معرفی استان نیوبرانزویک کانادا

استان نیوبرانزویک

یکی از ۴ استان آتلانتیک کانادا، استان نیوبرانزویک می باشد و جمعیت حدود ۷۸۷ هزار نفری دارد. ۸۵ درصد این استان را جنگل ها پوشانده است و مناطق بکر زیادی در این منطقه یافت می شود. استان نیوبرانزویک کانادا دارای چندین جزیره ساحلی است، مرکز این استان شهر فردریکتون می باشد. در این بخش به معرفی استان نیوبرانزویک کانادا می پردازیم، چنانچه قصد دارید درباره استان نیوبرانزویک و شرایط زندگی در آن اطلاعات کاملی داشته باشید، تا انتها همراه ما باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

اقتصاد استان نیوبرانزویک

منابع طبیعی زیادی که در استان نیو برانزویک وجود دارد اقتصاد اصلی این استان را تشکیل می دهد. صادرات چوب به دلیل جنگل های فراوانی که در این استاد وجود دارد جزو صادرات اصلی محسوب می شود. اقتصاد مدرن این استان مبنی بر ارائه خدماتی مانند خدمات مالی و بیمه ای می باشد و دولت کانادا با ارتقا این خدمات سعی دارد با بیکاری ناشی از افت صنعت ماهیگیری و کشاورزی مقابله کند. بسیاری از شرکت های بزرگ تمایل دارند مراکز اصلی خود را در نیوبرانزویک مستقر کنند زیرا افراد این استان معمولا به ۲ زبان صحبت می کنند. در سال های اخیر تولید رشد زیادی داشته و به بخش مهمی از اقتصاد این استان تبدیل شده است. تولید اصلی این استان در زمینه صنایع غذایی، نوشیدنی، کاغذ سازی، تجهیزات حمل و نقل و فلز کاری می باشد. صنعت توریست هم با توجه به مناطق طبیعی بسیار زیبایی که دارد در این استان از صنایع مهم و پولساز به شمار می رود و موقعیت شغلی بسیاری ایجاد کرده است.

شرایط زندگی در استان نیوبرانزویک

میانگین درآمد در استان نیو برانزویک ۴۴,۸۲۱ دلار می باشد که کمی از میانگین کانادا پایین تر است ولی هزینه های زندگی بقدری پایین است که که با یک درآمد معمولی هم به راحتی می توان هزینه های زندگی را در این استان پرداخت کرد. در ضمن هزینه متوسط مالیات بر درآمد هم در این استان از میانگین کل کشور کانادا پایین تر است. هزینه مسکن هم در این استان پایین و قابل دسترس است.

جمعیت استان نیوبرانزویک

جمعیت استان نیوبرانزویک در حدود ۷۸۷ هزار نفر میباشد که در ۲ دهه اخیر این عدد تغییری نداشته و ثابت بوده است. به همین دلیل مقامات این استان در صدد جذب مهاجر برای ارتقا اقتصادی این استان هستند. گرچه این استان نتوانسته در جذب مهاجر پیشرفت کند اما روند ثابت خود را حفظ کرده است. برای سرعت بخشیدن به روند جذب مهاجر نیوبرانزویک در برنامه استانی شرکت کرده است تا نیروی مورد نیاز خود را در مدت زمان کمتری جذب کند.

شهرهای اصلی استان نیوبرانزویک کانادا

شهر سنت جان

بزرگترین شهر استان نیوبرانزویک با ۱۳۰ هزار نفر مجعیت شهر سنت جان می باشد. دو زبان انگلیسی و فرانسوی به طور مساوی توسط مردم صحبت می شود. در سال های اخیر این شهر از نظر صنعتی به خوبی توسعه یافته است. مهمترین صنایع بخش آتلانتیک در این شهر یافت می شود.

شهر فردریکتون

بزرگترین شهر استان نیوبرانزویک با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت شهر سنت جان می باشد. دو زبان انگلیسی و فرانسوی به طور مساوی توسط مردم صحبت می شود. در سال های اخیر این شهر از نظر صنعتی به خوبی توسعه یافته است. مهمترین صنایع بخش آتلانتیک در این شهر یافت می شود.

شهر مونکتون

مونکتون دومین شهر بزرگ نیوبرانزویک با جمعیتی حدود ۸۴,۴۱۰ نفر می باشد. اکثر افراد در این شهر به زبان انگلیسی صحبت می کنند بزرگترین دانشگاه فرانسوی زبان خارج از کبک به نام دانشگاه مونکتون در این شهر واقع شده است.

دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا

دانشگاه نیوبرانزویک

دانشگاه نیو برانزویک یک دانشگاه دولتی است که دارای ۲ دانشکده اصلی در شهرهای فردریکتون و سنت جان می باشد. این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه کانادا و جزو قدیمی ترین دانشگاه های آمریکای شمالی می باشد. در این دانشگاه دروس به زبان انگلیسی ارائه می شود. این دانشگاه در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار دانشجو دارد.

دانشگاه مونکتون

دانشگاه مونکتون یه دانشگاه فرانسوی زبان هست که در سال ۱۹۶۳ و در شهر مونکتون تاسیس شده است. در حال حاضر حدود ۵ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه فرانسوی زبان کانادا در خارج از کبک قرار دارد. دانشگاه مونکتون دارای ۲ دانشکده در ادمونتون و شیپانگان نیز هست.

راحت ترین استان کانادا برای مهاجرت

راحت ترین استان کانادا برای مهاجرت

اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را داشته باشید احتمالاً می‌خواهید بدانید که راحت ترین استان کانادا برای مهاجرت کدام استان است؟

دریافت مشاوره از هرمس اپلای برای زندگی در استان نیوبرانزویک

ما در این مقاله درباره اقتصاد، شرایط زندگی، جمعیت و شهرهای استان نیوبرانزویک کانادا به اختصار صحبت کردیم. استان نیوبرانزویک برای کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند مناسب می باشد. ما در این مقاله به معرفی کامل استان نیوبرانزویک کانادا پرداختیم. برای دریافت مشاوره میتوانید با پرکردن فرم مشاوره موسسه هرمس اپلای از کارشناسان مجرب ما کمک بگیرید. چنانچه درباره استان نیوبرانزویک سوالی برایتان باقی مانده، در قسمت نظرات مطرح کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
باتوجه به پایین بودن میانگین درآمد در استان نیوبرانزویک هزینه های زندگی چگونه است؟
درسته که میانگین درآمدی این استان با توجه به کانادا کمتر است اما هزینه های زندگی به مقدار مناسبی پایین است که میتوان با درآمد معمولی هم هزینه های زندگی را در این استان تامین کرد.
در همه دانشگاه های کانادا به زبان انگلیسی تحصیل میکنند؟
خیر، باتوجه به نوع رشته و دانشگاه مورد نظر متفاوت است .بطورکلی دو زبان فرانسوی و انگلیسی از زبان های رسمی کشور کانادا هستند که بعضی دانشگاه ها مانند دانشگاه مونکتون به زبان فرانسوی تدریس میشود اما در دانشگاه نیوبرانزویک دروس به زبان انگلیسی تدریس میشود.
با برنامه استانی میتوان از طریق کار به استان نیوبرانزویک مهاجرت کرد؟
بله، استان نیوبرانزویک برای سرعت بخشیدن به روند مهاجر پذیری در این برنامه شرکت کرده تا بتوان نیروی متخصص و مورد نیاز را جذب کند.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود رهنما
2 سال قبل

انصافا کشور بی نظیریه و خوش به حال افرادی که ادامه تحصیل و زندگیشون رو این کشور انتخاب می کنند. کانادا واقعا بی نظیره.

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  مسعود رهنما
2 سال قبل

بله درسته . امیدواریم که شماهم موفق باشید و به اهدافتون برسید

کادر هرمس اپلای