تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس

تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس

تحصیل لیسانس در کانادا یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا است که این روزها مورد توجه بسیاری از جوانان کشورمان قرار گرفته. ما در این مقاله سعی داریم تمام راه و چاه های این مورد را برای شما بازگو کنیم، پس همراه ما باشید .کشور کانادا به خاطر داشتن رفاه اجتماعی بالا و سطح آموزشی و تحصیلی منحصر به فرد همیشه به عنوان یکی از اهداف دانشجویان برای ادامه تحصیل بوده است. از این رو میخواهیم در این مقاله در مورد تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس شما را راهنمایی کنیم.

به طور کلی تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های کانادا مستلزم داشتن دیپلم می باشد. در بیشتر دانشگاه های کانادا نیز به معدل دیپلم اهمیت خاصی میدهند و برای همین هر چه معدل دیپلم شما بالاتر باشد، پذیرش در این دانشگاه ها برای شما راحت تر می شود. از دیگر پیش نیازها برای تحصیل لیسانس در کانادا می توان به مدرک آیلتس یا تافل و نمره ی آنها اشاره کرد. در شهرهای کانادا، زبان انگلیسی و فرانسوی برای مکالمات روزمره استفاده می شود و برای تحصیل در این کشور هم می بایست به یکی از این زبان ها تسلط کافی داشت. همچنین تحصیل در مقطع لیسانس در کانادا به طور معمول حدود چهار سال طول می کشد و البته در برخی از رشته ها مانند شاخه های پزشکی و حقوق کمی طولانی تر می شود. در کشور کانادا عموما سال تحصیلی از ماه سپتامبر تا می سال بعد جریان دارد.

بعضی از دانشگاه ها دارای سیستم ترمیک هستند و ترم پاییز از سپتامبر تا دسامبر و ترم زمستان از ژانویه تا می می باشد. سیستم سه ماهه هم که در آن تمامی دروس حتی برای  تابستان در دسترس هستند، در ماه می آغاز می شود. همچنین رشته های اقتصاد، مدیریت، شاخه های مهندسی، علوم ارتباطات، ادبیات، علوم طبیعی، هنر و علوم مدیا و رسانه، در بین دانشجویان دارای محبوبیت خاصی بوده است.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

چرا تحصیل در دوره کارشناسی در کانادا طرفداران زیادی دارد؟

سیاست‌های دولت کانادا در چند دهه اخیر بر این بوده است که سیستم آموزش‌ و پرورش را در این کشور متحول کرده و تغییرات اساسی در آن به وجود آورد. بر همین مبنا نیز امروزه شاهد این هستیم که سیستم آموزشی در کانادا رشد چشم گیری داشته و تقاضا برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا افزایش یافته است.

سیستم آموزشی کانادا را می‌توان جزو موفق‌ ترین و کارآمدترین سیستم‌ های آموزشی در کل دنیا به شمار آورد. بر اساس این تغییرات در دوره لیسانس، برنامه‌های آموزشی در سطح بسیار بالایی ارائه شده و دوره‌های مختلف تخصصی برای دانشجویان این مقطع در نظر گرفته می‌شود. یکی از دلایلی که سبب شده تا تحصیل در کانادا با استقبال بی‌ نظیری از سوی دانشجویان دیگر کشورها روبرو شود، همین مورد است.

دانشگاه‌ ها و آکادمی‌ های فعال در کانادا به منظور افزایش سطح یادگیری دانشجویان در دوره کارشناسی از اساتید خبره با سطح دانش بالا استفاده می‌کنند. به این ترتیب در پایان این دوره، دانشجویان در زمینه رشته تحصیلی خود، تجربه و دانش کافی به دست آورده و آماده برای وارد شدن به بازار کار هستند. دانشجویانی که در این دانشگاه‌ ها اقدام به تحصیل می‌کنند بر اساس علایقی که دارند می‌توانند وارد رشته تحصیلی موردنظر خود شده و در این رشته، ادامه تحصیل دهند.

دانشگاه‌ های کشور کانادا از استانداردهای تحصیلی تبعیت کرده و سطح آموزش خود را ارتقا داده‌اند. به همین دلیل مدارک ارائه شده به دانشجویان از سوی این دانشگاه‌ها، دارای اعتبار کافی می‌باشد. این مدارک در تمامی دانشگاه‌ های معتبر دنیا، مورد قبول واقع شده و تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا به یکی از نقاط قوت رزومه این دانشجویان تبدیل می‌شود.

تعدد دانشگاه‌ها در این کشور و قرار داشتن تعداد زیادی از آنها در میان دانشگاه‌ های برتر دنیا، باعث شده است تا در تمامی کشورها، دانشجویان دید مثبتی به تحصیل در این کشور داشته و در صورت فراهم بودن شرایط، اقدام به مهاجرت تحصیلی کانادا کنند.

چرا تحصیل در دوره کارشناسی در کانادا طرفداران زیادی دارد؟

شرایط تحصیل لیسانس در کانادا

اکثریت جمعیت یک دانشگاه، دانشجویان کارشناسی می باشند و دانشگاه های کانادا نیز به همین منوال می باشد. تعداد زیادی از دانشجویان برای پذیرش در این مقطع اقدام می کنند. مدت زمان تحصیل کارشناسی در کانادا ۴ سال می باشد. برای پذیرش در این مقطع باید دانشنامه و ریزنمرات دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی را داشته باشید. مدرک قبولی کنکور نیز نیاز می باشد تا بتوانید در دانشگاه پذیرفته شود.

اگر مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی باشید بستگی به دانشگاه و شهرهای کانادا می توانید هم به زبان انگلیسی و هم فرانسوی ادامه بدهید زیرا بخش اعظمی از کانادا به زبان فرانسه صحبت می کنند. برای این که پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی بگیرید باید مدارک زبانی مانند تافل یا آیلتس را ارائه بدهید. همچنین شرط سنی لازم برای ورود در این مقطع در دانشگاه ها ذکر نشده اما بهتر است سنی زیر ۲۲ سال داشته باشید.

در برخی دانشگاه‌ها، شرط اصلی برای پذیرش دانشجو، داشتن نمره ۸۰ تافل یا ۵/۶ آیلتس است؛ بنابراین می‌توان گفت که افراد برای پذیرش بورسیه خود باید تمام تلاش خود را به خرج داده و نمره خوبی در این زمینه کسب کنند. البته نکته مهم در مورد این شرایط، رشته تحصیلی و همچنین دانشگاه منتخب است، زیرا این عوامل باعث خواهند شد تا شرایط پذیرش دانشجو بر اساس رشته و قوانین دانشگاه، متفاوت باشد.

مهمترین دانشگاه ها برای تحصیل لیسانس در کانادا:

در میان دانشگاه‌ های متعددی که در کشور کانادا در مقطع کارشناسی، دانشجو می‌پذیرند، تعدادی از آنها دارای اعتبار بالایی بوده و به تناسب مزیت‌هایی که گذراندن دوره کارشناسی در این دانشگاه‌ها دارد، متقاضی برای وارد شدن به این مراکز، بیشتر است. از جمله آنها می‌توان به دانشگاه‌ های زیر اشاره کرد:

University of Alberta

یکی از دانشگاه‌ های برتر کانادا است که افراد بسیاری خواهان تحصیل در آن هستند. سیستم آموزشی این دانشگاه به صورتی است که افراد می‌توانند در ۴ سال، مقطع کارشناسی را به پایان رسانده و لیسانس خود را دریافت کنند. به منظور بالا بردن سطح آموزش در این دانشگاه، ۲۰۰ برنامه آموزشی به دانشجویان ارائه می‌شود.

Royal Roads University

اگر بخواهیم زیباترین و معتبرترین دانشگاه کانادا را معرفی کنیم باید به این دانشگاه اشاره داشته باشیم. این دانشگاه از اساتید مجرب و کارآزموده استفاده کرده و برنامه و دوره‌های مختلفی را برای دانشجویان در نظر می‌گیرد. تعداد دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا که به دنبال تحصیل در این دانشگاه هستند، زیاد است.

University of Waterloo

یکی از دانشگاه‌ هایی که تعداد زیاد یا در واقع در حدود یک سوم کل دانشجویان آن از کشورهای دیگر می‌باشد، دانشگاه واترلو کانادا است. این دانشگاه دارای سیستم آموزشی بسیار منظمی بوده و در راستای ارتقای سطح دانش دانشجویان خود، دوره‌های تخصصی مختلفی را برای آنها برگزار می‌کند.

University of Toronto

دانشگاه تورنتو را می‌توان جزو دانشگاه‌هایی دانست که به صورت تخصصی، دوره لیسانس را به دانشجویان آموزش می‌دهد. ازآنجایی‌ که این دانشگاه برای دانشجویان خارجی خود، بورسیه در نظر گرفته تا ازنظر مالی با مشکلی برخورد نکنند، تعداد زیادی از افراد به دنبال تحصیل در این دانشگاه هستند.

دانشگاه_های-برتر-کانادا-برای-تحصیل-در-مقطع-کارشناسی

هزینه های تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس

شهریه دانشجویان همانطور که گفته شد با توجه به دانشگاه های مختلف و رشته ها متفاوت می باشد ولی به طور میانگین در حدود 32.000 تا 38.000 دلار (دانشگاه های دولتی) می باشد که رشته های گروه علوم انسانی ارزانتر و رشته های گروه علوم پزشکی گرانتر می باشد.

میانگین شهریه رشته های پزشکی در حدود 45.000 دلار در سال (دولتی) می باشد. جدا از شهریه های دانشگاه ها، هزینه های دیگری مانند اسکان در خوابگاه وجود دارد. از آنجایی که سه نوع محل اسکان برای دانشجویان وجود دارد لذا هزینه های آن نیز سالانه با هم متفاوت است.

اسکان هایی که دانشگاه ارائه می دهد بین 7.000 تا 15.000 دلار کانادا در سال می باشد در حالی که منزل های شخصی می تواند تا20 هزار دلار نیز افزایش یابد.

از طرفی دولت کانادا بورسیه های دولتی ارائه می دهد و همچنین بورسیه های خصوصی نیز به دانشجویان اعطا می گردد. به طور مثال بورسیه هایی مانند NSERC، وانیر و بورسیه IDRC می باشد. مقدار بورسیه ای که دریافت می کنید با توجه به رزومه و شرایط شما متفاوت خواهد بود.

از طرفی شما مجوز کار در این کشور را نیز حین تحصیل دارید. در تعطیلاتی مانند تابستان یا زمستان می توانید به صورت تمام وقت کار کنید و در مدت تحصیل می توانید به صورت نیمه وقت با مدت ۲۰ ساعت در هفته کار انجام دهید و بدین صورت مقداری از هزینه های خود را بکاهید.

مزایای تحصیل کارشناسی در کانادا

اگر پرونده‌های موجود در سفارتخانه‌های کانادا در ایران را بررسی کنیم متوجه خواهید شد که بیشتر افرادی که پرونده‌ای در این سفارتخانه دارند، به قصد دریافت اقامت تحصیلی کانادا اقدام کرده‌اند. اغلب این افراد نیز آن دسته از دانشجویانی هستند که به منظور گذراندن دوره لیسانس در این کشور، اقدام به مهاجرت می‌کنند.

آنچه سبب شده تا تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا برای بسیاری از دانشجویان ایرانی و یا دانشجویان کشورهای دیگر از اهمیت فوق‌ العاده‌ای برخوردار باشد، مزیت‌ هایی است که تحصیل در این کشور دارد.

  • اعتبار بین المللی دانشگاه های کانادا
  • امکان اخذ اقامت کانادا
  • امکان کار درحین تحصیل
  • سطح آموزشی بالا
  • آموزش به زبان انگلیسی
  • امکان صدور ویزای کار پس از پایان دوره تحصیلی در کانادا
  • امکان تحصیل یا اشتغال همسر
  • بدست آوردن فرصت های شغلی فراوان با توجه به تخصص

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در مقطع کارشناسی

برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا باید مدارکی را به دانشگاه جهت پذیرش ارائه بدهید.

  • کپی پاسپورت و شناسنامه
  • 2 قطعه عکس
  • مدرک دیپلم و ریزنمرات ترجمه شده (معدل بستگی به دانشگاه دارد)
  • مدرک پیش دانشگاهی و ریزنمرات ترجمه شده
  • مدرک زبان
  • کارنامه قبولی کنکور سراسری
  • کارنامه نهایی کنکور سراسری
  • رزومه
  • انگیزه نامه
  • آزمون های GRE یا GMAT (در صورت نیاز)
  • اپلیکیشن فی

تحصیل در دوره لیسانس در کانادا به چه زبان‌ هایی امکان‌ پذیر است؟

برای آن دسته از افرادی که تمایل به تحصیل در دوره کارشناسی در کانادا را دارند شاید جالب باشد بدانند که آموزش در این کشور به زبان‌ های فرانسوی و انگلیسی صورت می‌گیرد. برخی از دانشگاه‌ ها به منظور تدریس، از هر دوی این زبان‌ ها استفاده می‌کنند؛ اما در اکثر آنها از یک زبان استفاده می‌شود. ازاین‌ رو افراد برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا باید به یکی از این زبان‌ ها تسلط کامل داشته باشند.

از آنجایی‌ که در برخی ایالت‌ های مهم این کشور، تدریس به زبان فرانسوی انجام می‌شود؛ اغلب افرادی که درصدد مهاجرت تحصیلی به کانادا هستند اقدام به یادگیری این زبان می‌نمایند. این در حالی است که در سیستم آموزشی این کشور، شرایطی وجود دارد که افراد را برای تحصیل به زبان انگلیسی، شایسته می‌ سازد. این شرایط عبارت‌ اند از:

  • اگر پدر و مادر فرد دارای اقامت کانادا بوده و خواهر و یا برادر وی، مدتی را در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کرده باشند، فرد مجاز خواهد بود تا تحصیلات خود را در این کشور به زبان انگلیسی ادامه دهد.
  • چنانچه پدر یا مادر فرد خواهان مهاجرت به کانادا برای گذراندن دوره کارشناسی، دوران مقدماتی تحصیلات خود را در این کشور به زبان انگلیسی طی کرده باشد فرد می‌ تواند با زبان انگلیسی در این کشور ادامه تحصیل دهد.
  • اگر یکی از والدین فرد دارای شهروندی کانادا بوده و بعد از تاریخ ۱۹۷۷ در این کشور به مدرسه رفته و در آن زمان مجاز بوده تا تحصیلات خود را به زبان انگلیسی ادامه دهد، امروزه فرزندان آنها نیز می‌ توانند تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا را به زبان انگلیسی ادامه دهند.

تحصیل در دوره لیسانس در کانادا به چه زبان‌هایی امکان‌پذیر است؟

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی

از آنجایی که کشور کانادا در ایران سفارت ندارد لذا لازم است شما در کشور های همسایه وارد سفارت شوید. در روز مصاحبه باید مدارک زیر را ارئه دهید. شما می توانید هم کتبی و هم اینترنتی درخواست ویزا را انجام بدهید. فرم های مورد نیاز را باید از طریق درخواست سایت اداره شهروندی درخواست کنید. برای درخواست اینترنتی باید دبیت کارت داشته باشید و همچنین نسخه الکترونیکی مدارک لازم را اسکن کنید و مدارک را آپلود کنید.

  • نسخه فرم درخواست ویزا که کامل و خوانا باشد
  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • تمکن مالی (18.000 دلار)
  • مدارک دانشگاهی و پذیرش
  • تاییدیه دریافت پذیرش
  • مدارکی در مورد سابقه شغلی
  • مدارک تحصیلی
  • ارائه بیمه درمانی

مدارک لازم برای تحصیل در دوره کارشناسی در کانادا

شرایط یافتن موقعیت کاری در کانادا پس از تحصیل در مقطع لیسانس

طبق قوانین مهاجرتی، افراد پس از تحصیل لیسانس در کانادا می‌توانند تا سی و شش ماه در این کشور بمانند. در صورتی که افراد طی این مدت از سمت یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنند، برای اخذ ویزای کاری واجد شرایط می‌شوند. در نظر داشته باشید که فارغ‌ التحصیلان معمولاً می‌توانند در شهرهای ونکوور، تورنتو و مونترال آسان‌تر از سایر نقاط کشور کانادا کار پیدا کنند.

پس از دریافت جاب آفر، افراد باید برای تبدیل ویزای تحصیلی کانادا به ویزای کاری به اداره مهاجرت مراجعه کنند. هزینه تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری 155 دلار کانادا خواهد بود. متقاضیان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری باید مدرک هویتی خود را نیز به اداره مهاجرت ارائه دهند. داشتن گواهی سلامت جسمانی برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری ضروری است. کارمندان اداره مهاجرت معمولاً برای افرادی که پس از گذراندن دوره لیسانس جاب آفر می‌گیرند، یک ویزا با اعتبار 60 ماه صادر می‌کنند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که ویزای کاری کانادا را می‌توان تمدید کرد.

اقدامات لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه کانادا کدام‌ اند؟

به منظور تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا در باید اقدامات لازم برای دریافت ویزای این کشور را انجام داده و درخواست خود را به دانشگاه مدنظر خود ارائه دهید. البته لازم به ذکر است که مراحل یکسانی برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ های کانادا وجود ندارد، زیرا هر دانشگاهی بر اساس سیاست‌ هایی که دارد یک سری مراحل را تعیین نموده است.

به صورت کلی می‌توان گفت که برای این که در این دانشگاه‌ ها ثبت‌ نام کنید باید وارد سایت این مرکز شده و با استفاده از گزینه اپلیکیشن، درخواست خود را ثبت کنید. در این شرایط خواهید توانست شرایط ثبت‌نام در این دانشگاه را مشاهده نمایید. با تهیه مدارک لازم برای ثبت‌ نام و ارسال آنها به دانشگاه، نیمی از مسیر طی می‌شود. البته باید فرم درخواست خود را نیز به صورت آنلاین پر کنید.

چنانچه موفق به اخذ تأییدیه از دانشگاه مدنظر شدید باید اقدامات لازم برای اخذ اقامت تحصیلی کانادا را انجام دهید. مدارک لازم برای اخذ ویزا را تهیه کرده و به سفارت این کشور در ایران تحویل دهید. با طی کردن پروسه دریافت ویزا و اخذ آن، می‌توانید برای مدت یک سال در این کشور، تحصیل نمایید. بعد از گذشت این مدت باید ویزای خود را تمدید کنید.

شرایط اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس کانادا

تمامی افرادی که خواهان تحصیل لیسانس در کانادا هستند، می‌توانند برای همسر و فرزندان زیر هجده سال خود نیز ویزای کشور کانادا را بگیرند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که ارائه سند ازدواج و گواهی تولد برای اخذ ویزای همراه الزامی به حساب می‌آید. فرایند صدور ویزای همراه معمولاً حدود نه هفته طول می‌کشد. هزینه صدور ویزای همراه کشور کانادا در حال حاضر حدود 150 دلار است. همسر دانشجویان دوره لیسانس پس از اخذ ویزای همراه می‌توانند مجوز کار در کانادا را نیز اخذ کنند.

شرایط اخذ کارت اقامت دائم پس از تحصیل در مقطع لیسانس

متقاضیانی که خواهان دریافت کارت اقامت دائم پس از تحصیل لیسانس در کانادا هستند، باید در این کشور یک فرصت شغلی بیابند. در نظر داشته باشید که افراد 24 ماه پس از شروع به کار در کانادا برای اخذ کارت اقامت دائم این کشور واجد شرایط می‌شوند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که طی‌کردن فرایند اخذ کارت اقامت دائم کشور کانادا بین سه ماه تا پنج ماه طول می‌کشد.

داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای اخذ کارت اقامت دائم کانادا پس از تحصیل در دانشگاه‌های این کشور الزامی به حساب می‌آید. هزینه صدور کارت اقامت دائم حدود 537 دلار است. در هنگام ثبت درخواست اخذ کارت اقامت دائم، ارائه رسید پرداخت این هزینه به کارمندان اداره مهاجرت الزامی به حساب می‌آید. از میان سایر مدارک لازم برای اخذ کارت اقامت دائم کانادا می‌توان به یک قطعه عکس نیز اشاره کرد.

افرادی که پس از تحصیل لیسانس در کانادا کارت اقامت دائم این کشور را اخذ می‌کنند، تحت پوشش سیستم سلامت و درمان قرار می‌گیرند.  دارندگان کارت اقامت دائم کانادا برای دریافت خدمات درمانی از نظام سلامت و بهداشت هزینه‌ای نمی‌پردازند. افراد پس از دریافت اقامت دائم می‌توانند این کارت را برای همسر و فرزندان خود نیز اخذ کنند.

معیارهای استفاده از برنامه منفعت عمده

تحصیل فوق لیسانس در کانادا

تحصیل فوق لیسانس در کانادا حدود دو سال به طول می انجامد. همچنین گفتنی است که تحصیل در این مقطع به دو روش تحقیقاتی یا پروژه ای و آموزشی ارائه می شود.

سخن آخر

برای مهاجرت به کانادا از راه های مختلفی میتوان استفاده کرد که تحصیل لیسانس در این کشور یکی از روشهایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کشور کانادا بدلیل برخورداری از رفاه اجتماعی بالا و سطح بالای علمی و آموزشی برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت قرار گرفته است.

در سال‌ های اخیر با افزایش تقاضا برای مهاجرت تحصیلی کانادا مواجه هستیم. این امر به دلیل فراهم بودن شرایط تحصیل مناسب، زندگی راحت و همچنین مساعد بودن بازار کار در این کشور اتفاق افتاده است. سطح آموزش در دانشگاه‌ های این کشور، بسیار بالا بوده و فارغ‌ التحصیلان این مراکز به دلیل کسب مهارت‌ های لازم، می‌توانند به سرعت وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی داشته باشند. در ضمن مدارک تحصیلی ارائه شده از سوی این دانشگاه‌ها در تمامی دنیا، اعتبار کافی دارند و افراد را در یافتن شغل مناسب در کشورهای دیگر نیز کمک خواهند کرد.

همانطور که در این مقاله برایتان بازگو کردیم درباره شرایط تحصیل، مزایا، هزینه ها و بهترین و مهم ترین دانشگاه ها موضوعاتی هستند که برای شخصی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس را در این کشور دارد بسیار حائز اهمیت است. موسسه هرمس اپلای میتواند شمارا در راه رسیدن به اهدافتان کمک کند.شما میتوانید برای مشاوره رایگان با پر کردن فرم ارزیابی زیر از کارشناسان مجرب ما کمک بگیرید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
برای تحصیل در کانادا نیاز به داشتن مدرک زبان هستیم؟
بله، شما برای تحصیل در این کشور باید یکی از دو زبان این کشور یعنی انگلیسی و یا فرانسوی را بدانید و مدرک آیلتس و یا تافل داشته باشید.
مبلغ شهریه دانشجویان لیسانس کانادا حدودا چقدر میباشد؟
به طور میانگین در حدود 32.000 تا 38.000 دلار (دانشگاه های دولتی) می باشد.
آیا از کشور کانادا برای تحصیل لیسانس خود میتوانیم بورس تحصیلی دریافت کنیم؟
بله، دولت کانادا بورسیه های دولتی و خصوصی به دانشجویان اعطا میکند که با توجه به رزومه و شرایط شما مقدار بورس متفاوت است.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کادر هرمس اپلای