معرفی کالج های انگلستان

معرفی کالج های انگلستان

در این مقاله، با معرفی کالج های انگلستان برای دانشجویان، به شما کمک می‌کنیم تا با رشته‌های مختلف تحصیلی که در این کالج‌ها در دسترس هستند آشنا شوید و برای تصمیم‌گیری بهتر درباره تحصیل در انگلستان، اطلاعات کاملی کسب کنید. تحصیل در کشور انگلیس و اخذ ویزای این کشور روز به روز بیشتر می شود و این کشور یکی از بهترین کشورهایی است که از نظر علمی و آموزشی برای تحصیل انتخاب می شود. کالج های انگلستان از نظر آموزش و حرفه دارای شرایط خوبی برای دانشجویان بین المللی هستند.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

کالج کینگز انگلستان

این کالج یکی از بزرگترین و معتبرترین کالج های انگلستان محسوب می شود که دارای سه شعبه در شهر های لندن، آکسفورد و بورن است، این کالج در زمینه دروس علوم پایه فعالیت می کند و افراد در تمام رشته ها می توانند این کالج را انتخاب کنند.

در نظر داشته باشید که دروس علوم پایه در این کالج ها دسته بندی های مشخصی دارد و ورود به این کالج نیاز به شرکت در آزمون ندارد. رده های سنی ورود از ۱۷ سال تا ۴۵ سال است، میزان رضایت از این کالج بیش از ۷۷ درصد است. دروس ریاضی و فیزیک و شیمی از دروس پایه برای رشته های زیادی هستند.

کالج UCL انگلستان

در لیست کالج های انگلستان این کالج گزینه خوبی محسوب می شود. این کالج در پردیس دانشگاهی اصلی منطقه بلومزبری در شهر شهر لندن قرار دارد این کالج برای کسانی که قصد دارند ورود به رشته های تحقیقاتی داشته باشند گزینه خوبی محسوب می شود. این کالج مستقل است و و طبق رتبه بندی که در سال 2023 صورت گرفته است این کالج رتبه 19 در دنیا را گرفته و به طور کلی رتبه چهارمین مرکز مهمتر علمی اروپا را داشته باشد. این کالج دارای فضای دیدنی و مشخصی است.

کالج سطلنتی لندن

کالج سلطنتی لندن یا امپریال کالج یکی از مهم‌ ترین کالج‌های موجود در کشور انگلستان به شمار می‌آید که تاریخچه‌ ای طولانی دارد. در واقع باید بیان کرد که این کالج برای اولین بار توسط شاهزاده آلبرت، همسر ملکه ویکتوریا فعالیت خود را آغاز کرد. کالج سلطنتی از همان ابتدا به دلیل برگزاری دوره‌ های تخصصی در کل اروپا مشهور شد و تا همین امروز نیز به عنوان یکی از برترین کالج های انگلستان شناخته می‌شود.

امپریال کالج لندن در سال‌های اخیر با تسهیل روند جذب دانشجویان خارجی حتی در بین ایرانیان نیز به یک گزینه مناسب تبدیل شده است. موزه عظیم ویکتوریا و آلبرت، موزه تاریخ طبیعی لندن و همچنین تالار سلطنتی آلبرت بخش‌هایی از این کالج به شمار می‌آیند.

کالج LBS انگلستان

در انواع کالج های انگلستان این کالج گزینه خوبی برای کسب و کار محسوب می شود و یک مدرسه با مدیریت پیشتاز در دنیا است. این کالج به طور کلی دارای دوره های مدیریتی ممتاز MBA است که در رده های بندی MBA رتبه خوبی در 5 دوره بر تر دنیا دارد. این کالج بیشتر در زمینه مدیریتی و کسب و کارهای مربوط به بخش مدیریت می تواند گزینه خوبی باشد

 

کالج بریستول

دانشگاه بریستول از جمله دانشگاه‌ هایی است که به گروه «آجر قرمز» در انگلستان مشهور هستند. این گروه را می‌توان ترکیبی از معروف‌ ترین دانشگاه‌ های اروپا دانست. اگرچه کالج بریستول قدمت کمتری نسبت به اکثر کالج‌های انگلستان دارد‌ (در سال 1909 تأسیس شد)، اما همواره به عنوان یک گزینه عالی جهت تحصیل در این کشور شناخته می‌شود.

وجود رشته‌های مختلف تحصیلی موجب شده است تا کالج بریستول از هر لحاظی بتواند نیاز دانشجویان را برطرف کند. برنامه تحصیلی این کالج در سال‌های آینده در جهت گسترش رشته‌های موجود و همچنین جذب دانشجویان بیشتر از سراسر جهان صورت گرفته است.

کالج فارنهام

کالج فارنهام با شعار «یادگیری همیشگی» یا Active learning در تلاش است تا خود را به عنوان یکی از برترین کالج های انگلستان معرفی کند. مهم‌ ترین شاخصه این کالج را می‌توان پردیس عظیمی دانست که دقیقاً در منطقه مسکونی شهر فارنهام بنا شده و از ابتدای تأسیس کالج، محلی برای گردهمایی‌های علمی بوده است. این کالج در رده کالج‌ های پایه‌ای یا Foundation colleges قرار می‌گیرد. این گفته به آن معنا است که تحقیقات علمی انجام شده در آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

کالج بارنزلی

کالج بارنزلی مورد بعدی ما در لیست معرفی برترین کالج‌های کشور انگلستان است. این کالج در بخش بیرونی شهر بارنزلی قرار دارد و یک کالج نه چندان بزرگ به شمار مي‌آید. از جمله پردیس‌های بزرگ این کالج می‌توان به مواردی همچون مرکز دیجیتال سای تک (Sci-tech) و همچنین تئاتر الکترونیک آن اشاره کرد.

کالج بارنزلی در سطح A کالج‌های کشور انگلستان قرار گرفته است و دانشجویان می‌توانند از دروس تئوری و عملی آن بهره ببرند. دوره‌های کارآموزی مربوط به این کالج نیز در سطح اروپا شناخته شده هستند و به طور کلی، این کالج طرفداران زیادی دارد.

کالج استراد

کالج استراد (Strode) به عنوان یک مؤسسه عالی در سامرست انگلستان فعالیت می‌کند. این کالج تحصیلات تکمیلی را از سال ششم دبستان ارائه می‌دهد و جزء کالج‌های خصوصی به شمار مي‌آید. کالج استراد در سال ۲۰۲۲ در بین برترین کالج های انگلستان قرار گرفت.

این کالج در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز جایزه بهترین چهارچوب آموزشی در اروپا را به خود اختصاص داد. کالج استراد هر ساله پذیرای دانشجویان و علاقه‌ مندان مختلفی از سراسر جهان بوده و تاکنون توانسته است نام خوبی از خود در بین کالج‌های انگلستان بر جای بگذارد. احتمالاً در سال‌های آینده شاهد وارد شدن این کالج به لیست کالج‌های رتبه A خواهیم بود.

کالج اسلامی لندن

این کالج دانشگاهی در انگلیس برای دوره های مطالعات اسلامی ارائه می شود و نحوه آموزش در این کالج ها به صورت راه دور و یا مجازی نیز صورت می گیرد. دوره های این دانشگاه تحت اعتبار دانشگاه میدلسکس است. این کالج به طور کلی در سه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا می تواند فضای آماده سازی مشخصی را ایجاد نماید این کالج دروس را به شکل تئوری در اختیار افراد قرار می گیرد.

کالج بین المللی BARBRI

این کالج به طور کلی به تدریس دروس قانون و حقوق می پردازد و در این زمینه شهرت زیادی دارد. این کالج دارای دسته بندی های مشخصی است که می تواند نتیجه خوبی را فراهم سازد. در این کالج یادگیری دروس تاریخ و سیاست به طور جدی دنبال می شود

کالج BATH انگلستان

این کالج به طور کلی یک کالج خصوصی محسوب می شود که در سال ۱۹۹۷ میلادی تأسیس شده است. در این کالج دانش آموزان بین المللی حضور به عمل می آورند در نظر داشته باشید که اندازه های کلاس ها کوچک هستند و تعداد نفراتی که در کلاس ها حضور به عمل می آورند نیز کمتر از سایر کالج ها است

 

کالج BIMM انگلستان

این کالج در لیست کالج های انگلستان برای یادگیری موسیقی قرار دارد که در آن بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز حضور دارند، این کالج به طور کلی موسیقی را به طور دقیق و به صورت تخصصی آموزش می دهند. این کالج در شش منطقه قرار دارد و دوره های کامل و دوره های تحصیلات تکمیلی را نیز ارائه می دهد. دوره های تحصیلات عالی در این کالج در رشته های گیتار، درام، بارش ، آواز خوانی و آهنگ نویسی صورت می گیرد.

تولید و مدیریت کامل و همینطور دوره های رویدادهای موسیقی نیز از دیگر گزینه هایی است که در این کالج دیده می شود. این کالج با صدای زنده متمرکز نیز دنبال می شود و دسته بندی های مشخصی را شکل داده است. دروس در این کالج خود دارای درجه بندی مشخصی هستند و این کالج یکی از مشهورترین کالج های انگلستان محسوب می شود و از نظر قیمت نیز منصفانه به نظر می رسد این کالج برای جذب متقاضی آزمون در نظر گرفته است.

 

دانشگاه یوسی‌ال، انگلستان

انگلستان، کشوری رویایی برای مهاجرت تحصیلی

انگستان، مقصد بسیاری از افرادی است که تحصیل و مدرک تحصیلی برای آن ها از اولویت بالایی برخوردار است.

سخن پایانی

با این‌ که تحصیل در انگلستان می‌تواند هزینه‌ی بالایی داشته باشد، اما همچنان دانشجویان بین‌ المللی از سراسر جهان به دلیل کیفیت بالای تحصیلات، تاریخچه‌ی قدیمی، فضای آموزشی جذاب و فرصت‌های شغلی خوبی که این کشور فراهم می‌کند، به انگلستان مشتاق هستند. در این مقاله، با معرفی کالج های انگلستان، سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را برای تحصیل در انگلستان بگیرید.

در نهایت، برای افرادی که به دنبال مشاوره‌ی بیشتر در مورد تحصیل در انگلستان هستند، هرمس اپلای با تیمی از مشاوران مجرب، آماده‌ی پاسخ به سوالات شما و ارائه‌ی مشاوره‌ی حرفه‌ای در این زمینه است. از طریق سایت هرمس اپلای، می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات بیشتری درباره‌ ی رشته‌های مختلف تحصیلی، شرایط پذیرش، هزینه‌ها و سایر موارد را کسب کنید. چرا که در هرمس اپلای، هدف ما ارائه‌ی مشاوره‌ی کامل، شفاف و حرفه‌ای برای شماست.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
آیا تحصیل در انگلستان گزینه‌ی مناسبی برای دانشجویان بین‌المللی است؟
بله، تحصیل در انگلستان به عنوان یکی از برترین گزینه‌های تحصیلی در جهان محسوب می‌شود. انگلستان با داشتن کالج‌های با کیفیت بالا، فرصت‌های شغلی خوب و محیط آموزشی جذاب، جذابیت بالایی برای دانشجویان بین‌المللی دارد.
آیا هزینه‌های تحصیل در انگلستان بالاست؟
بله، هزینه‌های تحصیل در انگلستان به علت داشتن کالج‌های با کیفیت بالا و فراهم آوردن امکانات آموزشی بهتر، بالاتر از بسیاری از کشورهای دیگر محسوب می‌شود. با این حال، می‌توانید با تحقیق و شناسایی منابع مالی مختلف، به راحتی هزینه‌های تحصیلی خود را تامین کنید.
آیا هرمس اپلای به دانشجویان بین‌المللی در تحصیل در انگلستان کمک می‌کند؟
پاسخ: بله، هرمس اپلای با تیمی از مشاوران مجرب، آماده‌ی پاسخ به سوالات شما و ارائه‌ی مشاوره‌ی حرفه‌ای در زمینه‌ی تحصیل در انگلستان است. از طریق سایت هرمس اپلای، می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات بیشتری درباره‌ی رشته‌های مختلف تحصیلی، شرایط پذیرش، هزینه‌ها و سایر موارد را کسب کنید.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آقای سهرابی
2 سال قبل

سلام برای پذیرش در کالج های انگلستان نیاز به تمکن مالی هستش؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  آقای سهرابی
2 سال قبل

سلام. برای ویزای تحصیلی برای هر کشوری نیاز به تمکن مالی هست

کادر هرمس اپلای