بهترین-شهر-استرالیا-برای-تحصیل

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل

در استرالیا بیش از ۴۰ دانشگاه در بیش از ۱۰۰ پردیس وجود دارد. می‌توان نظرهای گوناگونی را پیدا کرد مبنی بر اینکه بهترین شهر استرالیا برای تحصیل کدام است. اما موارد متنوعی وجود دارد که در از جمله هزینه زندگی، زندگی فرهنگی، زندگی شبانه، آب و هوا و تراکم دانشگاه و البته جمعیت دانشجویی تعیین بهترین شهر استرالیا برای تحصیل نقش دارند. ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین شهرهای مختلف استرالیا را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل: سیدنی

سیدنی میزبان پنج دانشگاه بزرگ جهان است که پردیس هر کدام از این دانشگاه‌ها بیش از ۳۰.۰۰۰ دانشجو در حال تحصیل است.

دانشجویانی از کشورهای مختلف نظیر هند، چین، تایلند، برزیل، چین، ویتنام و مالزی در این شهر حضور دارند.

اصلی‌ترین دلیل جذب دانشجویان به تحصیل در دانشگاه‌های سیدنی را می‌تان وجود تحقیقات دانشگاهی در این شهر در سطح جهانی دانست. جالب است بدانید که در رتبه‌بندی‌های جهانی، دانشگاه‌های سیدنی جز ۱۰ دانشگاه برتر قرار دارند. بنابراین بیراه نیست اگر بگوییم از بسیار از جهات شهر سیدنی، بهترین شهر استرالیا برای تحصیل است.

 

آب و هوا عالی

بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلیل آب و هوای عالی می‌خواهند در سیدنی تحصیل کنند. شما می‌توانید فعالیتهای بیشماری شامل دوچرخه سواری، گشت و گذار در مرکز شهر یا حتی یادگیری موج سواری در ساحل مانلی در دوران تحصیل خود انجام دهید.

در دانشگاه‌های این شهر به عنوان یک دانشجو نیازی نخواهید داشت، زمان زیاد در یک اتاق تهویه مطبوع سپری کنید، زیرا کارهای زیادی برای انجام زیر نور آفتاب وجود دارد. بنابراین دوران تحصیل شما در دانشگاه‌های سیدنی فرح بخش خواهد بود.

حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس است

سیستم حمل و نقل عمومی در سیدنی رفت و آمد را برای دانشجویان در حومه شهر، مرکز شهر و دیگر مناطق مجاور مانند نیوکاسل یا کوههای آبی آسان و راحت می‌کند. ای شما می‌توانید در این شهر از اتوبوس، کشتی، قطار و تراموا برای رفت و آمد خود استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که برای سفر با وسایل نقلیه عمومی باید کارت Opal شهر را داشته باشید.

منابع و کمکهای ارزشمند

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، محدودیتی برای درخواست کمک از دانشگاه‌های سیدنی نخواهید داشت. همین امر باعث شده است تا سیدنی به عنوان بهترین شهر استرالیا برای تحصیل برای بسیاری از دانشجویان باشد. سازمانهای غیردولتی، سازمانهای خیریه و دولت محلی نیو ساوت ولز منابع و کمکهای ارزشمندی را در مسائل مختلف مانند مطالعات، کار، ورزش، بهداشت و غیره را برای استفاده دانشجویان بین المللی اختصاص داده اند.

آموزش با کیفیت و فرصت‌های شغلی عالی

در رتبه‌بندی دانشگاه QS در سال ۲۰۱۷، دو دانشگاه سیدنی در بین ۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند. جالب است بدانید که دانشگاه‌های سیدنی بر اساس خروجی تحقیقاتی در سطح جهانی و مشارکت‌های صنعتی رتبه ۲ و ۲۸ را در میان دانشگاه‌های آسیا در اختیار دارند.

رویدادها و جشنواره‌ها

شما می‌توانید در سیدنی همیشه شاهد رویداد کوچک یا بزرگ، ورزشی یا موسیقی باشید. حتی می‌توانید در برخی از جشنواره‌های چند فرهنگی این شهر درباره مصر، هند، برزیل، ارمنی، یونانی، ژاپن و دیگر کشورهای جهان شرکت کنید و از فرهنگ جهانی لذت ببرند.

فرصت‌های شغلی

اگر در زمان تحصیل در کشور استرالیا به دنبال کار هستید، شهر سیدنی برای شما مکانی مناسب است. این شهر فرصت‌های شغلی زیادی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهد. علاوه بر این با استفاده از این فرصت‌های شغلی به عنوان یک کارمند، چندین مزایا مانند شرایط کار انعطاف‌پذیر، دوره‌های توسعه حرفه‌ای و حقوق رقابتی را دریافت خواهید کرد.

غذا خوردن در سیدنی

در سیدنی به عنوان محل اقامت تعداد زیادی از ملیت‌ها، تقریباً همه غذاهای بین المللی را که می‌توانید در مورد آن‌ها فکر کنید، را می‌توانید پیدا کنید.

کیفیت زندگی

بر اساس گزارش Economist Intelligence Unit (EIU)، سیدنی در فهرست بهترین شهرهای قابل زندگی در جهان قرار دارد و دانشجویان بین المللی می‌توانند در طول تحصیل و کار در این شهر از زندگی با کیفیت بالا برخوردار شوند.

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل: ملبورن

شهر ملبورن میزبان دانشگاه‌ها و امکانات تحقیقاتی در سطح جهانی است، به همین دلیل برای بسیاری از دانشجویان بین المللی در سراسر جهان ملبورن به عنوان بهترین شهر استرالیا برای تحصیل شناخته می شود.

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل: ملبورن

بهترین شهر برای مطالعات بین المللی

ملبورن را می‌توان اولین انتخاب برای دانشجویان بین المللی دانست. در واقع بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، شهر ملبورن پس از پاریس دومین شهر برتر جهان برای تحصیل دانشجویان بین المللی به شمار می‌رود.

تجربه چند فرهنگی

این شهر به دلیل ترکیب دانشجویان از سراسر دنیا شهر دارد. این بدان معناست که بیش از ۲۰۰.۰۰۰ دانشجوی بین المللی از حدود ۱۷۰ کشور در ملبورن اقامت دارند در شهر ملبورن، جشن‌ها در تمام طول سال در شهر برگزار می‌شود. فضای دوستانه دانشجویان بین المللی را قادر می‌سازد تا به سرعت با هم دوست شوند. فضای فرحبخش و صمیمی این شهر زیبا باعث شده است تا این شهر به عنوان بهترین شهر استرالیا برای تحصیل برای بسیاری دانشجویان شناخته شود.

حمل و نقل عمومی

ملبورن دارای سیستم حمل و نقل جامعی از قطارها، اتوبوس‌ها و تراموا است که گردش در شهر را آسان کرده اند. علاوه بر این با دسترسی به تاکسی‌ها و پیست‌های دوچرخه سواری، نیاز به داشتن ماشین شخصی در شهر ملبورن بسیار کم احساس می‌شود.

لذت آشپزی بین المللی

جالب است بدانید که شهر ملبورن به عنوان پایتخت غذایی استرالیا شناخته می‌شود. در این شهر طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه و البته بین المللی را می‌توان نوش جان کرد.

برترین دانشگاه‌ های جهان

شهر ملبورن دلیل دارا بودن متنوع‌ترین جوامع دانشجویی و دانشگاه‌های جهان، مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی به شمار می‌رود.

همچنین بر اساس سیستم رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان QS، دانشگاه ویکتوریا در میان ۱۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، اگر می‌خواهید از یک فضای استاندارد آموزشی بالا همراه با امکان انتخاب رشته‌های مختلف برخوردار باشید، می‌توانید یکی از دانشگاه‌های برتر ملبورن را انتخاب کنید.

پشتیبانی عالی از دانشجویان

دانشگاههای ملبورن به دلیل حمایت از دانشجویان بین المللی شناخته می‌شوند. شما می‌توانید خدمات این دانشگاه برای مسکن، ارتباطات اجتماعی، امور مالی و مهارت‌های یادگیری زبان و غیره استفاده کنید.

فرصت‌های شغلی و تحقیقاتی

ملبورن به عنوان یک شهر پیشرو در زمینه دانش، میزبان شرکتهای بین المللی بسیاری است که در زمینه عملیات توسعه و تحقیق را راه اندازی می‌کنند. وقتی صحبت از قابلیت اشتغال به میان می‌آید، ملبورن به عنوان دهمین شهر برتر جهان رتبه‌بندی می‌شود.

در طول هر ترم، دانشجویان می‌توانند ۴۰ ساعت در هر دو هفته کار کنند. همچنین دانشجویان بین المللی می‌توانند از مزایای یک برنامه مطالعاتی زنده در ملبورن بهره‌مند شوند.

رویدادهای ورزشی پر از آدرنالین

اگر اهل ورزش هستید، این شهر هر ساله میزبان رویدادهای زیادی است که به شما امکان می‌دهد از ورزش مورد علاقه خود لذت ببرید.

ملبورن میزبان رویداد هایی مانند تنیس آزاد استرالیا، جایزه فرمول ۱، جام ملبورن، جایزه بزرگ موتور سیکلت و بسیاری دیگر از رویدادهای ورزشی مهم دنیا است.

سبک زندگی بی‌نظیر

ملبورن پایتخت فرهنگی استرالیا محسوب می‌شود. به دلایل مختلف نظیر وجود ا سواحل زیبا، زندگی شبانه شگفت‌انگیز و فرهنگ غذایی هیجان‌انگیز باعث شده است تا این شهر از نظر تجربه دانشجویان به عنوان سومین شهر برتر جهان شناخته شود.

فرهنگ خوردن قهوه در سراسر شهر ملبورن

جالب است بدانید که ملبورن بهشت معتادان به قهوه است، با کافه‌های شیک در هر گوشه، می‌توانید مردم را در همه جا با یک فنجان قهوه آماده در دست خود ببینید.

اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی به ملبورن می‌آیید، می‌توانید با گزینه‌های مختلف بی‌شمار قهوه خود را پر انرژی نگه دارید.

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل : شهر کانبرا

کانبرا پایتخت ملی استرالیا به شمار می‌رود و این شهر به دلیل وجود موزه‌ها، زندگی شبانه، جاذبه‌های گردشگری و دانشگاه‌ها به عنوان مکانی مناسب برای زندگی و تحصیل شناخته می‌شود. پس بیراه نیست اگر بگوییم می‌توانید شهر کانبرا را به عنوان یکی از گزینه‌های ممکن برای بهترین شهر استرالیا برای تحصیل در نظر گرفته شود.

همچنین کانبرا محل استقرار موسسات آموزشی مختلف و مراکز تحقیقاتی در سطح جهانی است، همین امر باعث شده است که این شهر به بهترین انتخاب برای بسیاری از دانشجویان بین المللی تبدیل شود.

 

طبیعت کانبرا

کانبرا تنها قلمرو یا ایالت استرالیا است که نزدیک ساحل نیست. این شهر بر خلاف ملبورن و سیدنی به جای برج‌های بلند توسط کوه‌های سرسبز احاطه شده است. هنگام زندگی در محوطه دانشگاه، به برخی از بهترین کوه‌های سیاه کانبرا، دریاچه برلی گریفین و باغ‌های گیاه‌شناسی دسترسی خواهید داشت.

این شهر معدود شهرهای در جهان است که با استفاده از فناوریهای جدید کاملا از انرژی‌های تمیز و پایدار استفاده می‌کند. به گفته مجله Arcadis، وقتی صحبت از پایداری می‌شود، کانبرا در رتبه ۱۸ قرار می‌گیرد. این شهر توسط زمین‌های کشاورزی و جنگل‌ها احاطه شده است و ۵۳ درصد از مساحت کل شهر با ذخایر طبیعی و پارک‌ها پوشیده شده است.

جالب است بدانید که وجود کمتر از ۳۵ میکرون کیسه پلاستیکی در این شهر ممنوع است. در مقایسه با دیگر شهرهای استرالیا، کیفیت هوای کانبرا تمیزتر است و همین امر باعث می‌شود تا دوران تحصیلی سالم را در این شهر داشته باشید. طبیعت زیبا و البته کاملا تمیز این شهر زیبا باعث می‌شود تا کانبرا برای بسیاری از دانشجویان طبیعت دوست، بهترین شهر استرالیا برای تحصیل شناخته شود.

جاذبه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادها

کانبرا به عنوان یک شهر مدرن، پر جنب و جوش و تمیز هیچگونه تردد و آلودگی ندارد. این شهر هر ساله جشنواره ملی چند فرهنگی چند روزه را جشن می‌گیرد که یکی از بزرگترین رویدادهای تنوع فرهنگی در استرالیا محسوب می‌شود.

بهترین مکان برای زندگی در استرالیا

به گزارش روزنامه انگلیسی بازار میانه (دیلی میل)، کانبرا قابل زندگی‌ترین مکان در کشور استرالیا است. جالب است بدانید که طی سه سال متوالی، این مکان به عنوان بهترین مکان برای زندگی در استرالیا رتبه‌بندی شده است.

همچنین این شهر از نظر مسکن مقرون به صرفه است و دارای فرصت‌های شغلی و خدمات بهداشتی و ایمنی خوب است.

رفت و آمد در شهر کانبرا

دانشجویان بین المللی می‌توانند به راحتی اقامتگاه‌های نزدیک به دانشگاه پیدا کنند. همچنین کسانی که دورتر از دانشگاه زندگی می‌کنند، می‌توانند از طریق و مسیرهای دوچرخه سواری رفت و آمد کنند.

کانبرا شهری دوستدار دوچرخه است که تعداد زیادی کافه دوستدار دوچرخه و مکانهای کرایه دوچرخه ارائه می‌دهد و دارای ترافیک نسبتاً کمی نسبت به شهرهای مختلف استرالیا است.

امن‌ترین شهر استرالیا

کانبرا در مقایسه با دیگر شهرهای استرالیا دارای یکی از کمترین میزان جرم و جنایت است. پس اگر می‌خواهید در شهر امن درس بخوانید، کانبرا بهترین شهر استرالیا برای تحصیل شما خواهد بود.

نه تنها دانشجویان ملی، بلکه دانشجویان بین المللی نیز در زمان قدم زدن عصرانه، رفتن به دانشگاه یا قدم زدن و دوچرخه سواری در اطراف دریاچه‌ها و پارکهای زیبا این شهر، احساس امنیت خواهند کرد.

شهری مقرون به صرفه در استرالیا

کانبرا در مقایسه با ملبورن و سیدنی مقصدی مقرون به صرفه با استاندارد زندگی بالا برای دانشجویان به شمار می‌رود. میانگین اجاره در این شهر اجاره فقط ۱۲۴ دلار استرالیا در هفته است که ۵۴ درصد کمتر از سیدنی و ملبورن است.

فرصت‌های شغلی بی نظیر برای دانشجویان بین المللی در استرالیا

دانشگاه‌های کانبرا جزو برترین دانشگاه‌های استرالیا هستند. بنابراین، بسیاری از کارفرمایان بین المللی به دنبال فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کانبرا برای استخدام در شرکت‌های خود هستند. همچنین در بخش‌های خصوصی و دولتی، این شهر فرصت‌های زیادی را برای دانشجویان در صنایع مختلف ارائه می‌دهد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای آینده شغلی خود در استرالیا برنامه‌ریزی کرده‌اید، کانبرا بهترین شهر استرالیا برای تحصیل شما خواهد بود.

آموزش در سطح جهانی

کانبرا به دلیل ارائه بهترین گزینه‌های آموزشی شناخته می‌شود. از جمله مهم‌ترین مراکز آموزش عالی در این شهر می‌توان به از دانشگاه کانبرا، دانشگاه ملی استرالیا، موسسه کانبرا فناوری، UNSW کانبرا، دانشگاه چارلز استوارت و پردیس دانشگاه کاتولیک استرالیا اشاره کرد.

تحصیل کرده ترین شهر استرالیا

همچنین کانبرا به عنوان تحصیل کرده‌ترین شهر در استرالیا شناخته می‌شود. در این شهر بیشتر افراد دوران دبیرستان خود را به پایان رسانده اند، بنابراین این شهر محلی مناسب برای دانشگاه و مطالعه به شمار می‌رود. این شهر در مقایسه با سایر مناطق استرالیا دارای سواد رایانه‌ای بیشتری است، به همین دلیل پایتخت هوشمند استرالیا محسوب می‌شود.

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل : شهر پرت

پرت پایتخت استرالیای غربی با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است. پرت با غروب درخشان، فرهنگ غذایی شگفت‌انگیز، احساسات آرام و آب و هوای عالی، مکانی ایده آل برای زندگی در سواحل غربی استرالیا محسوب می‌شود. جنبه‎های مختلف شهر پرت باعث می‌شود تا پرت به عنوان بهترین شهر استرالیا برای تحصیل برای بسیاری از دانشجویان بین المللی مطرح باشد.

پرت به عنوان شهر آموزشی استرالیا شناخته می‌شود. این شهر به دلیل اقتصاد پررونق، دانشگاه‌های معتبر، نرخ بیکاری پایین و برنامه‌های گسترده مهاجرت برای دانشجویان بین المللی جذاب است.

به عنوان یکی از مقاصد اصلی تحصیل، سالانه بیش از ۳۵۰۰۰ دانشجوی بین المللی برای تحصیل به پرت می‌آیند.

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل : شهر پرت

آموزش در سطح جهانی

سیستم آموزشی غرب استرالیا به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های جهان شناخته شده است. این دانشگاه دارای ۴ دانشگاه در سطح جهانی، چندین مدرسه درجه یک، کالج‌های زبان انگلیسی و موسسات حرفه‌ای است که آموزش با کیفیت را ارائه می‌دهند.

موسسات آموزشی در پرث شغلی پر سود و موفق را تضمین می‌کنند و به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان بین المللی پرت را به عنوان مقصد تحصیل انتخاب می‌کنند.

وجود دانشگاه‌های برتر

پرت به خاطر چهار دانشگاه برتر خود شامل دانشگاه استرالیای غربی، دانشگاه ادیث کاوان، دانشگاه مرداک و دانشگاه کورتین؛ که در حومه داخلی و خارجی واقع شده‌اند، مشهور است.

مطابقت با سبک زندگی دانشجویی

از نظر زندگی، پرت شیوه زندگی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. در واقع پرت، اولین شهری است که هنگام فکر کردن در مورد مهاجرت به استرالیا به ذهن می‌رسد.

به دلیل فرصت کار عالی و مقرون به صرفه، این شهر یک جایگزین عالی برای شهرهای شلوغ ملبورن و سیدنی به شمار می‌رود. همچنین جالب است بدانید که این شهر ۴۰ درصد تخفیف به دانشجویان بین المللی در کلیه اتوبوس‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی داخل شهر ارائه می‌دهد. بعلاوه این شهر دارای نرخ پایین جرم و جنایت و البته ترافیک است.

فرصتهای شغلی برای کار پاره وقت

پرت فرصت‌های کار پاره وقت زیادی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهد. آن‌ها می‌توانند تا ۲۰ ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار کنند.

دانشجویان بین المللی به راحتی می‌توانند در بخشهای مختلف مانند مهمان نوازی، خانه داری، گردشگری، ارتباطات، مدیریت، آموزش و غیره شغل پیدا کنند. بسیاری از دانشجویان بین المللی خواهان داشتن کاره نیمه وقت در زمان تحصیل خود باشند، بنابراین برای این دسته از دانشجویان پرت بهترین شهر استرالیا برای تحصیل به شمار می‌رود.

استرالیای غربی با نرخ سریع‌ترین رشد اقتصادی شناخته می‌شود. این ایالت با ۱۰ درصد جمعیت، ۳۰ درصد درآمد صادراتی کشور را تولید می‌کند. این اقتصاد پویا هزاران فرصت شغلی برای بومیان، مهاجران و دانشجویان بین المللی ایجاد کرده است.

جشنواره‌های مختلف، غذا و گزینه‌های سرگرم کننده

پرت به عنوان قطب فرهنگی استرالیای غربی شناخته می‌شود. این شهر زمینه مناسبی برای رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی در طول سال فراهم می‌کند

جغرافیا و آب و هوا

پرت در دشت ساحلی در قسمت پایین سواحل غربی استرالیا واقع شده است، از نظر جغرافیایی با بیابان در شرق و اقیانوس‌ها در غرب منزوی شده است. این شهر دارای آب و هوای سبک مدیترانه‌ای است. زمستانها مرطوب و معتدل و تابستانها گرم و خشک است. به طور کلی این شهر دارای آب و هوا گرم است که آن را به مکانی ایده آل برای فعالیت در فضای باز تبدیل کرده است. اگر خواهان تحصیل در شهرهای با آب و هوای و گرم و البته سواحل آفتابی هستید، باید بگوییک که پرت بهترین شهر استرالیا برای تحصیل شما خواهد بود.

سرزمین سواحل زیبا استرالیا

پرت به تنهایی خانه ۱۹ ساحل خیره کننده است. فرصت‌های زیادی برای لذت بردن از اقیانوس هند در این شهر وجود دارد.

بهترین شهر استرالیا برای تحصیل : شهر آدلاید

اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید و به دنبال مکانی هستید که عاری از سر و صدا و هرج و مرج باشد، باید آدلاید در استرالیا را در نظر بگیرید. آدلاید تنها شهری است که در ایالت نیمه خشک جنوب استرالیا واقع شده است

این شهر که دارای ۴ دانشگاه مشهور است و ارزان‌ترین گزینه برای زندگی دانشجویان بین المللی است، یکی از مرتفع‌ترین شهرهای قابل زندگی در کشور استرالیا به شمار می‌رود.

این شهر به عنوان تمیزترین، مقرون به صرفه‌ترین و امن‌ترین شهر شناخته می‌شود و تنها ۱.۲ میلیون نفر جمعیت دارد و سالیانه میزبان بیش از ده هزار دانشجو از سراسر جهان است. پس بیراه نیست اگر بگوییم که آدلاید از بسیاری از جهات بهترین شهر استرالیا برای تحصیل دانشجویان بین المللی به شمار می‌رود.

 

دانشگاههای دارای رتبه جهانی

آدلاید فرصت‌های زیادی را به دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهد. . برخی از دانشگاه‌های محبوب که آن را به مقصدی ایده آل برای تحصیل برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده‌اند عبارتند از:

✔ مدرسه بازرگانی دانشگاه آدلاید

✔ کالج کاتلین لاملی

✔ دانشگاه کارنگی ملون

✔ دانشگاه تورنس

✔ دانشگاه فلیندرز

✔ دانشگاه استرالیای جنوبی

✔ دانشگاه آدلاید

سیستم حمل و نقل عمومی عالی

هنگام حمل و نقل، آدلاید گزینه‌های زیادی شامل اتوبوس، تراموا و قطار رایگان، هر وسیله نقلیه محلی در داخل شهر در دسترس است. همچنین این شهر دارای یک سیستم یکپارچه است که تمام نقاط شهر و حومه را به هم متصل می‌کند.

بهترین راه برای صرفه جویی در حمل و نقل عمومی در آدلاید استفاده از کارت دانشجویی مترو است.

کیفیت زندگی

هر سال، آدلاید پذیرای دانشجویان بین المللی از بیش از ۱۵۰ کشور جهان است. این شهر فرصت‌های آموزشی با کیفیت بالا و شیوه زندگی شگفت‌انگیز را در مقایسه با دیگر شهرهای استرالیا ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید که یک مجله در نیویورک، این شهر را یکی از برنامه ریزی شده‌ترین و شادترین کلان شهرهای روی کره زمین نامیده است.

غذا و شراب

آدلاید که به عنوان پایتخت غذا و شراب استرالیا نیز شناخته می‌شود، دارای رستوران‌های بیشتری نسبت به سایر شهرهای بزرگ کشور استرالیا است. این شهر میزبان بزرگترین بازار برای شراب تازه در نیمکره جنوبی است و بخاطر محله خیابان گوته و محله چینی‌ها محبوب است.

مقرون به صرفه بودن

زندگی در آدلاید ۷ درصد کمتر از پرت و بریزبن برای شما هزینه خواهد داشت. هزینه اجاره مسکن در این شهر حدود ۴۴ درصد ارزان‌تر از میانگین ملی کشور استرالیا است. این بدان معناست که می‌توانید از آموزش با کیفیت بالا با هزینه بسیار پایین استفاده کنید.

جاذبه‌ها

آدلاید از تپه‌های زیبا تا سواحل زیبا و مناطق شراب، چیزهای زیادی برای ارائه به بومیان و مهاجران دارد. دانشجویان بین المللی که در آدلاید تحصیل می‌کنند مطمئناً علاقه‌ای به این شهر خواهند داشت. بعلاوه آدلاید که به عنوان ایالت جشنواره نیز شناخته می‌شود، میزبان تعدادی رویداد ملی و بین المللی در طول سال است.

دانشجویان بین المللی که در این شهر تحصیل می‌کنند در وقت آزاد خود از دیدن این رویدادها لذت خواهند برد. همچنین پارک‌های زیادی در اطراف مرکز شهر وجود دارد که آن را به مقصدی محبوب برای مردم محلی و بازدیدکنندگان تبدیل کرده است.

بهترین مکان برای زندگی برای دانشجویان بین المللی

حدود ۴۰۰۰ دانشجوی بین المللی در مرکز شهر زندگی می‌کنند. با وجود گزینه‌های بسیار برای زندگی دانشجویان بین المللی، آن‌ها می‌توانند از میان گزینه مختلف نظیر خوابگاه‌های دانشجویی، آپارتمان‌های دانشجویی و آپارتمان‌های مسکونی در محوطه دانشگاه یا اجاره آپارتمان در مکان دیگر بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

شهر ده گیگابیتی

جالب است بدانید که شهر آدلاید به زودی خود را به شهر ده گیگابیت تبدیل می‌کند. این بدان معناست که این شهر خدمات اینترنت پرسرعتی را در سراسر منطقه آدلاید شمالی و منطقه تجاری مرکزی ارائه می‌دهد

این شبکه تحول آفرین، امکان استفاده از بسیاری از امکانات جدید برای سازمان‌ها و مشاغل را ایجاد خواهد کرد.

همچنین مزایای اجتماعی، مالی و اقتصادی قابل توجهی برای مشاغل، ساکنان و دانشجویان بین المللی که مایل به کار در شهر هستند ایجاد خواهد شد.

فرصت‌های کارآموزی و اشتغال و زندگی در شهر آدلاید

برای دانشجویان بین المللی، این شهر فرصت‌های زیادی را برای شرکت در کارآموزی و مشاغل پاره وقت در حین تحصیل را ارائه می‌دهد.

دانشجویانی که از دانشگاه آدلاید فارغ التحصیل شده‌اند، به دلیل شهرت زیاد دانشگاه‌های این شهر در سراسر جهان، اغلب امکان کار در بهترین شرکت‌ها و سازمان‌ها را در اختیار دارند.

آدلاید سرشار از رویدادها، سرگرمی، طعم‌ها و فرهنگ است. رستوران‌های این شهر دارای برخی از محبوب‌ترین رستوران‌های برنده جایزه و مناطق شراب معروف جهان هستند.

بعلاوه این شهر دروازه برخی از بهترین جاذبه‌های استرالیا مانند باغ‌های وسیع گیاه‌شناسی، پارک‌های سرسبز و بناهای تاریخی است.

ویزای تحصیلی استرالیا

بورسیه تحصیلی کشور استرالیا

استرالیا یکی از مقاصد دانشجویانی از سراسر جهان برای ادامه تحصیل است. هزینه های تحصیل در استرالیا بالا است، اما امکان کسب بورسیه تحصیلی استرالیا در تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد.

سخن پایانی

می‌توان عنوان کرد که سیدنی، ملبورن، پرت، آدلاید و کانبرای را می‌توان در لیست بهترین شهرهای استرالیا برای تحصیل قرار دارند. هر کدام از این شهرها دارای خصوصیات ویژه ایی برای تحصیل دانشجویان بین المللی هستند ، به همین دلیل هر کدام از این شهر برای دسته‌ایی از دانشجویان بین المللی به عنوان بهترین شهر استرالیا برای تحصیل شناخته می‌شود. این شهرها میزبان بهترین دانشگاه‌های کشور استرالیا و البته جهان هستند. بنابراین می‌توانند مقصدی بینظیر برای ادامه تحصیل شما باشند.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
کدام شهرهای استرالیا بهترین مکان برای ادامه تحصیل به شمار می‌روند؟
از جمله هفت شهر برتر دانشجویی در استرالیا به ترتیب شامل ملبورن، سیدنی، کانبرا، بریزبن، آدلاید، پرت، ساحل طلا است.
تحصیل در کدام رشته‌ها در کشور استرالیا پرطرفدار است؟
در دانشگاه‌های کشور استرالیا دانش با مهارت‌های لازم شغلی ترکیب می‌شوند تا افراد به راحتی بتوانند شغل مورد علاقه خود را به دست آورند. تحصیل در دانشگاه کشور استرالیا شانس شما را برای مهاجرت به این کشور افزایش می‌دهد. پرطرفدارترین رشته‌های تحصیلی در این کشور شامل معماری، مهندسی پزشکی، علوم زمین، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، روانشناسی و مدیریت گردشگری هستند.
ارزان‌ترین مکان برای تحصیل در استرالیا کجاست؟
۶ شهر ذیل با توجه به شهریه دانشگاه‌ها و هزینه‌های زندگی ارزان‌ترین مکان برای تحصیل در استرالیا به شمار می‌روند. شهر داروین شهر پرت شهر هوبارت ساحل طلایی شهر بریزبن شهر کانبرا
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کادر هرمس اپلای