دوره زبان انگلیسی در انگلستان

دوره زبان انگلیسی در انگلستان

اگر شما هم قصد تحصیل در انگلیس را دارید، قطعا دوره زبان انگلیسی در انگلستان برای شما واجب است. با توجه به مقصود شما دوره های مختلفی برای تان در دسترس می باشد. اگر می خواهید با شرایط پذیرش در دوره زبان در انگلستان، مدارک لازم، معرفی کالج های برتر جهت آموزش و تمامی مباحث پیرامون دوره زبان انگلیسی در انگلیس آشنا شوید، تا انتها همراه ما باشید تا پاسخ تمام سوال هایتان را دریافت کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

شهریه دوره زبان انگلیسی در انگلستان

شهریه دوره زبان انگلیسی در انگلستان نسبت به ساعات، کالج و شهر متفاوت بوده و به طور کلی سالیانه از ۳۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ پوند متغیر است. کالج‌ها با توجه به موقعیت شهری و اعتبار و نوع خدماتشان شهریه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند. به طور متوسط هزینه یک دوره با ۱۵ ساعت آموزش در هفته به مدت ۴۸ هفته در کالج دولتی سطح بالا بین ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ پوند می­شود. حداقل زمان این دوره ۳ ماه است.

متقاضیان ایرانی برای اینکه شانس بیشتری برای ویزای دوره‌های بلند مدت داشته باشند، بهتر است حداقل دوره ۶ماهه زبان را بگذرانند. این دوره‌ها در سراسر انگلستان موجود است و معمولاً به جز هفته آخر سال و دو هفته شروع سال نو میلادی اخذ پذیرش امکان دارد.

شرایط پذیرش دوره زبان انگلیسی در انگلستان

برای ورود به این دوره بایستی نمره آیلتس ۴ داشته باشید. همچنین، شرکت در آزمون ورودی خود کالج‌ها یا شرکت در آزمون‌های آنلاین کالج‌ها که در کشور مبدأ برگزار می‌شود و ارائه مدارک پشتوانه مالی شخص از شرایط اخذ پذیرش دوره زبان هستند.

مدارک لازم برای دوره زبان انگلیسی در انگلستان

برای شرکت در دوره زبان انگلیسی در انگلستان شما نیاز به دریافت ویزای تحصیلی دارید. برای اخذ این ویزا، شما باید مدارکی چون پاسپورت و مدارک هویتی مانند: شناسنامه و کارت ملی، گواهی تمکن مالی (برای مثال گردش مالی حساب بانکی در ۶ ماه گذشته)، پذیرش رسمی از یک مرکز آموزش زبان معتبر در انگلستان، گواهی سلامت و تطابق با شرایط ورود به انگلستان و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری را به سفارت انگلستان ارائه دهید.

بسته به نوع دوره زبان انگلیسی که قصد شرکت در آن را دارید، ممکن است مدارک دیگری هم لازم باشد. برای مثال، اگر قصد دارید در دوره زبان انگلیسی برای آمادگی در امتحان شرکت کنید، باید نمونه‌ای از نتایج آزمون‌های قبلی زبان خود را نیز ارائه کنید. همچنین برخی از دوره‌های زبان انگلیسی ممکن است سطح خاصی از توانایی و مهارت در زبان را به‌عنوان پیش‌نیاز داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و هزینه‌ های ویزای تحصیلی، می‌توانید به متخصصان و مشاوران مؤسسه هرمس اپلای مراجعه کنید.

معرفی کالج های زبان در انگلیس

کالج‌های زبان مؤسساتی هستند که دوره‌ زبان انگلیسی در انگلستان را برای افرادی که قصد تحصیل یا کار در این کشور دارند، ارائه می‌دهند. این کالج‌ها معمولاً دارای مجوز و استاندارد‌های بالای آموزشی هستند و توسط سازمان‌های معتبری مانند شورای بریتانیا، English UK  و British Council تأیید شده‌اند. برخی از کالج‌های زبان برتر در کشور انگلستان عبارت‌اند از:

  • Rose of York Language School: یک کالج زبان مستقل و خصوصی در شهر لندن است که دوره‌های زبان عمومی، آکادمیک، تجاری و تخصصی را با قیمت مناسب و با کادر آموزشی مجرب و متعهد به علاقه ­مندان ارائه می‌دهد.
  • Language Studies International: یک مرکز جهانی در بین کالج‌های زبان است که در 14 کشور فعالیت داشته و در انگلستان شعباتی در لندن، برایتون، کمبریج، برادفورد، بورنموث و هستینگز دارد. این گروه دوره‌های زبان عمومی، تخصصی، تابستانی، خانوادگی و دوره‌های آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی را با کلاس‌های باکیفیت و فعالیت‌های فرهنگی جذاب ارائه می‌دهد.
  • English in Chester: یک کالج زبان با سابقه و محبوب در شهر چستر است که دوره‌های زبان عمومی، تخصصی، تابستانی و خودآموز را برای سطوح مختلف به صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌دهد. این کالج با داشتن خوابگاه‌ های مجهز، مناسب برای خانواده‌ها است و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی جالب و همچنین ایجاد فضای دوستانه و گرم را برای دانش‌آموزان برعهده دارد.
  • New College Group: گروهی نوآورانه و پويا در بین كالج‌هاي زبان است كه در سال 2011 تأسيس شده و شعباتي در منچستر، ليورپول و شفيلد دارد. اين گروه نیز دوره‌هاي زبان عمومي، تخصصي، كارآفريني، رسانه و ورزشی را با استفاده از روش‌هاي نوين و تكنولوژي پيشرفته ارائه مي‌دهد.

مزایا و معایب دوره زبان در انگلستان

اگر متقاضی شرکت در دوره‌ زبان انگلیسی در انگلستان هستید، بد نیست با برخی از مزایا و معایب شرکت در این دوره‌ها آشنا شوید. برای مثال، فرصت یادگیری زبان انگلیسی در محیط بومی و در طی تعامل با افراد مختلف با لهجه‌ها و فرهنگ‌های متنوع یکی از بزرگ‌ترین مزایا در این خصوص است که به یادگیری سریع‌ تر و باکیفیت‌ تر کمک می‌کند و مهارت‌های شنیداری، خواندن و نوشتن را ارتقا می­دهد.

همچنین شرکت در این دوره­ها علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی باعث افزایش اعتماد به‌ نفس برای استفاده از این زبان در موقعیت‌های تحصیلی، شغلی و اجتماعی متقاضیان می‌شود. دسترسی به منابع و تجهیزات آموزشی مدرن و باکیفیت در کالج‌ها و دانشگاه‌ های معتبر مزیت قابل‌توجه دیگری است. این دوره‌های زبان‌ انگلیسی که در کشور انگلستان برگزار می‌شوند، امکان شرکت برای افراد مختلف با بودجه‌های مختلف را فراهم می‌کنند و با فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری ارائه می­شوند که این امر جذابیت زیادی برای شرکت‌ کنندگان دارد.

هزینه بالای دوره زبان انگلیسی در انگلستان نسبت به سایر کشورها، وجود رقابت سخت برای پذیرش در دوره‌های باکیفیت، فشار روحی و روانی ناشی از تغییر محل زندگی، فرهنگ، آب‌وهوا و سبک زندگی، وجود مشکلات ارتباطی و فرهنگی با بومیان و سایر دانشجویان برخی از معایب تحصیل در این دوره‌ها در کشور انگلستان هستند.

ادامه تحصیل در کشور انگلیس پس از دوره زبان

پس از گذراندن دوره زبان انگلیسی در انگلستان، شما می‌توانید به دوره‌های تحصیلی مختلف در مراکز آموزشی چون دانشگاه‌ها، مؤسسات و مدارس این کشور اروپایی بپیوندید. برای این کار شما باید حد نصاب نمره زبان برای دوره مورد نظر خود را کسب کرده باشید و شرایط ورود به آن دوره را نیز برآورده کنید. شما همچنین باید ویزای تحصیلی خود را تمدید کرده و هزینه‌های تحصیل و زندگی خود را پرداخت کنید.

دوره زبان انگلیسی در سوئد

دوره زبان انگلیسی در سوئد

سالانه افراد زیادی از سرتاسر جهان و بخصوص از ایران اقدام به مهاجرت تحصیلی به سوئد می کنند که اکثرا ترجیح به مطالعه و گذراندن دوره های زبان انگلیسی در سوئد دارند. اگر به دنبال کار یا تحصیل در سوئد هستید، پییشنهاد ویژه ما به شما گذارندن دوره های زبان انگلیسی در سوئد می باشد

سرانجام در دوره زبان در انگلستان شرکت کنیم یا خیر؟

شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی در انگلستان می‌تواند یک تجربه لذت‌ بخش باشد. این فرصت به شما کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را به صورت حرفه‌ای و کاربردی یاد بگیرید، با فرهنگ و تاریخ این کشور آشنا شوید و با افراد مختلف و دوستان جدید ارتباط برقرار کنید. همچنین، شرکت در دوره زبان در انگلستان می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف تحصیلی و حرفه‌ای خود کمک کند. با توجه به مزایای فوق‌ العاده شرکت در این دوره ها، پیشنهاد می­کنم که این فرصت را از دست ندهید و با برنامه ریزی مناسب و درخواست ویزای تحصیل زبان، خود را برای چالش‌های جدید آماده کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
دوره زبان انگلیسی در کشور انگلستان برای چه افرادی مناسب است؟
افرادی که فاقد مدرک زبان مناسب برای مهاجرت هستند و یا نمره زبان آن‌ها برای ورود به دانشگاه‌های انگلستان کافی نیست، می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها اقدام کنند.
با اخذ چه ویزاهایی می توان در دوره‌ های زبان انگلیسی شرکت کرد؟
متقاضیان با اخذ ویزای تحصیلی و یا ویزای گردشگری می‌توانند در دوره‌های زبان انگلیسی که در این کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند.
شرکت در دوره زبان در کشور انگلستان چقدر طول می کشد؟
طول این دوره‌ها بستگی به برنامه شرکت‌ کنندگان دارد و از یک هفته تا 1 سال طول می‌کشد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آقای حامی
2 سال قبل

وقت بخیر
دوره زبان انگلیسی در انگلستان رایگانه؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  آقای حامی
2 سال قبل

شهریه دوره زبان انگلیسی در انگلستان نسبت به ساعات و کالج و شهر متفاوت می باشد. شهریه به طور کلی سالیانه از ۳۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ پوند متغیر است.

کادر هرمس اپلای