وظایف و راهنمایی‌های وکیل مهاجرت به آلمان

وکیل مهاجرتی آلمان؛ ناگفته‌هایی که وکیل مهاجرت به آلمان بازگو می‌کند

وکیل مهاجرت به آلمان، تخصص کافی برای روش‌های مختلف مهاجرت دارد و بهتر است برای برای اقدامات مهاجرتی از آن استفاده کرد. وکیل مهاجرتی آلمان می‌تواند مراجعه‌کننده‌های خود را برای اقامت‌های مختلف و انواع روش‌های مهاجرتی راهنمایی کند و بهترین گزینه‌ها را در نظر گیرد. اما هزینه وکیل مهاجرت به آلمان چقدر است؟ یا ویژگی‌های مهم یک وکیل متعهد چیست؟ برای اینکه بتوانید بهترین وکیل را انتخاب کنید، نیاز به اطلاعات کافی درباره تخصص و مهارت‌های حقوقی وکلای مهاجرت به آلمان دارید. بنابراین تا انتهای متن همراه ما باشید تا با راه‌های مهاجرت به آلمان آشنا شوید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

وکیل مهاجرت کیست؟

وکیل مهاجرت به فردی گفته می‌شود که شانس مهاجرت افراد متقاضی از کشور را از طریق اقدامات تحصیلی، کاری یا مسافرتی بیشتر می‌کند. این فرد، جزو مقامات دولتی نیست، اما با ارگان‌های دولتی برای اخذ ویزا همکاری دارد. در حقیقت می‌توان وکیل مهاجرتی را به عنوان یک پل در نظر گرفت که کارهای مهاجرت را راحت‌تر می‌کند. در حقیقت پروفایل شما را مطابق با استاندارهای جهانی تکمیل خواهد کرد تا شرایط برای مهاجرت به هر نقطه از جهان که درخواست دارید، انجام شود.

مهاجرت به آلمان

در سال‌های اخیر درخواست مهاجرت به آلمان بیشتر شده است و دلیل آن هم می‌تواند شرایط و فرآیند مهاجرت باشد. اما نکته‌ای که مطرح می‌شود، این است که چند درصد از متقاضی‌ها می‌توانند اقامت آلمان را دریافت کنند و مهاجرت داشته باشند؟

چالش‌هایی که وکیل مهاجرتی آلمان، برطرف می‌کند
وکیل مهاجرت به آلمان، به چه چالش‌هایی کمک می‌کند؟

این موضوع بسیاری از افراد را برای اقدام به بهره‌مندی از وکیل مهاجرت به آلمان منصرف کرده است. در حقیقت این افراد نمی‌دانند که از کجا و از چه طریقی می‌توان کارهای مهاجرت به آلمان را انجام داد. از این‌رو نیاز است از فردی که تخصص در زمینه مهاجرتی دارد، کمک گرفت. درست است که وکلای زیادی وجود دارند که کارهای ویزا یا مهاجرت را انجام می‌دهند، اما فراموش نکنید که اگر این وکلا تخصص کافی در گواهینامه‌های کاری یا اقامتی نداشته باشند، نه تنها زمان خود را از دست داده‌اید، بلکه هزینه زیادی را هم متحمل شده‌اید. از این‌رو بهتر است که به دنیال وکیلی باشید که با شرایط مهاجرت به آلمان آشنایی کافی دارد و راه‌های مختلف مهاجرت را می‌داند.

مشاوره برای مهاجرت به آلمان

به طور حتم تمام افرادی که برای مهاجرت اقدام می‌کنند، اطلاعات کافی درباره این موضوع ندارند. از این‌رو نیاز به یکسری مشاوره و اطلاعات تخصصی دارند. اما می‌توان تمام کارهای مهاجرت را به وکیل مهاجرتی آلمان سپرد و تنها همکاری‌های لازم را انجام داد. توجه کنید که در وهله اول شما باید از موسسه یا وکیل معتمد راهنمایی و کمک دریافت کنید. در نتیجه قبل از هرگونه اقدام برای درخواست ویزا یا هر فعالیت دیگر، تحقیقات خود را برای اعتماد به موسسه یا فرد مورد نظر انجام دهید.

با جلسات مشاوره‌ای که دارید، می‌توانید با انواع روش‌های مهاجرت به آلمان، هزینه وکلای مهاجرتی و مدارک و شرایط آشنا ‌شوید. در نتیجه بهتر است قبل از هرگونه تصمیم‌گیری برای مهاجرت به آلمان، حداقل یک جلسه مشاوره داشته باشید.

وکلای متخصص با مشاوره‌های مختلفی که در اختیار شما قرار می‌دهند، باعث می‌شوند تا یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شوید. در حقیقت یک دید کلی از شرایط خدمات ویزا، اقامت و مصاحبه خواهید داشت.

وکیل مهاجرت به کشور آلمان، چه موضوعاتی را بررسی می‌کند؟

وکیل مهاجرت به کشور آلمان باید موضوعات مختلفی را بررسی کند تا تمام مراحل مهاجرت با کمترین ریسک انجام شوند. مهم‌ترین موضوعاتی که یک وکیل برای مهاجرت به آلمان باید بررسی کند عبارتند از:

  • شبکه‌سازی در کشور آلمان برای بهبود روند مهاجرت
  • ارزیابی چشم انداز اشتغال در بازار کار آلمان
  • ارزیابی چشم انداز سرمایه گذاری در آلمان
  • اهمیت به استراتژی کاریابی
  • بهینه‌سازی رزومه متقاضی با توجه به قوانین آلمان
  • بهینه‌سازی پروفایل‌های LinkedIn و XING
  • شرایط آماده‌سازی مصاحبه متقاضی
  • اطلاعات قابل اعتماد در مورد قوانین
  • آپشن‌های موجود برای ویزای الحاق خانواده
  • پیگیری برای رسمیت مدارک دانشگاهی

بنابراین، زمانی‌که در جلسه مشاوره با وکیل مهاجرتی آلمان قرار گرفتید، می‌توانید انتظار داشته باشید وکیل مورد نظر شما به شرح و بررسی تمامی موارد بالا بپردازد.

دفتر مهاجرتی آلمان

همان‌طور که گفته شد، انتخاب یک وکیل مهاجرت به آلمان به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری روند مهاجرت خود اقدام کنید. باید توجه داشت که تخطی از قوانین مهاجرتی می‌تواند نهایتاً‌ منجر به لغو پرونده شما شود. این در حالی است که با استفاده از خدمات یک دفتر مهاجرتی مناسب مانند دفتر مهاجرتی آلمان مؤسسه هرمس اپلای می‌توانید نسبت به جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی اقدام کنید.

مهاجرت خود به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هر یک از آن‌ها دارای شرایط خاص خود هستند. عدم توجه به این مراحل موجب شده است تا در سال‌ های اخیر بخش عظیمی از پرونده‌ های ارسالی دچار مشکل شوند. کارشناسان حاضر در هرمس اپلای با توجه به دانش و تجربه فوق‌ العاده خود به شما کمک خواهند کرد تا مراحل مربوط به مهاجرت خود را به شکل کاملاً قانونی و به‌دوراز هر مسئله خاصی پشت سر بگذارید و خیلی سریع اقامت کشور آلمان را دریافت کنید.

مؤسسه هرمس اپلای دارای یکی از برترین دفاتر مهاجرتی در کشور است. شما می‌توانید با مراجعه به این دفاتر با یک وکیل مهاجرت به آلمان صحبت کنید و کلیه امور مدنظر خود در زمینه مهاجرت را با وی در میان بگذارید. این موضوع موجب می‌شود تا هم شما و هم وکیل مذبور درک بسیار مناسبی از بهترین راهکارهای موجود به منظور مهاجرت به دست بیاورید.

هرمس اپلای با تشکیل دفاتر مهاجرتی مختلف توانسته است در سال‌های اخیر بیشترین نرخ پرونده‌ های موفق در زمینه مهاجرت به خارج از کشور را به خود اختصاص بدهد. اگر شما نیز به دنبال مهاجرت به کشور آلمان هستید، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به دفتر رسمی هرمس اپلای مراجعه کنید.

هزینه وکیل مهاجرت به آلمان

به طور حتم هنگامی ‌که به مهاجرت فکر می‌کنید، باید بدانید که هزینه‌های مختلفی در انتظار شما خواهند بود. اطلاع از هزینه وکیل مهاجرت به آلمان هم یکی از مواردی است که باید از قبل درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید. سوالی که درخواست‌کننده‌های مهاجرت به آلمان دارند، این است که هزینه وکیل برای اقدامات مهاجرت چقدر است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که هزینه‌ها با توجه به روش‌های مختلف و اقدامات متنوع ممکن است که دستخوش تغییراتی باشد. در نتیجه نمی‌توان به طور کلی هزینه مشخصی را اعلام کرد.

هزینه وکیل مهاجرت به آلمان
هزینه کمک گرفتن از وکیل مهاجرتی آلمان چقدر است؟

در حقیقت روش‌های گوناگون برای مهاجرت به آلمان با توجه به شرایط متقاضی بررسی می‌شوند که هر یک هزینه‌های مختلفی دارند. اما اگر از طریق تحصیل به آلمان مهاجرت می‌کنید، بهتر است بدانید که هزینه دانشگاه‌های آلمان حدود 10 تا 20 هزار یورو است و باید از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.
اگر هم تمایل به مهاجرت کاری دارید، باید بدانید که نیاز است تمکن مالی خود را تایید کنید و سپس برای ویزا و شرایط دیگر اقدامات لازم را انجام دهید.

وکیل مهاجرت تحصیلی در آلمان

همانطور که گفته شد، می‌توان از طریق تحصیل برای مهاجرت به آلمان اقدام کرد. آلمان به عنوان کشور صنعتی، همیشه در تلاش است تا شرایط تحصیل ایدئالی را برای کشور خود فراهم کنند تا متخصص‌های خبره‌ای را روانه بازار کند. از این‌رو شرایط تحصیلات عالی برای دانشجوهای بین‌المللی فراهم شده است تا با کمترین هزینه‌ها، بتوانند بیشترین اطلاعات و تخصص را کسب کنند. در حقیقت آلمان را می‌توان یکی از گزینه‌های جدی افراد برای تحصیل در حوزه اروپا دانست. اگر شما هم تمایل دارید که از طریق تحصیل به آلمان مهاجرت کنید، باید شرایط پذیریش دانشجو و اقامت تحصیلی را بدانید.

مهاجرت تحصیلی یکی از پرتقاضاترین درخواست‌نامه‌های مهاجرتی به آلمان است. از این‌رو، یکی از کارهای وکیل مهاجرت به آلمان این است که، مشتاقان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و مدارس آلمان را به خوبی با برنامه‌های آموزشی متنوع آشنا کند. شما برای راهنمای مسیر دریافت ویزای تحصیلی، تبدیل اقامت تحصیلی به دائم، اپلای برای برترین دانشگاه‌های آلمان بهتر است از وکیل مهاجرتی آلمان کمک بگیرید.

وکیل مهاجرت تحصیلی در آلمان در این مواقع می‌تواند شما را راهنمایی کند، حتی کارهای بعد از پذیرش دانشگاه‌های آلمان برای اخذ ویزای تحصیلی را نهایی‌سازی ‌کند.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان

برای اینکه بتوانید به راحتی برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان اقدام کنید، باید ابتدا متناسب با دوره یا مقطع تحصیلی که تقاضا داده‌اید، شرایط خاصی را رعایت کنید. با قبولی مدارک و شرایط شما در دانشگاه‌های آلمان، درخواست شما بررسی می‌شود و با پذیریش مدارک به عنوان دانشجو به رسمیت شناخته می‌شوید. در برخی از مواقع ممکن است که متقاضی نیاز به گذراندن پیش‌نیاز‌هایی داشته باشد تا تقاضای برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان تایید شود. همچنین آزمون‌ها، ساختار‌های مشابه‌ای با SAT دارند تا استعداد تحصیلی متقاضی بررسی شود.

مهارت زبان هم یکی دیگر از عوامل مهم برای پذیرش در دانشگاه‌های آلمان است. دقت داشته باشید که برنامه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های آلمان به زبان آلمانی برگزار می‌شوند و باید تسلط کافی به این زبان داشت و مدرک معتبر منوط به تبحر در توانایی صحبت و درک زبان آلمانی ارائه کرد.

اما سوال مهمی ‌که پرسیده می‌شود این است که شرایط اخذ ویزای تحصیلی چگونه است؟

مواردی که گفته شد، پیش نیاز متقاضی برای پذیریش و ورود به دانشگاه‌های آلمان است. در حقیقت برای اخذ ویزا تحصیلی نیاز است که موارد گفته شده به تایید دانشگاه برسد و پذیرش انجام شود. با تایید دانشگاه برای ورود متقاضی به دانشگاه باید برای اخذ ویزا اقدام کرد. با توجه به اینکه شرایط تحصیلی در دانشگاه‌های آلمان تفاوت‌هایی دارد باید مدارک متنوعی را ارائه کرد که مهم‌ترین آن‌ها اثبات تمکن مالی و پوشش بیمه است.

شرایط سنی هم از دیگر مواردی است که برای اخذ ویزا باید به آن توجه کرد. به این معنا که برخی از دانشگاه‌ها، شرایط سنی برای پذیرش دانشجو در نظر می‌گیرند و همین حساسیت‌ها باعث می‌شود که اخذ ویزای آلمان به تعویق افتد. به طور کلی برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان باید به شرایط و معیارهای دانشگاه‌ها و سفارت آلمان توجه داشت تا متناسب با آن‌ها برای اخذ ویزا اقدام کرد.

چه مدارکی برای پذیرش در دانشگاه‌های آلمان لازم است؟

افرادی که برای دانشگاه‌های آلمان درخواست ویزای تحصیلی می‌دهند توصیه می‌شود که از طریق وکیل مهاجرتی آلمان اقدامات لازم را انجام دهند تا راحت‌تر پذیرش و اخذ ویزا انجام شوند. هر یک از مقاطع تحصیلی نیاز به مدارک مختلف دارد که می‌توان از قبل آن‌ها را با وکیل مهاجرتی تحصیلی خود بررسی کنید. برخی از مدارک برای تمام متقاضی‌ها شرایط عمومی‌ دارند و نیاز است که در زمان مشخص شده، مدارک را تحویل داد. به طور کلی مدارک مورد نیاز برای پذیریش در دانشگاه‌های آلمان به شرح زیر هستند.

مدارک مقطع کارشناسی

متقاضی‌هایی که برای دانشگاه‌های آلمان اقدام می‌کنند باید مقطع تحصیلی کالج را گذرانده باشند و با ارائه اتمام دوره برای مقطع کارشناسی اقدام کنند. همچنین نیاز است که یکسری دوره‌های پیش‌نیاز را سپری کرد و به زبان آلمانی تسلط داشت. از این‌رو مهم‌ترین مدارک برای اپلای کارشناسی عبارتند از:

  • مدرک تسلط به زبان آلمانی
  • رزومه تحصیلی
  • کپی پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ترجمه رسمی‌ مدرک دیپلم به زبان آلمانی
  • ترجمه رسمی ‌ریزنمرات دبیرستان به زبان آلمانی
  • قبولی در کنکور و دانشگاه سراسری
  • انگیزه‌نامه تحصیلی
  • مدارک معتبر برای تمکن مالی

به طور کلی نگرانی نداشته باشید، وکیل مهاجرتی شما تسلط کافی به شرایط پذیرش دارد و در این راستا به شما کمک خواهد کرد.

مدارک مقطع کارشناسی ارشد

افرادی که برای مقطع کارشناسی ارشد تقاضا می‌دهند به دو صورت متوالی و غیرمتوالی می‌توانند ادامه تحصیل دهند. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در آلمان دو سال زمان می‌برد و نیاز است مدارک معتبر ارائه شوند که عبارتند از:

  • گواهی معتبر یکی از زبان‌های انگلیسی یا آلمانی
  • رزومه تحصیلی
  • انگیزه‌نامه
  • توصیه‌نامه از استادها
  • کپی پاسپورت با اعتبار
  • سند تمکن مالی
  • مدرک ترجمه شده دیپلم
  • مدرک ریزنمرات درسی
  • ترجمه مدرک پیش دانشگاهی
  • ترجمه مدرک دوره کارشناسی و ریزنمرات درسی آن دوره

در شرایط تحصیل متوالی دانشجو می‌تواند رشته‌ای که در کارشناسی تحصیل کرده است را ادامه دهد و در شرایط غیرمتوالی محدودیتی برای رشته انتخابی وجود ندارد.

مدارک مقطع دکترا

دانشگاه‌های آلمان برای تحصیل در مقطع دکترا سه تا پنج سال را در نظر گرفته‌اند. نیاز است که یکسری مدارک برای ویزای تحصیلی آلمان و پذیریش در دانشگاه‌های آلمان ارائه کرد که عبارتند از:

  • پروپوزال
  • رزومه کاری یا تحصیلی
  • ترجمه ریزنمرات مقاطع قبلی
  • ترجمه گواهی مقاطع تحصیلی قبلی
  • انتشار مقاله در زمینه تحصیلی مورد نظر
  • نوصیه‌نامه تحصیلی از استادهای دانشگاه‌های قبلی
  • شرح هدف تحصیلی

در واقع، تحصیل در  آلمان برای مقطع دکتری، به صورت رایگان است و نیازی به تسلط شما به زبان آلمانی نیست. به طور حتم این موارد را وکیل مهاجرتی به شما اعلام خواهد کرد.

مشاوره مهاجرت کاری به آلمان

آلمان به عنوان یکی از کشور‌ها با اقتصاد ثابت و قوی، همیشه از متخصص‌ها استقبال کرده است. دولت آلمان برای اینکه اقتصاد بهتری داشته باشد، شرایط مهاجرت کاری به آلمان را فراهم کرده است تا افراد متخصص بتوانند مشغول به کار شوند و از مزیت‌های این کشور بهره‌مند شوند. اما قبل از هرگونه اقدامی ‌نیاز است مشاوره درباره مهاجرت کاری به آلمان داشته باشید تا پیشنهاد‌های کاری را بررسی کرده و متناسب با تخصص متقاضی، شرایط مهاجرت را فراهم کرد.

سوالی که افراد زیادی نگران آن هستند، این است که چند درصد از افراد متقاضی کار می‌توانند به آلمان مهاجرت کنند و جاب آفر آلمان را دریافت کنند؟

بازار کار آلمان نامحدود است، اما با دریافت مشاوره مهاجرت کاری به آلمان می‌توان قدم موثری برای دریافت ویزای کاری به آلمان برداشت. وکیل مهاجرتی آلمان با شرایط پذیرش نیرو برای کار و دریافت ویزا آشنایی کامل دارد. از این‌رو در کمترین زمان بهترین نتیجه را برای متقاضی رقم خواهد زد. اگر متقاضی کار در آلمان به تازگی فارغ التحصیل شده باشد و به دنبال اولین شغل خود باشد، به طور حتم آلمان یکی از گزینه‌های عالی است. زیرا تعدد کار وجود دارد و می‌توان با انگیزه برای کار، جستجوهای لازم را انجام داد. از طرفی هم اگر متقاضی متخصص ماهر است و به دنبال پیشرفت‌های شغلی است، باز هم آلمان گزینه ایده‌عالی خواهد بود. پیدا کردن کار در آلمان نیاز به استراتژی‌های خاصی ندارد، بلکه کافی است از مشاوره‌های تخصصی و کاری وکلای مهاجرتی بهره‌مند شد.

اگر قصد مهاجرت کاری دارید، وکیل مهاجرت به آلمان به طور دقیق با بازار کار انواع مشاغل و تخصص‌ها در آلمان آشناست. شما با استخدام و پرداخت هزینه وکیل مهاجرت به آلمان،‌ دقیقا می‌دانید که فردی با تخصص شما چطور می‌تواند جاب آفر یا جاب سیکر آلمان را دریافت کند. همچنین با مشاوره مهاجرتی، بهترین شهر و استان برای زندگی در آلمان را پیدا می‌کنید. وکیل مهاجرتی آلمان، تمام ابهامات اقامت کاری آلمان، هزینه‌های زندگی، میزان درآمد شغلتان و مدارک لازم برای اپلای ویزای کاری را برایتان شفاف می‌سازد.

فرآیند‌های اخذ مجوز برای کارگرهای موقت یا اخذ ویزا برای متخصص‌ها مواردی هستند که وکیل مهاجرت کاری به آن تسلط کامل دارد. در نتیجه قبل از هر اقدامی، ‌توصیه می‌شود که از وکلای مهاجرت کاری مشورت گرفت تا در زمان کم، بهترین نتیجه ایجاد شود.

وکیل مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

آلمان به عنوان یکی از کشور‌های در حال توسعه زیر ساخت‌های قوی اقتصادی دارد که شرایط سرمایه گذاری در آلمان را فراهم می‌کند. سرمایه گذار‌ها می‌توانند یک شرکت یا کسب و کار در آلمان راه‌اندازی کنند و از این طریق، اقامت سرمایه گذاری را در کشور آلمان درخواست دهند. برای شروع مهاجرت سرمایه گذاری به آلمان، نیاز است که فرصت‌های شغلی را هم در راه‌اندازی کسب و کار بررسی کرد. همچنین درست است که حداقل مبلغی از سوی دولت آلمان برای سرمایه گذاری اعلام نشده است، اما باید توجه کنید که حداقل منابع مالی حدود 360 هزار یورو خواهد بود. اگر شما برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری اقدام می‌کنید نگران نباشید، وکیل مهاجرت به آلمان موضوعات مختلف را بررسی خواهد کرد و کم ریسک‌ترین نوع سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در حقیقت مهم است، برای سرمایه گذاری در آلمان و پیشرفت‌های مالی با شرایط و قوانین کشور آلمان آشناییت داشته باشید. قوانین بانک، مالیات و نحوه سرمایه گذاری جزو مواردی هستند که نیاز به مشاوره و کمک از وکلای مهاجرتی دارند. از این‌رو وکیل مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری، متخصص و آشنا به حوزه کاری و سرمایه گذاری در آلمان است و درباره راه‌اندازی کسب وکارهای مختلف و نحوه سرمایه گذاری در آلمان مشاوره‌های مختلفی ارائه می‌کند.

وکیل مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

ازدواج با افراد مقیم آلمان یکی از راه‌های دریافت اقامت آلمان است. اما این کار به همین سادگی‌ها نیست. برای اخذ اقامت آلمان نیاز است که شرایط مختلفی مانند: تمکن مالی برای حمایت از خانواده و اسناد ازدواج را ارائه داد. همچنین باید اثبات شود که زوج، قصد ادامه زندگی با یکدیگر را دارند. در حقیقت برای ازدواج در آلمان نیاز است که قوانین را به خوبی دانست تا مشکلات مختلف در ادامه زندگی و اخذ اقامت رخ ندهد.  به طور کلی افرادی که با شهروند آلمانی ازدواج می‌کنند می‌توانند مقیم آلمان شوند و برای اینکه با شرایط ازدواج در آلمان بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌کنیم از وکیل مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج، مشورت دریافت کنید.

در حقیقت وکیل مهاجرت با تمام قوانین ازدواج رسمی ‌آشناییت دارد و شما را در این مسیر راهنمایی و کمک می‌کند. همچنین شرایط اقامت را برای شما فراهم خواهد کرد. از طرفی هم بهتر است که شرایط قانع کردن ماموران مهاجرتی برای ازدواج با یک شهروند آلمانی را به یک وکیل مهاجرتی متخصص بسپارید تا در زمان کوتاهی فرآیند ازدواج صورت گیرد.

شرایط دریافت اقامت آلمان از طریق ازدواج

همانطور که اشاره شد ابتدا باید فرد مورد نظر برای ازدواج تبعه آلمان باشد و شرایط تمکن مالی برای تامین مخارج زندگی خود داشته باشد. از طرفی هم فرد متقاضی ازدواج با شهروند آلمانی باید حداقل تسلط را به زبان آلمانی داشته باشد. با ثبت ازدواج قانونی، متقاضی می‌تواند برای اخذ ویزا به سفارت مراجعه کند و ویزای ازدواج دریافت کند.

همچنین دقت دشته باشید که مدارک شغلی و درآمدی شهروند آلمانی باید دارای کفایت باشد تا ویزای ازدواج صادر شود.

ویژگی‌های وکیل مهاجرت به آلمان

به طور حتم وکیل مهاجرتی به آلمان در زمینه‌های تحصیلی، کاری، ازدواج و سرمایه گذاری باید تخصص کافی داشته باشد و اطلاعات خودش را به‌روز کند. ممکن است که تغییراتی در برخی از شرایط اقامت و مهاجرتی آلمان رخ دهد که این موارد ابتدا به بررسی‌های مختلف احتیاج دارد. از این‌رو وکلای مهاجرتی باید از کوچکترین تغییرات اطلاع داشته باشند تا روند مهاجرت به آلمان در زمان کوتاهی پیگیری شود.

خصوصیات بهترین وکیل مهاجرت به المان در تهران
در جلسه با وکیل مهاجرتی در تهران چه توقعاتی داشته باشیم؟

به طور کلی برای اینکه بتوان به وکیل مهاجرتی اعتماد کرد و کارهای مهاجرت را به آن سپرد، نیاز است که ابتدا یکسری ویژگی را برای وکیل در نظر گرفت که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • وکیل مهاجرتی باید با قوانین مهاجرت و شهروندی آلمان آشناییت کافی داشته باشد.
  • توانایی دریافت جاب آفر یکی از ویژگی‌های مهم برای وکیل مهاجرتی است که باید از کارفرماهای آلمانی دریافت شود.
  • وکیلی که تسلط به زبان آلمانی و آشنایی با فرهنگ آلمان دارد، راحت‌تر می‌تواند ارتباط برقرار کند.
  • وکیل باید شرایط اخذ ویزای کار برای شغل‌های مختلف را امکان‌پذیر کند.
  • اهمیت دارد که وکیلی مهاجرتی با سیستم سرمایه گذاری در آلمان آشنا باشید تا برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اقدام کند.
  • مهم است که با سیستم آموزش و نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های مختلف آلمان آشنا باشد.
  • وکیل مهاجرتی به آلمان باید از هزینه‌ها و شرایط اخذ ویزا اطلاع داشته باشد. همچنین به طور دقیق از الزامات و قوانین سفارت آلمان مطلع باشد.
  • توانایی برقراری شبکه‌های ارتباطی در داخل و خارج از آلمان را داشته باشد.

اکنون زمانی که در جلسه مشاوره با وکیل مهاجرتی آلمان حضور پیدا می‌کنید، میدانید که وکیل مورد اعتماد، باید چه خصوصیاتی داشته باشد و چطور می‌تواند به شما کمک کند.

بهترین وکیل مهاجرت به آلمان را چگونه پیدا کنم؟

تا به اینجای متن درباره شرایط و موقعیت‌های مختلف مهاجرت به آلمان توضیحاتی ارائه کرده‌ایم. خب مشخص است که شرایط کشور آلمان برای مهاجرت مناسب است و زیر ساخت‌ها و اقتصاد این کشور باعث شده تا تقاضا برای مهاجرت افزایش پیدا کند. اما آیا تمام درخواست‌های مهاجرتی به آلمان قبول می‌شوند؟ یا نقش اصلی وکیل مهاجرتی در اخذ ویزا و اقامت چیست؟

چرا باید بهترین وکیل را برای مهاجرت به آلمان در نظر گرفت؟

به طور کلی با ویژگی‌های یک وکیلی مهاجرتی آشنا شده‌ایم، اما بهتر است بدانید که مهم‌ترین ویژگی وکیل مهاجرتی به آلمان این است که شرایط اقامت و مهاجرت به آلمان را بررسی کند و بهترین گزینه‌های را در نظر گیرد. توانایی حل مسئله و رعایت قوانین جزو مواردی هستند که باید وکلا به آن توجه داشته باشند و با استراتژی‌های مختلف برای اقامت و اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهند. برای پیدا کردن وکیل مهاجرت به کشور آلمان، کافی است که موسسه‌های مهاجرتی معتبر را جستجو کنید. مجموعه هرمس در کنار شما است تا متناسب با شرایط خود بتوانید بهترین مشاوره و وکیل را انتخاب کنید.

وکیل خود را از آلمان بگیرم یا ایران؟

متقاضی مهاجرت به آلمان برای اینکه بتواند کارهای اخذ ویزا و اقامت خود را پیگیری کند، نیاز به وکیل مهاجرتی دارد. شاید خیلی فرقی نداشته باشد که شما وکیل خود را از آلمان یا ایران انتخاب کنید، اما توصیه ما این است که برای ارتباط‌گیری بهتر، وکیل را از ایران انتخاب کنید. وکلای مهاجرتی ایرانی می‌توانند مشکلات شما را به خوبی درک کنند و با تسلط کافی که برای اخذ ویزا و اقامت در آلمان دارند، راحت‌تر به شما کمک خواهند کرد.

به طور کلی مهم‌ترین موضوعی که باید هنگام استخدام وکیل به آن توجه داشته باشید، این است که وکیل شما باید تسلط کافی به قوانین داشته باشد تا اقدامات لازم و موثر انجام شوند.

شماره تلفن وکیل مهاجرت به آلمان

حساسیت بالایی در مراحل اخذ ویزا و مهاجرت به آلمان وجود دارد که نیاز به یک وکیل مهاجرتی را الزامی ‌می‌کند. در حقیقت وکیل مهاجرت به کشور آلمان از پروسه اخذ ویزا و اقامت اطلاع دارد و به خوبی قوانین را می‌داند. موسسه مهاجرتی هرمس از ابتدای درخواست شما برای اخذ وکیل، شماره تماس وکیل مد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به راحتی با او در ارتباط باشید و اطلاعات خود را به‌روز کنید. شما با اطمینان کامل در روند اخذ ویزا و کارهای اقامتی خود قرار خواهید گرفت و در صورت تغییرات احتمالی می‌توانید از طریق شماره تماس با وکیل خود در ارتباط باشید.

آیا مهاجرت به آلمان بدون وکیل ممکن است؟

نکته‌ای که باید بدانید این است که شما برای درخواست ویزا یا اقامت نیاز دارید که خودتان به سفارت آلمان مراجعه کنید. در نتیجه در این بخش به وکیل نیاز ندارید. هیچ فرقی ندارد که شما خودتان برای درخواست مهاجرت اقدام کرده‌اید یا یک موسسه برای شما درخواست ارسال کرده است، در هر دو صورت نیاز است که تحویل مدارک را خودتان به آفیسر سفارت انجام دهید.

در حقیقت نباید گمان کنید که وکیل به جای شما می‌تواند تمام کارها را انجام دهد. بلکه وکیل مهاجرت در کنار شما است تا در زمان کوتاه بهترین اقدامات را انجام داد و بررسی‌های لازم برای مدارک انجام شوند. همچنین شما می‌توانید با توجه به ویزای درخواستی که برای آلمان دارید، به سایت سفارت آلمان مراجعه کنید و از ریز مدارک و مراحل مهاجرت اطلاعات کسب کنید.

اما توصیه ما این است که از وکلای مهاجرتی در زمینه‌های تحصیلی، ازدواج، کاری و سرمایه گذاری مشورت بگیرید تا درک بهتری از مهاجرت و شرایط اخذ ویزا و اقامت داشته باشید.

وکیل مهاجرت به آلمان چه کمکی به من می‌کند؟

وکیل مهاجرت به کشور آلمان می‌تواند در مسیر مهاجرت، اقدامات لازم برای اقامت و ویزا را بررسی و یادآوری کند. با استفاده از تجربه و مسیرهای مختلفی که وکلای مهاجرتی طی کرده‌اند، می‌توان به آن‌ها اطمینان بیشتری داشت و امور مختلفی را به آن‌ها سپرد. به طور مثال: بررسی شرایط کاری و تحصیلی برای اقامت‌های کاری و تحصیلی از آن دسته کارهایی است که یک وکیل مجرب بهتر می‌تواند آن را انجام دهد. حتی مشاوره‌های اقتصادی برای سرمایه گذاری با توجه به تجربه‌های قبلی وکلا باعث می‌شود تا سرمایه افراد از بین نرود.

وکیل مهاجرت به آلمان با تخصص و تسلط بر شرایط مهاجرتی این کشور، به شما کمک می‌کند تا در فرآیند مهاجرت به آلمان، گام به گام پیش بروید. وکیل مهاجرتی آلمان، شما را راهنمایی می‌کند تا ویزای مناسبی برای مهاجرت انتخاب کنید و مراحل درخواست ویزا و اخذ اقامت دائم یا موقت آلمان را به درستی پیگیری کنید. وکیل مهاجرت به آلمان در تهران، شما را با چالش‌های مربوط به شرایط، هزینه زندگی و کار در آلمان آشنا می‌کند و در حل مشکلات احتمالی به شما کمک می‌کند. با پرداخت هزینه وکیل مهاجرت به آلمان، شما از تجربه یک فرد متخصص استفاده کرده و مسیر مهاجرت خود را با اطمینان بیشتری طی کنید.

همچنین اگر پرونده شما با نقص مدارکی روبه‌رو باشد، وکیل به راحتی می‌تواند شرایط کاری و اداری را پشت سر بگذارد تا مدارک در کمترین زمان آماده شوند.به طور کلی با بهره‌مندی از وکیل مهاجرتی می‌توانید روند اخذ ویزا و اقامت را راحت‌تر کنید. همچنین با پرداخت هزینه وکیل مهاجرت به آلمان، می‌توانید هزینه‌های اضافی مانند: رفت‌وآمد‌ها و پیگیری‌های مختلف را کاهش دهید.

امکان اخذ اقامت دائم در آلمان از طریق خرید فرانچایز در این کشور

فرانچایز آلمان

سرمایه‌گذاری در آلمان همواره یکی از سودآورترین فعالیت‌های اقتصادی در دنیا بوده است. چرا که این کشور یکی از قدرت‌های اقتصادی دنیا و از قطب‌های صنعتی قاره اروپا به شمار می‌رود.

بهترین وکیل مهاجرت به آلمان در موسسه مهاجرتی هرمس

موسیه مهاجرتی هرمس برای اینکه شما به راحتی بتوانید به مقصد دلخواه خودتان مهاجرت کنید، در کنار شما است و با معرفی بهترین وکلای مهاجرتی به شما کمک می‌کند. وکیل مهاجرت به آلمان یکی از خدماتی است که موسسه هرمس در نظر گرفته است تا به راحتی بتوانید در زمان کوتاهی برای مهاجرت به کشور آلمان از طریق تحصیل، ازدواج، سرمایه گذاری و کاری اقدام کنید. در حقیقت وکیل مهاجرتی آلمان، به شما کمک می‌کند تا با روند اخذ ویزا یا اقامت آشنا شوید و مراحل را به طور دقیق طی کنید.

استخدام وکیل مهاجرت به آلمان از موسسه مهاجرتی هرمس اپلای
مشاوره مهاجرتی خود را از هرمس اپلای دریافت کنید

همچنین کارشناس‌های هرمس آمادگی ارائه مشاوره رایگان را به شما عزیزان دارند و می‌توانید از طریق تماس تلفنی با این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین اگر سوالی درباره شرایط مهاجرت یا هزینه وکیل مهاجر به آلمان دارید که در این متن به آن اشاره نشده است، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
هزینه وکیل برای مهاجرت چقدر است؟
نمی‌توان هزینه مشخصی را اعلام کرد، زیرا شرایط وکلا و نوع درخواست برای پیگیری کارهای مهاجرت متفاوت خواهد بود.
مزیت مراجعه به وکیل مهاجرتی آلمان چیست؟
صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دریافت مشاوره مهاجرت به آلمان، نتیجه سریع‌تر
از چه طریقی می‌توان برای اقامت در آلمان اقدام کرد؟
تحصیلی، کاری، ازدواج و سرمایه گذاری
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

205 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا
4 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
من از شمال کشور هستم و قصد مهاجرت به آلمان رو دارم
وکیل مهاجرت تو رشت از کجا میتونم پیدا کنم

خانم میرخانی
پاسخ به  صدرا
4 ماه قبل

سلام صدرا عزیز وقتتون بخیر
دفتر ما تهران هستش و اینکه متاسفانه تو رشت دفتری نداریم اما شما میتونید برای مشاوره مهاجرتی خودتون با کارشناسان ما بصورت در ارتباط باشید و یا اینکه میتونید تشریف بیارید تهران

سجاد حسنی
4 ماه قبل

سلام شبتون بخیر
من 32سالمه و دو سالی هست که دنبال مهاجرت به آلمان هستم میشه مدرک زبان آلمانی هم تا سطح ب1 دارم اما تا الان موفق نشدم ممنون میشم کمکم کنید

خانم میرخانی
پاسخ به  سجاد حسنی
4 ماه قبل

سلام سجاد عزیز وقتتون بخیر
در حال حاضر آلمان به نیروهای کار جوان و مستعد نیاز داره و باتوجه به اینکه شما ربان آلمانی رو یاد گرفتید تو این پروسه خیلی جلو هستید فقط باید تخصصاتونو بسنجید

1 7 8 9
کادر هرمس اپلای