تحصیل در  دانشگاه های اسپانیا گزینه ای است که هزاران دانشجوی خارجی و بین المللی هر ساله آن را انتخاب می کنند. در بسیاری از کالج ها و دانشگاه های اسپانیا، به ویژه در دانشگاه های مادرید و بارسلونا، به شما به عنوان یک دانشجوی خارجی، امکان تحصیل تا مقاطع بالاتر و حتی دکتری در تحصیلات عالی داده می شود. در اسپانیا، شما باید مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری را در دوره هایی که دانشگاه ها به شما ارائه می دهند، اخذ کنید. 

این کاملا به شما و شرایط تحصیلی شما بستگی دارد. الزاماتی وجود دارد که شما باید برای حضور در بهترین دانشگاه های اسپانیا زمانی که دانشجوی خارجی هستید، بپذیرید و رعایت کنید. از جمله این الزامات، موارد مربوط به پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا و همچنین قوانین و آیین نامه های داخلی خاص دانشگاه های اسپانیایی است. در این مطلب قصد داریم تا با شما، نگاهی به بعضی از دانشگاه های اسپانیا بیندازیم و درباره دوره های آن ها برای دانشجویان خارجی صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا لیست برترین دانشگاه های اسپانیا را توضیح دهیم.

همکاری هرمس اپلای با وزارت علوم جهت اعزام دانشجو

تحصیل در دانشگاه های اسپانیا

تحصیل در دانشگاه‌های اسپانیا می‌تواند فرصت فوق‌العاده‌ای برای دستیابی به یک آموزش عالی و تجربه جذاب فرهنگی باشد. بهترین دانشگاه های اسپانیا  با ارائه برنامه‌های تحصیلی در رشته‌های مختلف از علوم تا هنرها و مدیریت  توانسته اند در لیست برترین  دانشگاه های اسپانیا قرار بگیرند.

1. دانشگاه آلفونسو ال سابیو Alfonso C El Sabio University:

دانشگاه آلفونسو ال سابیو

این دانشگاه در مادرید واقع شده است. این دانشگاه دوره های گسترده ای در رشته های مختلف شامل کسب و کار و مدیریت هتل، مهندسی کامپیوتر، دندانپزشکی و … ارائه می دهد. تحصیل در این دانشگاه از نظر مالی کاملا مقرون به صرفه است و شما می توانید با هزینه مناسب در این دانشگاه معتبر برای شرکت در دوره ها و اخذ مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، تحصیل کنید. ضمن اینکه در این دانشگاه درخواست کمک مالی نیز بررسی و در موارد لازم پذیرفته می شود.

 

2. دانشگاه کامیلو خوزه سیلا Camilo José Cela:

دانشگاه کامیلو خوزه سیلا

این دانشگاه در Villanueva de la Cañada واقع شده است و یکی از محبوب ترین دانشگاه های اسپانیایی محسوب می شود. برخی از دوره های ارائه شده در این دانشگاه عبارتند از: تبلیغات، روابط عمومی، معماری، مطالعات ارتباطی، طراحی، جرم شناسی و بسیاری دیگر. هزینه تحصیل در این دانشگاه حدودا 9,000 یورو در سال بسته به دوره خاصی که شما علاقه مند به تحصیل در آن هستید، محاسبه می شود. در این دانشگاه نیز درخواست کمک مالی با شرایط آن پذیرفته می شود.

3. Carlos III University of Madrid:

دانشگاه کارلوس سوم مادرید

این دانشگاه در شهر مادرید پایتخت اسپانیا واقع شده است و یکی دیگر از دانشگاه های محبوب در کل اسپانیا است. دوره های زیادی در این دانشگاه وجود دارد که همه آنها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند. برخی از دوره هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند عبارتند از: مهندسی هوا فضا، تجارت، ارتباطات، مهندسی کامپیوتر، مکانیک صنعتی، گردشگری، حقوق و غیره.

4. دانشگاه کاتولیک سن آنتونیو Catholic University of San Antonio:

دانشگاه کاتولیک سن آنتونیو

این دانشگاه نیز در مادرید واقع شده و یکی از شلوغ ترین دانشگاه های اسپانیا است. بسیاری از دانشجویان خارجی و بین المللی این مرکز را به عنوان دانشگاه خود انتخاب می کنند. دوره های زیادی در این کالج وجود دارد که هرکدام با تمرکز بر شیوه زندگی کاتولیک و رهبری آن، تمرکز دارند و بر اساس باورها و قوانین این مذهب ارائه می شوند. البته تمامی دوره های این دانشگاه دارای زمینه مذهبی کاتولیک ها نیست و برخی از این دوره ها بدون ارتباط با مذهب تدریس می شوند. 

دوره هایی که در این دانشگاه خاص برای تحصیل شما وجود دارد، هم در دوره کارشناسی و هم دوره کارشناسی ارشد قابل تحصیل هستند. دوره های معروف این دانشگاه عبارتند از: تغذیه بالینی، تبلیغات، قانون کسب و کار، آموزش ابتدایی کودک، جرم شناسی، آموزش، روانشناسی، درمان شغلی و …

دانشگاه کاردنال هررا Cardenal Herrera University: این دانشگاه در شهر والنسیا واقع شده است. دانشگاه Cardenal Herrera یکی دیگر از دانشگاه های برتر واقع در اسپانیا است. دوره های این مرکز دارای هزینه های متفاوت هستند که همچنان توسط دولت اسپانیا تنظیم شده اند. کمک مالی در این دانشگاه خاص پذیرفته نمی شود. با این وجود، در این دانشگاه  هر دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، و همچنین برای بعضی از رشته ها، دوره دکتری ارائه می شود.

 رشته های موجود در این دانشگاه شامل آموزش و پرورش کودک، طرح های کسب و کار و قوانین آن، فناوری اطلاعات کامپیوتر، طراحی داخلی، بهداشت و تناسب اندام و… می شود. این دانشگاه با توجه به انعطاف و البته نحوه پذیرش دانشجویان خارجی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تحصیل در اسپانیا است.

مقاله پیشنهادی : ویزای تحصیلی اسپانیا

در صورت نیاز به مشاوره مهاجرت در زمینه های مختلف مهاجرتی با کارشناسان موسسه مهاجرتی هرمس اپلای در تماس باشید.

همین الان رایگان ارزیابی شو !

فرم ارزیابی رایگان
سوالات خود را در بخش دیدگاه از ما بپرسید

تحصیل در دانشگاه های اسپانیا با هرمس اپلای

به طور کلی تحصیل در دانشگاه ‌های اسپانیا یکی از روش‌های مهاجرتی است که افراد آن را انتخاب می‌کنند. با توجه به اینکه اسپانیا شرایط زندگی ایدئالی را برای دانشجو‌ها فراهم کرده است، افراد بین‌المللی از سراسر دنیا علاقه دارند که به این کشور مهاجرت کنند. اما قبل از اینکه برای مهاجرت به اسپانیا و تحصیل در این کشور اقدام کرد، نیاز است که از قوانین این کشور اطلاعات کافی داشت تا با توجه به شرایط دانشگاه‌ها، اقدامات لازم را انجام داد. در حقیقت ارائه مدارک تحصیلی یکی از معیار‌های مهم برای قبولی در بهترین دانشگاه ‌های اسپانیا است و بهتر است که این موضوع را از قبل در وب سایت دانشگاه مد نظر خود بررسی کنید. در حقیقت تحصیل یکی از روش‌های مهاجرت به کشور اسپانیا است که نیاز به توصیه‌های کلی و بررسی شرایط مختلف دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم که از یک وکیل مهاجرت تحصیلی کمک بگیرید تا شرایط پذیرش در دانشگاه‌های مختلف را به خوبی بررسی کرد. موسسه مهاجرتی هرمس برای سهولت کارهای تحصیلی و مهاجرت به اسپانیا در کنار شما است تا با مشاوره‌های تخصصی بهترین راه حل‌ها را ارائه کند. کافی است که با مشاوره‌های متخصص مجموعه هرمس در ارتباط باشید یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید.

همچنین اگر سوال یا ابهامی ‌درباره شرایط تحصیل در اسپانیا یا لیست برترین دانشگاه ‌های اسپانیا دارید که در این متن به آن اشاره نشده است، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های مجموعه هرمس در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانوم آرزم
2 سال قبل

سلام با مدرک زبان انگلیسی هم میشه برای دانشگاه های اسپانیا اقدام کرد؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  خانوم آرزم
2 سال قبل

سلام برای دانشگاه هایی که با زبان انگلیسی هم تدریسشون انجام میشه بله

مریم
2 سال قبل

امکان اخذ بورسیه تحصیلی از تمام این دانشگاه هایی که معرفی کردید وجود داره؟؟

کارشناس هرمس اپلای
در انتظار تایید
پاسخ به  مریم
2 سال قبل

باید شرایط شما به طور دقیق بررسی بشه حتما . پیشنهاد میکنیم با کارشناسامون در ارتباط باشید 02191070170