شرایط مهاجرت به ایتالیا: بررسی هزینه ها، مزایا و معایب

شرایط مهاجرت به ایتالیا: بررسی هزینه ها، مزایا و معایب

برای بسیاری از ایرانیانی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، مهاجرت به ایتالیا یک انتخاب ایده آل است که با مزایای مختلفی همراه است. افراد متقاضی مهاجرت به کشور ایتالیا می‌توانند از امکانات شهروندی و اقتصادی خوبی برخوردار باشند و از بهترین موقعیت‌های کاری بهره‌مند شوند. همچنین شرایط تحصیل برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا را دارند، فراهم شده است. اما آیا همه افراد شرایط مهاجرت به ایتالیا را دارند؟ یا سوالی که بیشتر افراد می‌پرسند این است که هزینه مهاجرت به ایتالیا چقدر است؟ به طور حتم هر کشوری، شرایط مختلفی برای زندگی افراد فراهم کرده است، اما مهم این است که مهاجرت همراه با مزایای مختلف باشد. برای اینکه به سوالات گفته شده پاسخ دهیم و بررسی کنیم که آیا مهاجرت به ایتالیا خوب است یا خیر؟ تا انتهای متن همراه ما باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

سفر به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا با سفر به این کشور آغاز می‌شود. افرادی که قصد مهاجرت یا حتی تفریح در این کشور زیبا را دارند، باید ابتدا شرایط سفر به ایتالیا را فراهم کنند. سفر به ایتالیا با مشاهده جاذبه‌های دیدنی این کشور همراه است که باعث شده سالانه میلیون‌ها افراد خارجی از این کشور استقبال کند. در حقیقت ایتالیا به دلیل شرایط خوب آب و هوایی، فرهنگ بالای مردم، موقعیت‌های شغلی مناسب، درآمد بالا و اقتصاد خوبی که دارد یکی از مقصد‌های تفریحی و زندگی افراد بین‌المللی است.

مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا را می‌توان یکی از کشورهای بی نظیر برای اهداف تحصیلی، کاری، گردشگری و سرمایه گذاری عنوان کرد. این کشور به صورت سالانه افراد زیادی را میزبانی می‌کند که بخش قابل توجهی از آن‌ها به مهاجرهای این کشور مرتبط می‌شود. اما چرا افراد خارجی ایتالیا را به عنوان مقصدی برای مهاجرت انتخاب می‌کنند؟

به طور حتم دلایل زیادی برای مهاجرت به کشور ایتالیا وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند شامل: هزینه پایین زندگی، قدرت بالای خرید مردم، بهره‌مندی از امکانات شهری، تحصیل با آموزش‌های سطح جهانی، درآمد بالای مشاغل، فرهنگ غنی و امنیت باشند. این موارد به تنهایی دلایل مهمی ‌برای زندگی در ایتالیا است، اما آیا شرایط مهاجرت به ایتالیا برای تمام افراد فراهم است؟ برای اینکه بتوان به کشور ایتالیا مهاجرت داشت باید ابتدا درباره انواع روش‌های مهاجرت و اخذ ویزای ایتالیا اطلاعات کسب کرد که در ادامه توضیحاتی خواهیم داد.

مزایا و معایب مهاجرت به ایتالیا

زندگی در ایتالیا همانند سایر کشور‌ها با مزایا و معایبی همراه است که باید قبل از سفر به این کشور اطلاعاتی درباره آن‌ها داشت. در حقیقت تصمیم‌گیری برای اینکه به کشور ایتالیا مهاجرت کردیا خیر، به مزایای این کشور برای زندگی بستگی دارد. اما آیا مهاجرت به ایتالیا کار درستی است؟ مزایا و معایب مهاجرت به ایتالیا بدین شرح است:

مزایای مهاجرت به ایتالیا
مزایای مهاجرت به ایتالیا موجب شده این کشور یکی از محبوب ترین نقاط برای ایرانیان باشد.
مزایای مهاجرت به ایتالیا معایب مهاجرت به ایتالیا
بهره‌مندی از اقتصاد خوب و پایدار یادگیری زبان ایتالیایی
آموزش در سطح عالی با استانداردهای جهانی خدمات عمومی ‌بوروکراتیک
جاذبه‌های گردشگری تفریحی زیبا و تاریخی اجاره‌نامه‌های بلند مدت
تنوع غذایی
اهمیت به تفکیک زندگی و کار
سیستم مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در سطح عالی
آب و هوای معتدل و چهار فصل
بهره‌مندی از خدمات شهری و شهروندی

به طور کلی توصیه می‌کنیم برای مهاجرت به کشور زیبای ایتالیا، ابتدا شرایط کلی از مهاجرت را بدانید و بررسی‌های لازم را انجام دهید. همچنین می‌توانید در این راه از وکیل‌های مهاجرتی و مشاوره‌های تخصصی رایگان استفاده کنید.

انواع روش‌ های مهاجرت به ایتالیا

کشور ایتالیا به دلیل امکانات ایدئالی که برای مردم در نظر گرفته است، شرایطی را فراهم کرده تا افراد بین‌المللی بتواند بهترین استفاده را از این کشور داشته باشند. در حقیقت اقتصاد خوب ایتالیا، فرصت‌های شغلی مختلف و تحصیل رایگان را برای افراد خارجی فراهم کرده است تا شرایط زندگی در این کشور امکان‌پذیر باشد و به رشد اقتصاد ایتالیا کمک کرد. اما روش‌های مهاجرت به ایتالیا چیست؟

انواع روش های مهاجرتی به ایتالیا
با توجه به شرایطتان می توانید یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا را انتخاب کنید.

 مهاجرت استارتاپی به ایتالیا

مهاجرت استارتاپی به ایتالیا را می‌توان یکی از روش‌های مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری هم نامید. در حقیقت افرادی که تمایل دارند در کشور ایتالیا کسب درآمد کنند و از طریق راه‌اندازی شرکت به این کشور مهاجرت کنند، بهترین گزینه مهاجرت از طریق راه‌اندازی استارتاپ است. اما توجه کنید که مهاجرت از طریق ثبت شرکت به دو روش ثبت شرکت با مسئولیت محدود و خرید شرکت فعال امکان‌پذیر است که شرایط هر یک به شرح زیر خواهند بود:

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود: در این روش، حداقل سرمایه برای مهاجرت به ایتالیا حدود 10 هزار یورو است و برای ثبت این نوع شرکت، فرد متقاضی باید با یک متقاضی دیگر مشارکت کند.
  • خرید شرکت فعال: در این روش باید متقاضی حداقل مبلغ 10 هزار یورو سرمایه گذاری کند و با خرید یک شرکت فعال، کسب و کار خود را راه‌اندازی کند.

توجه داشته باشید که متقاضی مهاجرت از طریق راه‌اندازی شرکت و استارتاپ می‌تواند با ثبت شرکت و پس از گذشت 5 سال فعالیت در ایتالیا، اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

 مهاجرت سرمایه گذاری به ایتالیا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به ایتالیا یکی دیگر از روش‌های اخذ ویزای این کشور است. افرادی که سرمایه خوبی دارند و در این موضوع متخصص هستند، می‌توانند با شناخت بازارهای این کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری به ایتالیا اقدام کنند. اما توجه کنید که ویزای سرمایه گذاری در کشور ایتالیا با نام Golden Visa شناخته می‌شود و از چهار روش می‌توان در ایتالیا سرمایه گذاری کرد که عبارتند از:

  • راه‌اندازی استارت آپ یا شرکت کارآفرینی با حداقل مبلغ 500000 یورو
  • سرمایه گذاری در شرکت‌های ایتالیایی با حداقل مبلغ 1 میلیون یورو
  • سرمایه‌ گذاری به مبلغ 1 میلیون یورو در یک برنامه کمک‌های خیرخواهانه
  • خرید اوراق قرضه دولتی به مبلغ 2 میلیون یورو

توجه داشته باشید که سرمایه گذاری از طریق خریداری ملک برای مهاجرت در ایتالیا با پیچیدگی‌های مختلفی همراه است که بیشتر متخصص‌ها بر این باور هستند که این موضوع امکان‌پذیر نیست. از این‌رو بهتر است که در روش سرمایه گذاری در ایتالیا با وکیل مهاجرتی مشورت کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

تحصیل یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور ایتالیا است. افراد متقاضی بین‌المللی می‌توانند برای ادامه تحصیل دانشگاه‌های ایتالیا را انتخاب کنند و از شرایط تحصیل رایگان و بورسیه تحصیلی در ایتالیا استفاده کنند. دانشگاه‌های ایتالیا در رتبه‌بندی جهانی قرار گرفته‌اند و آموزش‌های استاندارد بین‌المللی ارائه می‌کنند. افراد با پذیرش در دانشگاه‌های ایتالیا می‌توانند برای اقامت در این کشور ویزای تحصیلی دریافت کنند و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل شوند.

توجه داشته باشید که در دانشگاه‌های ایتالیا به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی تدریس می شود و باید قبل از انتخاب رشته و دانشگاه این موضوع را بررسی کرد. اگر در دانشگاه و رشته‌ای که به زبان ایتالیایی تدریس انجام می‌شود، تحصیل کنید، نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی نیست و باید مدرک زبان ایتالیایی ارائه کنید و برعکس!

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
اگر محصل هستید بهترین راه مهاجرت به ایتالیا برای شما از طریق تحصیلی است.

به طور کلی توصیه می‌کنیم که برای مهاجرت تحصیلی به ایتالیا به زبان ایتالیایی تسلط داشته باشید تا علاوه بر بهره‌مندی از رشته‌های خوب در دانشگاه‌ها، بتوانید به راحتی با سایر دانشجو‌ها و مردم ارتباط برقرار کنید. برای تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا نیاز است که مدرک زبان ایتالیایی در سطح B2 ارائه کرد. همچنین برترین دانشگاه‌های ایتالیا برای مهاجرت تحصیلی افراد بین‌المللی عبارتند از:

  • میلان
  • بولونیا
  • پادوا
  • پلی تکنیک میلان
  • ساپینزا رم

به طور کلی بهتر است که برای مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا از یک وکیل مهاجرت یا مشاوره متخصص مشورت گرفت تا در کمترین زمان ویزای تحصیلی دریافت کرد.

 مهاجرت کاری به ایتالیا

افرادی که قصد مهاجرت کاری به ایتالیا را دارند باید بدانند که پیدا کردن کار در این کشور کار راحتی نیست. افراد برای پیدا کردن شغل مد نظر خود باید ابتدا مهارت و تخصص کافی داشته باشند و از طریق ویزای کار به ایتالیا سفر کنند. در حقیقت افراد برای اینکه بتوانند مهاجرت کاری به ایتالیا داشته باشند، باید ابتدا از طریق یک کارفرمای ایتالیایی دعوتنامه دریافت کنند. کارفرمای ایتالیایی بعد از طی کردن مراحل قانونی برای پیشنهاد کار به افراد خارجی باید دعوتنامه‌ای با عنوان جاب آفر برای متقاضی کار ارسال کنند و فرد متقاضی با اخذ ویزای کار به ایتالیا مهاجرت کند. اما کارفرمای ایتالیایی چگونه درخواست جاب آفر برای متقاضی بین‌المللی داشته باشد؟

کشورهای اتحادیه اروپا برای جذب نیروی کار، قانون مختص به خود را دارند. از این‌رو کارفرمای ایتالیایی ابتدا باید به مدت سه ماه آگهی جذب نیرو را در کشور خود منتشر کند و بعد از آن به مدت سه ماه دیگر آگهی جذب نیروی را در اتحادیه اروپا تمدید و منتشر کند. در صورتی که در بازه شش ماهه انتشار آگهی کار، فرد متخصصی استخدام نشود، می‌توان برای افراد بین‌المللی دعوتنامه کار ارسال کرد.

شرایط اخذ تابعیت ایتالیا

به طور معمول افراد متقاضی که به ایتالیا مهاجرت می‌کنند برای زندگی این کشور را انتخاب خواهند کرد و علاقه دارند که اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. در حقیقت افراد از هر یک از روش‌های مهاجرتی که استفاده کرده باشند، تفاوتی ندارد به طور معمول با گذشت 5 سال اقامت در کشور ایتالیا، می‌توان اقامت دائم ایتالیا را دریافت کرد. اما آیا شرایط اخذ تابعیت هم وجود دارد؟

با اقامت دائم می‌توان با توجه به یکسری شرایط، تابعیت را نیز دریافت کرد که مهم ترین شرایط اخذ تابعیت ایتالیا عبارتند از:

  • عدم سوء پیشینه کیفری و عدم ارتکاب جرم و جنایت در مدت زمان اقامت
  • تسلط کامل به بان ایتالیایی
  • آشنایی با فرهنگ مردم ایتالیا
  • رعایت تمام قوانین عمومی‌کشور ایتالیا

البته توجه کنید افرادی که به قصد تحصیل ایتالیا را انتخاب کرده‌اند، باید بعد از اتمام تحصیل و اعتبار ویزای تحصیلی، اقامت خود را به مهاجرت کاری یا سرمایه گذاری تبدیل کنند تا در نهایت تابعیت این کشور را به دست آورند.

هزینه‌ های مهاجرت به ایتالیا

هزینه‌های مهاجرت به ایتالیا یا هزینه‌های زندگی در این کشور، یکی از جنبه‌های حیاتی است که قبل از شروع سفر به این مقصد، باید به آن توجه کرد. واقعیت این است که افرادی که تصمیم به آغاز زندگی در ایتالیا می‌گیرند، بدون توجه به اینکه از چه مسیرهای مهاجرتی استفاده می‌کنند، ملزم به داشتن منابع مالی کافی هستند تا بتوانند هزینه‌های زندگی خود را فراهم آورند. این توان مالی، یکی از جوانب اساسی است که پیش از ورود به این کشور باید با دقت مورد ارزیابی و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

هزینه مهاجرت به ایتالیا
قبل از مهاجرت بهتر است کامل در مورد هزینه های مهاجرت به ایتالیا تحقیق کنید.

اما به طور کلی هزینه مهاجرت به کشور ایتالیا، به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که شامل: هزینه‌های درخواست ویزا، تمکن مالی و هزینه‌های زندگی است. برخی از ویزاهای مختلف با هزینه همراه خواهند بود که بین 50 تا 116 یورو تخمین زده شده است. ویزاهایی که هزینه دارند عبارتند از:

  • استارتاپ، کارآفرینی
  • فعالیت ورزشی، ویزای پزشکی
  • ویزای برای تحقیقات و ریسرچ
  • ویزای فریلنسر، ویزای کاری
  • تحصیل کوتاه مدت
  • ویزای کاری فصلی، ویزای کارآموزی، ویزای آموزش حرفه‌ای

تمکن مالی را هم می‌توان یکی از هزینه‌های مهاجرت به ایتالیا دانست. برای ارائه تمکن مالی نیاز است که افراد صورتحساب‌های بانکی، ضمانت نامه بیمه و مدرک حامی ‌مالی خود را ارائه کنند. توجه داشته باشید که میزان تمکن مالی افراد با توجه به نوع ویزا و مدت اقامت آن‌ها متفاوت است.

مخارج زندگی هم جزویی از هزینه‌های مهاجرت به کشور ایتالیا است که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی داشت. البته که شرایط زندگی افراد و اولویت‌های آن‌ها برای زندگی، ممکن است که تفاوت‌هایی داشته باشند، اما نیاز‌های اولیه برای تمام افراد یکسان است که مهم‌ترین هزینه‌های زندگی در ایتالیا در جدول زیر آورده شده است.

عنوان

هزینه
یک لیتر شیر پر چرب 1.19 یورو
12 عدد تخم مرغ 2.87 یورو
یک کیلو پنیر محلی 12.53 یورو
یک کیلو سینه مرغ 8.87 یورو
یک کیلو گوجه فرنگی 2.40 یورو
یک کیلو سیب زمینی 1.29 یورو
بلیط یک طرفه حمل و نقل عمومی 1.5 یورو
تاکسی برای یک کیلومتر 1.5 یورو
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 594 یورو
اجاره آپارتمان یک خوابه در اطراف شهر 448 یورو
خرید آپارتمان در مرکز شهر (متر) 3.455 یورو
خرید آپارتمان در اطراف شهر (متر)

2.105 یورو

ساختار اقتصادی ایتالیا

اقتصاد در ایتالیا بر محوریت بازارهای آزاد و سرمایه‌داری است. همچنین این کشور، رتبه هشتم اقتصاد برتر جهان را به خود اختصاص داده است و در اروپا رتبه سوم تولید ناخالص داخلی را دارد. در حقیقت اقتصاد خوب در ایتالیا، موقعیت‌های شغلی مناسبی را هم برای افراد فراهم کرده است و می‌توان از ساختار اقتصادی این کشور بهترین بهره را برد. به طور کلی موقعیت کشور ایتالیا از نظر اقتصاد در جایگاه خوبی در جهان است و سالانه مردم زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می‌کنند. ایتالیا به عنوان یک کشور پیشرفته در جهان در صنایع مختلفی فعالیت دارد که برترین آن‌ها عبارتند از:

  • فلزکاری، صنعت خودرو و ماشین‌آلات
  • شیمی ‌و پتروشیمی
  • وسایل نقلیه به ویژه قطار، کشتی‌‌سازی و هواپیما سازی
  • نساجی و تولید البسه
  • تولید خوراکی و نوشیدنی
  • تولید انرژی الکتریکی و انرژی پاک
  • تسلیحات نظامی‌ و اتمی‌
  • صنعت توریسم و گردشگری
  • کشاورزی

در حقیقت کشور ایتالیا در بخش شمالی، زمینه اقتصادی دارد و در حوزه‌های صنعتی فعالیت می‌کند و در بخش جنوب این کشور، مزرعه‌های مختلفی وجود دارند که کشاورزی را رونق می‌دهد و حتی منطقه مناسبی برای گردشگری افراد خارجی است.

دانشگاه‌ ها و سیستم آموزشی ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا، یک گام عظیم در جهت دستیابی به آموزش و تحصیلات برتر، باز کرده است. این کشور که از برترین دانشگاه‌های جهان بهره‌مند است، هر ساله میزان زیادی از مهاجران تحصیلی را پذیرا می باشد. برای ورود به این دانشگاه‌ها، مهاجران نیازمند اخذ ویزای تحصیلی هستند تا بتوانند در رشته‌ها و مقاطع مختلف به تحصیل خود ادامه دهند.

از طرفی هم سیستم آموزشی در کشور ایتالیا برای افراد مقیم این کشور به صورت یک دوره رایگان اجباری بین 6 تا 16 سالگی است و تحصیل در این کشور به سه دوره تحصیلات اولیه، تحصیلات ثانویه و تحصیلات دانشگاهی تقسیم می‌شود.

خدمات درمانی و رفاهی ایتالیا

با توجه به اینکه شرایط مهاجرت به ایتالیا برای تمام افراد فراهم است، اما برخی به دلیل شرایط نامساعد خدمات درمانی در کشور خود، بررسی‌های مختلفی درباره خدمات درمانی ایتالیا دارند. از این‌رو بهتر است بگوییم که خدمات درمانی و رفاهی ایتالیا برای تمام افراد خارجی و مقیم این کشور به صورت یکسان است و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.

در حقیقت ایتالیا یک سیستم قدرتمند از خدمات درمانی و رفاهی دارد که در سال‌های اخیر با رشد 28.2 درصد همراه بوده است. از این‌رو مجموعه خدمات ایتالیا در زمینه درمان و رفاه عبارتند از:

  • خدمات درمانی و مراقبت‌های بهداشتی
  • حقوق و مزایا بازنشستگی
  • تامین مسکن
  • حقوق و مزایا برای دانشجوها
  • حقوق و مزایا برای افراد شاغل و حتی غیرشاغل
  • خدمات درمانی و پزشکی رایگان

همچنین تسهیلات بازنشستگی در ایتالیا با رشد 16.8 درصد همراه بوده که شرایط زندگی را برای افراد بازنشسته و آسیب دیده راحت‌تر کرده است.

وضعیت سیاسی و اجتماعی ایتالیا

ساختار سایسی ایتالیا در گذشته بر پایه سیستم پادشاهی بوده که در تاریخ 2 ژوئن 1942 به شکل نظام جمهوری پارلمانی درآمده است. در این سیستم سیاسی، کشور ایتالیا مجلس و نماینده‌های مجلس سنا دارد که همه افراد از طریق رای‌گیری مردم، انتخاب می‌شوند.

همچنین دوران ریاست جمهوری در ایتالیا، 7 ساله است و با انتخاب مردم و اعضای پارلمانی صورت می‌گیرد. نخست وزیر ایتالیا با جذب رای اعتماد مجلس انتخاب می‌شود و در حقیقت رئیس جمهور بیشتر نقش تشریفاتی در این کشور دارد و نخست وزیر اولین قدرت اجرایی در ایتالیا است. به طور کلی مردم ایتالیا از نظر موقعیت سیاسی در جایگاه خوبی قرار دارند و خدمات ارزنده‌‌ای در اختیار مردم است.

جغرافیا و آب و هوای ایتالیا

ایتالیا، بخشی از اتحادیه اروپا است که در جنوب اروپا واقع شده است و با کشور‌های مختلفی مانند: فرانسه، اتریش، سوئیس، اسلوونی، واتیکان و سان مارینو مرز مشترک دارد. همچنین شرایط آب و هوای ایتالیا با تغییراتی در سال همراه است که آن را به کشوری چهار فصل تبدیل کرده است. در حقیقت تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سردی در ایتالیا وجود دارند. در بخش جنوب این کشور، بیشتر شبه جزیره‌ها قرار گرفته‌اند که شرایط آب و هوا را در تابستان‌ها شرجی می‌کنند و دمای هوا بین 28 تا 33 درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود. اما به طور کلی شرایط آب و هوایی در بخش‌های جنوبی ایتالیا گرم، بخش مرکزی، معتدل و در بخش‌های کوهستانی، سرد و مرطوب خواهد بود.

میزان رضایت مهاجران ایتالیایی

افرادی که کشور ایتالیا را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اند، تجربه‌های یکسانی در برخی از خدمات این کشور دارند. از این‌رو بیشتر افراد از کیفیت بالای زندگی در ایتالیا صحبت می‌کنند و رضایت زیادی از مهاجرت خود دارند. به طور حتم بهره‌مندی از امکانات مختلفی مانند: تحصیل رایگان، موقعیت‌های شغلی با درآمد بالا، کیفیت سیستم بهداشت و درمان و استفاده از خدمات شهری همگی باعث می‌شوند تا میزان رضایت مهاجر‌ها به ایتالیا بیشتر شود. اما توصیه می‌کنیم که قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به ایتالیا با یک وکیل مهاجرتی در ارتباط باشید.

میزان رضایت مهاجران ایتالیایی
بخاطر شرایط ایده آل ایتالیا، مهاجران رضایت بسیار زیادی از این کشور دارند.
مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

داشتن اطلاعات صحیح و به روز به عنوان قدم اول جهت مهاجرت تحصیلی به ایتالیا یک امر مهم و حیاطی است. بی شک اطلاعات صحیح و به روز شده را فقط می­توان از طریق مشاوران متخصص در این زمینه کسب کرد.

دریافت مشاوره مهاجرت به ایتالیا از وکیلای هرمس اپلاس

همانطور که اشاره شد، ایتالیا به دلیل بهره‌مندی از اقتصاد خوب و شرایط خوب زندگی یکی از بهترین مقصد‌ها برای مهاجرت افراد خارجی است. اما اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را داشته باشید، نیاز است که مراحل پیگیری کارهای مهاجرت را به یک فرد متخصص بسپارید تا نگرانی در طول مسیر مهاجرت نداشته باشید. ما در این متن سعی کردیم که شما را با شرایط مهاجرت به ایتالیا آشنا کنیم، اما اگر سوالی دارید پیرامون شرایط و هزینه مهاجرت به ایتالیا که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
از چه روش‌هایی می‌توان به ایتالیا مهاجرت کرد؟
از طریق پیدا کردن کار، سرمایه گذاری و تحصیل
بهترین روش مهاجرت به کشور ایتالیا کدام است؟
مهاجرت از طریق تحصیل بهترین و راحت‌ترین روش مهاجرت به کشور ایتالیا است.
با چه روش‌هایی می‌توان سرمایه گذاری در شرکت‌های ایتالیا انجام داد؟
ثبت شرکت با مسئولیت محدود یا خرید شرکت فعال
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید شوقی پر
2 سال قبل

چقدر فرهنگ و زبان ایتاتلیایی رو دوست دارم. من به یونان هم خیلی علاقه دارم اما ایتالیا واقعا فوق العاده ست.

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  سعید شوقی پر
2 سال قبل

بله کاملا درسته

مشکات
2 سال قبل

مسلمان بودن فرد متقاضی مهاجرت از طریق ازدواج موردی ندارد؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  مشکات
2 سال قبل

سلام خیر به هیچ وجه

کادر هرمس اپلای