وکیل مهاجرت به ایتالیا

وکیل مهاجرت به ایتالیا

افراد زیادی با انگیزه‌های متفاوتی خواهان مهاجرت به ایتالیا هستند. به همین سبب نیاز به کسی نظیر وکیل مهاجرت به ایتالیا همیشه وجود دارد. یک وکیل مهاجرت مجرب می تواند نقش موثری در موفقیت شما برای مهاجرت به ایتالیا داشته باشد. در ادامه درباره مزایا و نقش یک وکیل مهاجرتی ایتالیا، بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

روش­های مهاجرت و نقش وکیل مهاجرت به ایتالیا

دریافت ویزای کاری: طبق قوانین مهاجرت کشور ایتالیا کارفرما می ­تواند برای متقاضی کار در خارج از اتحادیه اروپا دعوت­نامه شغلی بفرستد. اما آن پروسه بسیار سخت است. کارفرما باید به مدت ۳ ماه در روزنامه و سایت­های اینترنتی آگهی استخدام بدهد، اگر نیروی مورد نظر وی یافت نشد، باید ۳ ماه در کشورهای اتحادیه اروپا آگهی بدهد و اگر در این صورت نیز شخصی با مهارت لازم یافت نشد می­تواند برای اتباع خارج و اتحادیه اروپا دعوت­نامه کاری بفرستد.

اگر شما موفق به دریافت دعوت نامه کاری شدید باید با مراجعه به سفارت ایتالیا و با گرفتن ویزا و بعد از گذشت ۸ روز از دریافت مجوز اقامت شما می‌توانید به ایتالیا سفر کنید. مجوز اقامت برای اتباع خارجی در این کشور است که قصد اقامت بیش از ۳ ماه در ایتالیا را دارند. این مجوز به صورت یک کارت هوشمند الکترونیکی ایست که توسط پلیس در ایستگاه ­های محلی چک می­ شود. شما باید ۱۰ سال در این کشور با ویزای کاری مشغول به کار باشید تا بتوانید درخواست اقامت بدهید. این در حالی است که این مدت برای شهروندان دیگر کشورهای اتحادیه اروپا ۳ سال است.

دریافت ویزا تحصیلی

دریافت این ویزا مانند دیگر کشورها نیازمند دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه ­های این کشور می ­باشد. افراد متقاضی تحصیل در این کشور می ­توانند به راحتی در این کشور مشغول به تحصیل شوند و وکیل مهاجرت به ایتالیا می­ تواند در انجام امور اخذ پذیرش تا دریافت ویزا و مهاجرت تحصیلی به ایتالیا شما را یاری کند. دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا  بسیار آسان­تر است.

با اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا می‌توانید پس از مدتی به راحتی موفق به اخذ اقامت شوید. در طول تحصیل در ایتالیا شما می­توانید به کشورهای شینگن بدون دریافت ویزا سفر کنید. همچنین پس از پایان دوره تحصیل و اخذ مدرک ازدانشگاه­ های ایتالیا شما می­توانید به کشورهای مجاور برای بستن قرارداد کاری درخواست بدهید و در صورت تائید، مشغول به کار شوید.

دریافت اقامت سرمایه گذاری ایتالیا

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به ایتالیا اخذ ویزا از طریق سرمایه‌ گذاری در این کشور است. قبل از هر چیزی همه می‌دانند که مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری به سرمایه‌ ای کلان نیاز دارد که بسته به قصد مهاجرت، میزان سرمایه‌ مورد نیاز برای اخذ این نوع ویزا نیز متفاوت خواهد بود.

کشور ایتالیا سیاست‌ هایی را برای اخذ اقامت دائم این کشور از طریق سرمایه‌ گذاری برای متقاضیان اندیشیده است. اما این روش دریافت اقامت همواره با مشکلات فراوانی نظیر کلاهبرداری‌ های خرد و کلان همراه است؛ بنابراین، توصیه می‌شود در اقدام برای اخذ این ویزا از وجود یک وکیل مهاجرت به ایتالیا بهره ببرید. نکته مهم در دریافت اقامت از طریق سرمایه‌ گذاری در ایتالیا این است که راه اصلی آن ثبت شرکت در ایتالیا خواهد بود.

سه نوع ثبت شرکت در کشور ایتالیا امکان‌ پذیر است:

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود (SRL)
  • ثبت شرکت سهامی عام (SPA)
  • شعبه‌ها

ثبت شرکت سهامی عام محبوب‌ ترین نوع ثبت شرکت‌ها است. برای ثبت شرکت با این روش باید حداقل مبلغ ۱۰٫۰۰۰ یورو را سرمایه‌ گذاری کنید. در این نوع ثبت هیچ گونه محدودیتی برای تعداد سهامداران وجود ندارد و محدودیتی برای تعداد سرمایه‌ گذاران نیست و حسابرسی آن به صورت سالانه انجام می‌شود.

توضیح کوتاه درباره ایتالیا

کشور ایتالیا از شبه جزیره ایتالیا و جزایر سیلیس و ساردنی تشکیل شده است. بیشتر مرزهای این کشور ساحلی هستند و این کشور با کشورهای فرانسه، سوئیس و اتریش مرز خاکی مشترک دارد. ایتالیا دو کشور مجزای واتیکان و سان ماریو را در خود جای داده است. اکثر مردم ایتالیا معتقد به کلیسای کاتولیک هستند. زبان رسمی ساکنین این کشور ایتالیایی است و واحد پولی آن‌ها نیز یورو است. شاید بتوان گفت که در بین کشورهایی اروپایی سازگاری با فرهنگ آن‌ها برای ما ایرانیان آسان‌تر از دیگر کشورها است.

ایتالیا طبیعت بی‌ نظیری دارد و می‌ توان گفت که یکی از انگیزه‌ های و جاذبه‌های گردشگری این کشور، طبیعت زیبا و مثال‌ زدنی ایتالیا است. کشور چهار فصل ایتالیا با داشتن آب و هوایی معتدل و شهروندان شیک پوش و شهرهایی کم نظیر مانند ونیز، همواره مقصد هیجان‌ انگیزی برای توریست‌ ها و متقاضیان مهاجرت بوده است.

بهترین وکیل مهاجرتی به ایتالیا چه کسی است؟

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به این کشور چنین پرسشی را در ذهن خود تکرار می‌کنند. اگر شما نیز از علاقمندان مهاجرت به ایتالیا هستید، با ما همراه باشید تا در انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به ایتالیا به مشکل بر نخورید. در اینجا نکات مهمی برای یافتن بهترین وکیل آمده است.

شاید یکی از پراهمیت‌ ترین نکات در خصوص انتخاب وکیل مهاجرت به کشور ایتالیا توجه به دارا بودن مدرک رسمی حقوق و تخصص در این زمینه باشد. وکیل مهاجرت باید با قوانین و روش‌ های مختلف مهاجرت به این کشور آشنا باشد و بتواند شما را راهنمایی کند تا بر اساس شرایطتتان بهترین مسیر را برای رسیدن به هدف مورد نظرتان انتخاب کنید.

وکیل مهاجرتی ایتالیا باید پیگیر، مسئولیت‌ پذیر و صادق باشد و تمام امور مربوط به پرونده شما را با دقت و سرعت انجام دهد. بدیهی است وکلای کاربلد و با تجربه در خصوص پرداخت هزینه‌ها وکالت خود به صورت شفاف عمل می‌کنند و موکلان خود را در جریان می‌گذارند و از خرج تراشی‌ های بیهوده برای آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

چرا باید وکیل مهاجرت به ایتالیا داشته باشیم؟

بهترین وکیل مهاجرت به ایتالیا فردی است که می‌تواند شما را در تمام مراحل درخواست ویزا و اقامت در این کشور راهنمایی و همراهی کند. داشتن یک وکیل مهاجرت مزایای زیادی دارد که در اینجا به برخی از مهم‌ ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • افزایش شانس دریافت ویزا و اقامت با تکمیل صحیح و کامل پرونده مهاجرتی
  • پاسخگویی به سؤالات و ابهامات موکلان خود در خصوص قوانین و مقررات مهاجرتی در کشور ایتالیا
  • انتخاب بهترین روش مهاجرت بر اساس شرایط شخصی، تحصیلی، حرفه‌ ای و مالی هر فرد متقاضی
  • ارائه خدمات پس از مهاجرت به متقاضیان مانند ثبت‌ نام در بیمه‌ درمانی، دانشگاه، کارگزاری، بانک و غیره
  • حفظ حقوق و منافع موکل در صورت بروز هرگونه اختلاف یا مشکل با مقامات مهاجرتی

بنابراین، یک وکیل مخصوص مهاجرت به ایتالیا می‌تواند موکل خود را در فرایند مهاجرت به این کشور یاری کند و با کاهش استرس آن‎ها رضایت موکلان را افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات وکلا و مشاوران مهاجرت به کشور ایتالیا می‌ توانید به مؤسسه هرمس اپلای مراجعه کنید. این مؤسسه یکی از بهترین مؤسسات ارائه‌ دهنده خدمات مختلف در زمینه مهاجرت است و کادر مجربی در این حوزه دارد که می‌توانند به شما برای مهاجرت به ایتالیا کمک کنند.

وکیل مهاجرتی به ایتالیا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شما برای مهاجرت به ایتالیا نیاز به وکیل مهاجرتی دارید که با قوانین و مراحل مهاجرت به این کشور آشنا باشد و بتواند شما را در تهیه و تکمیل پرونده مهاجرتی خود راهنمایی کند. یک وکیل مهاجرت به ایتالیا باید دارای ویژگی‌ هایی باشد که او را از وکلای تازه‌ وارد و کارنابلد متمایز سازد.

اولین و مهم‌ ترین ویژگی برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به ایتالیا دارا بودن مدرک رسمی حقوق و پروانه وکالت است. داشتن  تجربه و سابقه کار در زمینه مهاجرت به کشور ایتالیا نیز یکی دیگر از ویژگی‌های قابل تأمل برای چنین وکیلی خواهد بود. برای انتخاب وکیل مهاجرتی خود فراموش نکنید که باید پرونده‌های موفق او را در این زمینه بررسی کنید.

تسلط بر قوانین موجود و شرایط اخذ انواع ویزاهای مهاجرتی ایتالیا، آشنایی با کلیه موانع مهاجرتی، انجام کلیه مراحل برای ارائه درخواست ویزا به شکل کامل و در وقت مناسب خود، داشتن خلاقیت و نوآوری در یافتن راه‌ حل‌ های مناسب از ویژگی‌ها و مشخصه‎‌های بارز یک وکیل مؤثر در زمینه مهاجرت است.

شرایط اخذ اقامت ایتالیا

اقامت ایتالیا

اقامت ایتالیا، یکی از مراحل مهاجرت به این کشور است. ایتالیا نیز مانند سایر کشورهای اروپایی مقصد بسیاری از افرادی بوده که قصد دارند در یکی از مناطق اروپایی ساکن شوند.

یافتن یک وکیل خوب مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا نیاز به رعایت قوانین و مقررات مختلفی دارد که بدون کمک یک وکیل مهاجرت به ایتالیا، ممکن است با مشکلات و سردرگمی‌های زیادی روبرو شوید؛ بنابراین، انتخاب یک وکیل مناسب بسیار مهم و تاًثیرگذار خواهد بود. برای انتخاب وکیل مهاجرتی ایتالیا باید به عوامل مختلفی مانند: تحصیلات، تخصص، سابقه کار و … توجه کنید. شما باید با استفاده از منابع معتبر و قابل اعتماد، لیستی از وکلای مهاجرت به ایتالیا را پیدا کرده و با مقایسه و بررسی آن‌ها گزینه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با شرایط و نیاز‌های شما دارد. موسسه هرمس اپلای کنار شماست تا این روند را تسریع کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
معمولاً هزینه بهترین وکیل مهاجرت به ایتالیا چقدر است؟
وکلا بسته به عواملی مانند پیچیدگی پرونده، خدمات خاص مورد نیاز، تجربه، شهرت و موقعیت مکانی هزینه‌های متفاوتی دارند.
آیا بدون داشتن وکیل مهاجرتی می‌توان برای مهاجرت به ایتالیا اقدام کرد؟
بله، اما داشتن یک وکیل خوب در این خصوص به کاهش بروز اشتباه و کاهش احتمال رد شدن درخواست شما کمک بسیار زیادی می‌کند.
چگونه یک وکیل برای مهاجرت به ایتالیا می‌تواند به من کمک کند؟
یک وکیل می‌تواند به روش‌های مختلفی به شما کمک کند. آن‌ها معمولاً با توجه به تجربیات خود مسیر‌های درستی را برای ارائه درخواست اقامت و ویزا انتخاب می‌کنند و باعث به نتیجه رسیدن پرونده مهاجرتی شما می‌شوند.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ستاره
2 سال قبل

بستن قرارداد کاری با کشور های مجاور منظور کشور های همسایه است؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  ستاره
2 سال قبل

بله درسته

کادر هرمس اپلای