وکیل مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرتی استرالیا: هزینه و نحوه انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا

انتخاب یک وکیل مهاجرتی استرالیا با توانمندی‌های بالا و قیمت مناسب، می‌تواند روشن‌کننده مسیر مهاجرت و اخذ اقامت کشور استرالیا باشد. موسسه مهاجرتی استرالیا نیز مانند وکیل، اگر به درستی انتخاب شود، بسیاری از پیچیدگی‌ها در مراحل مختلف مهاجرت را از بین برده و به تسهیل این فرآیند کمک می‌کند. اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی انتخاب بهترین موسسه یا وکیل مهاجرت به استرالیا آشنا کنیم.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

چرا از وکیل مهاجرتی استرالیا استفاده کنیم؟

وجود یک وکیل مهاجرت به استرالیا (Australia) یا موسسه معتبر، در مسیر مهاجرت به این کشور، می‌تواند بسیار از کشمکش‌هایی که در مراحل گوناگون اخذ اقامت کشور استرالیا قرار دارند را رفع کند. مهم‌تر از آن، اینکه وقتی افراد خیالشان از قرار گرفتن در مسیر درست راحت باشد، استرسشان پایین آمده و با دغدغه کمتری این مراحل را پشت سر می‌گذرانند.

وکیل مهاجرت به استرالیا چه کسی است؟

اگر بخواهیم بسیار خودمانی و ساده به این پرسش پاسخ دهیم باید اشاره کرد که منظور از وکیل مهاجرت به استرالیا فردی است که به‌صورت رسمی از دولت کشور استرالیا تاییدیه دریافت کرده است و می‌تواند امور مهاجرتی متقاضیان را طبق قانون و زیر نظر دولت این کشور، انجام دهد. ازاین‌رو هرکسی که توسط دولت استرالیا مورد تایید قرار نگرفته باشد، به‌عنوان وکیل مهاجرت به کشور استرالیا شناخته نمی‌شود و هرگونه فعالیتی توسط او برای مهاجرت به این کشور، غیرقانونی خواهد بود.

وکلای مهاجرت به استرالیا همگی باید به‌صورت رسمی تاییدیه دولت کشور استرالیا را دریافت کرده باشند. این تاییدیه نشان می‌دهد که وکیل مهاجرتی موردنظر دارای اقامت کشور استرالیا بوده و در رشته حقوق مهاجرت به این کشور، تحصیلات عالیه را پشت سر گذاشته است. ازاین‌رو می‌تواند عنوان وکیل مارا را به خود اختصاص دهد. پس زمانی که در خصوص یک وکیل مهاجرت به کشور استرالیا صحبت می‌کنیم، منظور وکیلی با چنین خصوصیات است.

چگونه وکیل مهاجرت به استرالیا دارای مجوز را بیابیم؟

تمامی وکلای مهاجرت به استرالیا همچنین مشاورین مهاجرت باید در وب سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا به آدرس https://www.mara.gov.au  ثبت نام کرده باشند. درنتیجه شما می‌توانید در این سایت شما می­توانید لیست کل وکلا و مشاورین مهاجرت را بیابید. همچنین در این سایت راهنمایی برای متقاضیان مهاجرت به این کشور برای گرفتن وکیل یا مشاور وجود دارد و افراد را با حقوق خود و خدماتی که باید از وکلا دریافت کنند آشنا می سازد.

به احتمال زیاد یک وکیل مهاجرتی خوب دارای دفتر مهاجرتی نیز می باشد که تکمیل کننده ی فعالیت وکیل خواهد بود که ما در یک مقاله مجزا به بررسی دفتر مهاجرت به استرالیایی که تمام فاکتور های یک دفتر مهاجرتی را داشته باشد پرداخته ایم. برای مطالعه آن روی مقاله ی دفتر مهاجرت به استرالیا کلیک کنید. در این جا ما به راهنمایی­ هایی که اداره مهاجرت استرالیا ذکر کرده می­پردازیم.

چگونه وکیل مهاجرت به استرالیا دارای مجوز را بیابیم؟

آیا تصمیم به کمک گرفتن در امر گرفتن ویزا از یک نمایندگی ثبت شده مهاجرت استرالیا گرفته­ اید؟

قبل از انتخاب وکیل و امضای قرارداد با او، باید چند نکته را در نظر بگیرید:

  • 📌 در چه موردی­ نیاز به مشاوره و کمک دارید؟
  • 📌 هزینه آن چقدر خواهد بود؟
  • 📌 آیا نماینده­ای لازم دارید که وکیل تیز باشد (دارای مدرک وکالت)؟
  • 📌  آیا این نماینده مهارت­ها و تجربیات مناسب برای کمک به شما را دارد؟
  • 📌 آیا می‌دانید که داشتن نماینده برای شما چقدر هزینه خواهد داشت (حق‌الزحمه)؟
  • 📌 آیا نمایندگی قراردادی را به شما داده است که بخوانید؟

نحوه انتخاب و پیدا کردن یک نمایندگی

انتخاب یک نمایندگی

مهم است که نمایندگی ثبت شده مناسبی را انتخاب کنید. به سؤال‌ ها و جواب ­های زیر که به شما در این کار کمک می‌کند توجه کنید. در چه موردی­ نیاز به مشاوره و کمک دارید؟ در ابتدا باید بدانید که در چه موردی به یاری نمایندگان مهاجرت به استرالیا  نیاز دارید و بررسی کنید که آیا آن  نمایندگی می­تواند این کمک را به شما بدهد. فعالیت ­هایی که یک نمایندگی ثبت شده مهاجرت صلاحیت انجام آن را دارد، یاری رساندن در امور مهاجرتی است، که شامل تحویل دادن درخواست ویزای شما یا درخواست بازبینی رأی مربوط به ویزا در Migration Review tribunal می­باشد. مشاوره و کمک­ های دیگری که می­توانید از یک نمایندگی انتظار داشته باشید عبارت­ند از:

هزینه چقدر خواهد بود؟

بیشتر نمایندگی­ ها برای خدماتشان هزینه دریافت می‌کنند. هزینه باید منصفانه و معقول باشد و مقدار آن بستگی به پرونده شما دارد. در این وب سایت می‌توانید ببینید بیشتر نمایندگی‌ها برای نوع ویزایی که شما می‌خواهید درخواست بدهید چه مقدار هزینه مطالبه می‌کنند. به خاطر داشته باشید که هزینه‌ های دیگری هم ممکن است وجود داشته باشد، مثل هزینه درخواست ویزا.

از وکیل مهاجرت به استرالیا و هزینه نمایندگی آن چه انتظاری می‌ توانید داشته باشید؟

اگر نمی‌توانید هزینه‌ ای را که نمایندگی مطالبه می‌کند بپردازید، شما می­توانید در وب سایت Register of Migration Agents نماینده­ هایی را بیابید که از شما هزینه ­ای نمی­گیرند.

آیا نماینده‌ ای لازم دارید که وکیل مهاجرت به استرالیا (دارای مدرک حقوقی) باشد؟

بعضی از نماینده‌ها وکیل نیز هستند. بیشتر کارهایی که نمایندگی‌ها انجام می‌دهند نیازی به مهارت­ های حقوقی ندارد، اما در برخی موارد شما نیاز به وکیل مهاجرت به استرالیا دارید. مانند مواردی که در زیر ذکر شده است:

  • درخواست بازبینی برای رأی عدم صدور ویزا، از دادگاه برای شما (فقط وکیل مهاجرت به استرالیا می‌توانند در این مورد به شما کمک کند.)
  • دادن مشاوره حقوقی برای دریافت ویزا

آیا نماینده‌ ای لازم دارید که وکیل مهاجرت به استرالیا (دارای مدرک حقوقی) باشد؟

هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا چقدر برآورد می شود؟

برای مهاجرت به کشور منحصربه‌فرد استرالیا (Australia) یکی از مخارجی که بهتر است افراد بپردازند، هزینه مربوط به موسسه مهاجرتی استرالیا یا وکیل مهاجرتی است. میزان مخارج مربوط وکیل مهاجرت به استرالیا ، قطعی نبوده و نسبت به شرایط مختلف و حتی روش انتخابی، کم‌وزیاد می‌شود. با این اوصاف، به طور کلی هزینه استخدام وکیل مهاجرت به استرالیا با در نظر گرفتن مهارت وکیل و پیچیدگی‌های پرونده از 1600 دلار آمریکا شروع شده و ممکن است تا 10000 دلار، افزایش پیدا کند.

صحبت‌کردن در خصوص هزینه‌های وکیل مهاجرت به کشور استرالیا، شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر می‌رسد. عوامل زیادی می‌تواند بر روی دستمزد یک وکیل مهاجرتی تاثیرگذار باشد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع ویزای موردنظر

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر روی میزان هزینه وکیل مهاجرتی تاثیر گذار باشد، نوع ویزایی است که قصد دارید آن را اخذ کنید. بر اساس آخرین تخمینی که توسط سایت مارا به‌عنوان نهادی که بر روی عملکرد وکلای رسمی مهاجرت نظارت دارد، می‌توان دستمزد این افراد را طبق جدول زیر مشخص کرد:

نوع ویزا هزینه
ویزای ازدواج 8,570.10 دلار استرالیا
 ویزای توریستی 475 دلار استرالیا
ویزای اقامت دائم از طریق اسکیل ورکر 1,265 تا ۵۵۰۰ دلار استرالیا
ویزای دانشجویی 710 دلار استرالیا
ویزای سرمایه‌گذاری ۳۷۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دلار استرالیا
ویزای اقامت فرزندان ۱۵۰۰ تا ۳۸۰۰ دلار استرالیا
ویزای اقامت والدین 1094.71 تا ۴۲۰۰ دلار استرالیا

تجربه

اگر نگاهی به دستمزد و هزینه‌ های وکلای مهاجرت به استرالیا بیندازید، متوجه می‌شوید که اختلاف قیمت بسیار زیادی در بین آن‌ها وجود دارد. یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند بر روی هزینه‌ های وکیل مهاجرت به استرالیا تاثیر گذار باشد، میزان تجربه و شهرت او خواهد بود. طبیعی است که وکلای باتجربه‌ تر و باسابق تری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، دستمزد بالاتری خواهند داشت و شما می‌توانید توقع داشته باشید که فرایند مهاجرت شما به کشور استرالیا با موفقیت بیشتری روبرو خواهد شد.

یک وکیل مهاجرت به استرالیا چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشد؟

یکی از بهترین راه‌ هایی که به کمک آن می‌توانید وکلای مهاجرتی خبره در زمینه اعزام متقاضیان به کشور استرالیا را بشناسید، توجه به سابقه کاری آن‌ها است. هر چه وکیل مهاجرتی دارای پرونده‌ های موفق بیشتری باشد، می‌تواند گزینه‌ ای مناسب‌ تر برای سپردن پرونده مهاجرتی به کشور استرالیا باشد. در کنار این مسئله، یک وکیل مهاجرتی خوب می‌تواند شاخصه‌ ها و ویژگی‌ های زیر را داشته باشد تا بتوان آن را در زمره وکلای خبره در زمینه مهاجرت به استرالیا قرار داد:

یک وکیل مهاجرت به استرالیا چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشد؟

  • دارای سابقه کاری مناسب باشد.
  • افرادی که به او مراجعه کرده‌اند، از نحوه برخورد و موفقیت پرونده خود، رضایت کافی را داشته باشند.
  • دارای یک دفتر حقوقی باشد.
  • تمامی مدارک حقوقی معتبر را اخذ کرده باشد.
  • دارای پروانه وکالت از دادگستری باشد.
  • ارتباطات بین‌المللی داشته باشد.
  • پروانه موسسه حقوقی داشته باشد.
  • مجوزهای لازم را در خصوص انجام امور حقوقی بین‌ المللی کسب کرده باشد.
  • با تمامی قوانین و مقررات روز کشور استرالیا آشنا باشد.
  • هزینه‌ای معقول برای انجام امور مهاجرت به استرالیا از متقاضیان خود دریافت کند.
  • تسلط کافی به زبان کشور استرالیا و آداب‌ورسوم و فرهنگ آن‌ها را داشته باشد.
  • مهارت‌های لازم برای کمک به متقاضیان را داشته باشد.
  • بتواند پرونده شما را از دید آفیسر اداره مهاجرت استرالیا بررسی کند.

بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا

انتخاب یک موسسه مهاجرتی مناسب می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت مهاجرت شما به استرالیا را ایفا کند. به یاد داشته باشید که اگر در انتخاب موسسه مهاجرت به استرالیا تصمیم هوشمندانه‌ ای نگیرد، شانس موفقیت شما به‌شدت کاهش پیدا خواهد کرد. بدون شک آشنایی پیداکردن با تمامی مقررات و قوانین وضع شده از سوی دولت کشور استرالیا علاوه بر اینکه زمان بر می‌باشد، بسیار سخت بوده و در این راه وجود موسسه های مهاجرتی می‌تواند کمک شایانی به متقاضیان بکنند.

این موسسه‌ ها به‌ صورت کلی دارای وکلایی در کشور استرالیا هستند که می‌توانند تمامی امور مربوط به مهاجرت شما را، بدون نیاز به حضور فیزیکی شما در کشور استرالیا، انجام دهند. ازاین‌رو وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند مسیر مهاجرت شما به این کشور را بسیار هموارتر کند. برای مثال دیگر نیازی نیست تا شخصا برای تکمیل مدارک خود به اداره مهاجرت استرالیا مراجعه کنید و یا برای ارائه مدارک خود به دانشگاه‌ های این کشور، حضور فیزیکی در استرالیا را تجربه کنید.

در کنار این مورد، موسسه‌های مهاجرت به استرالیا می‌توانند نکاتی را به شما گوشزد کنند تا آگاهی شما در خصوص چنین مهاجرتی افزایش پیدا کرده و با دیدی باز مهاجرت به استرالیا را تجربه کنید. چه‌بسا بعد از مشاوره با وکلای موسسه‌های مهاجرتی متوجه شدید که کشور استرالیا نمی‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. به‌سادگی می‌توان پی برد که مهاجرت به استرالیا با کمک موسسه‌های مهاجرتی می‌تواند بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد.

سؤالاتی که می­توانید در اولین ملاقات خود با وکیل مهاجرت به استرالیا بپرسید

  • 📌 آیا وکیل مهارت­ها و تجربیات مناسب را برای کمک کردن به شما دارد؟
  • 📌 درباره میزان تجربه وکیل در مورد نوع ویزایی که شما می‌خواهید برای آن درخواست بدهید سؤال کنید.
  • 📌 نظر او را درباره احتمال موفق شدن پرونده شما بپرسید و دلایلی که برای موفقیت یا عدم موفقیت آن می‌گوید را مورد بررسی قرار دهید (اگر بخواهید وکیل باید اظهار نظر خود را به‌صورت کتبی به شما بدهد.)
  • 📌  درباره اقداماتی که برای کمک به شما خواهد کرد بپرسید.
  • 📌 میزان هزینه‌ هایی که وکیل مهاجرت به استرالیا  مطالبه می‌کند چقدر است؟
  • 📌 از وکیل خود بخواهید که کتباً مقدار هزینه‌ ای را که برای خدماتش مطالبه می‌کند به شما اطلاع دهد. لازم به ذکر است که بین حق‌ الزحمه وکیل با هزینه‌ های اضافی (مثل هزینه درخواست ویزا) فرق است.
  • 📌 آیا وکیل مهاجرت به استرالیا قراردادی به شما داده است که بخوانید؟
  • 📌 وکیل شما باید یک قرارداد کتبی به شما بدهد که حاوی مشروح حق‌ الزحمه و خدمات او باشد. برای هر مبلغی هم که پرداخت می‌کنید باید به شما رسید بدهد
بهترین موسسه مهاجرتی

بهترین موسسه مهاجرتی

بهترین موسسه مهاجرتی باید ویژگی‌ هایی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات مشاوره رایگان داشته باشد.

سخن آخر

همان‌طور که گفتیم مواردی که باید در اولین جلسه دیدار با وکیل مهاجرت به استرالیا در نظر بگیرید این است که ابتدا مطمئن شوید بهترین وکیل را برای خود انتخاب کرده‌اید. قبل از امضای قرارداد با یک وکیل مهاجرتی استرالیا بهتر است که با چند وکیل یا موسسه مهاجرتی استرالیا تلفنی یا حضوری صحبت کنید. اگر هنوز نمی‌دانید کدام وکیل یا موسسه مناسب شماست، نگران نباشید چون ما در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای با پرونده‌های بسیاری که حل کرده و کارشناسان خبره‌ای که داریم، شما را در این مسیر تنها نمی‌گذاریم. برای برقراری ارتباط با ما کافیست فرم مشاوره را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان جهت ارائه مشاوره رایگان باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
مهم ترین ویژگی یک وکیل مهاجرت به استرالیا چیست؟
آشنا بودن به قوانین کشور استرالیا مخصوصا قوانین و امور مهاجرتی استرالیا از بارزترین ویژگی یک وکیل مهاجرتی خوب است.
آیا نماینده‌ای لازم دارید که وکیل مهاجرت به استرالیا (دارای مدرک حقوقی) باشد؟
بعضی از نماینده‌ها وکیل نیز هستند. بیشتر کارهایی که نمایندگی‌ ها انجام می‌دهند نیازی به مهارت­های حقوقی ندارد، اما در برخی موارد شما نیاز به وکیل مهاجرت به استرالیا دارید
هزینه ویزاهای کشور استرالیا چقدر است؟
از ۳۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار دلار برای انواع مختلف ویزاهای استرالیا مد نظر داشته باشید.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آقای بختیاری
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
وکیل مهاجرت به استرالیا چقدر هزینه داره؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  آقای بختیاری
2 سال قبل

سلام بسته به نوع ویزایی که براتون دریافت میکنن اعداد مختلف و متغیری داره که توی همین مقاله کاملا اورده شده

کادر هرمس اپلای