ویزای تحصیلی ترکیه

اخذ ویزای تحصیلی ترکیه 2023

اخذ ویزای تحصیلی ترکیه مطلبی است که با جزئیات در این مقاله به آن پرداخته ایم. اخذ ویزای تحصیلی ترکیه یکی از دغدغه‌های بسیاری از علاقه‌مندان به تحصیل است. ترکیه یکی از بهترین کشور‌های جهان برای مهاجرت تحصیلی است؛ زیرا امکانات رفاهی این کشور زندگی مطلوبی را برای متقاضیان ایجاد خواهد کرد. از نگاهی دیگر، کشور ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی، درمانی، تحصیلی، کاری، هزینه‌های زندگی و غیره در وضعیت بسیار عالی قرار دارد. به همین دلیل شهروندان در این کشور بدون هیچ نوع مشکل و دغدغه‌ای زندگی خود را خواهد گذراند.

از آنجایی که سیستم آموزشی کشور ترکیه به‌صورتی است که برای آموزش متقاضیان از بهترین متد‌های یادگیری استفاده می‌شود، هرساله افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا درخواست خود را برای ویزای تحصیلی ترکیه به ثبت می‌رسانند. این ویزا تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که از مدرک زبان ترکی و انگلیسی در سطح آیلتس و تافل، تمکن مالی مناسب، سوابق تحصیلی درخشان، ریزنمرات عالی و بسیاری از موارد دیگر برخوردار باشند. در این مقاله به‌طور کامل به بررسی مسائل مربوط به اخذ ویزای تحصیلی ترکیه پرداخته‌شده است.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

ویژگی‌های کشور ترکیه

کشور ترکیه به دلیل قرار گرفتن در اتحادیه اروپا نسبت به دیگر کشورهای خاور میانه متقاضیان بیشتری برای مهاجرت و ادامه‌ی تحصیل دارد. کشور ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه در میان دیگر کشورهای جهان شناخته می‌شود. صنعت رو به رشد این کشور و همچنین وضعیت رفاه نسبی موجب شده است تا دانشجویان ایرانی این کشور را برای ادامه‌ی تحصیل در مقاطع مختلف انتخاب کنند.

ترکیه به طور کلی از نظر اقتصادی در جایگاه نوزدهم جهان قرار دارد اما این کشور در سال ۲۰۰۵ توانست رتبه‌ی پنجم رشد اقتصادی را در جهان را به دست بیاورد و این در حالی بود که ترکیه فقط چند سال پیش از آن از نظر اقتصادی وضعیت مناسبی نداشت.

این مسئله نشان دهنده‌ی رشد اقتصادی بسیاری بالای این کشور است. برخی از دانشگاه‌های ترکیه دارای اعتبار بین المللی هستند و از نظر سطح علمی در موقعیت خوبی قرار دارند. شهریه‌ی دانشگاه‌های ترکیه بسیار مناسب بوده و برای کسانی که دارای منبع مالی قوی در ایران نیستند مکان مناسبی برای ادامه‌ی تحصیل است. اخذ ویزای تحصیلی ترکیه مزایای زیادی دارد که در ادامه به بررسی و بیان آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای ویزای تحصیلی ترکیه

مزایای ویزای تحصیلی ترکیه

اخذ ویزای تحصیلی ترکیه برای ما ایرانیان که در همسایگی این کشور زندگی می‌کنیم مزایای بسیار زیادی دارد. کشور ترکیه اشتراکات فرهنگی زیادی با فرهنگ ایران دارد و مکان مناسبی برای زندگی و تحصیل دانشجویان ایرانی می‌باشد. کشور ترکیه به دلیل هم‌جواری با اروپا دارای دانشگاه‌های معتبر زیادی است و همین موجب است تا به جز ایران مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان باشد.

در دانشگاه‌های معتبر این کشور امکان اخذ بورسیه برای دانشجویان ممتاز از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی امریکا و انگلیس وجود دارد و به همین دلیل می‌توان اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را یک گام برای نزدیک شدن به تحصیل در انگلیس و آمریکا در نظر گرفت. کشور ترکیه به دانشجویان اجازه‌ی کار نمی‌دهد اما هزینه‌ی زندگی در این کشور مناسب است و نیازی به صرف پول زیاد برای شهریه و هزینه‌های زندگی نیست. هزینه‌ی اجاره و خرید ملک در ترکیه پایین است به صورتی که بسیاری از دانشجویان این امکان را دارند در صورت داشتن وضعیت مالی مناسب ملکی را برای اقامت ترکیه خریداری کنند.

یکی از مزایای دیگری که ارزش و اعتبار ویزای تحصیلی کشور ترکیه را به میزان زیادی افزایش می‌دهد، امکان تغییر ویزای کاری به تحصیلی پس از پایان دوره تحصیل است. این فرآیند، شرایطی را برای متقاضیان به وجود خواهد آورد تا پس از پایان این دوره با سرعت بالایی در شغل موردنظر خود فعالیت کنند. همچنین باید این نکته را نیز عنوان کرد که ارزش و اعتبار ویزای تحصیلی ترکیه به حدی بالا است که به متقاضیان اجازه کار در معتبر‌ترین مراکز کاری جهان پس از پایان تحصیل را خواهد داد.

کسانی که از طریق تحصیل به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند با استفاده از ویزای مربوطه می‌توانند از تمام امکانات رفاهی این کشور استفاده کنند. ویزای تحصیلی ترکیه از مجوز‌های مهاجرتی فوق‌العاده معتبر از نگاه کشور‌های مختلف دنیا است به‌طوری‌که متقاضیان با استفاده از این ویزا امکان سفر به بسیاری از کشور‌های جهان همچون کشور‌های زیرمجموعه حوزه شینگن را خواهند داشت. البته باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که اخذ ویزای تحصیلی ترکیه از این جهت که باعث سهولت دیگر ویزاهای مهاجرتی می‌شود، از اعتبار بالایی برخوردار است

شرایط و قوانین اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

ترکیه به دلیل ارتباط با اروپا دانشگاه‌های معتبر زیادی دارد و به همین دلیل مقصد افراد زیادی برای تحصیل است. دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ترکیه هر ساله باید سهمیه‌ی مشخصی معادل ۴۵۰۰ نفر دانشجوی خارجی که ملیت ترک ندارند را پذیرش کنند.

لذا هر ساله آزمون YÖS در کشور ترکیه و همچنین چند کشور دیگر در منطقه برگزار می‌شود و متقاضیانی که بتوانند در این آزمون نمره‌ی قبولی کسب کنند می‌توانند ویزای تحصیلی ترکیه را دریافت کنند. اما زبان تحصیل و زندگی در کشور ترکیه به زبان ترکی است و به همین دلیل متقاضیان برای تحصیل در ترکیه قبل از هر چیزی فرد متقاضی باید مدرک تومر خود را دریافت کرده باشد. برای دریافت این مدرک باید در آزمون تومر که توسط مرکز آموزش زبان ترکی برگزار می‌شود شرکت کرده و نمره‌ی قبولی کسب شود.

دانشگاه‌های ترکیه هر ساله آزمون برگزار می‌کنند و متقاضیان تحصیل را با توجه به این نتایج این آزمون انتخاب می‌کنند. برخی از دانشگاه‌ها علاوه بر این آزمون شرط معدل نیز دارند. برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد هر سال دو بار در ماه‌ها می و دسامبر آزمون LES  برگزار می‌شود. متقاضیانی که بتوانند در این آزمون قبول شوند، موفق به دریافت ویزای تحصیلی ترکیه خواهند شد. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا فرد متقاضی حتماً باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس و یا تافل داشته باشد. آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هر سال ۲ بار در ترکیه برگزار می‌شود. دکترا هر سال ۲ بار در ترکیه برگزار می‌شود.

یکی از شرایط دیگر تحصیل در ترکیه برخورداری از تمکن مالی است؛ زیرا متقاضیان باید در هر ترم هزینه‌های مربوطه شهریه، مسکن، مواد خوراکی و غیره را به‌طور شخصی پرداخت کنند. کسانی که قصد دارند دوره تحصیل خود را در بهترین دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور ترکیه سپری کنند باید هیچ نوع سوءپیشینه‌ای نداشته باشند. همچنین باید این نکته را نیز عنوان کرد که در صورت برخورداری متقاضیان از سوابق تحصیلی و ریزنمرات درخشان، شانس افراد برای دریافت پذیرش تحصیلی ترکیه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی ترکیه

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را دارند باید در مرحله اول اطلاعات کامل و دقیقی درباره آن به دست آورند. همچنین ارائه مدارک لازم برای اخذ این ویزا به‌صورت کامل و صحیح تأثیر بسیاری در تسریع پیشرفت پرونده مهاجرتی افراد دارد. به عبارتی درصورتی‌که متقاضیان مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را به‌طور صحیح و کامل جمع‌آوری کرده و آن را در زمان مناسب به سفارت ارائه دهند، امکان این را خواهند داشت تا در مدت زمانی کوتاه‌تر و صرف هزینه کمتر به اهداف مهاجرتی خود دست پیدا کنند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که متقاضیان قبل از ارائه مدارک لازم برای دریافت این مجوز باید آن‌ها را به زبان ترکی یا زبان انگلیسی ترجمه کنند. یکی از موارد مهم درباره این موضوع، عدم تغییر محتوای اصلی مطالب است. درصورتی‌که مفهوم و معنای محتوای اصلی مطالب دچار تغییر شود، سفارت با درخواست افراد برای دریافت ویزا موافقت نخواهد کرد. مواردی که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌شده است مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را به‌طور کامل توضیح می‌دهد.

• اصل پاسپورت و کپی از تمام صفحات آن
• اصل مدارک هویتی همچون کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن
• مدرک زبان ترکی
• مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس و تافل
• گواهی عدم برخورداری از سوابق کیفری
• گواهی تمکن مالی
• گواهی برخورداری از سلامت جسمی و روانی
• ریزنمرات
• سوابق تحصیلی
• انگیزه نامه
• توصیه‌نامه

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی ترکیه

مراحل دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکیه

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، پروسه اخذ ویزای تحصیلی ترکیه کمی طولانی بوده و نیازمند برخورداری از اطلاعات صحیح و کاملی درباره آن است. درصورتی‌که متقاضیان درباره این موضوع اطلاعات صحیحی داشته باشند، در مدت زمان کوتاهی به اهداف مهاجرتی خود دست پیدا خواهند کرد. موارد زیر تمام مراحل مربوط به اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را به‌طور کامل توضیح می‌دهد.

• کسب اطلاعات دقیق درباره پروسه مهاجرتی موردنظر
متقاضیانی که قصد اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را دارند باید در ابتدا اطلاعات دقیقی درباره آن به دست آورند. مشورت با افراد متبحر و دانا همچون وکلای مهاجرتی به متقاضیان کمک خواهد کرد تا در مدتی کوتاه و با صرف هزینه‌ای کم به اهداف مهاجرتی خود دست پیدا کنند.

همچنین از آنجایی که وکلای مهاجرتی به‌طور دائم در حال آپدیت دانش خود با توجه به قوانین جدید مهاجرتی هستند، با توجه به شرایط کنونی اقدام به راه‌یابی مسیر‌های سریع برای رسیدن به اهداف مهاجرت می‌کنند. وکلای مهاجرتی با تمام قوانین مهاجرتی، زمان مناسب برای ثبت درخواست ویزای تحصیلی و بسیاری از موارد دیگر آشنا هستند به همین دلیل مشورت با آن‌ها مزایای زیادی را برای متقاضیان به دنبال دارد.

• جمع‌آوری اسناد و مدارک تعیین شده توسط سفارت
پس از آنکه متقاضیان اطلاعات خود را به‌طور کامل درباره امور مهاجرتی تکمیل کردند باید اقدامات لازم را برای جمع‌آوری اسناد و مدارک تعیین شده توسط سفارت انجام دهند. درصورتی‌که متقاضیان در زمان معین تمام مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه را به‌طور صحیح و کامل به سفارت ارائه دهند، شانس خود را برای دریافت ویزا به میزان زیادی افزایش خواهند داد.

• ترجمه مدارک جمع‌آوری شده
در این مرحله متقاضی باید پس از جمع‌آوری مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه آن‌ها را به زبان انگلیسی ترجمه کند. البته باید این نکته را مدنظر قرار داد که در زمان ترجمه اسناد جمع‌آوری شده نباید معنی و مفهوم محتوای اصلی دچار تغییری شود؛ زیرا در صورت مشاهده چنین شرایطی با درخواست افراد برای دریافت مجوز مربوطه موافقت نخواهد شد.

• ارائه مدارک به سفارت
در نهایت متقاضیان باید مدارک ترجمه شده را که به‌طور کامل جمع‌آوری کردند در زمان مناسب به سفارت ارائه دهند. درصورتی‌که متقاضیان در این مرحله دقت عمل بالایی را بکار برده و مدارک لازم را در زمان مناسب به مؤسسات مربوطه ارائه دهند، نسب به متقاضیان دیگر شانس بیشتری برای دریافت ویزای مربوطه خواهند داشت.

 مراحل دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکیه

بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه

در حالت کلی کشور ترکیه به دلیل شرایط مطلوبی که برای زندگی دارد، هرساله مورد هجوم بسیاری از افراد از طریق دریافت پذیرش تحصیلی قرار می‌گیرد. درصورتی‌که متقاضیان موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از مراکز علمی کشور ترکیه شوند، آینده مالی و شغلی خود را از جنبه‌های گوناگون تأمین خواهند کرد. البته باید دقت کرد که باوجود مراکز علمی و دانشگاه‌های فراوان در کشور ترکیه تنها برخی از آن‌ها تمام مجوز‌ها و استاندارد‌های مربوطه را برای تحصیل متقاضیان بومی و غیربومی به دست آورده‌اند.

مواردی که در ادامه به آن‌ها بررسی شده است، بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه را از جنبه‌های گوناگون مورد بررسی قرار می‌دهد:

دانشگاه سابانجی

دانشگاه سابانجی یکی از بهترین مراکز علمی در کشور ترکیه است که از بهترین متد‌های آموزشی برای یادگیری دانشجویان استفاده می‌کند. سطح علمی استادان این دانشگاه به حدی بالا است که متقاضیان با استفاده از بهترین متد‌های آموزشی تربیت شده و پس از پایان دوره تحصیل خود با استفاده از مدرک نهایی دریافتی اجازه کار در بهترین مراکز دنیا را خواهند داشت. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه سابانجی در حالت کلی در رشته‌هایی همچون تجارت، اقتصاد، هنر، رشته‌های مهندسی و موارد مشابه فعالیت می‌کند.

دانشگاه بیلکنت

دانشگاه بیلکنت ترکیه از سطح بسیار بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که در این مرکز علمی تمام دروس به‌صورت انگلیسی تدریس می‌شوند. به عبارتی متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه بیلکنت را دارند باید به‌طور صددرصدی از مدرک زبان آیلتس و تافل برخوردار باشند؛ در غیر این صورت نمرات خوبی را در ترم‌های مختلف دریافت نخواهند کرد. از آنجایی که این دانشگاه به‌صورت کاملاً خصوصی فعالیت می‌کند، در هر ترم شهریه‌های متغیری از دانش آموختگان دریافت می‌شود. در همین راستا متقاضیان برای دریافت تحصیلی از این دانشگاه باید در ابتدا تمکن مالی خود را نزد سفارت به ثبت برسانند.

دانشگاه آتیلیم

یکی دیگر از بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه برای تحصیل، دانشگاه آتیلیم است؛ زیرا در این دانشگاه متقاضیان با استفاده از بهترین متد‌های آموزشی تعلیم داده شده و موفق به کسب رتبه‌های بین‌المللی بسیار در حوزه‌های مختلف خواهند شد. متقاضیان باید درباره دانشگاه فوق این نکته را مدنظر قرار دهند که در هر ترم موظف به پرداخت هزینه مربوط به شهریه و غیره خواهند بود. در این دانشگاه، رشته‌هایی همچون تمام رشته‌های مهندسی، مدیریت، حقوق، هنر و غیره به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

دانشگاه آتیلیم

دانشگاه بغازیچی

دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه بغازیچی ترکیه یکی از اهدافی است که هرساله بسیاری از افراد برای آن اقدامات لازم را انجام می‌دهند. در دانشگاه مربوطه در هر ترم هزینه‌های بسیار کمی بابت شهریه و غیره از دانشجویان دریافت می‌شود که یک مزیت بسیار مهم برای آن به حساب می‌آيد.
همچنین باید دقت کرد که این دانشگاه تمام رشته‌هایی همچون مهندسی برق، مهندسی نرم‌افزار، حقوق، هنر، معماری و غیره را به متقاضیان ارائه می‌دهد به همین دلیل متقاضیان می‌توانند در تمام مقاطع تحصیلی، رشته‌های فوق را در دانشگاه بغازیچی آموزش ببینند.

دانشگاه فنی استانبول

دانشگاه فنی استانبول سطح علمی بسیار بالایی دارد و برای پذیرش دانشجویان از فیلتر‌های بسیار قوی استفاده می‌شود. متقاضیان برای دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه باید به‌طور حتمی از مدرک زبان تومر برخوردار بوده و در مقاطع تحصیلی قبلی ریزنمرات و سوابق تحصیلی مطلوبی را به دست آورده باشند.

دانشگاه حاجت تپه

دانشگاه حاجت تپه به دلیل سطح علمی بسیار بالا توانسته است رتبه بالایی را نسبت به دیگر مراکز علمی این کشور به خود اختصاص دهد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این دانشگاه در حوزه‌های پزشکی، فنی و مهندسی، روانشناسی، حقوق، علوم اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر فعالیت می‌کند. از مزایای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه حاجت تپه این است که مرکز علمی فوق به‌صورت کاملاً دولتی بوده و در هر ترم هزینه‌های کمی را بابت شهریه از متقاضیان دریافت می‌کند.

دانشگاه کوچ

ورود به دانشگاه کوچ برای تحصیل در مقاطع مختلف نیازمند عبور از فیلتر‌های بسیار دشواری است؛ زیرا در این دانشگاه تمام دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. متقاضیان برای دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه باید به‌طور حتمی از سوابق تحصیلی و ریزنمرات بالایی برخوردار باشند؛ زیرا سطح علمی دانشگاه فوق بسیار بالا بوده و متقاضیان با استفاده از هوشمندترین متد‌های آموزشی تعلیم داده می‌شوند.
یکی از شرایط دیگر برای تحصیل در این دانشگاه، ارائه مدرک زبان ترکی تومر به مراکز مربوطه است. دانشگاه کوچ همه رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنری، پزشکی و غیره را تدریس می‌کند به همین دلیل، تعداد متقاضیانی که در هر سال برای دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه اقدام می‌کنند بسیار بالا است.

تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم

تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم

ترکیه «چشم انداز کاملی از دانشگاه ها» است که در مجموع ۱۹۳ دانشگاه دارد. تعداد موسسات آموزش عالی به طور مداوم افزایش می یابد. ترکیه یک کشور بسیار پویا با توسعه پایدار است.این کشور فرصت های زیادی برای دانشجویان مشتاق از سراسر جهان ارائه می کند.

سخن پایانی

اخذ ویزای تحصیلی ترکیه امروزه به یکی از راه‌های محبوب میان متقاضیان برای مهاجرت به این کشور تبدیل شده است. تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه مزایای زیادی را برای متقاضیان به دنبال دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی همچون استفاده از تمام امکانات رفاهی، سفر بدون محدودیت به بسیاری از کشور‌های جهان، تبدیل ویزای تحصیلی به کاری پس از پایان این دوره و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

کسانی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه از طریق تحصیل را دارند باید به‌صورت صد درصد از مدرک زبان انگلیسی در حد آیلتس و تافل، مدرک زبان ترکی، ریزنمرات و سوابق تحصیلی درخشان، تمکن مالی مناسب و بسیاری از موارد دیگر برخوردار باشند. بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه که برای دریافت پذیرش تحصیلی توصیه می‌شود عبارتند از: دانشگاه کوچ، دانشگاه استانبول، دانشگاه حاجت تپه و دانشگاه بیلکنت.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
مهترین مزایای تحصیل در ترکیه چیست؟
اخذ ویزای تحصیلی ترکیه برای ما ایرانیان که در همسایگی این کشور زندگی می‌کنیم مزایای بسیار زیادی دارد. کشور ترکیه اشتراکات فرهنگی زیادی با فرهنگ ایران دارد و مکان مناسبی برای زندگی و تحصیل دانشجویان ایرانی می‌باشد. کشور ترکیه به دلیل هم‌جواری با اروپا دارای دانشگاه‌های معتبر زیادی است و همین موجب است تا به جز ایران مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان باشد.
ظرفیت پذیرش دانشگاه های ترکیه چه قدر است؟
دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ترکیه هر ساله باید سهمیه‌ی مشخصی معادل ۴۵۰۰ نفر دانشجوی خارجی که ملیت ترک ندارند را پذیرش کنند.
مهمترین ازمون ترکیه برای پذیرش در دانشگاه ها چیست؟
آزمون یوس
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sogand
2 سال قبل

سلام . امیدوارم خوب باشید . ممنون میشم درباره ی آزمون و دوره های sat ترکیه هم توضیح یا مقاله ای لطف کنید و اینکه با این آزمون میشه ویزای تحصیلی ترکیه را به دست بیاریم ؟
برای اطلاعات به روز و مفیدتون ممنونم

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  sogand
2 سال قبل

سلام روزتون بخیر ممنون از شما. بله امکانش هست. مقاله مربوط به آزمون sat :
https://www.hermesapply.com/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-sat/

محسن اسدزاده
2 سال قبل

سلام . من 17 سالمه و معدلم هم بالاست. به زبان های انگلیسی و استانبولی هم خیلی خوب مسلطم . میخوام بدونم برای گرفتن ویزای تحصیلی ترکیه برای دبیرستان های ترکیه از کجا باید شروع کنم؟ اصلا شرایط پذیرش رو دارم؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  محسن اسدزاده
2 سال قبل

سلام بله امکان تحصیل در کالج های ترکیه برای شما وجود داره . میتونید با شماره ی 02128111107 تماس و یا فرم مشاوره پر بفرمایید تا راهنماییتون کنند کارشناسانمون

محمد
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
خواهشمندم در خصوص اقامت تحصیلی برای مقاطع دبیرستان را هم توضیح دهید

کارشناس هرمس
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر .
ممنون از توجهتون
حتما در مقالات آینده به این موضوع خواهیم پرداخت

کادر هرمس اپلای