برنامه های مهاجرت استانی به کانادا

برنامه های مهاجرت استانی به کانادا

برنامه‌ های مهاجرت استانی به کانادا با عنوان انگلیسی – Provincial nominee Program تحت عنوان PNP زیر مجموعه سیستم اکسپرس اینتری به وجود آمدند. این برنامه قراردادی است بین استان‌های کانادا و سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا یا همان IRCIC . هدف از ایجاد برنامه مذکور این بود که استان‌ ها باتوجه‌ به نیاز بازار کار و برنامه توسعه اقتصادی که دارند بتوانند از میان متقاضیان انتخاب کنند.

در واقع دولت فدرال به این استان‌ها اجازه داده که درصورتی‌ که برنامه‌ شان با قوانین فدرال تناقضی نداشته باشد می‌توانند ساکنین خود را انتخاب کنند. اکثریت استان‌های کانادا از برنامه استانی کانادا جهت جذب نیروی کار استقبال کردند. لازم به ذکر است که برنامه هر استان با استان دیگر فرق دارد و متقاضی باید باتوجه‌ به شرایط و سلایق خود از میان استان‌ها انتخاب کند. تعداد معدودی از جمله استان کبک مثل سابق روش مستقلی را دارند.

طبق قرارداد قدرتمندی که دولت کبک با دولت فدرال کانادا دارد،  اختیار زیادی در جذب نیروی کار موردنیاز خود دارد. این قرارداد Quebec Accord  نامیده می‌شود. تسلط به زبان فرانسه در انتخاب نیروی کار در استان کبک عامل تعیین‌ کننده‌ای است.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

انواع برنامه‌ های مهاجرت استانی به کشور کانادا

برای ورود به این سیستم و استفاده از آن دو راه وجود دارد. مسیر اول از سیستم اکسپرس اینتری فدرال عبور می‌کند. به این صورت که متقاضی پروفایل خود را در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری شروع می‌کند و انتخاب می‌کند که پروفایل او توسط تعدادی از استان‌ها دیده شود. دولت استان مشخص شده در پروفایل اکسپرس اینتری بعد از بررسی پرونده شخص درصورتی‌که به مهارت‌های شخص نیاز داشته باشد دعوت‌نامه‌ای را برای او صادر می‌کند. کسب این دعوت‌نامه ۶۰۰ امتیاز به امتیازات متقاضی اضافه می‌کند و بعد از تکمیل مدارک شخص ویزا دریافت می‌کند.

مسیر دیگر از طریق دولت هر یک از استان‌هاست. به این صورت که شخص متقاضی درخواست و رزومه و مدارک خود را برای دولت استان منتخب می‌فرستد و دولت مدارک او را بررسی کرده و نظر خود را اعلام می‌کند. در صورت توافق، یک دعوت‌نامه برای شخص صادر می‌شود. این مسیر زمان بیشتری را نسبت به زمان اکسپرس اینتری نیاز دارد.  در ادامه باجزئیات توضیح داده میشود.

در میان این استان‌ها، استان‌های  ساسکاچوان، نوااسکوشیا و پرنس ادواردز برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند و در چند برنامه از میان متقاضیان انتخاب کرده‌اند.  این برنامه ها طی چند سال گذشته به تعداد زیادی از متقاضیان که امتیاز آنها برای اکسپرس اینتری فدرال کافی نبود کمک کرده که وارد کانادا شده و اقامت دائم کانادا بگیرند. در ضمن رشته‌هایی که در لیست مشاغل موردنیاز آنها اعلام می‌شود مثل قصاب، خیاط، متخصصان فنی و… در لیست مشاغل موردنیاز فدرال به چشم نمی‌خورند پس شانس جدیدی برای متقاضیان با چنین تخصص‌هایی در برنامه های مهاجرت استانی به کانادا تعبیه شده است.

برنامه نامزدی استانی روشی برای مهاجرت به کانادا از طریق مهارت کاری است. شما در این روش به استان مورد نظر خود مهاجرت کرده و هم زمان مشغول به کار نیز می‌شوید. هر استان در کانادا (به غیر از کبک) برنامه مهاجرتی منحصر به فرد خود را دارد و برنامه‌های مهاجرتی آن با استان دیگر متفاوت است. هر کدام از برنامه‌های استانی کانادا بسته به شرایط اقتصادی و دموگرافیک خود برنامه‌های خاص مهاجرتی را در نظر گرفته است. الزامات برنامه و مراحل درخواست هر استان نسبت به استان دیگر متفاوت است. بنابراین متقاضیان باید بسته به شرایط و نیازهای خود برنامه نامزدی استانی خود را با مشورت از افراد متخصص انجام دهند.

لیست استان‌ هایی که این برنامه ها را دارند:

  • برنامه مهاجرت استانی آلبرتا– Alberta
  • برنامه استانی انتاریو– Ontario
  • برنامه استانی ساسکاچوان– Saskatchewan
  • برنامه استانی مانیتوبا– Manitoba
  • برنامه استانی بریتیش کلمبیا– British Columbia
  • برنامه استانی نیوبرانزویک– New Brunswick
  • برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد– Prince Edward Islands
  • برنامه استانی نیوفانلاند و لابرادور– Newfoundland and Labrador
  • برنامه استانی نوااسکوشیا– Nova Scotia
  • برنامه‌های استانی مناطق شمال غربی– Northwest Territories
  • برنامه استانی یوکان– Yukon

برنامه نامزدی استانی اکسپرس انتری کانادا

اکسپرس انتری در سال ۲۰۱۵ به عنوان برنامه مهاجرتی کانادا برای تمام کسانی که قصد داشتند با مهارت کاری، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند معرفی گردید. از این رو بسیاری از استان‌های کانادا، برنامه‌های نامزدی خاص خود را ارائه نموده اند.

اگر مایل به مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی هستید همسو با اکسپرس اینتری معرفی می شوید. متقاضی در این روش می‌تواند ۶۰۰ امتیاز از سیستم جامع رتبه‌ بندی دریافت کند. دریافت این امتیاز به آن‌ها این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند دعوت نامه درخواست (ITA) اکسپرس انتری کانادا را دریافت کنند.

متناوباً، اگر قصد دارید از طریق برنامه مهاجرتی نامزدی استانی، اقامت کانادا را دریافت کنید اما درخواست وی با اکسپرس انتری همسو ناشد، باید درخواست کاغذی خود را به دولت فدرال کانادا ارسال کنید. این روش ممکن است که طولانی‌تر از برنامه‌های ثبت شده به صورت الکتریکی باشد.

شرایط لازم برای دریافت برنامه نامزدی استانی کانادا

برای کسب اقامت در استان مورد نظرتان بهتر است در سابقه کاری داشته باشید یا مهارت آن‌ها در آن استان نیازمند بوده باشد. بسیاری از استان‌ها کسانی را که سابقه تحصیل یا کار در آن استان را داشته باشند در اولویت قرار می‌دهد. هر کدام از کسانی که رابطه فامیلی در یکی از استان‌های مورد نظر خود در کانادا داشته باشند در اولویت قرار خواهند گرفت. تمام این عوامل می‌تواند شانس شما را برای پذیرش گرفتن کانادا از طریق برنامه نامزدی افزایش دهد.

مثلا از مهمترین عواملی که می‌توانید شانس شما را برای گرفتن اقامت کانادا افزایش دهد، داشتن سن پایین، مهارت زبان و تحصیلات بالا است همچنین تمام کسانی که تجربه کاری خوبی دارند میتوانید در اولویت قرار داشته باشند. برای آنکه بدانید آیا شرایط لازم برای مهاجرت از طریق برنامه نامزدی کانادا را دارید یا خیر بهتر است که با کارشناسان ما در هرمس اپلای در ارتباط باشید.

نحوه درخواست برنامه استانی کانادا

پروسه درخواست برنامه استانی کانادا که به موجب آن می‌توانید اقامت کانادا را دریافت کنید شامل مراحل زیر است:

  • برنامه استانی مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • برای برنامه مورد نظر خود درخواست دهید.
  • و گواهی نامزدی استانی دریافت کنید.

اگر درخواست شما درست باشد برای برنامه نامزدی استانی مورد تایید قرار خواهید گرفت.

درخواست خود را برای اقامت دائم کانادا ثبت کنید. (شما میتوانید از طریق برنامه مهاجرتی کانادا در این مرحله اقدام کنید. اگر برنامه مورد نظر شما با برنامه اکسپرس انتری کانادا هماهنگ باشد، می‌توانید آنلاین درخواست خود را ارائه دهید. اما اگر برنامه شما با اکسپرس انتری هم سوء نباشد می‌توانید از طریق فرم کاغذی درخواست خود را برای دولت فدرال کانادا ارسال کنید.

نحوه درخواست کاغذی برای نامزدی استانی کانادا

زمانی که شرایط اقدام از طریق اکسپرس انتری وجود نداشته باشد باید از طریق برنامه نامزدی کانادا به صورت کاغذی درخواست خود را ارسال کنید. شما در مراحل بعد توسط پلیس چک شده و برای آنکه در سلامتی قرار داشته باشید مورد بررسی قرار خواهید گرفت. اقدام از این طریق زمان بیشتری از شما می گیرد. درخواست از طریق کاغذ زمان بیشتری نسبت به اقدام از طریق مسیر آنلاین خواهد داشت و این مسیر چیزی در حدود ۱۸ ماه می‌ باشد.

نحوه درخواست از طریق اینتری اکسپرس

برای درخواست از طریق این روش باید در پروفایل خود ذکر کنید که توسط برنامه استانی کانادا نامزد شده‌اید. زمانی که با درخواست شما موافقت گردید در مخزن مهاجرتی اکسپرس انتری کانادا قرار خواهید گرفت و ۶۰۰ امتیاز به شما اعطا خواهد شد. با داشتن این امتیازات، شانس شما برای دریافت دعوت نامه از طریق اینتری اکسپرس افزایش خواهد یافت. از آنجا که برنامه نامزدی استانی متفاوت در کانادا وجود دارد، روند پذیرش با سوالاتی که از شما می‌شود مشخص خواهد شد.

درخواست برنامه نامزدی استانی کانادا می‌تواند یک مقدار پیچیده نیز باشد و اگر به غلط ثبت شده باشد ممکن است که رد شود. تمامی متقاضیان باید احتیاط کنند تا برنامه‌های آن‌ها به درستی تکمیل شده باشد. اگر قصد دارید ثبت نام برنامه نامزدی استانی اکسپرس انتری صحیحی را داشته باشید بهتر است که با کارشناسان موسسه هرمس اپلای در تماس باشید.

مدت زمان دریافت اقامت کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی

درخواست برنامه نامزدی استانی کانادا شاملی فرایند دو مرحله‌ای است. در مرحله اول باید از از استان مورد نظر خود درخواست داشته باشید. زمانی که درخواست شما مورد تایید قرار گرفت، می‌توانید آن را برای دولت فدرال کانادا ثبت کنید. تنها دولت فدرال است که به شما اقامت دائم اهدا می‌کند. زمانی که طول می‌کشد شما اقامت کانادا را دریافت کنید، ممکن است استان به استان متفاوت باشد. اما در کل برای گرفتن این نوع اقامت تنها نیاز است که چند ماه صبر کنید.

چگونه برای برنامه‌ های استانی کانادا اقدام کنیم؟

برنامه‌های استانی کانادا متنوع و گسترده هستند و شامل بسیاری از موضوعات از جمله آموزش، بهداشت، مسکن، اشتغال و غیره هستند. این برنامه‌ها به مردم کمک می‌کنند تا به زندگی بهتری دست یابند و به رشد و توسعه منطقه کمک می‌کنند. در این مقاله به بررسی روش‌هایی که برای اقدام در برنامه‌ های استانی کانادا لازم هستند، خواهیم پرداخت.

گام اول: شناسایی برنامه‌ های مناسب

برای شروع باید برنامه‌های مناسب را شناسایی کنید. برای این منظور می‌توانید به سایت حکومت استانی خود مراجعه کرده و لیست برنامه‌های موجود را بررسی کنید. این لیست شامل برنامه‌های بسیاری از زمینه‌های مختلف است. به‌علاوه برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با دفاتر حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و یا دفاتر رفاهی و اجتماعی تماس بگیرید.

گام دوم: بررسی الزامات برنامه

بعد از شناسایی برنامه، باید الزامات برنامه را بررسی کنید. این موضوع شامل مدت‌ زمان و میزان پول موردنیاز برنامه، شرایط و معیارهای پذیرش، مدارک ضروری و غیره است.

گام سوم: تهیه مدارک موردنیاز

پس از بررسی الزامات برنامه، باید مدارک موردنیاز را تهیه کنید. برای این منظور، باید اطلاعات لازم را از دفاتر مربوطه دریافت کرده و مدارکی مانند اظهارنامه مالی، سوابق شغلی، مدارک تحصیلی و غیره را تهیه کنید.

گام چهارم: تقدیم درخواست

پس از تهیه مدارک موردنیاز، باید درخواست خود را به دفتر مربوطه تقدیم کنید. این ممکن است شامل پر کردن فرم‌ها، ارسال اسناد و مدارک و یا حضور در مصاحبه با کارشناسان مربوطه باشد. ازآنجاکه برنامه‌های استانی کانادا بسیار گسترده هستند، برای اقدام در آن‌ها باید مراحل خاصی را طی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های استانی کانادا و الزامات آن‌ها، می‌توانید به سایت حکومت استانی خود مراجعه کرده و با دفاتر مربوطه تماس بگیرید. همچنین با جستجو در وب‌ سایت هرمس اپلای می‌توانید اطلاعات خود را در این باره تکمیل کنید.

مزایا برنامه‌ های مهاجرت استانی کانادا

برنامه‌ های مهاجرتی دارای مزایای گوناگونی هستند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند تاثیر ویژه‌ای در برنامه‌ ریزی‌های شما داشته باشد؛ به همین علت در ادامه، به بررسی مزایای برنامه های مهاجرت استانی به کانادا پرداخته می‌شود.

افزایش فرصت‌ های شغلی

یکی از بزرگ‌ ترین مزایای برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا، فراهم‌ کردن فرصت‌های شغلی برای کار در کانادا است. باتوجه‌ به این که هر استان دارای صنایع و شغل‌های مختلفی است، مهاجران می‌توانند برای یافتن شغل مناسب به استان‌های مختلف کانادا مهاجرت کنند. همچنین برنامه‌های مهاجرت استانی به مهاجران کمک می‌کنند تا به فرصت‌های شغلی در مناطقی دسترسی پیدا کنند که نیاز به نیروی کار بیشتری وجود دارد.

امکان دسترسی به خدمات بهتر

برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا، به مهاجران این امکان را می‌دهند تا به خدمات بهتری در استان‌هایی که به آنها مهاجرت کرده‌اند، دسترسی داشته باشند. به‌ عنوان‌ مثال خدمات بهداشتی، آموزشی و حمل‌و  نقل در استان‌های مختلف ممکن است با هم تفاوت داشته باشند.

افزایش فرصت‌ های تحصیلی

برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا، به مهاجران این امکان را می‌دهند که به فرصت‌های تحصیلی در استان‌های مختلف دسترسی پیدا کنند. در واقع بسیاری از این برنامه‌ها شامل برنامه‌های تحصیلی هستند که این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند تا در رشته‌های مختلف تحصیل کنند و از فرصت‌های تحصیلی در کانادا بهره‌ مند شوند.

افزایش امکانات و خدمات عمومی

برنامه های مهاجرت استانی به کانادا، به مهاجران این امکان را می‌دهند که از امکانات و خدمات عمومی بهره‌مند شوند. به‌ عنوان‌ مثال در برخی استان‌ها امکان دسترسی به خدمات بهداشتی، آموزشی و حمل‌ و نقل بهتر و راحت‌ تر از سایر مناطق است.

افزایش کیفیت زندگی

باتوجه‌به مزایای فوق، برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا به مهاجران کمک می‌کنند تا کیفیت زندگی بهتری داشته باشند. این مسئله برای مهاجران خیلی مهم است و می‌تواند به افزایش رضایتمندی و سلامت روحی و جسمی آن‌ها کمک بزرگی کند.

معایب برنامه‌ های مهاجرت استانی کانادا

حالا که به مزایا پرداختیم، بد نیست بدانید این برنامه‌ها ممکن است معایبی نیز داشته باشند. در ادامه به بررسی معایب برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا پرداخته می‌شود.

پیچیدگی بیشتر در فرایند مهاجرت

برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا در مقایسه با برنامه‌های مهاجرتی دیگر، پیچیدگی بیشتری در فرایند مهاجرت دارند. به‌ عنوان‌ مثال برای شرکت در برنامه‌های مهاجرت استانی، ممکن است نیاز به ارائة مدارک و اطلاعات متعددی باشد.

محدودیت در انتخاب استان

در برنامه های مهاجرت استانی به کانادا مهاجران می‌توانند فقط یکی از استان‌های موجود در برنامه مهاجرت را انتخاب کنند؛ بنابراین اگر فردی تحت شرایط خاصی به مهاجرت به استان دیگری علاقه‌مند باشد، این برنامه‌ها برای او مناسب نخواهند بود.

محدودیت در قراردادهای کاری

بعضی از شرکت‌ها و صنایع تنها در استان‌های خاصی فعالیت دارند و افرادی که به استان‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند، ممکن است با محدودیت در قراردادهای کاری مواجه شوند.

احتمال تغییر در سیاست‌ های مهاجرتی

سیاست‌ های مهاجرتی کانادا ممکن است در آینده تغییر کنند و این تغییرات ممکن است روی برنامه‌های مهاجرت استانی تاثیر داشته باشند.

هزینه‌ های درخواست برنامه مهاجرت استانی

هزینه‌ های اصلی برای درخواست برنامه مهاجرت استانی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی: برای ارزیابی معادل دانشگاهی مدرک تحصیلی خارجی، باید حدود 200-300 دلار کانادایی (CAD) برای هر مدرک پرداخت کنید.
  • هزینه آزمون زبان: آزمون‌های زبانی مانند IELTS و CELPIP برای انگلیسی و TEF و TCF برای زبان فرانسه در هزینه برآورد شده‌اند. هزینه آزمون‌های زبان بیش از 250 دلار است.
  • هزینه درخواست استانی: هزینه درخواست برنامه مهاجرت استانی به استان‌ها و قلمروهای مختلف متفاوت بوده و ممکن است بین 500 تا 3,800 دلار کانادایی باشد.
  • هزینه درخواست اقامت دائمی: هزینه درخواست اقامت دائمی از طریق برنامه مهاجرت استانی برای هر فرد بزرگسال 1325 دلار کانادایی و برای هر فرزند 225 دلار کانادایی است.

پیش‌ نیازهای صدور ویزای برنامه‌ های استانی کانادا

در ادامه به بررسی پیش‌ نیازهای صدور ویزای برای برنامه های مهاجرت استانی به کانادا پرداخته می‌شود؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

  • انتخاب برنامه استانی

اولین گام در صدور ویزای برنامه‌های استانی کانادا، انتخاب برنامه موردنظر است. هر استان کانادا برنامه‌های مختلفی را برای جذب و تحرک جمعیت و فرصت‌ های شغلی ارائه می‌دهد. برای مثال برنامه‌های استانی جهت جذب کارمندان، کارآفرینان و سرمایه‌ گذاران موجود است. هر برنامه استانی شرایط و پیش‌ نیازهای مختلفی دارد و بهتر است ابتدا با مطالعه دقیق شرایط و الزامات هر برنامه، به انتخاب گزینه مناسب بپردازید.

  • تأیید مهارت‌ ها

بعد از انتخاب برنامه استانی موردنظر، شما باید مهارت‌های لازم را برای شرکت در برنامه اثبات کنید. برای این منظور باید دارای مدارک و سوابق کاری مرتبط با برنامه استانی باشید و تأییدیه مهارت (Skills Assessment) را از یک سازمان معتبر و مربوط به آن برنامه دریافت کنید.

  • اثبات تجربه کاری

برای شرکت در برنامه‌های استانی کانادا، شما باید حداقل یک تجربه کاری مرتبط با برنامه موردنظر داشته باشید. این تجربه کاری باید در سال‌های اخیر و به‌صورت حرفه‌ای بوده باشد. برای اثبات تجربه کاری، باید مدارک و سوابق کاری مربوطه را ارائه کنید.

  • اثبات تحصیلات

علاوه بر تجربه کاری، برای شرکت در برنامه های مهاجرت استانی به کانادا باید دارای تحصیلات مرتبط با برنامه باشید. مدارک تحصیلی باید از یک دانشگاه یا مؤسسه آموزشی معتبر دریافت شده باشند و با مدارک تحصیلی دیگری که در کانادا صادر شده‌اند، معادل‌سازی شده باشند.

  • اثبات دارایی مالی

برای شرکت در برنامه‌های استانی کانادا، باید دارای دارایی مالی کافی برای تأمین هزینه‌های زندگی در کانادا باشید. این مبلغ برای هر برنامه متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند محل اقامت، تعداد افراد در خانواده و… بستگی دارد. برای اثبات دارایی مالی باید مدارکی مانند گواهی بانکی و یا مدارک مالی دیگر را ارائه کنید.

  • امتحان زبان

برای شرکت در برنامه‌های استانی کانادا، باید دارای توانایی در زبان انگلیسی یا فرانسه باشید. برای این منظور، باید در یکی از آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی مانند IELTS، CELPIP یا TEF شرکت کرده و نمره لازم را برای شرکت در برنامه استانی کانادا کسب کنید. نمره لازم برای هر برنامه متفاوت است و باید با شرایط برنامه موردنظر همخوانی داشته باشد.

  • پرداخت هزینه

به‌ منظور صدور ویزا برای برنامه های مهاجرت استانی به کانادا، باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. هزینه‌ها برای هر برنامه متفاوت است و باید با شرایط و الزامات برنامه موردنظر همخوانی داشته باشد. هزینه‌ها شامل هزینه صدور ویزا، پرداخت برای تحصیلات و گزینه‌های دیگر می‌شوند.

  • ارسال درخواست

پس از انجام تمامی مراحل و تأمین تمامی پیش‌نیازهای ضروری باید درخواست خود را به سازمان مربوط به برنامه استانی کانادا ارسال کنید. درخواست شما باید شامل تمامی اسناد و مدارک موردنیاز بوده و به زبان انگلیسی یا فرانسه باشد.

  • انتظار برای پاسخ

پس از ارسال درخواست، باید صبر کنید تا پاسخ نهایی به درخواست شما داده شود. ممکن است زمان صدور پاسخ نهایی برای هر برنامه متفاوت باشد و بستگی به شرایط برنامه و حجم درخواست‌ها دارد. در نهایت پس از صدور ویزای برنامه استانی کانادا، شما می‌توانید به کانادا سفر کرده و در برنامه موردنظر شرکت کنید. همچنین، پس از گذراندن مدت معینی در کانادا، می‌توانید برای ثبت درخواست اقامت دائمی اقدام کنید.

کاریابی در کانادا

کاریابی در کانادا

هزینه مقرون‌ به‌ صرفه زندگی و نرخ بزهکاری کم، کانادا را به گزینه‌ای عالی برای فارغ‌ التحصیلان مایل به کار در خارج از کشور تبدیل کرده است.

سخن آخر

البته هر یک از این استان‌ها برنامه‌های اقتصادی دیگری را نیاز جهت جذب نیروی انسانی اعلام کرده‌اند که برنامه‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی مهم‌ترین آن‌ها هستند. اگر شما نیز قصد مهاجرت به کانادا را دارید برای دریافت اطلاعات بیشتر با پرکردن فرم ارزیابی زیر از کارشناسان مجرب ما مشاوره دریافت کنید.

با توجه به شرایط فعلی مهاجرت به کانادا، برنامه ‌های مهاجرت استانی به کانادا می‌تواند یک گزینه خوب برای افرادی باشد که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند. این برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا در یکی از استان‌های کانادا با روش‌های سرمایه گذاری، کاری یا تحصیلی اقامت دائم دریافت کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
برای ورود به سیستم برنامه های مهاجرت استانی از چه راهی میتوان اقدام کرد؟
برای این موضوع دو راه وجود دارد: 1.یکی از طریق اکسپرس اینتری فدرال 2.یکی از طریق دولت هر استان
دریافت دعوتنامه چه تاثیری در امتیاز بندی خواهد داشت؟
کسب دعوتنامه از دولت استان مشخص شده ۶۰۰ امتیاز به امتیازات شخص متقاضی اضافه میکند.
کدام یکی از دو مسیر اکسپرس اینتری و یا دولت استان ها زمان کمتری میبرد؟
معمولا درخواست از طریق اکسپرس اینتری زمان کمتری نسبت به دیگری میبرد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
1 سال قبل

برنامه مهاجرت استانی به کانادا چیه دقیقا؟

کارشناس مهاجرت
پاسخ به  رضا
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر .
در همین مقاله توضیح داده شده . لطفا مطالعه کنید

کادر هرمس اپلای