در مقابل دریافت اقامت بعضی از کشورهای دیگر آن؛ بسیار آسانتر است به طور کلی می‌توان کشورهای اروپا را در دو گروه دسته بندی کرد:

کشورهای اروپایی که دریافت اقامت در آنها آسان‌تر است. مانند:

فرانسه، انگلستان، آلمان، اسپانیا، ایتالیا

کشورهای اروپایی که دریافت اقامت در آنها دشوارتر است. مانند:

هلند، بلژیک، سوئد، مجارستان، دانمارک، بلغارستان

نکته‌ی مهم این است که همانطور که در بالا گفتیم روش‌های دریافت اقامت دائم اروپا در کشورهای مختلف از نظر ماهیت مشابه هم است و به طور کلی از شش گروه اصلی تشکیل می‌شود که در ادامه آمده‌اند.

 

دریافت اقامت دائم از طریق ازدواج

ازدواج یکی از قدیمی‌ترین روش‌های مهاجرت به کشورهای مختلف و دریافت اقامت دائم اروپا است. در این روش اقامتی شما باید با یک تبعه یا شهروند کشور مدنظر ازدواج کنید و این مراسم به ثبت قانونی نیز برسد. نکته‌ی بسیار مهم در مورد این روش اقامتی این است که شما باید اثبات کنید که این ازدواج، یک ازدواج حقیقی است و تنها برای دریافت اقامت دائم انجام نشده است. دولت‌های مختلف روش‌های مختلفی برای اثبات این ازدواج دارند.

به طور مثال در آلمان شما باید مدارک مختلفی دال بر رابطه‌ی طولانی از جمله عکس، ایمیل‌ها، تصاویر خانوادگی، تصاویری از مناسبت‌های مختلف و … داشته باشید. در ایتالیا باید نشان دهید که قبل از این ازدواج مجرد بوده‌اید و درگیر فرد دیگری نبوده‌اید. اما در تمام این کشورها شما باید مدت زمان مشخصی را با همسرتان زندگی مشترک داشته باشید. یعنی در یک خانه و با هم زندگی کرده باشید تا بتوانید برای اقامت دائم درخواست دهید. مدت این زندگی مشترک در کشورهای مختلف متفاوت است اما بین ۳ تا ۵ سال است. همچنین همسر شما باید سن قانونی داشته باشد، درصورتی که از همسر قبلی خود جدا شده است مدارک رسمی طلاقش موجود باشد و تک همسری داشته باشد.

در صورتی که صداقت ازدواج شما ثابت شود، یک ویزای مدت دار و معمولاً یک ساله به شما داده می‌شود و بعد از آن، درصورت دوام ازدواج می‌توانید اقامت دائم اروپا (بسته به کشور مورد نظر از ۵ تا ۱۰ سال) را بدست آورید و در نهایت بعد از گذشت یک بازه‌ی زمانی مشخص می‌توانید برای دریافت سیتیزن شیپ اقدام کنید.

دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری

دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری یکی از موفق‌ترین روش‌های دریافت اقامت دائم اروپا است زیرا کشورهای این منطقه همیشه از ورود افراد سرمایه‌دار و کارآفرین به کشورشان استقبال می‌کنند. تقریباً در هر کشوری که بخواهید به آن مهاجرت کنید این روش مهاجرتی نتیجه بخش خواهد بود. شما باید تنها سرمایه‌ی کافی برای این کار را داشته باشید. این روش دریافت اقامت از انواع مختلفی تشکیل شده است اما رایج ترین آنها، به شرح زیر است:

دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری

  • خرید ملک
  • ثبت شرکت
  • کارآفرینی
  • تمکن مالی

نکته‌ی مهم این است که اگرچه تمام این روش‌ها برای دریافت اقامت دائم اروپا نتیجه می‌دهند اما هرکدام در گروهی از کشورهای بخصوص محبوبیت بیشتری دارند. به عنوان مثال در کشور بلژیک بیشتر گزینه‌ی خرید ملک انتخاب می‌شود یا در کشور آلمان بیشتر ثبت شرکت یا کارآفرینی انتخاب می‌شود. با این حال نوع آنها تقاوتی ندارد. مادامی که بخواهید در یکی از این کشورهای اروپایی هزینه‌های هنگفتی سرمایه گذاری کنید، درخواست شما به احتمال خیلی زیاد با موافقت روبه‌رو خواهد شد. در ادامه بیشتر در مورد هر کدام از این روش‌ها توضیح می‌دهیم:

خرید ملک

هزینه‌ی خرید مسکن در کشورهای اروپایی بسیار بالا است و اگر شما توانایی خرید در این کشورها را داشته باشید باید از تمکن مالی بالایی برخوردار باشید. بنابراین خرید ملک می‌تواند یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای نشان داد تمکن مالی باشد. مطابق قوانین هر کشور، باید متراژ خاصی را به ازاری هر نفر خریداری کنید. به عنوان مثال این عدد در کشور فرانسه بین ۱۷ تا ۳۴ متر مربع است.

هزینه‌ی مسکن تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد: کشور انتخابی، شهر مورد نظر، محله‌، امکانات داخل خانه و … همگی می‌توانند تاثیرگذار باشند. اما زمانی که بخواهید از این طریق اقامت دائم اروپا را بدست آورید نمی‌توانید هر خانه‌ای که می‌خواهید خریداری کنید. به عنوان مثال خرید یک خانه‌ی قدیمی و در حال تخریب با قیمت بسیار پایین نمی‌تواند کارت اقامت برای شما داشته باشد. حداقل قیمت طبق قانون هر کشوری متفاوت است. برای مثال در بلژیک حداقل قیمت متراژ باید ۲۵۰۰ یورو باشد. به جز این هزینه‌هایی مانند انتقال سند، رسمی کردن سند، مالیات خانه، هزینه‌های مربوط به مشاور املاک و … نیز به عهده‌ی شماست.

نکته‌ی مهم این است که همه‌ی کشورها از این طریق اقامت نمی‌دهند. در بسیاری از کشورهای مدرن اروپایی مانند مجارستان و هلند با خرید ملک شما نمی‌توانید کارت اقامت کشور را بدست آورید. پس قبل از اینکه وقت و سرمایه‌ی خود را برای این کار بگذارید، حتماً باید با یک شرکت مهاجرتی معتبر مشورت کنید تا مطمئن شوید که این گزینه برای شما وجود دارد.

ثبت شرکت

ثبت شرکت نیز یکی از روش‌های معتبر برای دریافت اقامت دائم اروپا در بسیاری از کشورهای این قاره است. به طور کلی به دو طریق برای این گزینه اقدام می‌کنند: ثبت یک شرکت جدید یا تاسیس یک شعبه‌ از شرکتی که در حال حاضر در کشور دارید. برای آنکه بخواهید یک شعبه از شرکت خود را در یکی از کشورهای اروپایی تاسیس کنید، باید خودتان را به عنوان یکی از کارکنان شرکت معرفی کنید و برای خود یک حقوق تعیین کنید. موقعیت شغلی که برای خودتان تعیین می‌کنید، باید یکی از موقعیت‌های اساسی در شرکت باشد و حقوق تعیین شده نیز نباید از یک حد مشخص پایین‌تر باشد.

در نهایت باید طرح توجیهی و بیزینس پلن نیز برای شرکتتان ارائه دهید که هدف و مسیر پیشرفتی آن به طور کامل برای مامورین سفارت مشخص شود. همچنین باید مدارک کافی برای داشتن تمکن مالی مناسب برای چرخاندن این کار را نیز داشته باشید و به جز هزینه‌های این شرکت باید ثابت کنید که تا زمان نتیجه بخشی کسب و کار، توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی را دارید.

در ثبت شرکت جدید شرایط کمی متفاوت است و در ابتدا باید نوع شرکت خود را انتخاب کنید (سهامی عام، مسئولیت محدود و…) هر کدام از این شرکت‌ها در هر کدام از کشورهای اروپایی هزینه‌ها و شرایط تاسیس خود را دارند که می‌بایست رعایت شوند. برای شرکت به یک بیزینس پلن یا طرح کسب و کار نیز نیاز دارید و باید محل شرکت و نیروی کاری مورد نظرتان را استخدام کرده و با آنها قرارداد ببندید. دریافت اقامت دائم اروپا از طریق ثبت شرکت به تحقیقات زیادی در مورد اثربخشی کسب و کار نیاز دارد و شما به تنهایی نمی‌توانید شرایط یک کشور جدید را از نظر کسب و کار خود بررسی کنید و بنابراین به گروه باتجربه‌ای نیاز دارید که اطلاعات بسیار دقیقی از بازار آن کشور داشته باشد.

کارآفرینی

برای دریافت اقامت دائم اروپا از طریق کارآفرینی، شما نیازی به استخدام توسط یک کارفرمای اروپایی ندارید و نیازی نیست منتظر نامه‌ی دعوت به کار از سمت آنها باشید. در عوض می‌توانید با یک بیزینس پلن قوی به مامورین سفارتی نشان دهید که یک ایده‌ی کاری بسیار موفق دارید که نه تنها تخصص و سرمایه‌ی انجام آن را دارید بلکه می‌توانید عده‌ی زیادی را استخدام کنید و در نتیجه برای شهروندان کشور کارآفرینی کنید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید مطمئن شوید این روش دریافت اقامت شما با موافقت روبه‌رو خواهد شد این است که ایده‌ی کاری شما یک ایده‌ی نوین و خلاقانه باشد که قبلاً مثل آن در کشور مدنظرتان نبوده یا کم بوده است و می‌تواند تغییرات بسیار خوبی در نظام اقتصادی آن به وجود آورید. در بعضی از کشورهای اروپایی مانند هلند اگر این طرح بسیار نوین خلاقانه و تاثیرگذار باشد شما حتی می‌توانید از سوی دولت برای آن وام دریافت کنید. برای اینکه بخواهید برای دریافت اقامت دائم اروپا از طریق کارآفرینی اقدام کنید باید :

  • مدارک تحصیلی لازم برای اجرای آن را داشته باشید.
  • رزومه‌ی مشخصی داشته باشید که نشان دهد تجربه‌ی کافی برای انجامش را دارید.
  • مدرک زبان معتبر داشته باشید.
  • سرمایه‌ی کافی برای انجام آن را داشته باشید.

تمکن مالی

یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت دائم اروپا از طریق اثبات تمکن مالی است. در این روش دریافت اقامت شما باید با ارائه‌ی اسناد منقول و غیرمنقول خود به سفارت ثابت کنید که توانایی گذراندن زندگی خود حتی بدون کار کردن را دارید. این روش دریافت اقامت برای افرادی است که از سطح مالی بسیار خوبی برخوردار هستند. البته حداقل سرمایه‌ی مورد نیاز برای این کار در کشورهای مختلف متفاوت است و بالطبع قوانین آن نیز می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال در مورد اقامت فرانسه شما مجبور نیستید این سرمایه را به کشور مقصد منتقل کنید و می‌توانید آن را در همان کشور مبدا خود اداره کنید. اما شاید در کشورهای دیگر اینطور نباشد.

درآمدی که موجب تمکن مالی شما می‌شود، می‌تواند از طرق مختلفی به دست آید که بعضی از رایج ترین آنها به شرح زیر است:

  1. سودهای بانکی
  2. اجاره نامه ملکی
  3. حقوق بازنشستگی
  4. سود حاصل از سهام بورس

با این حال شما نمی‌توانید از طریق این روش، اقامت دائم بعضی از کشورها را بدست آورید که یکی از مهمترین آنها کشور سوئد است. بنابراین حتماً باید قبل از آغاز فرایند با یک شرکت باتجربه در این زمینه مشورت کنید

اقامت دائم اروپا از طریق ویزای کاری

 

اقامت دائم اروپا از طریق ویزای کاری

یکی دیگر از روش‌های مطمئن برای دریافت اقامت دائم اروپا از طریق استخدام و اشتغال در کشورهای این قاره است. اولین نکته که در مورد این روش دریافت اقامت باید در نظر داشته باشید این است که روش بسیار دشواری است. در درجه‌ی اول نرخ بیکاری در کشورهای اروپایی گاهاً بسیار بالاست و در نتیجه استخدام شدن در آنها بسیار دشوار است. از جمله‌ی آنها می‌توان به کشورهایی مانند فرانسه و ایتالیا با نرخ بیکاری در حدود ۱۱ درصد اشاره کرد. در درجه‌ی دوم دولت‌ها شرایطی ایجاد کرده‌اند که موقعیت‌های شغلی کشورهایشان به شهروندان خودشان برسند و تنها در صورتی توسط یک خارجی اشغال شود که گزینه‌های مناسب در کشورشان وجود نداشته باشد.

با دریافت ویزای کاری شما نمی‌توانید بلافاصله برای دریافت اقامت دائم درخواست دهید و حداقل باید چند سال ( بسته به کشور مورد نظر) در این موقعیت شغلی فعالیت داشته باشید. روش‌های مختلفی برای اشتغال در کشورهای اروپایی وجود دارد که در ادامه در مورد چند مورد از آنها توضیح می‌دهیم.

جاب آفر

یکی از رایج‌ترین روش‌های دریافت اقامت دائم اروپا از طریق جاب آفر است. جاب آفر یکی از مطمئن‌ترین رو‌ش‌ها برای دریافت اقامت کشورهای اروپایی است. با این حال همانطور که گفتیم شرایط دشواری دارد و به آسانی قابل استفاده نیست. در گام اول موقعیت کاری خالی باید توسط یک کارفرمای اروپایی به مدت سه ماه در کشور خودش آگهی شود و اگر گزینه‌ی مناسب برای آن پیدا نشد، موقعیت کاری به مدت سه ماه دیگر در اتحادیه‌ی اروپا آگهی شود. و بعد از آن در سایت‌هایی قرار می‌گیرد که شما بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

برای استخدام در این روش نه تنها باید تخصص لازم، مدرک تحصیلی و تجربه‌های کافی را داشته باشید بلکه به مدرک زبان معتبر هم نیاز خواهید داشت. شرایط استخدامی به این روش دشوار است و شرکت‌ها از طریق انجام مصاحبه‌های مختلف باید اطمینان حاصل کنند که شما مهارت‌های لازم برای این موقعیت‌های شغلی را دارید.

ویزای نخبگان

یکی دیگر از ویزاهای کاری که در بعضی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه یا ایتالیا داده می‌شود، ویزا به افرادی نخبه با سابقه‌ی درخشان تحصیلی است. این افراد می‌توانند بهترین نیروهای کار باشند و شرکت‌های اروپایی می‌توانند بیشترین بهره‌ را از آنها ببرند. در نتیجه موقعیت‌های شغلی مختلفی برای این افراد ارائه می‌شود که نه تنها حقوق‌های بالایی دارند بلکه می‌توانند به وسیله‌ی آن اقامت دائم اروپا را نیز بدست آورند.

دریافت اقامت دائم اروپا از طریق تولد

یکی از روش‌های دیگر برای دریافت اقامت دائم اروپا از طریق تولد است. به طورکلی اقامت گرفتن به روش تولد در سراسر دنیا از دو طریق انجام می‌شود: سیستم خونی و سیستم خاک.

دریافت اقامت دائم اروپا از طریق تولد

براساس سیستم خونی، فرزندی که هر کدام از پدر یا مادرش یا هر دوی آنها، تبعه‌ی کشور مورد نظر باشند، می‌تواند برای اقامت این کشور درخواست دهد حتی اگر محل تولدش در این کشور نباشد. تقریباً تمام کشورهای اروپایی براساس این سیستم اقامت دائم می‌دهند. نکته‌ی مهم این است که اگرچه فرزند تابعیت این کشورها را پیدا می‌کند اما والدین غیرشهروند او نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. فرزندی که از این طریق اقامت یک کشور اروپایی را بدست آورد، بسته به کشور مربوطه بعد از ۳ تا ۵ سال زندگی در آن می‌تواند برای سیتیزن شیپ درخواست دهد.

نکته‌ی جالب آنجاست که لزوماً نیازی نیست فرزند بیولوژیکی خانواده‌ی خود باشید. در بعضی از کشورهای اروپایی مانند بلژیک فرزند زیر ۱۸ سالی که توسط والدین بلژیکی به سرپرستی گرفته شود نیز می‌تواند از این روش اقامت دائم کشور را بدست آورد.

سیستم خاک برای افرادی است که لزوماً در خاک کشور به دنیا آمده باشند و مهم نیست که والدین آنها شهروند کشور مورد نظر هستند یا خیر. بعضی از کشورهای بسیار مهم از جمله کانادا و ایالت متحده از این روش استفاده می‌کنند. اما در بعضی از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا هم اگر فرزندی در این خاک متولد شود و والدین مشخصی نداشته باشد می‌تواند از این روش اقامت دائم بگیرد.

 

 

دریافت اقامت اروپا به صورت تحصیلی

یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت دائم اروپا از طریق تحصیل است. شما با پذیرش در مدارس و دانشگاه‌‌های اروپایی می‌توانید نه تنها در زمان تحصیل در این کشورها اقامت داشته باشید بلکه می‌توانید بعد از آن ویزای خود را به راحتی به ویزای کاری و در نهایت اقامت دائم تبدیل کنید. استخدام و پیدا کردن شغل مناسب برای افرادی که در دانشگاه‌های یک کشور اروپایی تحصیل کرده‌اند، به مراتب راحتتر از افرادی است که تحصیلات خود را در خارج از کشور گذرانده‌ باشند.

بسیاری از دانشگا‌ه‌های برتر جهان در این قاره قرار دارند و در نتیجه رقابت بر سر ورود به آنها زیاد است. بیشتر آنها آزمون ورودی دارند و در صورتی هم که آزمونی نیاز نباشد، باید نمرات دبیرستان خوبی داشته باشید. مسلماً ‌ورود به دانشگاه‌های برتر اروپا کار آسانی نیست با این حال دانشگاه‌های خصوصی ورودی آسانتری دارند و تحصیل در آنها مستلزم پرداخت هزینه است که شاید همه‌ی خانواده‌‌ها نتوانند از پس آن برآیند.

شرایط ورود به هر دانشگاه بسته به دانشگاه مورد نظر متفاوت است و شما می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد آن را در سایت رسمی دانشگاه بخوانید. بعد از آنکه توانستید نیازهای ورودی را تامین کنید و نامه‌ی پذیرش دانشگاه را دریافت کنید، می‌توانید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید. ویزای تحصیلی به اندازه‌ی مدت تحصیل شما خواهد بود. با این حال در بسیاری از کشورهای اروپایی به شما یک سال اضافی پس از پایان تحصیل داده می‌شود که می‌توانید از آن برای ورود به مقطع تحصیلی بالاتر یا اشتغال استفاده کنید. بعد از آن می‌توانید برای اقامت دائم اروپا درخواست دهید.

استخدام کاری در کشورهای اروپایی

مشاغل مورد نیاز اروپا

اگر قصد دارید به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کنید و به کار در اروپا بپردازید، با موسسه مهاجرتی هرمس اپلای همراه باشید تا با مشاغل پر متقاضی کشورهای اروپایی آشنا شوید.

کسب اقامت دائم اروپا با موسسه‌ی مهاجرتی هرمس اپلای

انتخاب روش مناسب و بررسی یک کشور خارجی کار آسانی نیست. شما نمی‌توانید بدون داشتن اطلاعات جامع در مورد یک کشور به آن مهاجرت کنید. همچنین طیف وسیعی از روش‌های مختلف برای دریافت اقامت کشورهای مختلف وجود دارد که هر کدام قوانین و شرایط خود را دارند. اطلاع از این موارد به یک تیم با تجربه و تخصصی نیاز دارد که صدها مهاجرت موفق را در کارنامه‌ی خود داشته باشد.

ما در موسسه‌ی مهاجرتی هرمس اپلای تیمی از کارشناسان زبده و باتجربه در زمینه‌ی مهاجرت و دریافت اقامت و نه تنها اقامت دائم اروپا بلکه اقامت تمام کشورهای جهان را کنار هم جمع کرده‌ایم تا در این راه همراه شما باشند. در ابتدا اطلاعات کاملی در مورد شرایط اقتصادی، سیاسی، تحصیلی، رفاهی و … در مورد کشور مدنظر در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید دید بهتری نسبت به آن داشته باشید و بعد شما را با انواع روش‌های مهاجرتی و گزینه‌هایی که در پیش رو دارید آشنا می‌کنیم. ما به شما کمک می‌کنیم که با انتخاب روش مهاجرتی درست، در کمترین زمان با صرف کمترین هزینه، اقامت کشور موردنظر خود را بدست آورید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
چرا باید به دنبال دریافت اقامت دائم اروپا باشیم؟
در درجه‌ی اول کشورهای اروپایی گروهی از بهترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا با امکانات رفاهی بسیار بالا هستند. شما می‌توانید به کشورهای این قاره به چشم منبع بی‌انتهایی از فرصت‌های شغلی نگاه کنید.
کشورهای اروپایی که دریافت اقامت در آنها آسان‌تر است کدامند؟
کشورهای اروپایی که دریافت اقامت در آنها آسان‌تر است.
دریافت اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری به چند روش است؟
خرید ملک ثبت شرکت کارآفرینی تمکن مالی
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کادر هرمس اپلای