شرایط استثنایی برای ثبت شرکت در مجارستان

شرکت خود را در محبوب ترین کشور برای سرمایه گذاران راه‌اندازی کنید

مشاور هرمس

شرایط ثبت شرکت در مجارستان در یک نگاه

یکی از گزینه های مورد توجه سرمایه گذاران خارجی، ثبت شرکت در مجارستان است. مجارستان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که از شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری خارجی برخوردار است. حضور در این کشور امکان ورود به سایر کشورهای اروپایی را تسهیل می‌کند؛ اقتصادی پایدار و با ثبات دارد و هزینه ثبت شرکت در مجارستان نیز نسبت به سایر کشورهای اروپایی مناسب تر است. همین دلایل مجارستان را به یکی از مقاصد جذاب برای صاحبان کسب و کار تبدیل کرده است. اما این نوع سرمایه‌گذاری مراحل زیادی دارد و به همین خاطر افراد به کمک یک موسسه مهاجرتی معتبر و باسابقه مانند هرمس اپلای برای پیش‌بردن سریع‌تر مراحل ثبت شرکت خود نیاز دارند. پیشنهاد می کنیم برای این که با شرایط دقیق و باجزئیات تاسیس شرکت در مجارستان بیشتر آشنا شوید، حتماً علاوه بر مطالعه کامل این صفحه، از مشاورین خبره و حرفه ای ما مشاوره رایگان بگیرید.

تخصصی ترین مرجع مهاجرت و مجری 0 تا 100 امور آن

با بیش از 10 سال سابقه امور مهاجرتی

بیش از 2950 پرونده موفق

به همراه وکلای مهاجرتی خبره و عقد قرار داد

لوگو هرمس اپلای
مشاور هرمس اپلای

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی هر بخش کلیک کنید

چرا ثبت شرکت در مجارستان؟

متقاضیان خارجی پس از ثبت شرکت مالک 100 درصد شرکت خواهند بود.

مواد اولیه ارزان و باکیفیت در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مجارستان کمترین نرخ مالیات شرکتی را دارد.

شما می‌توانید ظرف مدت کوتاهی و پس از چند روز شرکت خود را ثبت کنید.

مجارستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود پتانسیل بالایی برای تجارت و ورود به بازارهای منطقه دارد.

مجارستان یکی از اعضای اتحادیه گمرکی است و با اکثر کشورهای اروپایی تجارت دارد.

مالیات مشاغل محلی در مجارستان از 0٪ تا 2٪ متغیر است.

نیروی کار ماهر و ارزان در دسترس است.

پس از دریافت ویزای خود می‌توانید برای اعضای خانواده ویزای همراه دریافت کنید.

مجارستان از ثبات مالی بالایی برخوردار است و از یک سیستم مالی پیشرفته در منطقه استفاده می‌کند.

با ثبت شرکت می‌توانید اقامت موقت و پس از چند سال اقامت دائم دریافت کنید.

سهم سرمایه در گردش مجارستان بیش از 60 درصد از تولید ناخالص داخلی است.

هزینه‌های دولتی برای ثبت شرکت بسیار پایین است.

با ویزای مجارستان امکان سفر به کشورهای حوزه شینگن وجود دارد.

سیاست های سرمایه گذاری مطلوب بستر رقابتی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است.

برای ثبت شرکت در مجارستان از موسسه معتبر کمک بگیرید

پروسه مهاجرتی پروسه ای بسیار مهم است، چون افرادی که قصد مهاجرت دارند تمامی برنامه های زندگی و مالی خود را بر اساس این اتفاق برنامه ریزی می کنند پس پیدا کردن یک موسسه مهاجرتی بین المللی که حافظ منافع شما باشد و متعهد گردد که پروسه مهاجرتی شما را با موفقیت به پایان رساند بسیار سخت است. تیم مهاجرتی هرمس اپلای با تکیه بر پرونده های موفق قبلی شما را به رویاهایتان نزدیک می کند.

تیم مشاوره هرمس اپلای

انواع شرکت ها در مجارستان

به عنوان یک متقاضی خارجی می‌توانید 8 نوع شرکت در مجارستان ثبت کنید. هر یک از این شرکت‌ها مزایا و معایبی دارند که منحصر به این مدل کسب و کار خواهد بود. به عنوان مثال محدوده فعالیت، شرایط ثبت نام، حداقل سرمایه مورد نیاز و میزان مسئولیت هر یک از اعضا از مهم‌ترین تفاوت‌ها محسوب می‌شود. این 8 شرکت که توضیحات کامل آن ها را نیز بیان کرده ایم عبارتند از:

نقشه مجارستان
وکتور

شرکت با مشارکت عمومی (نامحدود) KKT

در فرآیند ثبت شرکت با نوع KKT در مجارستان، اعضا مجبور به حضور شخصی در فعالیت‌های تجاری شرکت نیستند. هر یک از اعضا حق نمایندگی در شرکت تضامنی را دارند مگر اینکه در اساسنامه به نحو دیگری مقرر شده باشد. حداقل دو عضو برای تشکیل یک شرکت تضامنی لازم است و حتی حداقل میزان سرمایه اولیه مشخص نشده است. مدیریت شرکت با همکاری شرکا انجام می‌شود و هزینه‌های اداری ثبت نام تعیین شده به میزان HUF 50.000 می رسد. این سیستم ثبت شرکت در مجارستان با این ویژگی‌ها، یک فرآیند منحصر به فرد و جذاب در حوزه کسب و کار است.

شرکت با مشارکت محدود BT

شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل یک شریک عمومی داشته باشد. شریک تضامنی دارای مسئولیت نامحدود بوده و این نوع شرکت می‌تواند دارای چند شریک با مسئولیت تضامنی یا جداگانه باشد. شریک با مسئولیت محدود این شرکت به میزان سهم خود در سرمایه مسئول است. برای ثبت این شرکت حداقل سرمایه لازم نیست و هزینه ثبت آن 50000 HUF خواهد بود.

وکتور
وکتور

شرکت محدود شده توسط سهام RT

دو نوع شرکت محدود شده توسط سهام یا CLS وجود دارد که شامل شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام می‌شود. شرکت CLS می‌تواند به عنوان یک نهاد واحد یا به عنوان یک نهاد بزرگ با چندین سرمایه گذار راه اندازی شود.

شرکت سهامی عام محدود شده با سهام NYRT

یک شرکت سهامی عام CLS از طریق یک عرضه عمومی ایجاد می‌شود که در آن سهام به عموم عرضه خواهد شد. این سهام می‌تواند همان شکل سهام ZRT را داشته باشد. برای ثبت این شرکت به سرمایه اولیه حداقل 20000000 HUF نیاز دارید و هزینه ثبت آن 600000 HUF خواهد بود.

وکتور
وکتور

شرکت خصوصی محدود با سهام ZRT

یک شرکت خصوصی محدود با سهام می‌تواند از طریق یک مکان خصوصی ایجاد شود که در آن سهام شرکت فقط به موسسین ارائه می‌شود. از طرفی CLS خصوصی نیز می‌تواند گواهی مشارکت صادر کند. این سهام می‌تواند سهام عادی، سهام کارکنان، سهام قابل بازخرید، سهام ممتاز یا سهام دارای بهره باشد. برای ثبت این شرکت به سرمایه اولیه حداقل 5.000.000 HUF نیاز دارید و هزینه ثبت 100.000 HUF خواهد بود.

شرکت با مسئولیت محدود KFT

اعضای شرکت با مسئولیت محدود مسئولیتی در قبال تعهدات شرکت ندارند. اعضای LLC را نمی‌توان از طریق پیشنهادات عمومی جذب کرد و مسئولیت اعضا در قبال سرمایه آن‌ها محدود است. برای ثبت شرکت LLC به سرمایه اولیه 3000000 HUF نقدی یا غیرنقدی نیاز دارید. هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود 100000 HUF است.

وکتور
وکتور

دفتر شعبه

شعبه یک واحد سازمانی از یک شرکت خارجی است که مجاز به انجام فعالیت‌های تجاری مستقل است. شعبه نمی‌تواند نماینده یک شرکت خارجی باشد. شعب باید توسط قوه قضائیه ثبت شده و موظف به نگهداری وجوه خود در حساب بانکی باشند. هزینه ثبت نام در شعبه 50000 HUF است.

دفتر نمایندگی بازرگانی

یک دفتر نمایندگی بازرگانی از شرکت مادر دریافت می‌شود. سرمایه گذار خارجی باید از طرف شرکت مادر مذاکره، قرارداد و تبلیغ کند. دفتر نمایندگی نمی‌تواند فعالیت تجاری انجام دهد، به علاوه شخصیت حقوقی ندارد. هزینه ثبت نام در دفتر نمایندگی خارجی 50000 HUF است.

وکتور

شرایط اولیه ثبت شرکت در مجارستان

شما به عنوان متقاضی، شما باید خودتان سمت مدیریت شرکت را بر عهده داشته باشید.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

همچنین باید یک طرح تجاری سودآور برای اقتصاد مجارستان ارائه دهید.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

به عنوان یک متقاضی خارجی، فقط می‌توانید یک شرکت با مسئولیت محدود راه اندازی کنید.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017

شما باید یک حسابدار برای مدیریت امور مالی شرکت خود استخدام کنید.

هزینه ها و مالیات ثبت شرکت در مجارستان

حداقل سرمایه لازم، وابسته به نوع شرکتی است که می‌خواهید در مجارستان ثبت کنید. اما در کل هزینه ثبت شرکت در کشور مجارستان بسته به نوع شرکت، مابین 50 تا 600 هزار HUF متغیر خواهد بود. البته در این میان شرکت‌هایی هستند که حداقل سرمایه لازم برای برخی از شرکت‌ها، صفر است. برای ثبت شرکت LLC به سرمایه اولیه 3000000 HUF نیاز دارید و هزینه ثبت شرکت در مجارستان 50000 HUF خواهد بود. هنگام ثبت شرکت سهامی حداقل سرمایه اولیه 20.000.000 HUF مورد نیاز است و هزینه ثبت این شرکت 600.000 HUF خواهد بود.

مالیات در کشور مجارستان به صورت کلی به نسبت دیگر کشورهای اروپایی پایین‌تر بوده و به همین دلیل بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند. به این ترتیب هزینه ثبت شرکت در مجارستان و هزینه‌های اضافی پس از آن کمتر می‌شود. میزان مالیات به شرح زیر است:

  • مالیات بر درآمد شرکت 9% | مالیات بر درآمد شخصی 15% | مالیات بر ارزش افزوده 27٪ | مالیات بر سود شرکت یا مالیات بر سرمایه شرکت 9٪ | مالیات بر سرمایه شخصی 15%

مراحل ثبت شرکت در مجارستان

برای ثبت شرکت در یک کشور خارجی ابتدا باید قوانین داخلی آن کشور را بررسی کنید و شرکت را به صحیح‌ترین شکل ممکن ثبت کنید. در چنین شرایطی می‌توانید علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی خود، سریعتر وارد بازار کار شوید. هر ایالت روش‌های خاص خود را برای ثبت شرکت دارد. ثبت شرکت در مجارستان نیز شرایط خود را دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • نام شرکت را انتخاب کنید. در مورد نام محدودیت‌هایی وجود دارد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حداقل دو نام جایگزین دیگر را انتخاب کنید. نام شرکت باید با علامت اختصاری نوع شرکت ختم شود.
  • تعیین ساختار شرکت و تعیین موقعیت هر یک از شرکا.
  • تعیین فهرست سهامداران و نحوه تقسیم اصل سرمایه بین سهامداران.
  • نمونه‌ای از امضای هر یک از سهامداران و شرکا را ارائه دهید.
  • زمینه‌های فعالیت های تجاری شرکت را تعیین کنید.
  • آدرس شرکت را انتخاب کنید.
  • یک طرح کسب و کار ارسال کنید.
  • تنظیم اساسنامه شرکت.
  • پر کردن فرم‌های ثبت شرکت؛ این اوراق حاوی بسته‌ای از اسناد درخواستی قانونی و واقعی است و باید با دقت پر شوند.
  • ثبت شرکت در دادگاه وزارت دادگستری مجارستان و سپس اخذ گواهی ثبت.
  • در اداره مالیات مجارستان ثبت نام کنید.
  • ثبت نام در دفتر خدمات اجتماعی و بیمه در مجارستان.
  • یک حساب بانکی شرکت باز کنید.
  • سرمایه اولیه را به حساب بانکی شرکت واریز کنید.

ثبت شرکت در مجارستان در کوتاه‌ترین زمان با هرمس‌اپلای

ثبت شرکت در مجارستان و دریافت اقامت این کشور فرایندی بسیار پیچیده، دشوار و طولانی دارد. بسیاری از افراد نمی‌توانند بدون کمک مشاورین حقوقی، مهاجرتی و وکلای خبره این فرایند را با موفقیت پشت سر بگذراند. به همین خاطر استفاده از خدمات مشاوره‌ای یک موسسه مهاجرتی می‌تواند به آن‌ها در پیشبرد هرچه سریع‌تر فرایند ثبت شر‌کت در قطر کمک کند.
موسسه مهاجرتی هرمس اپلای با بهره‌گیری از تجربیات بسیار زیاد خود در ثبت شرکت در کشورهای مختلف، در تمام مراحل ثبت شرکت در مجارستان در کنار شما است تا شما با کم‌ترین دردسر و بهترین هزینه، شرکت خود را در این کشور در حال پیشرفت ثبت کنید. وکلا و مشاورین هرمس اپلای تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه انواع روش‌های سرمایه‌گذاری و مهاجرت به کشورهای خارجی دارند و می‌توانند در تمام زمینه‌ها یک مشاور بسیار خوب برای شما باشند.

مدت زمان ثبت شرکت در مجارستان چقدر است؟

ثبت شرکت‌ها در مجارستان به دو صورت الکترونیکی یا استاندارد امکان‌پذیر است. با روش الکترونیکی، دادگاه ثبت مجارستان تصمیم به ثبت شرکت در مدت یک روز کاری از زمان ارسال درخواست و مدارک می‌گیرد. در رویه استاندارد، دادگاه ثبت مجارستان تصمیم می‌گیرد که شرکت را ظرف 15 روز کاری پس از ارسال مدارک و درخواست ثبت کند.

شرایط اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت چیست؟

اقامت موقت مجارستان سالانه از طریق ثبت شرکت صادر می‌شود. بنابراین، به عنوان موسس شرکت، پس از 5 سال اقامت موقت در مجارستان، در صورت فعال بودن شرکت، پرداخت مالیات به موقع، سودآور بودن کسب و کار شما برای اقتصاد کشور مجارستان، یک طرح تجاری را انجام می‌دهید، شما می‌توانید برای اقامت دائم مجارستان اقدام کنید.

شرایط تمدید اقامت مجارستان چیست؟

پس از ثبت شرکت، به عنوان مدیر و موسس، می‌توانید اجازه اقامت طولانی مدت در مجارستان را دریافت کنید. برای دریافت مجوز اقامت، باید مدارک ثبت شرکت را به وزارت دادگستری یا اداره اقامت مجارستان ارائه دهید. بعد از یک سال فعال بودن شرکت، می‌توانید برای دریافت اقامت دائم خود اقدام کنید.

شرایط دریافت ویزای همراه مجارستان چیست؟

سرمایه گذاران خارجی که قصد راه اندازی کسب و کار در مجارستان را دارند، می‌توانند از همان ابتدا برای ویزای همراه اقدام کنند. ویزای همراه در این روش مهاجرتی برای همسر و فرزندان زیر 18 سال صادر می شود.

سوالاتی که کلاینت های قبلی پرسیده اند

بهترین نوع شرکت برای ثبت، به شرایط و میزان سرمایه اولیه شما بستگی دارد. اما رایج ترین و محبوب ترین نوع شرکت در مجارستان، شرکت با مسئولیت محدود است.

بله، پس از ثبت شرکت می‌توانید اقامت طولانی مدت این کشور را دریافت کرده و پس از 5 سال برای اقامت دائم اقدام کنید.

میزان سرمایه اولیه ثبت شرکت در مجارستان به نوع شرکتی که برای ثبت انتخاب می‌کنید بستگی دارد. اما حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، 3,000,000 HUF است.

خیر. به عنوان یک سرمایه گذار، برای دریافت ویزای مجارستان نیازی به ارائه گواهی نخواهید داشت.

بله. به عنوان موسس این شرکت، می‌توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز ویزای همراه دریافت کنید.

بله. شما، همسر و فرزندان زیر 18 سال پس از اخذ کارت اقامت مجارستان اجازه کار و تحصیل در مجارستان را خواهید داشت.

مشاوره مهاجرتی رایگان

هدف ما در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای از مطالب ارائه شده، اطلاع رسانی و کمک به عزیزان علاقمند به مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا می‌باشد.
برای ارتباط با مشاوران مهاجرتی ما فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

مشاورهای هرمس اپلای