برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد

برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و قصد سکونت غدر جزیره پرنس ادوارد را دارید برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد یا PEI PNP می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. فرد متقاضی در صورت پذیرفته شدن اجازه اقامت در این استان به همراه خانواده را دارد.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

آشنایی کلی با این جزیره جذاب و دوست‌ داشتنی

جزیره پرنس ادوارد یکی از محبوب‌ ترین و شاید معروف‌ ترین جزایر کانادا به شمار می‌آيد که دقیقاً در سرحدات مرزی شرق این کشور جای گرفته است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید داستان‌های معروفی همچون آن شرلی و یا قصه‌های جزیره، دقیقاً باتوجه‌به همین جزیره طراحی و تولید شده‌اند. مرکز این جزیره شارلوت تاون است که از نظر تاریخی یکی از قدیمی‌ ترین شهر‌های موجود در آمریکا شمالی به شمار می‌آید. این جزیره علی‌ رغم جمعیت کم خود، یک استان جداگانه در کشور کانادا محسوب می‌شود و فاصله نزدیکی با شهرهایی همچون کبک و یا  نیوبرانزویک دارد.

جاذبه‌ های گردشگری

وجود سواحل بسیار زیبا که عمدتاً به دلیل خاک دارای اکسید آهن سرخ رنگ به نظر می‌رسند، موجب شده است تا جزیره پرنس ادوارد همواره از نظر گردشگری اهمیت بالایی داشته باشد. در واقع یکی از مهم‌ ترین حوزه‌های سرمایه‌ گذاری در این جزیره نیز بحث گردشگری است. این جزیره در آخرین سرشماری بیش از صد و چهل هزار نفر جمعیت داشته است و اکثر این افراد را شهروندان کانادایی تشکیل می‌دهند؛ البته موج مهاجرت به کانادا موجب شده است تا این جزیره نیز مرکزی برای زندگی مهاجران مختلف از کشورهای گوناگون باشد.

شاید بپرسید که نام این جزیره به خاطر چه کسی «پرنس ادوارد» انتخاب شده است؟ در پاسخ باید بگوییم که این جزیره در همان ابتدای اضافه شدن به خاک کانادا بر اساس پرنس ادوارد، ‌ چهارمین فرزند جرج سوم، نام‌گذاری شد. این نام نیز یکی دیگر از مواردی به شمار می‌آيد که موجب شده است تا جزیره مذکور به‌ نوعی از بین سایر استان‌های کانادا متمایز باشد.

برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد به دنبال چه افرادی است؟

برنامه  PEI PNP یکی از برنامه‌های مهاجرت استانی در کانادا بوده که مربوط به جزیره پرنس ادوارد است و به افراد متقاضی که ویژگی‌های مورد نظر این استان را دارند امکان اخذ اقامت بلند مدت را می‌دهد. این برنامه این اجازه را به استان می‌دهد تا نیروی کاری خود از طریق اسکیل ورکر، استخر اکسپرس اینتری، افرادی که از مؤسسات محلی در مقاطع بالا فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا افرادی که قصد تأسیس بیزینس در این استان را دارند تأمین کند.

برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد

همه افرادی که برای اکسپرس اینتری کانادا اقدام می‌کنند می‌توانند هم‌زمان برای برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد اقدام کنند. متقاضیان با پرونده‌های موفق در این برنامه موفق به کسب ۶۰۰ امتیاز بیشتر در سیستم امتیازبندی شده و وارد مرحله بعدی در سیستم اکسپرس اینتری می‌شوند.

اسکیل ورکرها یا نیروی کار خارج از کانادا

متقاضیانی که خارج از کانادا زندگی می‌کنند اگر پیشنهاد شغلی در این استان را داشته باشند می‌توانند پرونده خود را به جریان بیندازند.

نیروی کار متخصص داخلی جزیره پرنس ادوارد

اسکیل ورکرهایی که در حال حاضر به صورت موقت مشغول به کار در این استان هستند و سنشان بین 21 تا 59 است، می‌توانند برای برنامه استانی پرنس ادوارد اقدام کنند. این افراد باید دارای حداقل 2 سال سابقه کار تمام‌ وقت در رشته مورد نظر باشند و حداقل نمره زبان مورد نیاز (CLB 4) را کسب کنند.

فارغ‌ التحصیلان بین‌ المللی

فارغ‌ التحصیلانی که در یکی از دانشگاه های محلی این استان تحصیل کرده باشند و سن آن‌ها بین 21 تا 59 است و حداقل نمره زبان مورد نیاز برای کار را دارند می‌توانند برای اقامت از طریق برنامه PEI PNP  اقدام کنند. این افراد باید مدارک برای اثبات توانایی مالی برای پرداخت هزینه مهاجرت خود و خانواده خود را ارائه دهند.

نیروی کار حیاتی

افرادی که دارای سابقه کاری هستند و سنشان بین 18 تا 59 است، می‌توانند برای این برنامه اقدام کنند. این افراد باید حداقل 2 سال سابقه کاری، حداقل نمره زبان مورد نیاز (CLB 4) و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم را داشته باشند.

مجوز تأسیس بیزینس جزیره پرنس ادوارد

افرادی که قصد شروع بیزینس و یا سرمایه‌گذاری در این استان را دارند می‌توانند از طریق برنامه PEI PNP اقدام کنند. این افراد باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • حداقل سرمایه ۶۰۰ هزار دلار کانادا
  • حداقل تحصیلات دیپلم
  • داشتن حداقل سن ۲۱ و حداکثر ۵۹ سال
  • دارای بیزینس قابل‌انتقال و یا سابقه در مالکیت یک تجارت
  • دارای حداقل دانش زبان مورد نیاز: CLB 4
  • تمایل به اقامت در جزیره پرنس ادوارد و شروع یک تجارت فعال
  • شرکت در مصاحبه با کارمندان شرکت مهاجرت این استان
  • رعایت کردن همه شرایط اداره مهاجرت
مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی

برنامه مهاجرتی استانی کانادا یا همان پرووینشال نامینی یکی از سریع‌ ترین روش‌های ممکن برای گرفتن اقامت دائم کانادا است. از طریق این روش شما می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

سخن آخر

برنامه‌های مهاجرت استانی یکی از روش‌های مهاجرت به کشور کانادا محسوب می‌شوند. برخی از این برنامه‌ها فرصت‌های خوبی را برای افرادی فراهم آورده‌اند که نتوانسته‌اند از طرق دیگر اقامت کانادا را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنند. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد یکی از همین برنامه‌ها به شمار می‌رود که می‌توان به کمک آن علاوه بر شروع یک تجارت فعال در کانادا، ‌ نسبت به اخذ اقامت این کشور اقدام کرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان هرمس اپلای تماس بگیرید تا شما عزیزان را در این رابطه یاری کنند.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
آب و هوای این جزیره به چه شکل است؟
به طور کلی می‌توان آب‌وهوای این جزیره را معتدل دانست. در فصل تابستان از شنا کردن در ساحل دریا لذت می‌برید و در فصل زمستان از بارش برف غرق در لذت خواهید شد.
اقتصاد این جزیره شامل چه مواردی است؟
اقتصاد این جزیره روی مشاغلی همچون گردشگری و ماهیگیری بنا شده است. در سال‌های اخیر کارخانه‌های مختلفی نیز در این جزیره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که به تولید مصنوعات صنعتی مشغول هستند.
مدیریت این جزیره به چه نحو است؟
این جزیره به صورت مستقیم توسط دولت کشور کانادا و پادشاه انگلستان (در حال حاضر پادشاه چارلز سوم) مدیریت می‌شود. این جزیره در سال ۱۸۷۳ به کانادا اضافه شد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زینب
2 سال قبل

سلام و درود فراوان.
بنده خانم و مجرد 27 ساله هستم. دارای لیسانس معماری. برای ادامه تحصیل در این کشور چطور می تونم اقدام کنم. در طول تحصیل چند بار می تونم به کشورم برگردم و هزینه کامل تحصیل ارشد و دکترا در این کشور چقدر میشه؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  زینب
2 سال قبل

شما با توجه به سنتون دارای گپ تحصیلی هستین و باید اول این زمان وقفه بین تحصیلتون رو با دلیل قابل قبولی توجیه کنید . در رابطه با هزینه ها هم بسته به شرایط شما متفاوت هست . پیشنهاد میکنم فرم مشاوره رایگانمون رو پر بفرمایید تا کارشناسانمون راهنماییتون کنند .

کادر هرمس اپلای