وکیل مهاجرت به فرانسه

وکیل مهاجرت به فرانسه

افراد زیادی با انگیزه‌های متفاوتی خواهان مهاجرت به فرانسه هستند. برای مهاجرت به کشور مذکور همانند هر کشور دیگری شما نیاز به وکیل مهاجرت به فرانسه خواهید داشت. در ادامه توضیحاتی در مورد وکیل مهاجرتی فرانسه خواهیم داد. اگر می خواهید از داشتن مزایای یک وکیل مهاجرتی برای اخذ ویزای فرانسه آگاه شوید، پس تا انتها همراه ما باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

توضیح کوتاه درباره فرانسه

فرانسه بزرگ‌ترین کشور در اروپای غربی و دومین کشور بزرگ اروپا پس از اکراین می‌باشد. فرانسه در سراسر جهان به دلیل فرهنگ اصیل خود شناخته شده است. حکومت فرانسه به صورت جمهوری است و بسیاری این کشور را مهد دموکراسی می‌نامند. فرانسه کشوری با ۶۴,۷ میلیون نفر جمعیت یکی از اعضای اتحادیه‌ی اروپا و واحد پول آن یورو است.

کشور فرانسه با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد. این کشور دارای تسلیحات هسته‌ای است و یکی از ابرقدرت‌های جهان به شمار می‌آید. راه‌های متفاوتی برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد. در این مقاله سعی شده به تعریف، وظایف و تعهدات وکیل مهاجرت به فرانسه پرداخته شود. همچنین در مورد ویزاهای مختلف برای مهاجرت به فرانسه و نقش وکلا در این پرونده­ ها پاره­ ای توضیحات داده شده است.

انواع ویزا برای مهاجرت به فرانسه

با توجه به مدت و دلیل اقامت در فرانسه نوع ویزا مشخص می‌شود. برای اقامت کمتر از ۹۰ روز فرد متقاضی باید درخواست ویزای شینگن (ویزای کوتاه مدت) را بدهد. برای اقامت بیش از ۹۰ روز فرد متقاضی باید با ذکر دلایل اقامت و مدت زمانی که قصد دارد در فرانسه بماند، درخواست ویزای بلند مدت بدهد. بهتر است فرد متقاضی برای بهتر پیش رفتن فرآیند مهاجرت قبل از هر اقدامی به یک وکیل مهاجرت به فرانسه مراجعه کند.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

فرانسه کشوری است که دانشگاه‌های معتبر زیادی دارد پس بدیهی است که افراد زیادی بخواهند در این کشور تحصیل کنند. تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا رایگان است اما باید در نظر داشت که هزینه‌های زندگی در فرانسه بسیار بالا از و حدود ۲,۲۰۲  یورو در ماه با توجه به محل اقامت متفاوت است.

تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه ۳ سال زمان می‌برد و آموزش به زبان فرانسوی انجام می‌شود، به همین دلیل داشتن مدرک زبان فرانسوی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ضروری است. در مقطع کارشناسی ۱۲۰ واحد درسی به دانشجویان ارائه می‌شود که باید نمره‌ی قبولی در آن‌ها کسب کنند. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در فرانسه بین ۱ الی ۲ سال زمان می‌برد و تحصیل در مقطع دکترا در حدود ۴ الی ۵ سال به طول می‌انجامد. دانشجویان فرانسوی در هر مقطعی که باشند با توجه به مقطع تحصیلی‌ شان اجازه‌ی کار دارند و می‌توانند مقداری از هزینه‌های زندگی خود را پوشش دهند.

مهاجرت به فرانسه از طریق کار

مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای کاری روشی که در گذشته کمتر مورد توجه یک وکیل مهاجرت به فرانسه قرار می‌گرفت. اما در سال‌های اخیر به دلیل وضع قوانین جدید در فرانسه که شرایط پیدا کردن فرصت شغلی مناسب برای افراد خارجی را نسبت به قبل آسان‌تر کرده است، وکلای مهاجرتی نیز پرونده‌های مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای کاری را قبول می‌کنند.

برای به دست آوردن یک فرصت شغلی مناسب در فرانسه که از طریق آن بتوانید ویزای کاری بگیرید، داشتن یک تخصص و یا یک مهارت است. پس از این که فرد متقاضی از طریق یک کارفرما دعوت‌نامه‌ی کاری برای یک فرصت شغلی دریافت کرد، می‌تواند برای دریافت ویزای کاری فرانسه اقدام کند. لازم به ذکر است بدون داشتن ویزای کاری ورود به خاک فرانسه ممکن نیست. البته در مورد بعضی مشاغل، معافیت ویزا وجود دارد. در صورتی که فردی با ویزایی به غیر از ویزای کاری در فرانسه اقامت دارد و قصد دارد ویزای خود را به ویزای کار تبدیل کند باید در نظر داشته باشد که قبل از اقدام برای کار، باید اجازه کار را از دولت فرانسه دریافت کند.

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

کشور فرانسه یک برنامه اقتصادی اقامت فوق‌العاده را برای کارآفرینان با سرمایه با ارزش خالص بالا و کسب و کار این افراد و اعطای اقامت و تابعیت این کشور در مقابل یک سرمایه گذاری بزرگ معرفی کرده است. با توجه به این برنامه‌ی اقتصادی به سرمایه گذاران کلان که بتوانند سرمایه‌ با ارزش خالص بالایی را در زمینه‌ای که دولت فرانسه مفید بداند سرمایه گذاری کنند، اقامت ۱۰ ساله‌ی این کشور اعطا می‌شود. برای به دست آوردن این نوع اقامت که سریع‌ترین روش کسب اقامت فرانسه می‌باشد، در حدود دو ماه زمان لازم است. لازم به ذکر است که حداقل سرمایه برای اخذ این نوع ویزا، حداقل ۱۰ میلیون یورو است.

وکیل مهاجرت به فرانسه در موسسه هرمس اپلای

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای با بهره مندی از وکلای مهاجرت مجرب شرایط مطمئنی را برای مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی فراهم آورده است. در اختیار داشتن وکیل مهاجرت به فرانسه از وجوه تمایز موسسه مهاجرتی هرمس اپلای با سایر موسسات مهاجرتی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره مهاجرت با ما تماس بگیرید.

نحوه انتخاب وکیل مورد اعتماد برای مهاجرت به فرانسه

اعتماد به هر کسی کار راحتی نیست؛ مخصوصاً فردی که آینده خود را به او می‌سپارید. اگر قصد دارید به فرانسه مهاجرت کنید، نیاز است روش مورد نظر خود را برگزینید و سپس برای پیش بردن بهتر کارها از یک وکیل کمک بگیرید؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است چگونه یک وکیل مورد اعتماد برای مهاجرت به فرانسه انتخاب کنیم؟ پاسخ سؤال شما همین‌ جا است. برای پیدا کردن بهترین و مورداعتمادترین وکیل توجه به پارامترهای زیر ضروری است:

  • وکیل مربوطه باید دارای دفتر وکالت و پروانه قانونی باشد.
  • باید از مجوزهای کاریابی، اعزام دانشجو و… برخوردار باشد.
  • یک وکیل مطمئن باید انواع پرونده‌های مهاجرتی را با موفق به سرانجام رسانده باشد.
  • بر قوانین و شرایط شیوه‌های مختلف مهاجرت تسلط داشته باشد و دائماً اطلاعات خود را نیز به روز کند.
  • شما باید شماره مجوز وکیل را بررسی کنید و همچنین نگاه ویژه‌ای به تجربه و سابقه کاری وی داشته باشید.

مؤسسه هرمس اپلای یکی از مجموعه‌ هایی به شمار می‌رود که از وکلای مورد اعتماد برخوردار است. اگر قصد دارید به کشور فرانسه مهاجرت کنید، می‌توانید از تجربه‌های این وکلا استفاده کرده و از آن‌ها نهایت بهره را ببرید. برای ارتباط بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

خدمات وکیل مهاجرت به فرانسه

افرادی که به دنبال وکیل مهاجرت به فرانسه هستند، باید در ابتدا درباره خدمات ارائه‌شده به کسب اطلاعات بپردازند. خدماتی که این دسته از وکلا ارائه می‌دهند، دربردارنده موارد مختلفی هستند و هرکدام برای مهاجرت ضروری هستند. در یک نگاه کلی خدمات وکلای مهاجرت شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

توضیح کامل فرایند مهاجرت

وکیل مهاجرت به فرانسه موظف است صفر تا صد فرایند مهاجرت را برای متقاضیان توضیح دهد. توضیحات ارائه‌شده و راهنمایی‌های لازم باتوجه‌به نوع روش مهاجرت می‌توانند متفاوت باشند. این روش‌ها انواع گوناگونی دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج و… اشاره کنیم. شرایط هرکدام از این روش‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و وکیل مهاجرت باید با تمامی قوانین آشنایی داشته باشد.

پیگیری کارها

از دیگر خدماتی که وکلای مهاجرت ارائه می‌دهند، پیگیری کارها است. همان‌طور که می‌دانید با هر روشی که قصد مهاجرت داشته باشید، نیاز است نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید. برای ثبت درخواست ویزا باید مدارک گوناگونی را به ارائه سفارت برسانید. وکیل در مسیر تهیه مدارک باید همراه شما باشد تا از هرگونه اشتباهی جلوگیری کند. همچنین بعد از اینکه درخواست ویزای خود را به ثبت رسانید، کارهای مربوطه را پیگیری خواهد کرد. در واقع وکیل مهاجرت به فرانسه خیال شما را از بابت خیلی چیزها راحت می‌کند. همچنین تمام نامه‌نگاری‌های اداری سفارت نیز برعهده وکیل خواهد بود.

رفع دیپورت و رد ویزا

یکی از خدمات این وکلا رفع دیپورت و رد ویزا است. گاهی اوقات افراد به دلایل مختلفی از کشور مقصد اخراج شده‌اند یا ویزای آن‌ها دیپورت شده است. با این شرایط امکان ارسال درخواست به کشور فرانسه که مقصد شما است وجود ندارد. در این شرایط یک وکیل خوب می‌تواند به کمک افراد بشتابد و با ارائه دلایل قانونی و محکمه‌پسند، ویزای متقاضی را پس بگیرد.

تفاوت وکیل مهاجرت قانونی فرانسه از غیرقانونی

بین وکیل مهاجرت قانونی فرانسه و غیرقانونی تفاوت‌های فاحشی وجود دارند که با اندکی دقت می‌توانید متوجه آن‌ها شوید؛ اما برای راحتی کار شما عزیزان یک لیستی تهیه کرده‌ایم که تفاوت این دو نوع وکیل را نشان می‌دهد. این لیست شامل گزینه‌های زیر است:

  • وکیل مهاجرت قانونی دارای دفتر رسمی و آدرس معتبر است؛ اما نمونه‌های غیرقانونی هیچ اعتباری ندارند و حتی آدرس هم در اختیار متقاضی قرار نمی‌دهند.
  • میزان دانش و تخصص نیز می‌تواند تا حدی قانونی بودن یا نبودن وکیل را مشخص کند؛ اما به‌هیچ‌عنوان نباید به آن استناد کرد.
  • وکیل مهاجرتی باید بهترین پشتیبانی را ارائه دهد و به بهانه‌های مختلف از جواب دادن به سؤالات شما شانه خالی نکند.
  • وکیل مهاجرتی قانونی به شما وعده‌های الکی نمی‌دهد و سرعت بالا را تضمین نمی‌کند. همه چیز در مهاجرت نسبی است و نمی‌توان سرعت پیشرفت پرونده را پیش‌بینی کرد.
  • وعده دریافت ویزا با 100 درصد تضمین یکی از ویژگی‌ های وکلای مهاجرت غیرقانونی است.
وکیل مهاجرت به آمریکا

وکیل مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به ایالات متحده‌ آمریکا فرآیندی زمان‌بر و پر از پیچ و خم است که داشتن وکیل مهاجرت به آمریکا در این فرایند تقریباً لازم و ضروری است.

سخن آخر

برای اینکه روند مهاجرت از پیچیدگی در بیاید، پیشنهاد می‌دهیم از وکیل مهاجرتی فرانسه استفاده کنید. فرانسه یکی از کشورهایی به شمار می‌رود که سالانه افراد زیادی به آن مهاجرت می‌کنند؛ به همین علت اگر خودتان اطلاعات کافی ندارید، می‌ توانید از وکلای مربوط به این امر استفاده کنید که تجربه و مهارت کافی دارند. وکیل مهاجرت به فرانسه باید اعتبار بالایی داشته باشد. در این راستا باید به نکات گوناگونی توجه کنید که به بررسی چند مورد از آن‌ها پرداختیم. مؤسسه هرمس اپلای با بهره‌ مندی از بهترین وکلا توانسته است پرونده‌ های موفقیت‌ آمیز بسیاری را به نام خود ثبت کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی‌ تر کافی است با کارشناسان در تماس باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
آیا وکلای قانونی به متقاضیان وعده می ‌دهند؟
خیر؛ به‌طورکلی وکلای قانونی و مورد اعتماد از دادن هرگونه وعده و تضمین دوری می‌کنند. فرایند مهاجرت نیاز به بررسی شرایط دارد و نمی‌توان از همان اول چیزی را تضمین کرد.
خدمات ارائه ‌شده توسط وکلای مهاجرت به فرانسه چیست؟
خدمات مختلفی وجود دارند که وکلای مهاجرت به فرانسه مسئولیت انجام آن‌ها را برعهده می‌گیرند. پیگیری کارها، درخواست ویزا، دادن اطلاعات درباره شرایط کشور مقصد و… از جمله این خدمات هستند.
چگونه می‌ توانیم بهترین وکیل را پیدا کنیم؟
برای پیدا کردن بهترین وکیل نیاز است به پارامترهای گوناگونی توجه داشته باشید که تمامی آن‌ها اهمیت بالایی دارند. رزومه، سابقه کاری، تجربه، دانش و اطلاعات به‌روز، مجوز و… از جمله معیارهایی است که باید هنگام انتخاب وکیل مورد اعتماد به آن‌ها توجه کرد.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آقای ملایی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید….وکیل مهاجرت به فرانسه خوب از کجا میتونیم پیدا کنیم؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  آقای ملایی
2 سال قبل

سلام دوست عزیز. ما در مورد وکیل مناسب و درست اطلاعاتی در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم تا تصمیم گیری براتون راحت باشه .

کادر هرمس اپلای