همه چیز در مورد شرایط و مدارک مهاجرت به آمریکا

برای مهاجران، شرایط مهاجرت به آمریکا اساسی است. این شامل مدارک، آزمون‌ها و اقدامات قانونی می‌شود. همچنین، هزینه‌های مهاجرت به آمریکا، شامل ویزا، زندگی و آموزش، یک جنبه حیاتی است. بررسی دقیق این شرایط مهاجرت به آمریکا، گام اولیه در جهت آغاز سفر به سوی آمریکاست، سرزمینی که با وسعت فرصت‌ها مورد پذیرش مهاجران قرار دارد.

روش‌های مختلف مهاجرت به امریکا

مهاجرت به آمریکا از روش‌های متفاوتی امکان پذیر است. شرایط شغلی و داشتن تخصص، داشتن خویشاوند درجه یک در این کشور، داشتن سرمایه کلان و .. عواملی هستند که می‌توانند در انتخاب روش مهاجرت به امریکا مؤثر باشند. در ادامه انواع روش‌های مهاجرت به آمریکا را توضیح می‌دهیم.

مهاجرت به آمریکا از روش EB 1

مهاجرت به آمریکا از روش EB 1 برای افرادی است که شرایط خاص و ویژه‌ای دارند و برای مثال ورزشکارانی که در سطح جهانی و یا المپیک توانسته‌اند مدال کسب کنند. همچنین افرادی که برنده‌ی جایزه‌ی نوبل شده‌اند. هنرمندانی که در سطح جهانی جایزه برده‌اند برای مثال برندگان جشنواره‌ی کن و یا اسکار می‌توانند از این روش برای مهاجرت به امریکا استفاده کنند.

 

مهاجرت به آمریکا از روش EB 1
مهاجرت به آمریکا از روش EB 2

مهاجرت به آمریکا از روش EB 2

مهاجرت به آمریکا از روش EB 1 برای افرادی است که شرایط خاص و ویژه‌ای دارند و برای مثال ورزشکارانی که در سطح جهانی و یا المپیک توانسته‌اند مدال کسب کنند. همچنین افرادی که برنده‌ی جایزه‌ی نوبل شده‌اند. هنرمندانی که در سطح جهانی جایزه برده‌اند برای مثال برندگان جشنواره‌ی کن و یا اسکار می‌توانند از این روش برای مهاجرت به امریکا استفاده کنند.

 

 

مهاجرت به آمریکا از روش EB 3

مهاجرت به آمریکا از روش EB 3 برای افرادی است که دارای تخصصی هستند که در امریکا بدان نیاز است. متقاضیان می‌توانند با کار کردن در مشاغلی که در کشور امریکا بدان نیاز است، اقامت آمریکا را برای خود و خانواده‌شان اخذ کنند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای مهاجرت به آمریکا از روش EB 3 متقاضی باید از طرف یک کارفرما در کشور امریکا درخواست کار داشته باشد.

 

مهاجرت به آمریکا از روش EB 3
مهاجرت به آمریکا از روش EB 4

مهاجرت به آمریکا از روش EB 4

مهاجرت به آمریکا از روش EB 4 نیز مانند مهاجرت به آمریکا از روش EB 1 مختص افرادی است که شرایط ویژه‌ای داشته باشند. برای مثال کارمندان بازنشسته‌ی ناتو، سازمان‌ها بین المللی و … می‌توانند از طریق روش EB 4 برای مهاجرت به امریکا اقدام کنند.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان برای ادامه‌ی تحصیل به دانشگاه های آمریکا می‌روند. در حقیقت شاید بسیاری از آن‌ها قصد اقامت دائم در امریکا را نداشته باشند اما به دلیل وضعیت علمی و رتبه‌ی علمی دانشگاه‌های امریکا، این کشور در صدر مقاصد افرادی است که قصد ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه‌های معتبر را دارند. از بین درخواست‌های بی‌شماری که هر ساله برای دانشگاه‌های امریکا ارسال می‌شود، فقط تعداد کمی موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور می‌شوند. دانشجویان پس از فراغت از تحصیل می‌توانند، با پیدا کردن شغلی ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار آمریکا تغییر دهند و به مرور برای دریافت اقامت دائم امریکا، اقدام کنند.

برای مهاجرت به آمریکا، روش‌های متعددی وجود دارد. از ویزای مهاجرتی گرفته تا برنامه‌های سرمایه‌گذاری. هر گزینه با شرایط و هزینه‌های خاص خود همراه است. تحقیق دقیق و مشاوره تخصصی می‌تواند مسیر مهاجرت را هدایت کرده و اطمینان از پیش‌نیازها و هزینه‌ها فراهم کند.

مهاجرت به امریکا دریافت گرین کارت آمریکا از طریق لاتاری

حتماً بسیاری از افرادی که این مقاله را می‌خوانند در مورد قرعه کشی لاتاری که هر ساله به افراد زیادی امکان مهاجرت به امریکا را می‌دهد شنیده‌اند. دولت امریکا هر ساله از طریق قرعه کشی لاتاری به در حدود ۵۰ هزار نفر از متقاضیان مهاجرت به امریکا، گرین کارت اهدا می‌کند. برای شرکت در این قرعه کشی تنها کاری که لازم است متقاضی انجام دهد، ثبت نام در سایت مربوطه است. پس از قرعه کشی به برندگان گرین کارت اقامت دائم امریکا اعطا می‌شود و فرد با مراجعه به سفارت امریکا می‌تواند کارهای اخذ اقامت خود را انجام دهد.

مهاجرت به امریکا دریافت گرین کارت آمریکا از طریق لاتاری با هرمس اپلای

مهاجرت به آمریکا با همراهی متخصصین هرمس اپلای، به تسهیلات شرایط مهاجرت به آمریکا و بهینه‌سازی هزینه‌ها می‌انجامد. این تیم با دقت به نیازها پاسخ می‌دهد و اطلاعات جامعی درباره شرایط و هزینه‌های مهاجرت به آمریکا ارائه می‌دهد. با هرمس اپلای، سفر به آمریکا تبدیل به تجربه‌ای ساده و موفق می‌شود، که در آن هر گام با اطمینان برداشته می‌شود.

10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عبدالله
6 ماه قبل

من اسم عبدالله هست ۱۸ساله هست
از شهری افغانستان هستم تو ایران زندگی میکنم به کمک نزدارم باتو تا داداشم هستم یک مادرم هست یک داداشم ۹ سالش هسته و داداشم دکهم ۱۳ سالش هسته
و پدرم سر باز بد کشته شوده تو چنکی طالبان
کشته شوده

خانم میرخانی
پاسخ به  عبدالله
6 ماه قبل

سلام دوست عزیزم وقتتون بخیر
متاسفانه در این زمینه اقدامی نداریم.

محمد امین
1 سال قبل

سلام
من 18 سالمه و قصد مهاجرت به آمریکا رو دارم ولی هنوز دقیق نمیدونم باید از چه طریقی اقدام کنم…
مهارت هایی هم در حوزه انیمیشن و همچنین طراحی خودرو دارم.
ترجیحا نمیخوام از روش تحصیلی مهاجرت کنم چون نمیخوام درس بخونم و میخوام در سریعترین زمان ممکن اقامت دایم آمریکا رو به دست بیارم.مثلا نمیشه از روش کار اگه شرکتی برام دعوتنامه بفرسته برم و بعد به اقامت دایم تبدیلش کنم؟

کارشناس هرمس
پاسخ به  محمد امین
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
نه متاسفانه، شما فقط از طریق تحصیل امکان اقدام برای آمریکا دارید .

خانوم علوی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید برای مهاجرت به آمریکا برای تحصیل در مقطع ارشد محذوده سنی چقد باید باشه؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  خانوم علوی
2 سال قبل

سلام برای ارشد تا 28 سالگی میتونید اقدام کنید

سارا
2 سال قبل

سلام
در حال حاضر هم ویزای امریکا ب ایرانیان تعلق نمیگیره؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  سارا
2 سال قبل

با داشتن شرایط ویزای تحصیلی به ایرانی ها تعلق میگیره

حسین
3 سال قبل

مگه ایران هنوز تو لاتاری هست؟

کارشناس مهاجرت 3
پاسخ به  حسین
3 سال قبل

امکان ثبت نام در سایت رسمی لاتاری وجود دارد ولی به ایرانیان ویزای آمریکا تعلق نخواهد گرفت.