راه های قانونی مهاجرت به کانادا؛ بررسی انواع روش ها

راه های قانونی مهاجرت به کانادا؛ بررسی انواع روش ها

کانادا از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است و سالانه افراد زیادی به دنبال راه های مهاجرت به کانادا می باشند. خبر خوش برای علاقه‌مندان این کشور این است که روش‌های مهاجرت به کانادا زیاد است و شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی، اقامت آن را بدست آورید. از همه مهمتر این که سفارت این کشور سختگیری زیادی در پذیرش مهاجرین هم ندارد و در نتیجه کار شما ساده‌تر می‌شود. در ادامه این مقاله از هرمس اپلای توضیح می‌دهیم که راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا چیست و اصلاً چرا باید به این کشور مهاجرت کنید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

شرایط مهاجرت به کانادا

سیاست باز دولت کانادا در زمینه پذیرش مهاجرین، موجب شده تا هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند که همین امر باعث شده تا کشور کانادا میزبان جمعیتی با فرهنگ‎های مختلف باشد.

همچنین، پذیرش در دانشگاه‌های کانادا آسان است، لذا می‌توان به‌راحتی برای مهاجرت تحصیلی اقدام نمود. از دلایل دیگری که بسیاری را به سوی کانادا و بررسی انواع روش‌های مهاجرت به کانادا جذب می‌کند، بازار کار مناسب این کشور است.

اگر شما هم به دنبال راه های مهاجرت به کانادا هستید، جالب است بدانید که کانادا می‌خواهد جمعیت مهاجرین را تا سال 2026 به 500 هزار نفر برساند و این سیاست، قشرهای مختلف دارای صلاحیت اعم از دانشجویان، نیروی کار و غیره را شامل می‌شود.

برنامه افزایش جمعیت مهاجرین از طریق انواع راه‌های مهاجرت به کانادا به شرح زیر است:

  • سال 2024: 475 هزار مقیم دائم
  • سال 2025: 500 هزار مقیم دائم
  • سال 2026: 500 هزار مقیم دائم

مزایای مهاجرت به کانادا

در درجه‌ی اول مردم کانادا از خون گرم‌ترین مردمان دنیا هستند و شما به عنوان یک مهاجر در بین آنها به راحتی پذیرفته می‌شوید و نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر کمتر احساس تنهایی می‌کنید.

در درجه‌ی بعد کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای اهداف تحصیلی است و بهترین دانشگاه‌های دنیا در این کشور قرار دارند، که اگرچه رقابت بر سر ورود به آنها بسیار شدید است، اما اگر شانس قبولی در آنها را پیدا کنید، از امکانات تحصیلی بسیار خوبی بهره‌مند شده و زیر نظر بهترین سیستم آموزش تعلیم خواهید دید. از این رو این روش، یکی از رایج‌ترین راه‌‌های مهاجرت به کانادا است.

بعلاوه، اقتصاد کانادا در بحران اقتصادی جهان چندان تحت تاثیر قرار نگرفته است و همچنان اقتصاد رو به رشدی دارد و مردم آن از رفاه اجتماعی خوبی برخوردار هستند. کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان نیز هست و از این نظر هم بسیار مورد توجه مهاجرین قرار می‌گیرد.

همچنین بسیاری از خدمات درمانی در این کشور به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد. از همه مهمتر اینکه به منظور تشویق ورود بیشتر مهاجرین، نه تنها روش‌های مهاجرت به کانادا بسیار گسترده است، بلکه تسهیلات زیادی برای آنها و اعضای خانواده‌شان نیز درنظرگرفته شده است.

انواع راه‌ های مهاجرت به کانادا کدامند؟

انواع راه‌های مهاجرت به کانادا عبارتند از:

  • مهاجرت توریستی به کشور کانادا
  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری و اسکیل ورکر
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق کارآفرینی و استارتاپ
  • مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ کانادا
انواع راه‌ های مهاجرت به کانادا کدامند؟
از راه های متفاوتی میتوان به کانادا مهاجرت کرد

در ادامه به تفصیل به هریک از این موارد می پردازیم.

مهاجرت توریستی به کانادا

جذابیت‌های طبیعی، تنوع فرهنگی، کیفیت زندگی بالا، امنیت اجتماعی و بازار کار مناسب، باعث شده تا کانادا یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران و مهاجرین باشد. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید سفر به کانادا داشته باشید، باید پیش از عزیمت درمورد هزینه ‎های سفر و زندگی در این کشور اطلاعات کافی کسب کنید و طبق برنامه پیش بروید؛ چرا که کانادا کشور ارزانی نیست. علاوه‌بر آن باید انواع راه‌های مهاجرت به کانادا را نیز بررسی کنید.

اما آیا می‌توان با ویزای توریستی، اقامت دائم کانادا را اخذ نمود؟ در حال حاضر، مسیری قانونی که بتوان با سفر توریستی، اقامت کشور کانادا را اخذ نمود، وجود ندارد. البته، با ویزای توریستی بلندمدت کانادا بنام ویزای مولتی که برای حداکثر 5 سال معتبر است، می‌توان در این مدت 5 ساله بصورت نامحدود بین کانادا و کشور مبدا رفت‌و آمد داشت.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از رایج‌ترین راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی است. کانادا گروهی از بهترین دانشگاه‌‌های دنیا را دارد که در هر سه مقطع تحصیلی تدریس می‌کنند. دریافت ویزای تحصیلی به شما اقامت موقتی به اندازه‌ی طول دوره‌ی تحصیل می‌‌دهد‌ و بعد از پایان آن، سه سال به شما زمان داده می‌شود تا کار پیدا کنید و بتوانید ویزای تحصیل را به کاری انتقال دهید. با دریافت ویزای کاری می‌توانید به ترتیب اقامت موقت و سپس اقامت دائم این کشور را بدست آورید.

مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور در بین دانشجویان خارجی است و سالانه در حدود ۱۵۰ هزار نفر از سراسر دنیا از این روش به این کشور مهاجرت می‌کنند. دلیل اصلی محبوبیت این راه رفتن به کانادا، کیفیت بالای آموزشی دانشگاه‌ها است اما ارزان بودن هزینه‌ی تحصیلی نیز دلیل مهم دیگری است که بسته به مقطعی که قرار است در آن تحصیل کنید و دانشگاه مورد نظر می‌تواند متفاوت باشد.

افرادی که تحصیلات خود را در دانشگاه‌های کانادا به پایان برسانند، نه تنها این شانس را دارند که در بهترین مشاغل و در طیف وسیعی از کشورهای دنیا مشغول به کار شوند، بلکه پیدا کردن کار در این کشور در صورتی که مدرکتان را از دانشگاه‌‌های همان جا گرفته باشید، نیز آسانتر خواهد بود. درنتیجه به نظر می‌رسد برای افرادی که به دنبال اقامت دائم در این کشور هستند؛ مهاجرت تحصیلی یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا باشد.

مهاجرت کاری به کانادا

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری است. کشور کانادا از نظر بازار کار یکی از بهترین بازارهای جهان را دارد و احتمال اینکه شما بتوانید در این کشور کار مورد نظر خود را پیدا کنید بسیار زیاد است.

مهاجرت کاری به کانادا
یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری است.

نرخ بیکاری در این کشور در حدود ۷ درصد است که اگرچه نسبت به بعضی از کشورهای اروپایی مانند سوئیس و سوئد کمی بیشتر است، اما با این حال در مقایسه با بسیاری دیگر از کشورهای جهان رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود. به طور کلی ویزای کاری کانادا را می‌توان از دو طریق بدست آورد:

مهاجرت کاری به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

این روش یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا برای افرادی است که در شغل خود تخصص دارند. اکسپرس اینتری یا اسکیل ورکر یک روش دریافت ویزای کاری است که قوانین آن از سال ۲۰۱۵ تصویب شده است در این روش افراد متخصص، در سیستمی به نام اکسپری اینتری ثبت نام کرده و اطلاعات خود را وارد می‌کنند.

در این سیستم یک جدول امتیازدهی وجود دارد که براساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه‌ی کاری، مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسوی، تسلط بر مدرک زبان دوم، داشتن آشناهای درجه یک در کشور و … به افراد امتیاز می‌دهد.

مهاجرت کاری به کانادا از طریق جاب آفر

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت کاری به کانادا از طریق جاب آفر است. این روش به جز در کانادا در بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز استفاده می‌شود. در این روش مشاغلی که گزینه‌های مناسب استخدامی آنها در داخل کانادا پیدا نمی‌شود، برای خارجیان در دسترس قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند برایش رزومه ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت تایید برای فرد جاب آفر ارسال می‌شود. با دریافت جاب آفر به شما یک اقامت موقت سه ساله داده می‌شود که پس از پایان این دوره، اگر هنوز مشغول به کار باشید به اقامت دائم تبدیل می‌شود.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

این روش یکی از موثرترین روش های مهاجرتی است که با درصد بالایی از موفقیت نیز همراه است. از این رو اگر به دنبال یک راه مطمئن هستید، سرمایه‌ گذاری یکی از بهترین راه‌‌های مهاجرت به کانادا خواهد بود که می‌توانید از آن استفاده کنید. ورود از طریق مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا کمی متفاوت است و هر استانی شرایط خاص خود را دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا سرمایه گذاری میباشد.

از آنجایی که اقتصاد کشور کانادا اقتصاد فعالی است، از این رو بیشتر استان‌ها روی بخش کارآفرینی تمرکز دارند و اگر کسی یک بیزینس پلن قوی در مورد یک طرح اقتصادی موفق و سرمایه‌ی کافی برای انجام آن را داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد با درخواستش موافقت خواهد شد.

در بسیاری از کشورها، شما به جز کارآفرینی می‌توانید با خرید ملک نیز اقامت دائم کشور را بدست آورید اما در کانادا چنین موضوعی ممکن نیست. درخواست کارآفرینی به جز بیزینس پلن، مواردی مانند سابقه‌ی کاری فرد، دانش و تخصصش در زمینه‌ی مورد نظر، سن، تسلط به زبان، مدرک تحصیلی و … نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر این اساس به او امتیاز داده می‌شود. با تایید طرح، یک اقامت موقت به شما داده می‌شود که نهایتاً ظرف دو سال و در صورت نتیجه بخشیِ طرحتان، به اقامت دائم تبدیل می‌شود. راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در چند استان معروف این کشور به شرح زیر است:

مهاجرت استارتاپی به کانادا

یکی از انواع راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی و استارتاپ‌هاست (این روش زیر مجموعه روش سرمایه‌گذاری در کانادا محسوب می‌شود). ویزای استارتاپ (Startup Visa) به خلاقان عرصه علم و فناوری کمک می‌کند تا ایده‌های خود را برای راه‌اندازی کسب‎و کارها در کانادا پیاده‌سازی کنند. همچنین، دولت کسب ‌و کارهای موفق را از طریق کمک‎های مالی، معافیت‌های مالیاتی و غیره حمایت می‌کند. بطور کلی، دولت کانادا از طریق ویزای استارتاپ خود از کارآفرینانی که می‌توانند شرکت‌هایی نوآرانه و قابل رقابت در عرصه‌های جهانی را ایجاد کنند، استقبال می‌کند. لذا، دریافت ویزای استارتاپ، یکی از راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کشور کاناداست.

اما برای اخذ این نوع ویزا، باید اثبات کنید که در حال حاضر کسب‌و کاری فعال و موفق دارید. همچنین، داشتن طرح تجاری یا بیزینس پلنی خلاقانه برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا لازم است. علاوه‎بر این، طرح تجاری ارائه شده باید پتانسیل اشتغال‌زایی شهروندان کانادایی را داشته و قابل رقابت با طرح‌های تجاری مشابه باشد.

مزیت مهمی که برای ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد این است که می‌توان از همان ابتدای اجرای بیزینس پلن، جهت دریافت مجوز اقامت دائم کانادا درخواست داد و حتی اگر بیزینس پلن موفق نباشد یا سوددهی خوبی نداشته باشد، باز هم مجوز اقامت دائم شخص باطل نمی‌شود.

ویزای استارتاپی کانادا امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان (زیر 21 سال) را نیز می‌دهد. بنابراین، این روش می‌تواند از بهترین راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا برای شما باشد.

از شرایط ویزای استارتاپی کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تمکن مالی کافی (13000 تا 35000 دلار کانادا)
  • اثبات سودده بودن بیزینس پلن بعد از اجرا و اطمینان دادن از گردش مالی مناسب
  • داشتن مدارک زبان انگلیسی با حداقل سطح CLB5 (معادل 4.5 تا 5 آیلتس) یا فرانسه TCF و TEF

در ادامه بررسی راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا به روش استانی پرداخته می‌شود.

مهاجرت استانی؛ از راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا

دولت کانادا در راستای پیشرفت و رشد اقتصادی استان‌ها، حق جذب افراد متخصص و ماهر را به هر یک از استان‌ها داده است و برنامه‌های استانی را می‌توان یکی از روش‌های اقامت در کانادا دانست. اما جذب متقاضیان واجد شرایط در برنامه‌های مهاجرت استانی (PNP)، با توجه به جمعیت و شرایط کار هر استان و نیز نیروی متخصص موردنیاز در آن استان، متفاوت است.

متقاضیان از طریق برنامه‌های PNP می‎توانند به طرق مختلف نظیر کارآفرینی، ثبت شرکت، خوداشتغالی، کاری، سرمایه‌گذاری و… به استان موردنظر مهاجرت کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به کانادا ازدواج با یک شهروند کانادایی است. متاسفانه به دلیل اینکه این روش مورد سوء استفاده‌ی بسیاری از افراد قرار گرفته است، سخت گیری در مورد آن زیاد است و شما باید ثابت کنید که ازدواجتان سوری نیست و مدارکی دال بر طولانی بودن این رابطه نیز ارائه دهید. بعلاوه حتماً باید زندگی مشترک داشته باشید.

اگر در حین پروسه‌ی درخواست مشخص شود که این یک ازدواج جعلی است جریمه خواهید شد و از این کشور اخراج می‌شوید. جدا از واقعی بودنِ ازدواج، همسر شما باید شرایط ویژه‌ای نیز داشته باشد که به شرح زیر است:

  • زیر سن قانونی نباشد و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
  • قیم کانادا باشد یا تابعیت آن را داشته باشد.
  • درآمد کافی برای تامین هزینه‌‌های زندگی را داشته باشد.
  • چند همسری نباشد و اگر از همسر قبلی‌اش طلاق گرفته مدارک آن موجود باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق تولد است. به طور کلی این روش در سراسر دنیا از دو روش انجام می‌شود: سیستم خون یا سیستم خاک.

در سیستم خون، صرف نظر از محل تولد، اگر پدر یا مادر شما شهروند یک کشور خاص باشند می‌توانید اقامت آن را بدست آورید. اما در سیستم خاک، شما باید در خاک آن کشور متولد شده باشید. کشور کانادا بر اساس سیستم خاک عمل می‌کند و در نتیجه کودکی که در این خاک متولد شود، می‌تواند اقامت آن را بدست آورد. البته در این اقامت تنها کودک مقیم می‌شود و پدر و مادر او تابعیت نمی‌گیرند.

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان ممکن است. به‌طور مثال، دانشجویانی که فاقد مدرک زبان هستند می‌توانند پذیرش مشروط دریافت کنند. به‌عبارتی، شرط پذیرش این دانشجویان در کالج‌ها یا دانشگاه‌های کانادا، شرکت در دوره‌های زبان است. در این روش، دانشجو از دانشگاه موردنظر خود پذیرش دریافت می‌کند، اما تا اخذ مدرک یا نمره زبان نمی‌تواند تحصیل را آغاز کند. لذا در راه های مهاجرت به کانادا، بدون مدرک زبان نیز می توان اقدام کرد.

ICT (انتقال درون شرکتی) نیز یکی از انواع راه‌های مهاجرت به کانادا، بدون نیاز به مدرک زبان است. بر اساس این برنامه مهاجرتی، متقاضی می‌تواند کسب‌و کار یا شرکت تجاری خود را به کشور کانادا انتقال دهد. در برنامه ICT نیاز به مدرک زبان یا مدرک تحصیلی نیست و متقاضی می‌تواند بدون نیاز به این مدارک به کانادا مهاجرت کند. ویزای ICT دارای محدودیت سنی نیست و امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان را نیز می‌دهد.

برای مهاجرت به کانادا به طرق ازدواج و اسپانسرشیپ یا حمایت اعضای خانواده نیز نیازی به مدرک زبان نیست. علاوه‌بر این، بعضی از موقعیت‌های شغلی به مهارت‌های زبانی زیادی نیاز ندارند و برای استخدام شدن آشنا بودن با عبارات ساده روزمره کفایت می‌کند، اما تعداد این شرکت‌ها یا موسسات محدود است.

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا

مدارک موردنیاز برای مهاجرت به کانادا باتوجه به نوع ویزا متفاوت است که البته اسناد لازم برای انواع روش‌های مهاجرتی به کانادا عبارتند از:

  • مدارک شناسایی نظیر پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و…
  • عکس
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • مدارکی دال بر پرداخت هزینه ویزا
  • مدرکی مبنی بر نداشتن سوءپیشینه
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • اثبات تمکن مالی
  • ترجمه سند ازدواج
  • ارائه‌ی مدارکی دال بر برگشت به کشورتان بعد از اتمام زمان ویزا
  • دعوتنامه یا نامه پشتیبانی
  • گواهی سلامت

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه‌ها در انواع راه‌های مهاجرت به کانادا متفاوت است؛ به‌عبارتی، برای دریافت هر نوع ویزایی به پرداخت هزینه‌های‌ متفاوتی نیاز است:

روش هزینه
استارتاپ به تمکن مالی (حدود 2 هزار دلار) نیاز دارد.
کارآفرینی علاوه‌بر تمکن مالی باید از میزان سرمایه لازم برای استان موردنظر مطلع باشید. مثلا، حداقل سرمایه‌گذاری در استان‌های نیوبرانزویک، نووااسکوشیا و پرنس ادوارد 150000 دلار و در استان انتاریو 100000 دلار است.
تحصیلی از راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا، تحصیل است. هزینه تحصیل در کانادا نسبت به دیگر کشورها کمی بالاست؛ اما با توجه به مقطع و رشته تحصیلی هزینه‌ها متفاوت است.
خوداشتغالی به تمکن مالی (حدود 2 هزار دلار) نیاز دارد.
کاری به اثبات داشتن تمکن مالی کافی (حدود 10 الی 12 هزار دلار) نیاز است.
هزینه مهاجرت به کانادا
هزینه‌ها در انواع راه‌های مهاجرت به کانادا متفاوت است

همچنین، هزینه بررسی پرونده‎های مهاجرتی باتوجه به نوع ویزا به شرح زیر است:

راه‌های مهاجرت به کانادا نوع پرونده هزینه‌ها
کاری پرونده‌های مهاجرتی بدون حق اقامت دائم 850 دلار
پرونده‌های مهاجرتی با حق اقامت دائم 1365 دلار
پرونده‌های مهاجرتی همسر بدون حق اقامت دائم 850 دلار
پرونده‌های مهاجرتی همسر با حق اقامت دائم 1365 دلار
پرونده‌های مهاجرتی فرزند 230 دلار
تحصیل اخذ مجوز تحصیلی 150 دلار
اخذ اقامت موقت 200 دلار
سرمایه‌گذاری پرونده‌های مهاجرتی بدون حق اقامت دائم 1625 دلار
پرونده‌های مهاجرتی با حق اقامت دائم 2140 دلار
پرونده‌های مهاجرتی همسر بدون حق اقامت دائم 850 دلار
پرونده‌های مهاجرتی همسر با حق اقامت دائم 1365 دلار
پرونده‌های مهاجرتی فرزند 230 دلار
هزینه‌های مشترک هزینه اجازه‌ی الکترونیکی سفر 7 دلار
حق اقامت دائم 512 دلار
هزینه‌ی انگشت‌نگاری به ازای هر نفر 85 دلار
هزینه‌ی انگشت‌نگاری به ازای 2 نفر یا بیشتر 170 دلار

مدت زمان مهاجرت به کانادا چقدر است؟

بررسی پرونده ‎های مهاجرتی به کانادا بستگی به نوع ویزا و برنامه موردنظر دارد:

نوع ویزا زمان بررسی پرونده‌ها (بطور متوسط)
ویزای توریستی 81 روز
ویزای تحصیلی 11 هفته
ویزای کاری 46 هفته
برنامه‌های استانی 8 ماه
خود اشتغالی 53 ماه
ویزای استارتاپ 37 ماه
اسپانسرشیپ والدین (مادربزرگ و پدربزرگ) 21 ماه
اسپانسرشیپ همسر 10 ماه (داخل کانادا) و 13 ماه (خارج کانادا)

روش‌ های اقامت در کانادا

از دلایل اصلی مهاجرت، اخذ اقامت و تابعیت کانادا، استفاده از مزایای آن است. اما برای اخذ اقامت دائم کانادا باید 730 روز از دوره‌ای 5 ساله را در کانادا اقامت داشته باشید. با دریافت اقامت دائم کانادا (PR) می‎توان در تمام نقاط کشور کانادا زندگی یا کار کرد.

دریافت شهروندی کانادا

دریافت شهروندی در کدامیک از روش‌های مهاجرت به کانادا امکانپذیر است؟ افرادی که اقامت دائم کانادا را دریافت می‎کنند، می‌توانند پس از مدت زمان معینی و با رعایت شرایطی پاسپورت یا شهروندی کانادا را دریافت کنند. برای اخذ شهروندی کشور کانادا باید مواردی را در نظر داشت:

  • اقامتی 3 ساله یا 1095 روزه در کانادا برای دوره‌ای 5 ساله
  • داشتن اقامت دائم کانادا
  • پرداخت مالیات بطور منظم
  • قبولی در آزمون شهروندی
  • مدارکی دال بر داشتن مهارت‌های زبانی (فرانسوی یا انگلیسی)
هزینه لازم برای مهاجرت راحت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا از مهم‌ترین مواردی است که در راستای انتخاب این کشور برای مهاجرت باید به آن توجه شود.

دریافت مشاوره برای بررسی بهترین راه مهاجرت قانونی به کانادا

در این مقاله سعی کردیم راه های مهاجرت به کانادا را برای شما به طور کامل شرح دهیم. با توجه به قوانین و انواع راه‌های مهاجرت به کانادا، وکیل های موسسه هرمس اپلای با شناخت کامل قوانین مهاجرتی و بررسی دقیق شرایط متقاضی، بهترین راه قانونی مهاجرت به کانادا را برای شما معرفی می‌کنند.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری حتما باید دارای تخصص خاصی باشیم؟
بله، در روش مهاجرتی اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا که درواقع یکی از بهترین راه های مهاجرتی محسوب میشود باید افراد دارای تخصص باشند.
ورود به دانشگاه های کانادا شرایط خاصی دارد؟
بله،ابتدا باید در آزمون هایی که دانشگاه ها مدنظر دارند شرکت کنید و نمره قبولی کسب کنید که البته آزمون ها باتوجه به دانشگاه های انتخابی متفاوت هستند.
برای دریافت ویزا از طریق استعداد های درخشان چند سال سابقه نیاز است؟
برای این نوع مهاجرت شما علاوه بر اینکه باید سابقه فعالیت درخشان داشته باشید،بلکه باید این سابقه به مدت حداقل ۲ سال باشد که در ۵ سال گذشته رخ داده باشد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کادر هرمس اپلای