وکیل مهاجرت به اتریش

وکیل مهاجرت به اتریش

چنانچه به دنبال اخذ ویزای اتریش می باشید، همراهی یک وکیل مهاجرت به اتریش برای تان ضروری است. کشور اتریش با داشتن نظام اقتصادی سوسیالیستی، سطح رفاه زندگی بالایی را برای شهروندان خود فراهم کرده است و به همین دلیل مقصد مناسبی برای متقاضیان مهاجرت است. اقتصاد این کشور پس از پایان جنگ جهانی دوم در شرایط نسبتاً ضعیفی قرار گرفت، اما بعد از آن توانست به یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپا بدل شود. اقتصاد اتریش از شرکت ­های کوچک و متوسط تشکیل شده است و به همین دلیل این کشور یکی از بهترین مقاصد برای شرکت­های استارت آپی به شمار می ­رود. اگر شما هم قصد مهاجرت به اتریش را دارید قبل از هر کاری باید با یک وکیل مهاجرتی اتریش با تجربه مشورت کنید. در ادامه به نقش و اهمیت یک وکیل در پروسه اخذ ویزای اتریش می پردازیم، پس همراه ما باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

توضیح کوتاه درباره اتریش

اتریش کشوری بسیار زیبا واقع در اروپای مرکزی است. این کشور از شرق با اسلواکی و مجارستان، از شمال با جمهوری چک و آلمان، از غرب با لیختنشتاین و سوئیس و از جنوب با ایتالیا و اسلوونی همسایه است و وین پایتخت آن است.

اتریش کشوری با طبیعت بی نظیر است که به کشور مجسمه ­ها و همچنین طبیعت زیبا معروف است. این کشور کوهستانی است و در اکثر روزها دارای بارش باران یا برف است، حتی در تابستان. لازم به ذکر است که این کشور علاوه بر روزهای بارانی آفتاب نیز دارد و آب و هوای آن خیلی سرد نیست. اقلیم این کشور برخلاف کشورهای شمال اروپا برای زندگی ایرانیان زندگی بسیار مناسب است. زبان مردم اتریش آلمانی است. می­توان گفت زندگی در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس به علت اتحادهای قدیمی این سه کشور بسیار شبیه به هم می­باشد.

راهکار های مهاجرت به اتریش

به طور کلی ۷ روش برای مهاجرت به اتریش وجود دارد این روش‌ها عبارت­اند از:

  • مهاجرت به اتریش از طریق تحصیلی
  • مهاجرت به اتریش از طریق کاری
  • مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج
  • مهاجرت به اتریش از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت به اتریش از طریق توریستی
  • مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

برخی وظایف وکیل مهاجرت به اتریش

و اگر شما در دانشگاه ­های غیر دولتی در ایران مشغول به تحصیل هستید با توجه به متفاوت بودن شرایط نیاز به دریافت مشاوره از وکیل مهاجرت به اتریش دارید شما را با روش اخذ ویزای تحصیلی در این مورد آشنا سازد. افرادی که گواهی نامه فراغت از تحصیل دانشگاه­هایی چون پیام نور، غیرانتفاعی، علمی کاربردی، آزاد و … را دارند، نمی­ توانند مجوز تحصیل در دوره ارشد ناپیوسته را بگیرند و باید درخواست ارشد پیوسته دهند. یعنی ابتدا باید واحدهایی که دانشگاه مقصد مشخص می‌کند را بگذرانید و بعد از معادل سازی واحدها ، می ­توانید در مقطع بالاتر تحصیل کنید.

وکیل مهاجرت به اتریش به شما خواهد گفت که واحدهایی که شما در دانشگاه خود در ایران گذرانده ­اید، ارزیابی می­ شود و در صورت پذیرش آن نیاز به گذراندن واحد­ها در دانشگاه مقصد نمی‌باشد به این شرط که نمره‌ی لازم برای تطبیق واحد در دانشگاه مبدأ را که معمولاً از ۱۴ معادل ۷۰ از ۱۰۰ شروع می‌شود را کسب کرده باشد.

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

اگر شما در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه سراسری (روزانه یا شبانه) هستند، برای شما بهترین فرصت است تا با اخذ انتقالی از دانشگاه خود به یکی از دانشگاه ­های اتریش شرایط تحصیل رایگان در یکی از دانشگاه­ های اتریش را برای خود فراهم کنید.

لازم به ذکر است که اگر شخص دارای مدرک دیپلم باشد، نمی­ تواند برای تحصیل در دانشگاه­ های اتریش اقدام نماید، و باید در کنکور ایران در یکی از دانشگاه­ های دولتی قبول شده باشد تا بتواند برای کالج ­های اتریش اقدام نماید. کالج­ های اتریش دو یا سه ترم هستند و فقط به زبان آلمانی می­ باشد. تحصیل در کالج‌های اتریش و فارغ التحصیلی از این کالج ها شرایط شغلی خوبی را برای متقاضیان کار در اتحادیه اروپا فراهم می‌کند.

وکیل مهاجرت به اتریش می­ تواند شما را در مسیر دریافت ویزای تحصیلی، همچون اخذ گواهی اشتغال به تحصیل، دریافت ریز نمرات از دانشگاه، اخذ پذیرش از دانشگاه ­های اتریش و … به شما مشاوره و یاری برساند.

مهاجرت به اتریش از طریق کار

نداشتن اطلاعات کافی در امر دریافت ویزای کاری اتریش سبب شده است، تا بسیاری از افراد موفق نباشند که باعث شده علاوه بر اتلاف وقت و صرف هزینه، امتیازی منفی در پرونده متقاضیان نیز ثبت گردد. همراهی و مشاوره یک وکیل مهاجرت به اتریش باسابقه و آگاه به قوانین می­ تواند تضمینی برای دریافت ویزای کاری شما به اتریش باشد. قوانین ویزای کار اتریش بسیار نزدیک به قوانین ویزای کار آلمان است. و مانند این کشور دو نوع ویزای کاری وجود دارد یکی ویزای جستجوی کار که مدت آن ۶ ماه است و دیگری ویزای کار است.

مزایا و معایب دریافت وکیل مهاجرت به اتریش

کسانی که طرف‌ دار اخذ وکیل مهاجرت هستند، مزایایی را برای این کار ذکر می‌کنند. در واقع، پرونده کسانی که در این پروسه از کمک یک وکیل یا مشاور مهاجرتی استفاده می‌کنند، درصد بالاتری از موفقیت را نشان داده است. اولین مزیت گرفتن وکیل مهاجرت به اتریش، برخورداری از دانش بی‌ انتها و به‌ روز وکلا است. در حقیقت، وکیل مهاجرت با دانش کامل خود از قوانین حاکم بر کشور اتریش و تمامی تبصره‌ها و مفاد آن شما را به بهترین مسیر راهنمایی می‌کند.

در بسیاری از مواقع وکیل مهاجرتی اتریش می‌تواند همراه شما باشد، مثلاً در زمان مصاحبه‌ های سفارت که ممکن است استرس و نابلدی شما مسیر پرونده را تغییر دهد، حضور وکیل بسیار کمک‌ کننده است. همچنین در برخی موارد وکیل می‌تواند به‌ جای شما حضور پیدا کرده و به‌ خوبی از پرونده مهاجرتی‌ تان دفاع کند.

در کنار مزایایی که برای اخذ وکیل مهاجرت به اتریش بیان کردیم، ممکن است این کار معایبی هم داشته باشد، البته این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که مزایای گرفتن وکیل را ترجیح بدهید یا معایب آن را. افرادی که به گرفتن وکیل اعتقاد زیادی ندارند، می‌گویند که وکلا هزینه‌های بالایی را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند.

این افراد معتقد هستند کاری که وکیل انجام می‌دهد، خیلی ارزش این هزینه را ندارد، البته به نظر می‌رسد که این افراد هنوز با پیچ‌ و خم‌ های مسیر مهاجرت و سختی و قوانین آن درگیر نشده‌اند. اگرچه بعضی دفاتر مهاجرتی و وکلا نرخ‌های غیر قابل‌ قبولی را ارائه می‌دهند، اما وکلای کاربلدی هم وجود دارند که با نرخ‌های مناسب کار می‌کنند.

به جز بحث هزینه می‌توان به عدم ارائه درست خدمت، ناآگاه بودن و بی‌ تجربه بودن برخی وکلای تقلبی و دروغین را نیز اشاره کرد. این افراد معمولاً هیچ تجربه خاصی در حوزه مهاجرت به اتریش ندارند و تنها برای اخذ پول شما را فریب می‌دهند. برای جلوگیری از افتادن در دام این افراد بهتر است قبل از گرفتن وکیل مهاجرت به اتریش به‌خوبی تحقیق کنید.

ویژگی های بهترین وکیل مهاجرت به اتریش

اگر تصمیم دارید با گرفتن یک وکیل کاربلد پروسه مهاجرت خود را به کشور اتریش هموار کنید، بهتر است قبل از این که با شرکت یا مؤسسه‌ای قرارداد ببندید، درباره ویژگی‌ های وکلای آن مؤسسه تحقیق کنید. برای این که دچار اشتباه نشوید، ما به شما توصیه می‌کنیم چند مورد را برای انتخاب وکیل در نظر بگیرید. این موارد عبارت‌ اند از:

  • وکیل مهاجرت باید در کار خود کاملاً متخصص و حرفه‌ای باشد. منظور این است که تنها داشتن دانش عمومی درباره مهاجرت کافی نیست. وقتی شما قصد مهاجرت به اتریش را دارید، وکیل شما باید کلیه قوانین، تبصره‌ها و نکات مربوط به اتریش را به‌خوبی بداند تا بتواند بهترین مسیر مهاجرتی را پیش روی شما قرار دهد.
  • وکیل مهاجرت باید پرونده‌های موفقی را ارائه دهد. بهتر است در مورد سابقه وکیل خود کمی تحقیق کنید. بررسی کنید چه تعداد پرونده‌های مهاجرتی او موفق و چه تعداد ناموفق بوده‎ اند و دلیل ناموفق بودن پرونده‌ها چیست. در حالت کلی، وکلایی که پرونده‌های موفق بیشتری دارند، قابل‌ اعتمادتر هستند.

وکیلی را انتخاب کنید که کار و تخصص خود را فدای پول نمی‌کند. بسیاری از وکلای نابلد و غیرحرفه‌ ای به‌خاطر اخذ پول بیشتر پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که معمولاً امکان موفقیت در آن‌ها وجود ندارد. همچنین بعضی از این وکلا برای اخذ پول بیشتر پروسه را طولانی کرده و هر بار پول بیشتری را طلب می‌کنند. به این موارد توجه کنید و قبل از بستن قرارداد با وکیل مهاجرت به اتریش همه موارد را در نظر بگیرید.

آشنایی با کشور اتریش

آشنایی با کشور اتریش

اتریش کشوری زیبا که مقصد بسیاری از مهاجرین از سرتاسر دنیا است. زندگی در اتریش مزیت‌های بسیاری برای ساکنین این سرزمین دارد.کشوری که چندین سال پی‌درپی به‌عنوان بهترین و شادترین کشور جهان معرفی‌شده است.

در جستجوی یک وکیل خوب برای مهاجرت به اتریش

در این مقاله برخی وظایف وکیل مهاجرت به اتریش و همچنین راهکار هایی برای مهاجرت به این کشور بررسی شد. وکیل مهاجرت با توجه به اطلاعات کاملی که از روند مهاجرت دارد، میتواند شما را همراهی و راهنمایی کرده تا پروسه مهاجرت شما به درستی طی شود. پس توصیه می شود حتما در این مسیر از یک وکیل مهاجرتی اتریش مجرب کمک بگیرید. موسسه هرمس اپلای می تواند در این راستا به شما کمک کند.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
از جمله وظایف وکیل مهاجرت با مثال؟
وکیل مهاجرت به اتریش به شما خواهد گفت که واحدهایی که شما در دانشگاه خود در ایران گذرانده ­اید، ارزیابی می­ شود و در صورت پذیرش آن نیاز به گذراندن واحد­ها در دانشگاه مقصد نمی‌باشد به این شرط که نمره‌ی لازم برای تطبیق واحد در دانشگاه مبدأ را که معمولاً از ۱۴ معادل ۷۰ از ۱۰۰ شروع می‌شود را کسب کرده باشد
راهکار های مهاجرت به اتریش؟
مهاجرت به اتریش از طریق تحصیلی مهاجرت به اتریش از طریق کاری مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج مهاجرت به اتریش از طریق تولد فرزند مهاجرت به اتریش از طریق توریستی مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی که معمولا مورد پیشنهاد مجموعه های مهاجرتی قانونی نیست
از جمله وظایف وکیل مهاجرت در زمینه مهاجرت کاری؟
همراهی و مشاوره یک وکیل مهاجرت به اتریش باسابقه و آگاه به قوانین می­ تواند تضمینی برای دریافت ویزای کاری شما به اتریش باشد. برای مثال قوانین ویزای کار اتریش بسیار نزدیک به قوانین ویزای کار آلمان است. و مانند این کشور دو نوع ویزای کاری وجود دارد یکی ویزای جستجوی کار که مدت آن ۶ ماه است و دیگری ویزای کار است. وکیل مهاجرت در تفکیک طریق مهاجرت کاری و انتخاب بهترین مسیر به شما کمک میکند.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرجان
2 سال قبل

در زمینه معادل سازی واحد ها میتونم مشاوره تحصیلی از موسسه شما دریافت کنم؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  مرجان
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر . بله با تماس با مجموعه و یا پر کردن فرم مشاوره میتونید با کارشناسانمون در ارتباط باشید

هانیه
2 سال قبل

با سلام و احترام
خانمی هستم 41 ساله متاهل دارای 2 فرزند پسر22 ساله و دختر 4 ساله دارای مدرک لیسانس حسابداری با 9 سال سابقه کاری بصورت دائم و 9 سال بصورت پاره وقت می باشم .زبان آلمانی را در حد A2گذرانده ام و منتظر بازشدن موسسات جهت دادن آزمون و گرفتن مدرک می باشم که انشاالله تا 4 ماه دیگه مدرک B1 را هم می تونم بخونم. می خواستم ببینم شرایط مهاجرت خود رو بررسی کنم و راهنمایی بفرمایید به چه طریق می توانم اقدام کنم. لازم بذکر است مدارک خود را جهت ترجمه تحویل دادم که تا 2 ماه آینده آماده خواهد شد. همسرم 50 ساله و دارای مدرک لیسانس بازرگانی می باشد و 27 سال سابقه کار و پرداخت بیمه می باشد.

کارشناس هرمس
پاسخ به  هانیه
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر .
برای دریافت جاب آفر در زمینه رشته و تخصص شما متاسفانه محدودیت سنی وجود دارد . اما شما امکان اقدام از طریق دوره های کارآموزی آلمان را دارید .

کادر هرمس اپلای