معرفی کالج های اتریش

معرفی کالج های اتریش

کالج های اتریش عنوان مقاله ای است که در ادامه به آن پرداخته ایم. کشور اتریش یکی از کشور های واقع در قلب قاره اروپاست که با توجه به کیفیت بالای سیستم آموزشی این کشور هر ساله دانشجویان زیادی به اتریش اعزام میشوند. تنوع کالج در اتریش به نسبت استرالیا کمتر است، اما با ارزیابی بهترین کالج های اتریش می توان شرایط خوبی برای تحصیل فراهم کرد. کشور اتریش دارای کالج های بسیار ممتاز در دنیا با رتبه بندی زیر 100 می باشد. برای آشنایی بیشتر با کالج های اتریش با ما همراه باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

پارامترهای ارزیابی کالج های اتریش

کالج های اتریش عموماً در دو ترم تحصیلی تشکیل می شود. کالج ها به زبان آلمانی هستند و به طور کلی با توجه به معدل متقاضی و همینطور نمراتی که در دوره دبیرستان کسب کرده و نوع رشته انتخاب دانشگاه برخی از سرفصل های دروس دبیرستان به عنوان پیش نیاز گذرانده می شود. یکی از پیش نیازهای ورود به کالج های اتریش گذراندن دوره های زبان آلمانی است که دانشجو پس از ورود به اتریش می تواند در موسسات آموزشی که عموماً توسط خود دانشگاه معرفی می شد شرکت نماید.

دوره های کالج در اتریش با دو آزمون همراه است که آزمون اول ورودی پیش از ورود به کالج و دیگری آزمون پایانی پس از گذراندن دوره کالج صورت می گیرد و دانشجو می بایست پیش از گذراندن دوره زبان آلمانی در امتحان پایانی نیز موفق شود و ورود به دانشگاه به صورت رسمی داشته باشد

بهترین کالج های اتریش

بهترین کالج های اتریش

کالج Acttilingua اتریش

این کالج در شهر وین کشور اتریش قرار دارد و یکی از پیشرفته ترین کالج های اتریش به زبان آلمانی محسوب می شود که این زبان را در همه سطوح از پایه تا پیشرفته مورد بررسی قرار می دهد، سطح علمی اساتید در این کالج بسیار بالا است. آموزش ها در این کالج بر اساس بالاترین استانداردهای اروپا بوده و در وضعیت کاملاً پیشرفته قرار دارد. در این کالج علاوه بر آموزش برنامه های تفریحی بسیار پیشرفته ای وجود دارد.

در واقع ورزش های قایقرانی و فوتبال و والیبال نیز بخش مهمی از برنامه های آموزشی در این کالج محسوب می شود. آموزش ها در این کالج به سه دسته استاندارد، فشرده و فوق فشرده است. در واقع این امکان فراهم است که فرد درخواست کلاس های خصوصی نیز داشته باشد. این کالج از نظر موقعیت مکانی در حدود ۱۵ دقیقه تا مرکز شهر وین فاصله دارد. دوره های آموزشی در این کالج به صورت استاندارد با ۲۵ جلسه در هفته همراه است که یک دوره تحصیلی در حدود ۱ الی ۱۱ هفته را شکل می دهد.

در صورتی که بخش فشرده انتخاب شده تعداد جلسات به ۳۵ عدد در هفته می رسد. مدت زمان این آموزش ۱۱ هفته اعلام شده است. در نظر داشته باشید که این کالج تنها برای یادگیری مهارت زبان آلمانی است و سایر دروس را پوشش نمی دهد.

 

کالج سالزبورگ

کالج سالزبورگ

این کالج در شهر سالزبورگ قرار دارد و افرادی که قصد تحصیل در رشته های تاریخ و علوم سیاسی دارند باید ورود به بخش شماره یک این کالج داشته باشند
افرادی که قصد دارند در مسیر کسب و کار تحصیل کنند باید به سراغ بخش دو این کالج بروند و افرادی که به دنبال ورود به بخش ارتباطات هستند نیز بخش سوم این کالج را انتخاب می کنند.
این کالج دوره های فشرده ای برای بخش موسیقی و تاریخ هنر نیز در نظر دارد که بسیار ایده آل است و برای افرادی که هنردوست هستند فراهم شده است.

در بخش های اجرای موسیقی این کالج دسته بندی های مشخصی دیده می شود که می تواند شامل استودیو هنر و عکاسی نیز باشد. یادگیری زبان آلمانی و همینطور ادبیات و فرهنگ اتریشی از دیگر بخش های این کالج محسوب می شود. کارآفرینی و مهمانداری کارآموزی و همینطور یادگیری اجتماعی خود از دیگر دروس مهم ارائه شده در این کالج محسوب می شود.

در نظر داشته باشید که ورود به این کالج با یک آزمون نسبتاً ساده همراه است که البته گاهاً برای افراد دشوار به نظر می رسد اما در هر صورت می تواند یک استعدادیابی خوب باشد. این کالج فضا برای ورود مستقیم به دانشگاه های اتریش نیز فراهم می سازد. در این کالج هزینه ها به صورت اقساطی در نظر گرفته می شود و عموماً میزان هزینه تعیین شده دسته بندی های مخصوص به خود را دارد و هر رشته با رشته دیگر از نظر هزینه متفاوت است. این کالج یکی از بهترین کالج هایی است که تحصیل را برای افراد ساده تر می کند و اجازه می دهد که از صرف زمان اضافی جلوگیری شود.

پذیرش تحصیلی اتریش

پذیرش تحصیلی اتریش

کشور اتریش به دلیل شرایط زندگی مناسب و سطح رفاه بالا همیشه مقصد افراد بسیاری برای پیدا کردن کار و اخذ پذیرش تحصیلی اتریش است. دانشگاه‌های اتریش همواره مقصدی مطمئن برای علم جویان و هنر جویان در سراسر جهان بوده است

سخن پایانی

در این مقاله برخی کالج های کشور اتریش و پارامتر های جذب دانشجویان در دانشگاه های این کشور بررسی شد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان هرمس اپلای تماس بگیرید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
بهترین کالج های اتریش کدامند؟
سالزبورگ Acttilingua
تدریس در کالج های اتریش به چه زبانی صورت میگیرد؟
کالج ها به زبان آلمانی هستند
کالج Acttilingua در کدام شهر قرار دارد؟
این کالج در شهر وین کشور اتریش قرار دارد و یکی از پیشرفته ترین کالج های اتریش به زبان آلمانی محسوب می شود
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینا
2 سال قبل

بعد از پایان دوره های آوسبیلدونگ شخص گواهی هم میشه؟؟ اون گواهی تو کشورای اروپایی اعتبار داره؟؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  مینا
2 سال قبل

بعد از پابان ابن دوره میتونید وارد بازار کار آلمان بشید مستقیم

l_f
4 سال قبل

باسلام
من یه پسر دارم که وارد 18 سال شده و در کلاس سوم رشته ریاضی تحصیل میکنه آیا میتونه سال چهارم دبیرستان رو در اتریش بخونه؟یعنی قبل از دیپلم بره اتریش، یا حتما باید در ایران دیپلم بگیره؟
در ضمن ایا فقط با داشتن دیپلم میشه برای تحصیل در دانشگاههای اتریش (بدون قبولی در دانشگاه ایران) اقدام کرد یا خیر؟

کارشناس مهاجرت 3
پاسخ به  l_f
3 سال قبل

با سلام
در حال حاضر موسسه هرمس فعالیتی در زمینه ویزای اتریش انجام نمیده.
توصیه میکنم با توجه به سن پسرتون برای دوره آوسبیلدونگ آلمان اقدام کنیم.

کادر هرمس اپلای