دانشگاه های اسپانیا شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دارند. این کشور دارای 30 دانشگاه دولتی و خصوصی است. کالج های اسپانیا یک مسیر آماده سازی برای ورود به دانشگاه های اسپانیا محسوب می شوند. کالج های اسپانیا دارای رویکرد مشخص در رشته های عملی و تئوری هستند.

بهترین کالج های اسپانیا

کالج بین المللی بارسلونا در کشور اسپانیا

کالج بین المللی بارسلونا یکی از کالج های بسیار معتبر در این کشور محسوب می شود که توسط دانشگاه مشهور جکسونویل فلوریدا مورد تأیید قرار گرفته است. این کالج به طور کلی در هر  ترم تحصیلی دانشجویان خارجی می پذیرد. با ورود به این کالج شرایط برای یادگیری زبان اسپانیایی به طور دقیق فراهم شده است و همینطور کلاس هایی که در این کالج برگزار می شود بر اساس میزان اعتبار کلی این کشور در نظر گرفته می شود.

این کالج در محله ایکزمپ در مرکز شهر بارسلونا قرار دارد و پردیس آن امکانات زیادی را شکل داده است. این کالج دارای فضای آموزشی مشوق است به طوری که افراد می توانند در ترم های تابستانی این کالج ورود نمایند. دوره های درسی در این کالج بین 4 الی 12 هفته متغیر است. کلاس های آموزشی به طور کلی دارای شاخص های مشخصی هستند و یادگیری علمی و تجربی به شکل دقیق و صحیح در این کالج صورت می گیرد.

شما برای اینکه بتوانید در دانشگاه های ملی کشور اسپانیا تحصیل کنید باید مهارت زبان اسپانیایی خود را تقویت کنید و این کالج می تواند در این زمینه به شما یاری رساند. اینطور که مشخص شده است کالج بین المللی بارسلونا فضای بسیار دقیق و ایده آلی در زمینه دروس مختلف در اختیار شما قرار می دهد. این کالج در سه فاز طراحی شده است که فاز اول مربوط به دروس مهندسی، فاز دوم مربوط به دروس رشته انسانی و فاز سوم مربوط به دروس رشته های پزشکی و شاخه های مربوط به این بخش است. این گزینه در لیست کالج های اسپانیا بسیار مشهور است.

کالج IED بارسلونا

این کالج به نسبت دیگر کالج های اسپانیا دارای برنامه های آموزشی بیشتری است و طیف گسترده از دوره های هنری را پوشش می دهد نوع آموزش دروس در این کالج مدرن و متمرکز بر طراحی است. در این کالج افراد می توانند برنامه های طراحی گرافیک و ویدیو حرکت و طراحی داخلی و طراحی محصول را به طور دقیق پیش ببرند.

دوره های یادگیری دروس در این کالج بر اساس دوره های تابستانی و دوره های یک ساله برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا تعیین شده است. در این کالج افرادی که قصد دارند در زمینه صنایع خلاق نیز تحصیل کنند دروس مشخصی ارائه می شود. این رشته به تازگی وارد دانشگاه های کشور اسپانیا شده است و برای افراد کارآفرین گزینه بسیار خوبی محسوب می شود با وجود اینکه انواع کالج های اسپانیا متنوع است اما این مورد شهرت بیشتری دارد.

برترین کالج های اسپانیا

کالج BAU بارسلونا

این کالج از دیگر مواردی است که در زمینه گرافیک و صدا و سیما و طراحی فضای داخلی برای متقاضیان فراهم شده است در این کالج شما در ابتدا پس از یادگیری دروس باید دوره های کارآموزی را بگذرانید و پس از آن فرصتی فراهم می شود که تحقیقات علمی و مطالعه ای برای شما فراهم شود.

این کالج برای کسانی است که قصد ورود به بازار کار داشته و می خواهند در این زمینه حرفه ای شوند فراهم شده است. در واقع در این کالج شما می توانید علم و مهارت خود را کامل نمایید. ساختار آموزشی این کالج بسیار حرفه ای است و بهترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند ورود به بازیگری داشته باشند. شایان ذکر است که دروس در این کالج در دوره های 96 ساعته در مدت چند ماهه دیده می شود به طوری که به هیچ عنوان به متقاضی فشار وارد نمی شود.

کالج هنر های زیبای Ciudad اسپانیا

این کالج دوره های کامل استودیو و دوره های تخصصی هنر درمانی را به طور دقیق پیگیری کرده است و در این کالج مهارت زبان انگلیسی افراد نیز تقویت می شود. برای ورود به این کالج از افراد آزمون زبان گرفته می شود که خود شامل دسته بندی های متغیری است. این کالج توانسته ساختار مشخصی در زمینه یادگیری هنرهای تجسمی را نیز برای افراد فراهم سازد و متقاضیان برای ورود به این کالج نیاز به اخذ مجوز از دانشگاه های وابسته خواهند داشت. میزان رضایت از این کالج در رده های سنی 22 الی 29 سال بیش از 89 درصد اعلام شده است. کالج های اسپانیا بسیار مدرن هستند

همکاری هرمس اپلای با وزارت علوم جهت اعزام دانشجو

مقاله پیشنهادی : دانشگاه های اسپانیا

مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانوم رفعتی
2 سال قبل

سلام برای کالج های اسپانیا با مدرک زبان انگلیسی هم میشه اقدام کرد؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  خانوم رفعتی
2 سال قبل

سلام بله امکان تحصیل به زبان انگلیسی هم در اسپانیا وجود داره

امیررضا
2 سال قبل

شما برای ادامه تحصیل در رشته گرافیک در اسپانیا اقدام میکنید؟

کارشناس هرمس
پاسخ به  امیررضا
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر .
ما در این خصوص خدماتی ارائه نمیدیم اما ، اسپانیا یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در رشته‌های هنری است. و دانشگاه کمپلوتنسه مادرید یکی از بهترین دانشگاه های هنر اسپانیا است .