پرستاری در آلمان

ویزای کار پرستاری آلمان

فرم درخواست مشاوره

شرایط دریافت ویزای کار پرستاری در آلمان در یک نگاه

  • امکان مهاجرت و دریافت ویزای رایگان به مدت بسیار محدود!
  • امکان سفر به اتحادیه اروپا بدون دریافت ویزا
  • دارا بودن از امکانات یک شهروند اروپایی
  • امکان همراهی خانواده
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان

پرستاری در آلمان

در حال حاضر پرستاری یکی از مشاغلی به شمار می رود که در کشور آلمان بازار خوبی دارد؛ چرا که در چند سال اخیر کشور آلمان دچار کمبود نیروی پرستار شده و از همین رو، ویزای کار پرستاری آلمان متقاضیان زیادی پیدا کرده است. موسسه مهاجرتی هرمس اپلای که یکی از برترین موسسه های مهاجرتی کشور محسوب می شود، نماینده انحصاری بیش از 10 بیمارستان و مرکز درمانی در کشور آلمان است که به مدت محدود، شرایط دریافت ویزای کار پرستاری در آلمان را برای تعدادی از پرستاران خوب ایرانی به طور رایگان فراهم کرده است. برای اطلاع دقیق از این شرایط و استفاده از این مزیت فوق العاده، فرم ارزیابی و مشاوره رایگان را تکمیل کنید.

وکتور
وکتور

0 تا 100 اخذ ویزای کار پرستاری در آلمان

چرا ویزای کار پرستاری در آلمان؟

اخذ بلوکارت آلمان

پرستاران بعد از اینکه با قرارداد کاری وارد آلمان می‌شوند، میتوانند بلو کارت آلمان را دریافت کنند و بعد از دریافت آن،،تمامی امکانات یک شهروند اروپایی را دارند.

سفر به کل اتحادیه اروپا

پرستاران بعد از اخذ ویزای کار آلمان و مهاجرت کاری به این کشور میتوانند به کل اتحادیه اروپا بدون دریافت ویزا سفر کنند و از این طریق اقامت توریستی در کل اروپا داشته باشند و به راحتی سفر کنند.

تحصیل رایگان فرزندان

پس از کار پرستاری و دریافت ویزا برای خانواده خود، فرزندانتان میتوانند مانند تمامی شهروندان آلمانی رایگان تحصیل کنند. همچنین طی تحصیل در آلمان از تمامی امکانات آموزشی نیز بهره مند شوند.

اخذ ویزای همراه

پرستاران بعد از دریافت حقوق در آلمان میتوانند برای اعضای خانواده خود درخواست دریافت ویزای همراه کنند و همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به آلمان ببرند.

مشاور شینگن هرمس اپلای

با هرمس اپلای، رایگان ویزای پرستاری آلمان بگیرید!

آژانس مهاجرتی هرمس اپلای یکی از برترین موسسه های مهاجرتی در ایران است که طبق آخرین آمارها، بیشترین پرونده موفق را به ثبت رسانیده و اکنون، همان طور که گفته شد نماینده انحصاری بیش از 10 بیمارستان و مرکز درمانی برای تأمین نیرو از ایران برای آلمان است. این موفقیت سبب شده تا تیم مشاوره و وکلای ما تعداد محدودی از پرستاران ایرانی را به صورت رایگان برای کار در آلمان راهی این کشور کنند. لذا برای تشکیل پرونده و جمع‌آوری مدارک لازم بهتر است هرچه سریع‌ تر از طریق پر کردن فرم ارزشیابی، شانس خود را برای دریافت ویزای کار پرستاری رایگان در آلمان امتحان کنید.

ویزای کار پرستاری

برای موفق شدن در اخذ شغل پرستاری آلمان، باید حداقل مدرک کارشناسی پرستاری را داشته باشین و 3 سال تجربه کاری داشته باشید. مدارک تحصیلی شما در سایت های مربوط به ارزشیابی مدارک مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اگر مدرک دانشگاهی شما مورد تایید نباشد برای اخذ ویزا دچار مشکل خواهید شد. از همه مهتر  مدرک زبان آلمانی B2 یا B1 و سطحی که مورد قبول کارفرماهای آلمانی باشند.

مدرک پرستاری

در بعضی موسسات کاریابی، شما باید دوره های تطبیقی (و حتی کارآموزی) را در آلمان بگذرانید. اگر مدرک پرستاری خود را از آمریکا و یا یکی از کشورهای حوزه ی شنگن گرفته باشید، دیگر لزومی به گذراندن این دوره ها نخواهید داشت. بنابرین با اخذ ویزای کار پرستاری در آلمان، شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به بیشتر کشورهای عضو شنگن تردد کنید و بعد از تمام شدن دوره ی کار پرستاری خود از حقوق بازنشستگی و سایر مزایای آن بهره مند شوید.

در صورتی که تمایل دارید شرایط شما برای اخذ ویزای کار پرستاری آلمان بررسی شود فرم ارزیابی زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

شروط استخدام و اخذ ویزای کار پرستاری در آلمان

چرا هرمس را برای پروژه مهاجرت خود انتخاب کنید؟

پروسه مهاجرتی پروسه ای بسیار مهم است، چون افرادی که قصد مهاجرت دارند تمامی برنامه های زندگی و مالی خود را بر اساس این اتفاق برنامه ریزی می کنند، پس پیدا کردن یک موسسه مهاجرتی بین المللی که حافظ منافع شما باشد و متعهد گردد که پروسه مهاجرتی شما را با موفقیت به پایان رساند بسیار سخت است. تیم مهاجرتی هرمس اپلای با تکیه بر پرونده های موفق قبلی شما را به رویاهایتان نزدیک می کند.

وضعیت همراهان برای مهاجرت پرستاری به آلمان

بعد از دریافت جاب آفر آلمان و منعقد شدن قراردادی کار پرستاری در این کشور، می توانید برای همراهان خود که شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال است درخواست ویزای همراه دهید و برای دریافت ویزای همراه اقدام کنید .

اجازه تحصیل رایگان برای خانواده و فرزندان شما در آلمان بعد از پیوستن به شما فراهم است و در صورت دریافت اقامت تان، به کلیه اعضای خانواده هم به تبع پرونده اقامتی شما، اقامت آلمان اعطا می شود.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر و جزیی تر با مشاورین ارشد ما در موسسه ی مهاجرتی هرمس اپلای تماس بگیرید و مشاوره مهاجرتی رایگان و به روز دریافت کنید.

اقامت آلمان با ویزای کار پرستاری​

بعد از 4 الی 5 سال کار کردن ( در صورتی که مالیات کشور آلمان را داده باشید و برای شما بیمه رد شده باشد و همچنین قوانین کار را رعایت کرده باشید) موفق خواهید شد تا اقامت دائم آلمان را اخذ کنید.

نیم نگاهی به پرونده های مهاجرتی هرمس

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

سوالات متداول:

حداقل و حداکثر سن برای پرستاری در آلمان چقدر است؟

حداقل سن 20 سال و حداکثر 45 سال.

حداقل دانش زبان برای پرستاری در آلمان چقدر است؟

دانش زبان آلمانی حداقل سطح B2

آیا بعد از قرار داد کاری پرستاری امکان بردن همراه وجود دارد؟

بعد از منعقد شدن قراردادی کار پرستاری در آلمان، می توانید برای همراهان خود که شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال است، درخواست ویزای همراه دهید و برای دریافت ویزای همراه اقدام کنید.

مشاوره مهاجرتی رایگان

هدف ما در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای از مطالب ارائه شده، اطلاع رسانی و کمک به عزیزان علاقمند به مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا می‌باشد.

برای ارتباط با مشاوران هرمس اپلای فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

مشاور هرمس