پذیرش تحصیلی انگلیس

پذیرش تحصیلی انگلیس

صفر تا صد خدمات پذیرش تحصیلی

مشاوره تخصصی و کادر مجرب

چنانچه قصد اخذ پذیرش تحصیلی انگلیس را دارید پیشنهاد می کنم در ابتدا از خدمات مشاوره رایگان هرمس اپلای استفاده کنبد.

تصمیم برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس با توجه به اینکه کشور انگلیس از محبوب‌ترین مکان‌ها در جهان برای تحصیل دانشجویان بین‌الملل است، محبوبیت بسیار بالایی داشته طوری که سالانه صدها هزار دانشجو را به این کشور جذب می‌کند. پذیرش تحصیلی انگلیس بالا بوده و می‌توان برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور که در ردیف برترین دانشگاه‌ها در جهان هستند، در صورت داشتن شرایط لازم اقدام کرد. اخذ پذیرش تحصیلی در انگلیس و مهاجرت تحصیلی به این کشور رویای شیرین بسیاری از متقاضیان و علاقه‌مندان ایرانی تحصیل در انگلستان است. اگر شما هم چنین رویایی را در سر دارید، هرمس اپلای آماده است تا این رویا را با دریافت پذیرش تحصیلی انگلیس برای شما به واقعیت مبدل کند.

 

انگلیس

مزایای اقدام برای مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای دانشجویی

کشور انگلیس در دهه اخیر معمولا در رتبه دوم کشورهای دنیا از نظر پذیرش دانشجویی قرار داشته است. دانشگاه‌های این کشور در سال‌هایی مانند ۲۰۱۷ بیش از ۴۵۰ هزار دانشجویی بین‌المللی را برای تحصیل پذیرفته‌اند. آموزش با کیفیت بالا در دانشگاه‌ها، وجود هزاران دوره تحصیلی برای انتخاب در دانشگاه و کالج‌ها و آموزش مهارت‌های کلیدی و کاربردی آکادمیک برخی از مزایای تحصیل در انگلستان هستند. در ادامه با این مزایا بیشتر آشنا می‌شویم.

کیفیت برتر خدمات آموزشی

دانشگاه‌های انگلیس به‌خاطر کیفیت بالای خدمات آموزشی و تحقیقات پیشرو در جهان شهرت دارند. در کنار توسعه مهارت‌های تحصیلی، دانش آکادمیک و مهارت‌ پیشرفته در زبان انگلیسی، تحصیلات شما در انگلیس در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته می‌شود. این موضوع کیفیت برتر دانشگاه های انگلیس را نشانه می رود.

افزایش فرصت‌های شغلی

برنامه‌های تحصیلی در دو سطح تئوری و عملی، پروژه‌های دانشجویی و حتی کارآموزی در دوره‌های آمادگی و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باعث شده است که مدرک تحصیلی انگلیسی توسط کارفرمایان در سراسر دنیا معتبر شناخته شود. بنابراین شما در مسیری قرار خواهید گرفت که شغل مورد نظر خود را در هر جای دنیا که بخواهید به‌دست بیاورید.

مهاجرت

تنوع بالای فرهنگی

کشور انگلیس به تنوع فرهنگی خود مشهور است. در دانشگاه‌های انگلیس نیز دانشجویان بین‌المللی از سراسر دنیا حضور دارند. بنابراین شما در یک جامعه چند فرهنگی مورد استقبال قرار می‌گیرید و در آن می توانید با بسیاری از ادیان، اقوام، زبان‌ها و فرهنگ‌ها در دنیا آشنا شوید.

مهاجرت تحصیلی

دسترسی به دیگر کشورهای اروپایی

دریافت پذیرش تحصیلی انگلیس و آغاز به تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، بلیط ورود بدون ویزای شما به تمامی کشورهای اروپایی است. شما هر زمان که بخواهید می‌توانید به لطف خطوط عالی حمل‌ونقل زمینی، دریایی و هوایی از دیگر کشورهای اروپایی دیدن کنید.

افزایش مهارت در زبان انگلیسی

قطعا در هیچ کشوری در دنیا مانند انگلیس نمی‌توانید مهارت‌های زبان انگلیسی خود را افزایش دهید. شما در طول دوره‌ها و مقاطع تحصیلی خود، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را از طریق تحصیل آکادمیک به این زبان و تعاملات دانشجویی در دانشگاه و شهرهای انگلیس ارتقا می‌دهید.

مهاجرت تحصیلی

رشته‌های تحصیلی و دوره‌های متنوع

هزاران گزینه موضوعی برای مطالعه، پژوهش و تحصیل در انگلیس برای شما وجود دارد. از مهندسی و علوم گرفته تا حقوق و رسانه، هر‌آنچه را که بخواهید می‌توانید مطالعه کنید و یک دوره تحصیلی مناسب برای آن پیدا کنید. زمان برگزاری و طول این دوره‌ها نیز بسیار انعطاف‌پذیر است و مطابق با نیازهای مختلف دانشجویان ارائه می‌شوند.

افرادی که تصمیم به مهاجرت تحصیلی به انگلستان (England) دارند، بهتر است از ابتدا نرخ پذیرش دانشجویان بین‌الملل یا Acceptance Rate را به‌عنوان معیار اصلی خود در انتخاب دانشگاه در نظر بگیرند. دو دانشگاه آبریستویث (Aberystwyth University) با نرخ پذیرش 94% و دانشگاه راونزبورن لندن (Ravensbourne University London) با نرخ پذیرش 88%، دو انتخاب مناسب با احتمال قبولی بالا برای دانشجویان بین‌الملل هستند.

پذیرش تحصیلی انگلیس

چرا هرمس؟ 

انتخاب دانشگاه با شما، پذیرش تحصیلی با ما 

بهره مندی از وکلای مهاجرتی مجرب

اختلاف قیمت باورنکردنی

ارائه خدمات پس از مهاجرت و…

مزایای اقدام برای مهاجرت به انگلیس از طریق ویزای دانشجویی

صدور ویزای یک ساله با وجود دوره تحصیلی 9 ماهه

شرط اپلای کردن حضور شما در خاک انگلستان، در دوره 9 ماهه نیست بلکه صرفا گذارندن دوره است.

صدور ویزای 2 ساله فارغ التحصیلی بعد از اتمام دوره مستر

نمره آیلتس زبان 5.5 است که میتوان کسری آن را حین تحصیل در یک دوره زبان جبران کرد.

در صورت دریافت تحصیلی انگلیس میتوان از ابتدای دو سال برای ویزای کارگر ماهر اقدام کرد

پروسه مهاجرت به انگلیس از طریق ویزای تحصیلی سریع تر قابل انجام است.

مهاجرت

مهاجرت تحصیلی به انگلستان با وجود دانشگاه‌های مطرح دنیا در این کشور، محیط‌های خلاقانه و استانداردهای آموزشی بالا، تصمیمی است که تمام علاقه‌مندان به تحصیلات آکادمیک را وسوسه می‌کند. کشور انگلستان 2 دانشگاه از 3 دانشگاه برتر دنیا را در دل خود جای داده و به‌طور کلی 26 دانشگاه آن در بین 200 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند؛ این رتبه‌ها به معنای ارزش بالای آموزش در این کشور هستند.

فرصت تحصیل در برترین دانشگاه‌های انگلیس

فرصت تحصیل در برترین دانشگاه‌های دنیا

براساس رتبه‌بندی QS و سنجش داخلی انگلیس، دانشگاه آکسفورد به‌عنوان یکی از برترین دانشگاه های بریتانیا در سال 2023 به سلطه خود ادامه می‌دهد. درحالی‌که چهارمین دانشگاه برتر جهان است و موسسه رقیب آن دانشگاه کمبریج در رتبه دوم قرار دارد. در مجموع ۹۰ دانشگاه انگلیس در فهرست رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2023 حضور دارند که شش دانشگاه بیشتر از سال گذشته است. رتبه برخی از این دانشگاه‌ها را در سطح جهانی با هم مرور می‌کنیم:

رتبه های جهانی دانشگاه های انگلیس

0
دانشگاه آکسفورد
0
دانشگاه کمبریج
0
امپریال کالج لندن
0
دانشگاه UCL لندن
0
دانشگاه ادینبورگ
0
دانشگاه منچستر
0
کینگز کالج لندن
0
مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن
0
دانشگاه بریستول
0
دانشگاه وارویک

چنانچه قصد دارید که در سریع ترین زمان ممکن پذیرش تحصیلی انگلیس را به دست آورید و از مشاوره تخصصی صفر تا صد، کامل بهره مند شوید، می توانید همین حالا با مشاورین ما در هرمس اپلای تماس بگیرید تا به طور رایگان ارزیابی شوید.

پذیرش تحصیلی انگلیس

مراحل پذیرش تحصیلی انگلیس

مهاجرت تحصیلی به انگلیس فرصتی بی‌نظیر برای دستیابی به مهارت‌های مورد نیاز برای اشتغال، دستیابی به چشم‌اندازی روشن رو به آینده و افزایش اعتماد به نفس شما برای تحقق استعدادها و پتانسیل‌های شما است. اما برای رسیدن به آرمان‌ها ابتدا باید توسط یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرفته شوید تا بتوانید مراحل دیگر مهاجرت تحصیلی خود را از جمله دریافت ویزای تحصیلی پی‌ بگیرید.

هریک از دانشگاه‌های انگلیس برای پذیرش تحصیلی قوانین و شرایطی دارد که ممکن است با آن‌ها آشنا نباشید. مشاوران مجرب هرمس آپلای آماده‌اند تا آگاهی‌های مورد نیاز شما را در این زمینه با شما درمیان بگذارند تا با انتخاب بهترین روش‌ها درخواست شما برای تحصیل پذیرفته شود. برخی مراحل و نکات دریافت پذیرش تحصیلی انگلیس را با هم مرور می‌کنیم:

  • برای اطمینان از انتخاب رشته تا جایی که می‌توانید درباره طیف دوره‌ها، کالج‌ها و دانشگاه‌های انگلیس مطالعه کنید
  • شرایط ورود به مقاطع و دوره‌های تحصیلی را بررسی کنید
  • درصورت نیاز از سایت دانشگاه‌ها، شماره‌های تماس آن‌ها و خدمات مشاوره موسسه هرمس اپلای بهره بگیرید
  • مدارک مورد درخواست را برای پذیرش گردآوری کنید

بهره مندی از شرایط زیر برای اخذ پذیرش تحصیلی این کشور مهم است:

  • سن تان بیشتر از 45 سال نباشد
  • مدرک زبان معتبر داشته باشید
  • برای یک سال تحصیلیتان تمکن مالی ارائه دهید.
  • نداشتن گپ تحصیلی طولانی مدت 
  • داشتن تایدیه های تحصیلی دانشگاه های معتبر
  • مدارک مربوط به سوابق کاری
لوگو هرمس

هرمس تا آخرین نقطه ی پروسه ی مهاجرتی همراه شماست.

تحصیل در محبوب‌ترین شهرهای دانشجویی دنیا

انتخاب دانشگاه به‌معنای انتخاب شهر محل تحصیل نیز هست و این همان شهری است که قرار است مدتی طولانی در آن زندگی کنید. بنابراین بهتر است بهترین شهرها را از نظر دانشجویان و موسسات پژوهش خدمات آموزشی انتخاب کنید.

کشور انگلیس دربردارنده چهارده شهر برتر دانشجویی در فهرست ۱۲۰ شهر برتر دانشجویی در جهان است. لندن در سال 2023 بار دیگر رتبه اول را با عنوان بهترین شهر دانشجویی دنیا به خود اختصاص داد. در فهرست رتبه‌بندی بهترین شهرهای دانشجویی، هر شهر بر اساس شش شاخص، از جمله؛ محبوبیت، مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌ها و نظرات دانشجویان رتبه‌بندی می‌شود. در ادامه برترین شهرهای دانشجویی انگلیس و رتبه آن‌ها را در سطح جهانی بر اساس فهرست QS با هم مرور می‌کنیم:

نگران ارزیابی و معادل‌سازی مدارک نباشید

معادل‌سازی یا معادل‌یابی مدارک برای پذیرش تحصیلی انگلیس به‌معنای ارائه مدارکی مانند: سوابق تحصیلی، سوابق شغلی، مهارت‌ها و تجارب علمی و پژوهشی و سپس ارزیابی آن‌ها با توجه به استانداردهای نظام آموزشی انگلیس است. این مساله نگرانی‌هایی را برای متقاضیان پذیرش تحصیلی انگلیس ایجاد می‌کند.

مشاوران هرمس اپلای در کنار شما خواهند بود تا به بهترین شیوه، مدارک لازم را برای پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود گردآوری و ترجمه کنید. این مشاوران همچنین موانع پیش روی شما و استراتژی‌های لازم برای عبور از این موانع را با شما در میان می‌گذارند.

پرچم انگلیس

در صورت دریافت پذیرش تحصیلی انگلیس

در صورت دریافت نامه پذیرش تحصیلی انگلیس نوبت به مراحل دیگر مهاجرت تحصیلی مانند درخواست ویزا می‌رسد. درصورتی‌که موفق به دریافت یکی از انواع ویزاهای تحصیلی انگلیس شوید، وقت آن است که چمدان را برای سفر آماده کنید!

مهاجرت تحصیلی
لوگو هرمس

با هرمس نامه پذیرش تحصیلی انگلیس در دستتان است.

همکاری هرمس اپلای با وزارت علوم جهت اعزام دانشجو
مهاجرت تحصیلی

شما می‌توانید برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس از موسسه مهاجرتی هرمس اپلای کمک بگیرید؛ موسسه هرمس اپلای یکی از بهترین موسسات مهاجرتی ایران و متخصص در زمینه انواع مهاجرت تحصیلی و شرکت در دوره‌های آموزشی در سراسر دنیا است. افتخار ما درصد بسیار بالای موفقیت در پرونده‌های مهاجرت تحصیلی است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که انتخاب خدمات مهاجرتی این موسسه از جمله در زمینه پذیرش تحصیلی انگلیس به معنای صرفه‌جویی در وقت و هزینه و افزایش امکانات و فرصت‌های تحصیلی برای شما است. شما می‌توانید برای اخذ پذیرش تحصیلی در انگلیس که از خدمات ما محسوب می‌شود، همین الان تماس گرفته و از مشاوره رایگان موسسه استفاده کنید.

مشاوره مهاجرتی رایگان

هدف ما در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای از مطالب ارائه شده، اطلاع رسانی و کمک به عزیزان علاقمند به مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا می‌باشد.
برای ارتباط با مشاوران مهاجرتی ما فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

مشاورهای هرمس اپلای
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانوم کریمی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید برای پذیرش تحصیلی انگلیس یه چه سطح مدرک زبانی نیاز داریم؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  خانوم کریمی
2 سال قبل

سلام همه مدارک معتبر زبان انگلیسی با نمره بالا مورد قبول هست