شغلهای-پردرآمد-استرالیا

معرفی کامل مشاغل پرطرفدار و پردرآمد در استرالیا

کشور استرالیا دارای اقتصاد پررونق و سرانه تولید ناخالص داخلی بالا است و بسیاری از گزینه‌های ویزای کار و مشاغل پردرآمد استرالیا را برای کارگران خارجی فراهم میکند. جدا از این، این کشور روش زندگی مناسب، پاداش و امکان آموزش باکیفیت را ارائه می‌دهد. استرالیا همیشه از کارگران مهاجر استقبال کرده و فرصت‌های جذابی را برای ایجاد شغل ارائه می‌دهد. بسیاری از کارگران مهاجر سالانه، برای ویزای کار پردرآمدترین مشاغل در استرالیا، اقدام می‌کنند. بهترین روش برای جستجوی شغل و اخذ ویزای کار، درخواست از طریق برنامه مهاجرت است. بر اساس این برنامه، مشاغل مورد تقاضا در لیست مشاغل ماهر (SOL) ذکر شده است. در ادامه بیشتر با فهرست مشاغل پرطرفدار در استرالیا آشنا خواهیم شد؛ همراه ما باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

انتخاب شغل در استرالیا

هنگام انتخاب شغل، پول نباید انگیزه اصلی باشد، اما اگر بخواهیم صادق باشیم، همه ما می‌خواهیم بدانیم در کار جدید چقدر درآمد کسب می‌کنیم. جدیدترین مجموعه آمار درآمدی اداره مالیات استرالیا (ATO) با ارائه شغل‌های پردرآمد استرالیا باتوجه‌به متوسط ​​درآمد مشمول مالیات آنها، نشان می‌دهد چه کسانی درآمد خوبی دارند.

وقتی صحبت از پردرآمدترین رقم‌های شغلی می‌شود، صنایعی مانند پزشکی، دارایی و مهندسی بر صنایع برتر دیگر ارجحیت دارند، درحالی‌که مشاغل مدیریت اجرایی نیز کاملاً پردرآمد محسوب می‌شوند. مهم است که اذعان کنیم که همیشه در هر صنعت استثنائاتی از قاعده وجود دارد.

همچنین، به یاد داشته باشید که همه چیزهایی که در مورد یک شغل خوب وجود دارد، قابل‌اندازه‌گیری نیست. حرفه شما ممکن است تعادل کاری/زندگی قابل رشدی را ارائه دهد که به شما اجازه می‌دهد زمان بیشتری را با خانواده و دوستان خود بگذرانید که ممکن است برای کارگران این رده‌های بالاتر وجود نداشته باشد.

پردرآمدترین شغل در استرالیا کدام است؟

بخش حقوقی همچنان در حال پرداخت حقوق برخی از شغل‌های پردرآمد استرالیا است و نقش‌های مشاوران داخلی در شرکت‌های ASX100 عنوان پردرآمدترین شغل در استرالیا را به خود اختصاص داده است. موقعیت‌های مشاوران عمومی در سایر شرکت‌ها نیز به‌خوبی در بازه حقوق شش رقمی قرار می‌گیرد.

مدیران پروژه در صنعت ساختمان همچنان با درآمد متوسط ​​سالیانه 350.000 دلار همچنان در میان پردرآمدترین افراد قرار دارند. در همین حال، با نگاهی به مشاغلی که سالانه 200 هزار دلار در استرالیا پرداخت می‌کنند، مدیران در بخش فناوری اطلاعات (it) با درآمد سالیانه 280 هزار دلار به‌عنوان پردرآمدترین افراد شناخته شده‌اند.

درحالی‌که برخی نقش‌های پردرآمد در سال ۲۰۲۱ مشابه سال گذشته است، نادیده‌گرفتن تأثیر فناوری بر کارگران استرالیایی دشوار است. با تمرکز بیشتر بر کار از راه دور، ردیابی و راه‌حل‌های ارتباطی، علاقه و سرمایه‌گذاری در این بخش به‌سرعت رشد کرده است، همان‌طور که در داده‌ها نیز منعکس شده است. افزایش تقاضا برای نقش‌های رهبری در بخش فناوری اطلاعات منجر به افزایش حقوق شده است، بسیاری از این نقش‌ها در لیست شغل‌های پردرآمد استرالیا قرار دارند.

به نظر می‌رسد گرایش‌های محل کار طی یک سال گذشته تکامل‌یافته است. بسیاری از سازمان‌ها سیاست‌های بیشتری را در نظر گرفته‌اند که به کارکنان اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر مکان و زمان کار خود داشته باشند. تنظیمات کاری انعطاف‌پذیر می‌تواند بر میزان حقوق و دستمزد تأثیر بگذارد، اما تعادل بین کار و زندگی برای بسیاری از کارجویان استرالیایی به همان اندازه مهم است.

پردرآمدترین شغل در استرالیا کدام است؟

مشاغل پردرآمد استرالیا به همراه حقوق

در این بخش بهترین شغل‌های استرالیایی را بررسی می‌کنیم.

  • جراحان

نزدیک به ۴۰۰۰ استرالیایی در این حرفه کار می‌کنند و درآمد متوسط آنها مشمول ۳۹۴،۸۶۶ دلار است.

  • متخصصان بیهوشی

بیش از ۳،۰۰۰ متخصص بیهوشی در سراسر کشور وجود دارد و آنها به طور متوسط ۳۶۷،۳۴۳ دلار دستمزد مشمول مالیات دریافت می‌کنند.

  • متخصصان داخلی

بیش از ۸۵۰۰ کارمند در این شغل تقریباً ۲۹۹،۳۷۸ دلار در سال درآمد دارند.

  • روانپزشکان

تقریباً ۲۸۰۰ کارمند در استرالیا زندگی می‌کنند که به طور متوسط ۲۱۶،۰۷۵ دلار درآمد مشمول مالیات دارند.

  • سایر پزشکان

این حرفه بیش از ۲۸۰۰۰ استرالیایی را استخدام می‌کند که تقریباً ۲۰۴،۳۸۷ دلار درآمد دارند.

  • قضات و سایر متخصصان حقوقی

صنعت حقوقی در استرالیا کمی بیش از ۳۵۰۰ نفر است و کارگران این گروه از مشاغل به طور متوسط ۱۹۵،۷۰۳ دلار درآمد مشمول مالیات دارند.

  • مدیرعامل

بیش از ۱۷۴،۰۰۰ کارمند در سطوح عالی مدیریت اجرایی هستند که به طور متوسط ۱۵۷،۶۴۳ دلار درآمد دارند.

  • مدیران مهندسی

بیش از ۲۵۰۰۰ مدیر مهندسی در استرالیا وجود دارد و آنها به طور متوسط درآمد مشمول مالیات ۱۴۷،۴۵۱ دلار دارند. در مورد مدیر مهندسی شدن اینجا بیشتر بدانید.

  • کنترل‌کننده مالی

متوسط دستمزد ۱۴۴،۵۲۸ دلار در سال

وظایف اولیه کنترل‌کنندگان مالی، این است که عملیات مالی و حسابداری کسب‌وکار خود را مدیریت می‌کنند. آنها اطمینان می‌دهند که مشاغل از مقررات مالی و مالیاتی پیروی می‌کنند درحالی‌که سود خود را در حداکثر بازدهی حفظ می‌کنند. آنها همچنین بودجه و روش‌های حسابداری را تدوین می‌کنند و اطمینان می‌دهند که همه بخش‌ها از آنها پیروی می‌کنند.

آنها با تیم‌های اجرایی همکاری می‌کنند، گزارش‌های مالی را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند و بهترین مراحل را برای آینده مالی کسب‌وکار خود پیش‌بینی می‌کنند. نقش آنها شبیه مدیر مالی است، اگرچه آنها تمایل دارند برای مشاغل بزرگ‌تر نیز کار کنند.

  • مهندس معدن

متوسط دستمزد ۱۵۱،۰۳۸ دلار در سال

وظایف اولیه مهندسان معدن این است که، برنامه‌ریزی و نظارت بر ساخت سایت‌های جدید معدنی را انجام می‌دهند. آنها مکان‌های استخراج را ارزیابی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که چگونه مواد معدنی و سنگ معدن را از این سایت‌ها به طور مؤثر و ایمن استخراج کنند. آنها تمام تصمیمات مربوط به کار، تجهیزات و فرایندهای سایت را می‌گیرند. مهندسان معدن پس از استخراج، معادن را به حالت اولیه بازمی‌گردانند.

  • پزشک متخصص زنان و زایمان

متوسط دستمزد ۱۵۸،۲۴۲ دلار در سال

وظایف اولیه پزشکان زنان و زایمان مواردی است مثل اینکه به بیماران مبتلا به نگرانی‌های مربوط به‌سلامت زنان کمک می‌کند. زنان و زایمان به مراقبت قبل، حین و بعد از زایمان مربوط می‌شود. بسیاری از پزشکان فقط در یکی از این زمینه‌ها تخصص دارند، درحالی‌که برخی دیگر این دو روش را برای مراقبت جامع‌تر از بیماران زن ترکیب می‌کنند. پزشکان زنان و زایمان، متخصصین زنان و زایمان همگی حقوق بالایی دریافت می‌کنند.

  • انکولوژیست

میانگین دستمزد ۱۷۰،۲۷۵ دلار در سال

وظایف اولیه متخصصان انکولوژی، یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد استرالیا، تشخیص و درمان بیماران مبتلا به سرطان را انجام می‌دهند. انکولوژیست‌هایی که از اشعه برای کوچک کردن تومورهای بیماران خود استفاده می‌کنند، جزو پردرآمدترین متخصصان سرطان هستند. همچنین انکولوژیست‌های جراحی که تومورها را در حین عمل جراحی حذف می‌کنند، و انکولوژیست‌های پزشکی وجود دارند که داروهای ضد سرطان مانند شیمی‌درمانی و هورمون‌درمانی را تجویز می‌کنند.

  • مدیر ساخت‌وساز

میانگین دستمزد ۱۵۸،۹۰۱ دلار در سال

وظایف اولیه مدیران ساختمان شامل مواردی است که بر سایت‌های ساختمانی نظارت می‌کنند. آنها اطمینان حاصل می‌کنند که کارگران ساختمانی از دستورالعمل‌های بهداشت و ایمنی شغلی پیروی می‌کنند و برای رعایت نکات و درنهایت تحویل به‌موقع پروژه به طور مؤثر کار می‌کنند. آنها به کارگران ساختمانی کمک می‌کنند تا هرگونه چالش غیرمنتظره را برطرف کنند، وظایف خود را تحویل داده و به طور مرتب مشتریان را در جریان پیشرفت پروژه‌های خود قرار دهند.

  • متخصص پوست

میانگین دستمزد ۱۸۴،۳۳۸ دلار در سال

وظایف اولیه متخصصان پوست: بیماران را با نگرانی در مورد پوست، مو و ناخن خود مانند پسوریازیس، اگزما و آکنه تشخیص داده و درمان می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند ملانوم‌ها را تشخیص داده و درمان کنند و اقدامات زیبایی را انجام دهند، مانند استفاده از لیزر و پرکننده.

  • متخصص بیهوشی

میانگین دستمزد ۱۸۹،۸۶۹ دلار در سال

وظایف اولیه متخصصان بیهوشی: قبل و حین عمل جراحی به بیماران بیهوشی می‌دهند تا درد و تنش را کاهش دهند. آنها بیماران را قبل از عمل مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در طول مراحل مراقبت از آنها بر وضعیت حیاتی آنها نظارت می‌کنند.

  • مهندس فناوری اطلاعات

متوسط دستمزد ۲۴۸،۳۳۵ دلار در سال

وظایف اصلی مهندسان فناوری اطلاعات: راه‌حل‌های فناوری اطلاعات را برای مشاغل طراحی می‌کنند. آنها می‌توانند طیف وسیعی از راه‌حل‌های فناوری، از جمله نرم‌افزار، پایگاه‌داده و سیستم‌های امنیتی را برنامه‌ریزی کنند که به مشاغل کمک می‌کند تا کارآمدتر کار کنند. رشته it در استرالیا از دیگر رشته های محبوب و پرمتقاضی در این بخش است. که ما در مقاله ی مهندسی IT در استرالیا به جزئیات مربوط به آن پرداخته ایم.

  • پزشک داخلی

میانگین دستمزد ملی ۲۵۱،۹۰۹ دلار در سال

وظایف اولیه پزشک داخلی: پزشکانی هستند که بیماران مبتلا به نگرانی‌های پیچیده و مزمن، چند سیستم مختل شده در بدن را تشخیص داده و درمان می‌کنند. دانش گسترده آنها به آنها کمک می‌کند تا مراقبت‌های جامع را به بیماران خود ارائه دهند که اغلب نتایج بیمار را بهبود می‌بخشد. گاهی به آنها پزشک عمومی نیز می‌گویند.

  • دندانپزشک

متوسط دستمزد ۱۴۱،۲۲۰ دلار در سال

وظایف اولیه دندانپزشکان: از دندان‌ها و لثه‌های بیماران خود مراقبت می‌کنند. آنها دهان بیماران خود را معاینه می‌کنند و مشکلات مربوط به‌سلامت دهان و دندان، مانند التهاب لثه و حفره‌ها را تشخیص می‌دهند. آنها سپس برنامه‌های درمانی را تدوین کرده و روش‌هایی را برای اصلاح مشکلات مربوط به‌سلامت دهان و دندان مانند پرکردن حفره‌ها و انجام درمان‌های ریشه انجام می‌دهند. دندانپزشکان همچنین دندان‌های بیماران را تمیز می‌کنند و نحوه مسواک زدن، خوردن و نوشیدن را برای بهترین نتایج بهداشت دهان و دندان به آنها آموزش می‌دهند.

  • مدیر فناوری اطلاعات

متوسط دستمزد ۱۱۵،۷۵۷ دلار در سال

وظایف اصلی مدیران فناوری اطلاعات: بر بخش‌های فناوری اطلاعات نظارت می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که همه کارکنان فناوری اطلاعات به طور مؤثر و دقیق کار می‌کنند. آنها همچنین ممکن است به افراد بخش‌های دیگر کمک کنند تا از سخت‌افزار و نرم‌افزار کسب‌وکار خود استفاده کنند. آنها همچنین معرفی سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید، از جمله توصیه محصولات جدید فناوری اطلاعات و آموزش کارکنان را هماهنگ می‌کنند.

  • متخصص امنیت فناوری اطلاعات

متوسط دستمزد ۱۰۲،۵۹۸ دلار در سال

وظایف اولیه متخصصان امنیت فناوری اطلاعات: متخصص فناوری اطلاعات از جمله شغل‌های پردرآمد استرالیا است که به مشاغل کمک می‌کند تا از اطلاعات شرکت و مشتریان در برابر تهدیدات سایبری محافظت کنند. آنها اقدامات امنیتی را اجرا می‌کنند، سیستم‌های تجاری را در برابر تهدیدها نظارت می‌کنند و سریع عمل می‌کنند تا آسیب آنها را به حداقل برسانند. آنها همچنین به کارکنان آموزش می‌دهند که چگونه تهدیدات سایبری را تشخیص داده و به آنها پاسخ دهند تا از تأثیرشان کاسته شود.

  • مهندس

متوسط دستمزد ۱۰۴،۹۸۶ دلار در سال

وظایف اولیه مهندسان: از ریاضیات و اصول علوم برای حل مسائل دنیای واقعی استفاده می‌کنند. مهندسان معمولاً در یک زمینه مهندسی تخصص دارند. به‌عنوان‌مثال، مهندسان شیمی مواد، تجهیزات مختلف و کارخانه‌های فرآوری مواد شیمیایی را طراحی و ایجاد می‌کنند. مهندسان محیط‌زیست به دنبال راه‌حل‌های پایدار زیست‌محیطی هستند. مهندسان برق و مهندسان معدن از پردرآمدترین مهندسان هستند. مهندسان مکانیک برای ساخت و طراحی دستگاه‌ها از علم خود استفاده می‌کنند.

  • داروسازی

متوسط حقوق داروسازان در استرالیا ۹۳،۶۳۷ دلار در سال یا ۴۸.۰۲ دلار در ساعت است. موقعیت‌های داروسازی در استرالیا از ۸۱،۵۱۷ دلار در سال شروع می‌شود درحالی‌که اکثر داروسازان باتجربه تا ۱۲۰،۰۴۵ دلار در سال درآمد دارند.

در حال حاضر چه مشاغلی تقاضای زیادی دارند؟

تغییر سبک زندگی و افزایش سن جمعیت، بر مشاغلی که در حال حاضر تقاضای زیادی دارند تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل ممکن است تغییراتی در لیست شغل‌های پردرآمد استرالیا ایجاد شده باشد. به‌عنوان‌مثال، افزایش پذیرش خرید آنلاین باعث تقاضا در بخش تحویل و فناوری شده است.

افزایش سن جمعیت و تمرکز بر پیشگیری از بیماری و سلامتی، تقاضا برای نقش‌های مراقبت‌های بهداشتی را افزایش داده است. افزایش علاقه به مدیریت ثروت باعث افزایش مشاغل در امور مالی شده است. مشاغل آموزشی نیز در حال افزایش است، به‌ویژه در بخش آنلاین، زیرا افراد بیشتری شغل خود را تغییر داده و مهارت‌های جدیدی را فرامی‌گیرند.

مشاغل مورد تقاضا در آموزش‌وپرورش

 آموزش‌های ویژه و معلمان دبیرستان، برخی از موقعیت‌های آموزشی موردنیاز هستند:

  • دستیار آموزشی
  • معلم ریاضی
  • معلم فیزیک
  • معلم فناوری و مطالعات کاربردی (TAS)
  • مشاور مدرسه
  • مربی رانندگی
  • مشاور آموزش‌وپرورش
  • مدیر مدرسه
  • معلم مدرسه ابتدایی
  • معلم آموزش حرفه‌ای

مشاغل مورد تقاضا در آموزش‌وپرورش

مشاغل مورد تقاضا در زمینه بهداشت و درمان

مشاغل مراقبت‌های بهداشتی در دسته شغل‌های پردرآمد استرالیا قرار می‌گیرند. در بخش زیر موقعیت‌هایی ذکر شده است، از جمله پرستار مراقبت از سالمند، پرستار ثبت شده و پزشک عمومی که موقعیت‌های زیادی برای افراد متقاضی موجود هستند.

  • پزشک مقیم
  • مدیر خدمات بهداشتی و رفاهی
  • متخصص تصویربرداری پزشکی
  • کارمند پشتیبانی معلولیت
  • بینایی‌سنج
  • شنوایی‌شناس
  • آسیب‌شناس گفتار
  • ماما
  • مربی پرستار
  • مدیر پرستار

مشاغل مورد تقاضا در زمینه فناوری

همراه با برنامه‌نویس و مدیر سیستم‌های ذکر شده، تقاضای زیادی برای مشاغل فناوری زیر وجود دارد:

  • متخصص امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
  • سرپرست پایگاه‌داده
  • تحلیلگر سیستم
  • تحلیلگر کسب‌وکار فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • متخصص شبکه کامپیوتر
  • مهندس پشتیبانی و آزمون فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • متخصص فضای ابری
  • متخصص ریسک و انطباق حاکمیت امنیتی (GRC)
  • متخصص پشتیبانی کاربر نهایی

مشاغل مورد تقاضا در امور مالی

در اینجا چند نمونه از مشاغل مالی مورد تقاضا آورده شده است:

  • حسابدار
  • خزانه‌دار شرکت
  • مشاور مدیریت ثروت
  • متخصص برنامه‌ریزی استراتژیک
  • متخصص سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)
  • متخصص برنامه‌ریزی و تحلیل مالی
  • عملگر
  • مدیر مالی
  • کارگزار مالی
  • تحلیلگر اعتبار

بهترین مشاغل در استرالیا کدام‌اند؟

بهترین مشاغل در استرالیا مشاغلی هستند که موارد زیر را ارائه می‌دهند:

  • حقوق بالاتر از متوسط (شغل‌های پردرآمد استرالیا)
  • انجام وظایف رضایت‌بخش
  • فرصت‌های شغلی فراوان
  • رشد پیش‌بینی‌شده در آینده

مشاغل مورد تقاضا در این مقاله بر اساس این معیار به‌عنوان بهترین مشاغل ذکر شده‌اند، زیرا فرصت‌های زیادی در این نقش‌ها در حال حاضر و در آینده وجود دارد.

مشاغل پردرآمد در استرالیا از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند؛ از جمله مشاغل پردرآمدترین در این کشور می‌توان به مهندسی، پزشکان و متخصصان پیراپزشکی و شغل های آموزشی مانند معلمان اشاره کرد. صنعت بهداشت و درمان، فناوری اطلاعات و خدمات آموزشی از جمله بخش‌هایی هستند که مشاغل پرطرفدار در استرالیا را شامل میشوند. با وجود چشمگیری جمعیت شهری و فرهنگ گسترده مهاجرت، استرالیا به یک مقصد جذاب برای افراد ماهر از سرتاسر جهان تبدیل شده است، که در پردرآمدترین مشاغل در استرالیا، به دنبال فرصت‌های شغلی و زندگی بهتر هستند.

افزایش حقوق سالانه در استرالیا

در سال ۲۰۲۰ ، تعداد کمی از صنایع تحت تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار نگرفتند و این به نوبه خود بر اشتغال تأثیر گذاشت. بااین‌حال، چشم‌انداز حقوق برای سال ۲۰۲۱ مثبت است. اگرچه استرالیا اولین رکود اقتصادی خود را پس از نزدیک به ۳۰ سال به ثبت رساند، ۴۳ درصد از کارفرمایان قصد دارند حقوق خود را در سال ۲۰۲۱ افزایش دهند.

بیش از نیمی از شرکت‌های مورد بررسی می‌گویند افزایش حقوق سالانه مشابه یا بیشتر از سال‌های اخیر است. علاوه بر این، ۳۵ درصد از شرکت‌ها قصد دارند پرداخت پاداش کنند. از این شرکت‌ها، ۲۸ درصد می‌گویند قصد دارند بیش از یک ماه پاداش بدهند.

افزایش حقوق سالانه در استرالیا

بررسی وضعیت رشد حقوق در سراسر کشور استرالیا

ایالت تاسمانی در سال جاری با افزایش ۳.۸ درصدی از نظر رشد حقوق، وضعیت خوبی را داشته است. بااین‌حال، با وجود این افزایش مثبت، متوسط ​​حقوق افزایش‌یافته ایالت با ۷۴،۱۰۳ دلار پایین‌ترین میزان در کشور بود.

بازار در تاسمانی بسیار کوچک است، بنابراین حتی افزایش ناچیز حقوق و دستمزد در همه‌جا تأثیر خواهد گذاشت. استرالیای جنوبی با میانگین ۷۸،۵۳۸ دلار افزایش ۳.۷ درصدی را ثبت کرد و ممکن است در ماه‌های آینده با اعلام اخیر کسر مالیات حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک، شاهد رشد بیشتری باشیم.

حقوق و دستمزد در کوئینزلند ۲.۹ درصد (متوسط ​​۸۰،۹۲۳ دلار) و قلمرو شمالی ۲.۷۰ درصد (به طور متوسط ​​۸۳،۰۴۳ دلار) افزایش یافت. در غرب استرالیا، دستمزد ۳.۴ درصد (به طور متوسط ​​۸۵،۴۸۱ دلار) افزایش یافت. دیل یانگ، مشاور اجرایی، مهندسی و عملیات می‌گوید: کار در معدن در حال بازگشت به شغل‌های پردرآمد استرالیا در این ایالت است. این مسئله ممکن است باعث افزایش حقوق شود.

بزرگ‌ترین بازارهای اشتغال ویکتوریا و نیو ساوت ولز به ترتیب ۲.۷ (میانگین ۸۳،۱۸۵ دلار) و ۲.۵ (متوسط ​​۸۵،۵۳۲ دلار) افزایش حقوق را تجربه کردند. در همین حال، منطقه پایتخت استرالیا کمترین رشد را با ۰.۶ ثبت کرد، بااین‌حال بالاترین میانگین حقوق اعلام شده ۸۶۲۳۰ دلار را ثبت کرده است. این ممکن است به دلیل نسبت بیشتر کارکنان بخش دولتی در قلمرو باشد که تمایل دارند دستمزد بیشتری نسبت به شاغلان بخش خصوصی جذب کنند.

پردرآمدترین مشاغل کجا هستند؟

قلمرو شمالی دارای بیشترین موقعیت‌های شغل‌های پردرآمد استرالیا است. نقش‌های کنترلی در صنعت ساختمان و کارهای وابسته به این نقش به طور متوسط ​​حقوق ۱۴۴،۱۲۱ دلار ثبت کرده است.

جو ماریوس، متخصص استخدام ساختمان در دنوو، می‌گوید کمبود استعداد برای این نقش‌ها در قلمرو شمالی باعث شده است که کارفرمایان از استعدادهای دیگر ایالت‌ها استفاده کنند. او می‌گوید: این مسئله باعث افزایش حقوق می‌شود. نامزدها هنگام نقل‌مکان به مکان دیگری، به‌ویژه در مناطق دورافتاده کشور، انتظار حقوق بالاتری دارند. نقش معماری اطلاعات در ویکتوریا (به طور متوسط ​​۱۴۴،۱۲۱ دلار) و نیو ساوت ولز (۱۳۹،۸۸۳ دلار) دومین و سومین حقوق را ثبت کردند.

نیلسن می‌گوید معماران اطلاعات به دلیل تحول دیجیتالی در مقیاس وسیع دستمزد بالاتری را تعیین می‌کنند. او می‌گوید: روند تحول بر همه مشاغل تأثیر می‌گذارد. ازآنجاکه ویکتوریا و نیوساوت ولز قوی‌ترین اقتصادهای کشور را دارند، تقاضای بیشتری برای معماران اطلاعاتی دارند و این مورد باعث افزایش حقوق می‌شود.

مهندسی در استرالیا

نقش‌های مهندسی برخی از حقوق‌های برتر را در لیست شغل‌های پردرآمد استرالیا به خود اختصاص می‌دهد. مهندسی میدانی در قلمرو شمالی همچنین چهارمین شغل پردرآمد در کشور است (به طور متوسط ​​۱۳۹۰۰۰ دلار). این نقش‌ها اغلب مستلزم کار در استرالیا، در محل مکان‌های دورافتاده است که علت حقوق بیشتر را می‌تواند توضیح دهد. مهندسان میدانی مانند بسیاری از افراد دیگر خواهان تعادل بین کار و زندگی هستند، اما نقش آنها غالباً مستلزم سفر به چندین سایت یا مکان‌های دورافتاده یا روستایی است.

حقوق بیشتر اغلب به‌عنوان انگیزه یا جبران سفر استفاده می‌شود. قلمرو شمالی دارای سایت‌های دورافتاده بسیاری است؛ بنابراین جای تعجبی نیست که مهندسان میدانی در این مکان حقوق را در سطح بالاتری دریافت می‌کنند.

نقش مهندسی پسماند در قلمرو شمالی در رتبه پنجم لیست شغل‌های پردرآمد استرالیا (به طور متوسط ​​۱۳۸،۳۳۳ دلار) قرار گرفت. این نقش‌ها معمولاً پروژه‌های زیرساختی در زمینه مدیریت پسماند را هدف قرار می‌دهند. درحالی‌که کارفرمایان مایل‌اند برای جذب استعدادها در مناطق دورتر، خدمات بیشتری ارائه دهند. باید توجه داشت که شهرهایی مانند داروین درحال‌رشد هستند و صنعت معدن و منابع این سرزمین نیز در حال افزایش است. زیرساخت‌های جدید برای حمایت از هر دوی این عوامل رشد موردنیاز است.

درحالی‌که رشد دستمزد در سراسر استرالیا در سال‌های اخیر کند بوده است، ممکن است کارفرمایان برای افزایش حقوق کمی مشکل داشته باشند. اما باید در نظر داشت که حقوق یکی از بزرگ‌ترین عوامل جذب استعداد است و بسته حقوق، رقابتی برای جذب افراد بسیار مهم است.

مزایای مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا

اگر قصد مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت این کشور را دارید، بدون شک باید بدانید که مهاجرت کاری به استرالیا، یکی از متداول‌ترین شیوه‌های مهاجرتی به این کشور است.

معرفی پردرآمدترین مشاغل در استرالیا با موسسه مهاجرتی هرمس اپلای

مشاغل پردرآمد استرالیا، شامل حوزه‌های مختلفی می‌شوند؛ لازم به ذکر است که همه موقعیت‌های یک شغل حقوق یکسان ندارند و این تفاوت در ایالت‌های مختلف استرالیا نیز بیشتر می‌شود. حقوق بسیاری از مشاغل پرطرفدار در استرالیا، بالاتر از میانگین ملی ۶۳،۰۸۵ دلار است. اینکه آیا شغلی رضایت‌بخش است، بسته به علایق و انگیزه‌های فردی می‌تواند متفاوت باشد. تخصص در مراقبت‌های بهداشتی و آموزشی اغلب دارای رضایت بالایی است زیرا بسیاری از مردم‌دوست دارند به دیگران کمک کنند. علایق و نیازهای خود را در نظر بگیرید تا بهترین شغل را برای خود تعیین کنید. اگر سوالات بیشتری در مورد پردرآمدترین مشاغل در استرالیا دارید میتوانید از طریق تماس یا کامنت های همین پست با کارشناسان ما در هرمس اپلای در ارتباط باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
مشاغل مورد تقاضا در آموزش‌وپرورش استرالیا؟
دستیار آموزشی معلم ریاضی معلم فیزیک معلم فناوری و مطالعات کاربردی (TAS) مشاور مدرسه مربی رانندگی مشاور آموزش‌وپرورش مدیر مدرسه معلم مدرسه ابتدایی معلم آموزش حرفه‌ای
مشاغل مورد تقاضا در زمینه بهداشت و درمان؟
پزشک مقیم مدیر خدمات بهداشتی و رفاهی متخصص تصویربرداری پزشکی کارمند پشتیبانی معلولیت بینایی‌سنج شنوایی‌شناس آسیب‌شناس گفتار ماما مربی پرستار مدیر پرستار
مشاغل مورد تقاضا در زمینه فناوری؟
متخصص امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) سرپرست پایگاه‌داده تحلیلگر سیستم تحلیلگر کسب‌وکار فناوری اطلاعات و ارتباطات متخصص شبکه کامپیوتر مهندس پشتیبانی و آزمون فناوری اطلاعات و ارتباطات متخصص فضای ابری متخصص ریسک و انطباق حاکمیت امنیتی (GRC) متخصص پشتیبانی کاربر نهایی
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانوم کیهانی
2 سال قبل

سلام بین مشاغل پردرآمد استرالیا هر کدوم شرایط سنی خاص خودش رو برای پذیرش دارن؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  خانوم کیهانی
2 سال قبل

سلام. کلا برای ویزای کاری استرالیا باید سنتون زیر 40 سال باشه

مهدی
2 سال قبل

دوستان به نظر شما برای مهاجرتِ یک مهندس فناوری اطلاعات، بین آلمان و استرالیا کدوم رو پیشنهاد میدید که درآمد و در کل شرایط بهتری داشته باشه؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  مهدی
2 سال قبل

بستگی به سلیقه شخصیتون داره . رشته آی تی رشته جز رشته های پرطرفدار در هر کشوری هست و اپلای گرفتن به نسبت راحت تره

کادر هرمس اپلای