دفتر مهاجرت به استرالیا

معتبرترین دفتر مهاجرت به استرالیا 2024

دفتر مهاجرت به استرالیا معمولاً خدمات بسیار زیادی را به متقاضیان ارائه می‌دهد که یکی از آنها اخذ ویزای اسکیل ورکر برای متقاضیان کار در این کشور است. ویزای اسکیل ورکر استرالیا بنا به تخصص و مهارت متقاضیان صادر می‌شود؛ اگر قصد مهاجرت به استرالیا براساس ویزای اسکیل ورکر یا هر روش مهاجرتی دیگری را دارید، بهتر است از یک وکیل مهاجرت به استرالیا کمک بگیرید. در ادامه بیشتر میگوییم که یک موسسه مهاجرت به استرالیا چطور میتواند به شما در مسیر مهاجرتتان کمک کند؛ با ما همراه باشید.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی مهاجرت و کسب اقامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

شرایط مهاجرت باتوجه به تجربیات دفتر مهاجرت به استرالیا

دفتر مهاجرت به درواقع به متقاضیان کمک می‌کند تا با توجه به شرایط خود بهترین گزینه ویزا را انتخاب کنند. کشور استرالیا با داشتن شرایط ایده‌آلی همچون اقتصاد خوب، امکانات بهداشتی و میزان رفاه بالا و فوق العاده به مقصد مهم مهاجرتی تبدیل شده است و از این جهت برای جذب مهاجر، ضوابط خاصی را در نظر دارد. طبق تجربیات دفتر مهاجرت، برخی از شرایطی که همه متقاضیان می‌بایست داشته باشند عبارتند از:

  • سن افراد متقاضی مهاجرت به استرالیا باید زیر ۴۹ سال باشد.
  • مدرک تحصیلی معتبر یکی دیگر از شرایط گرفتن ویزای استرالیا است. داشتن معدل بالا و همچنین دریافت مدارک از موسسات آموزش عالی از مهمترین شروط اخذ ویزای استرالیا هستند.
  • یکی دیگر از مهمترین شرایط طبق گفته‌های دفتر مهاجرت به استرالیا، سابقه کاری است. فرد باید در یک حرفه مشخص شده یک تا هشت سال سابقه کاری داشته باشد و گواهی مربوط به سابقه کاری را نیز از یک محل کار معتبر دریافت کرده باشد. ضمن اینکه تمامی جزئیات مربوط به آن حرفه و سابقه کاری باید درون گواهی قید شده باشد. دفتر مهاجرت به استرالیا معمولاً سابقه کاری متقاضی را بررسی کرده و بهترین مسیر را برای متقاضی در نظر می‌گیرد.
  • داشتن مهارت به زبان انگلیسی و داشتن نمره آیلتس بالای ۶.۵ از دیگر الزامات ورود به کشور استرالیا است. داشتن تسلط به زبان انگلیسی کافی نیست و فرد باید مدرک دال بر این مهارت را به سفارت استرالیا ارائه دهد. نداشتن این مدرک افسر مهاجرت را مجاب به ریجکت کردن ویزا خواهد کرد. دفتر مهاجرت به استرالیا زبان انگلیسی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورتی که فرد متقاضی نمره قابل قبولی نداشته باشد، این دفتر می‌تواند بهترین آموزشگاه و موسسات آموزش زبان انگلیسی را معرفی نماید.
  • از دیگر شرایط مهاجرت به استرالیا این است که فرد متقاضی هر نوع ویزایی را که اخذ کرده باشد در صورت متأهل بودن، همسر وی نیز متقابلاً باید همه شرایط را دارا باشد. در صورتی که همسر و یا شریک قانونی واجد شرایط مهاجرت به استرالیا نباشد، نمی‌تواند به همراه همسر خود مهاجرت نماید.
  • تدابیر خاص هر دفتر مهاجرتی که از پروژه های موفق به دست می آید.

دفتر مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا با تعهد به ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌های حرفه‌ای، در فرآیند اخذ انواع ویزا و مهاجرت به استرالیا در کنارتان خواهند بود. دفتر مهاجرت به استرالیا، با ارائه راهکارهای قانونی و شفاف، امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا مسیر مهاجرت شما به کشور زیبای استرالیا، با کمترین مشکلات امکان‌پذیر شود. دفتر مهاجرت به استرالیا، به شما اطمینان می‌دهد که هر مرحله از فرآیند مهاجرت شما، با دقت و با بیشترین سرعت پیگیری میشود.

اخذ اقامت با کمک دفتر مهاجرت

همان‌طور که قبلاً گفته شد، اقامت در استرالیا بر دو نوع هستند که دفتر مهاجرت به استرالیا می‌تواند متقاضیان را برای دریافت هرکدام یاری رساند. این اقامت‌ها شامل اقامت دائم و اقامت موقت هستند. هرکدام از این اقامت‌ها نیز خود دارای شرایط و زیرمجموعه‌های مختلفی هستند. اخذ اقامت دائم به طور مستقیم معمولاً برای همه متقاضیان مهاجرت به استرالیا امکان‌پذیر نیست و این اقامت در شرایط بسیار خاص با توجه به ویزاهای خاصی به متقاضیان اعطا می‌شود. اما اقامت موقت تقریباً برای همه متقاضیان مهاجرت به استرالیا که شرایط مهاجرت را دارند امکان‌پذیر است.

اقامت موقت این امکان را فراهم می‌کند که فرد به اقامت دائم و در نهایت تابعیت کشور استرالیا دست یابد. معمولاً افراد قبل از دریافت اقامت دائم با یک اقامت موقت خود را به کشور استرالیا می‌رسانند و پس از چند سال زندگی و فعالیت بعد از سنجیدن شرایط و موقعیت‌های این کشور اقدام به گرفتن ویزای دائمی می‌کنند. اقامت دائم کشور استرالیا طبق بررسی‌های دفتر مهاجرت به استرالیا به افرادی اختصاص می‌یابد که قصد دارند به همراه خانواده برای کار و یا سرمایه‌گذاری به استرالیا مهاجرت کنند. افراد پس از دریافت اقامت دائم استرالیا می‌توانند در این کشور به کار و تحصیل بپردازند و از همه مزایای شهروندان استرالیا بهره ببرند.

معمولاً همه افرادی که از طریق دفتر مهاجرت قصد سفر به این کشور را دارند، تمایلی به مهاجرت کامل و اخذ اقامت دائم ندارند. این افراد صرفا برای اهداف کوتاه‌مدت به این کشور سفر می‌کنند. به عنوان مثال، متقاضی سفر به استرالیا قصد دیدن از اقوام و خویشاوندان خود را دارد و از این رو از طریق دفتر مهاجرت برای گرفتن ویزای مناسب اقدام می‌کند. و یا اینکه افراد تنها به هدف تفریح و بازدید از زیبایی‌های این کشور قصد سفر به استرالیا را دارند و به همین جهت با استفاده از ویزای توریستی اقدام به این کار می‌کنند.

خدمات دفتر مهاجرت

ممکن است این سوال برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا پیش بیاید که یک دفتر مهاجرت به استرالیا دقیقا چطور خدماتی را ارائه می‌دهد؟

دفتر مهاجرت انواع خدمات تخصصی و سرمایه‌گذاری خارجی را ارائه می‌دهد. این دفتر همچنین با شبکه توسعه‌یافته‌ای از موسسات مالی، بنگاه‌های اقتصادی، موسسات کاریابی، دفاتر حقوقی، شرکت‌های حسابداری در استرالیا و نهادهای آموزشی همکاری می‌نماید. دفتر مهاجرت به استرالیا به دلیل قابلیت‌ها و ارتباطات گسترده‌ای که دارد، می‌تواند تمامی نیازهای متقاضیان را در زمینه‌های مختلف مهاجرت، کارآفرینی، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب‌های بانکی، اخذ مدارک و لایسنس کاریابی، اعطای نمایندگی، اخذ پذیرش تحصیلی و انواع ویزای توریستی، کاری و خانوادگی را پاسخ دهد.

همچنین لازم به ذکر است که پرونده‌های متقاضیان مهاجرت به استرالیا از همان ابتدا توسط متخصصین و وکلای مجرب به دقت بررسی شده و همه پیچیدگی‌ها و ابعاد فنی آن به‌طور کامل بررسی می‌گردد. کاملاً واضح و بدیهی است که کمک گرفتن از وکلای کارآزموده شانس موفقیت متقاضیان مهاجرت به استرالیا را افزایش داده و عدم موفقیت و ریجکت شدن را به حداقل می‌رساند.

در اینجا نیز باید اضافه کنیم که تمامی کارکنان و مدیران دفتر استرالیا به منشور حرفه‌ای و اخلاقی سازمان پایبند بوده و همه خدمات و فعالیت خود را در نهایت صداقت و احترام، کاردانی، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به اتمام می‌رسانند. دفتر مهاجرت به‌عنوان یک نهاد مستقل و خصوصی، در کلیه مراحل مهاجرت و سرمایه‌گذاری خارجی، مشاور و همراه اجرایی متقاضیان مهاجرت به استرالیا خواهد بود.

با همه موارد و خدماتی که در اینجا ذکر شد، برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا دارند بسیار واجب و ضروری است که از یک دفتر مهاجرت برای این کار کمک بگیرند تا نه تنها شانس موفقیت خود را برای مهاجرت افزایش دهند بلکه بتوانند دررابطه با مرجوع کردن هزینه‌ها درصورت عدم موفقیت نیز اطمینان حاصل نمایند.

راه تشخیص قانونی و غیرقانونی بودن دفتر مهاجرت

از آنجایی که دفتر مهاجرت قرار است کارهای مهاجرت افراد را انجام دهد و در این مسیر متقاضی می‌بایست هزینه‌های زیادی برای مهاجرت بپردازد، بنابراین انتخاب یک دفتر مهاجرت که قانونی باشد بسیار حائز اهمیت است. اما چگونه می‌توان تشخیص داد که یک دفتر مهاجرت به استرالیا فعالیت‌های خود را به صورت قانونی ارائه می‌دهد. در اینجا چند راهکار برای تشخیص درست معرفی شده‌اند.

تشخیص قانونی و غیرقانونی بودن دفتر مهاجرت

با وکیل مهاجرت به استرالیا همراه شوید تا راهی مطمئن و سریع برای مهاجرت به این کشور را طی کنید. دفتر مهاجرت به استرالیا، با تجربه و تخصص خود به شما کمک می‌کند تا با تمام مقررات و قوانین کار، تحصیل، زندگی و حقوق شهروندی استرالیا آشنا باشید. از مشاوره تا تدوین و ترجمه اسناد و مدارک شما، موسسه مهاجرت به استرالیا در کنار شما خواهد بود.

داشتن تأییدیه دادگستری

از آنجایی که مهاجرت به یک کشور دیگر باید زیر نظر وزارت دادگستری انجام شود، بنابراین لازم است که دفتر مهاجرت تأییدیه‌های لازم را از این مکان قضایی داشته باشد. این تأییدیه‌ها می‌بایست به صورت واضح درجایی که متقاضیان بتوانند آن را ملاحظه کنند نصب شود.

داشتن پروانه فعالیت

یک راه تشخیص اینکه دفتر مهاجرت فعالیت‌های خود را به‌صورت قانونی ارائه می‌دهد، داشتن پروانه فعالیت از مراجع ذیربط است. پروانه فعالیت یکی از مدارک بسیار مهم برای شروع هر کسب‌وکار و یا ثبت شرکت به شمار می‌رود. نداشتن این مدرک مهم دال بر این خواهد بود که دفتر مذبور درحال فعالیت غیرقانونی است.

ارائه مدارک دال بر همکاری با نمایندگی اصلی درصورت شعبه بودن

برخی دفاتر مهاجرت به استرالیا درواقع شعبه‌هایی هستند که در شهرهای کوچکتر برای ارائه خدمات به متقاضیان فعالیت می‌کنند. شعبه‌های دفتر مهاجرت به استرالیا برای تسهیل فرآیند مهاجرت در شهرهایی که دسترسی به نمایندگی اصلی ندارند، راه‌اندازی می‌شوند. مهمترین راه تشخیص قانونی بودن آنها این است که بتوان مدارکی را دال بر همکاری آنها با نمایندگی اصلی ارائه داد.

همکاری با وکلای حاذق دادگستری

یک دفتر مهاجرت اگر درحال ارائه فعالیت‌های قانونی باشد، دارای وکلایی خواهد بود که تاییدیه قضایی دارند. برای تشخیص قانونی بودن دفتر مهاجرت می‌توان از طریق وکلای آن اقدام کرد. استعلام درباره وکلا و سابقه کاری آنها نشان‌دهنده قانونی بودن یا نبودن دفتر است.

ارائه مسیرهایی برای استعلام

یک دفتر مهاجرت اگر قانونی باشد، ترسی برای ارائه مسیرهایی جهت استعلام ندارد. متقاضیان می‌توانند با انجام استعلامات لازم و تحقیق، از قانونی بودن دفتر موردنظر اطمینان حاصل نمایند.

 

دفتر مهاجرت در ایران

دفتر مهاجرت در ایران به‌منظور مهاجرت افراد به این کشور برنامه‌های مختلفی را به جهت تسهیل فرایند اخذ ویزا و مهاجرت ارائه می‌دهد. فعالیت این دفاتر و موسسات به صورت کاملا قانونی و تخصصی است و همچنین شعبه‌های زیادی در هر یک از شهرهای ایران دارند. دفتر مهاجرت امکان مشاوره حضوری و غیرحضوری را جهت ارائه خدمات برای افراد فراهم نموده است. این دفاتر با ارائه انواع خدمات، افراد را در زمینه مهاجرت به استرالیا یاری می‌نمایند.

دفتر مهاجرت در ایران

دفتر مهاجرت در ایران امکان دریافت ویزای سرمایه‌گذاری، کار و اشتغال را برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا فراهم نموده است. در پاره‌ای از موارد نیز به متقاضیان کمک می‌کند تا از طریق ثبت شرکت در استرالیا به مهاجرت به این کشور اقدام کنند. ثبت شرکت در استرالیا یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور است و در صورتی که فرد بتواند مالیات خود را به صورت کامل و سالانه به دولت استرالیا پرداخت کند، می‌تواند اقامت دائم کشور استرالیا را کسب نماید.

دفتر مهاجرت همچنین به متقاضیان کمک می‌کند تا بتوانند در این کشور به خرید ملک که یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور است اقدام کنند. خرید ملک در کشور استرالیا منجر به اخذ اقامت دائم این کشور می‌شود. دفتر مهاجرت برای علاقمندان به تحصیل در دانشگاه‌های عالی‌رتبه این کشور نیز روش‌های مختلفی برای اخذ ویزای تحصیلی ارائه می‌دهد. متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی به اشتغال و در نهایت اقامت دائم این کشور دست یابند.

شعبه‌های دفتر مهاجرت نه تنها در ایران بلکه در شهرهای مهم استرالیا مثل ملبورن نیز یافت می‌شوند. افرادی که در کشور استرالیا در حال تحصیل و کار هستند می‌توانند برای اخذ اقامت دائم به این دفاتر مهاجرت مراجعه کنند. دفتر مهاجرت به استرالیا در شهرهای مختلف ایران همچون اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و برخی دیگر از شهرهای بزرگ یافت می‌شود. دفتر مهاجرت در ایران توانسته است با همکاری با وکلای متخصص و کارآزموده در زمینه مهاجرت شرایط را برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور دارند فراهم کرده و آنها را در این مسیر یاری کنند.

دفتر مهاجرت و وکیل مهاجرت

ممکن است اکنون این سوال به ذهن برسد که وکیل مهاجرت چه ارتباطی با دفتر مهاجرت دارد؟ درواقع یکی از افرادی که در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کند و با دفتر مهاجرت همکاری دارد وکیل مهاجرتی است. وکیل مهاجرت می‌تواند یکی از معتمدترین افرادی باشد که می‌تواند به متقاضیان در زمینه مهاجرت کمک نماید. البته انتخاب وکیل مهاجرت که بتواند همه نیازهای فرد متقاضی را پاسخ دهد بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه این فرد می‌تواند بهترین مسیر را برای مهاجرت انتخاب کند.

یک دفتر مهاجرت می‌تواند با یک الی چند وکیل مهاجرت همکاری نماید. وکیل مهاجرت خود می‌تواند یک دفتر مهاجرت راه‌اندازی کرده و یا اینکه با دفاتر مهاجرتی مختلف در آن واحد همکاری کند. وکیل مهاجرت در دفتر مهاجرت فعالیت کرده و راه و چاه مهاجرت به این کشور را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و بهترین تصمیمات را برای آنها می‌گیرد.

در واقع سوال اغلب افرادی که می‌خواهند وارد فرآیند مهاجرت شوند این است که آیا باید از یک وکیل مهاجرت و یا دفتر مهاجرت در این زمینه کمک گرفت؟ پاسخ به این سوال کمی پیچیده است چرا که افراد به هیچ عنوان مجبور نیستند برای مهاجرت از وکیل مهاجرت یا دفتر مهاجرت کمک بگیرند. اما از آنجایی که این کار پیچیدگی های بسیار زیادی دارد و متقاضیان مهاجرت به استرالیا اغلب دانش کافی برای این کار را ندارند؛ بنابراین برای گرفتن نتیجه بهتر و افزایش شانس موفقیت توصیه می‌شود که این افراد از دفتر مهاجرت و یک وکیل مهاجرت که متخصص و کارآزموده است، کمک بگیرند.

در واقع زمانی که یک فرد اقدام به تاسیس دفتر مهاجرت می‌کند این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌نماید که از مزایای بی‌شماری که این دفاتر در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند نهایت استفاده را ببرند.

نکته حائز اهمیت برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا این است که در صورت عدم آگاهی و دانش کامل نسبت به راه‌کارهای مهاجرت به استرالیا این افراد به طور قطع به کمک یک وکیل حاذق در دفتر مهاجرت به استرالیا نیاز خواهند داشت. دفتر مهاجرت با بررسی تمامی راه‌های مهاجرت و شرایط متقاضیان بهترین مسیر و بهترین ویزا را متناسب با شرایط آنها ارائه می‌دهد.

برای اقامت استرالیا و مهاجرت به این کشور راه‌های متعددی وجود دارد و صد البته کار راحتی نخواهد بود. بهترین کاری که یک متقاضی در زمینه مهاجرت می‌تواند انجام دهد این است که یک وکیل را در دفتر مهاجرت انتخاب کرده و کار مهاجرت را به صورت دقیق و اصولی آغاز نماید.

تصویر پاسپورت کشور استرالیا

اخذ پاسپورت و شهروندی استرالیا

اخذ پاسپورت و شهروندی استرالیا را در این مقاله به طور کامل شرح داده ایم. مزایا، شرایط و راه های اخذ شهروندی و پاسپورت استرالیا نیز توضیح داده شده اند.

بهترین دفتر مهاجرت به استرالیا

از میان خدمات متعددی که دفتر مهاجرت به استرالیا ارائه میدهد، اخذ انواع ویزای استرالیا متناسب با شرایط متقاضی است. کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به استرالیا مزایای زیادی برای متقاضیان دارد. یکی از مزایای آن این است که با کمک موسسه مهاجرت به استرالیا، احتمال موفقیت برای اخذ ویزا تا چندین برابر افزایش پیدا می‌کند؛ ضمن اینکه درصورت ریجکت شدن ویزا نیز هزینه‌های پرداخت شده به متقاضیان برگردانده می‌شود. چناچه که سوالات و ابهامات بیشتری در مورد خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا دارید، میتوانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای تماس حاصل فرمایید با در قالب کامنت از ما بپرسید. کارشناسان مهاجرت به استرالیا ما، در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

لوگو هرمس
فرم مشاوره رایگان

اگر هنوز سوال و ابهامی برات مونده، فرم مشاوره رو پر کن تا ما با شما تماس بگیریم.

اشتراگ گذاری این محتوا در :
سوالات متداول
چرا از دفتر مهاجرتی کمک بگیریم؟
داشتن یک مشاور مهاجرتی به شما این کمک را می کند تا بهترین، سریع ترین و راحت ترین راه برای مهاجرت را انتخاب کنید و از تمام ریزه کاری های مسائل مربوط به مهاجرت آگاه شوید.
برای مهاجرت به استرالیا باید سن خاصی داشته باشیم؟
بهترین سن اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به این کشور حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۹ سال است.
یک دفتر مهاجرت به استرالیا دقیقا چه خدماتی را ارائه می دهد؟
انواع خدمات تخصصی و سرمایه گذاری را می توانید از یک دفتر مهاجرتی خوب انتظار داشته باشید. به علاوه ارتباط قویی با شبکه های توسعه یافته ای مثل بنگاه های اقتصادی، موسسات کاریابی، دفتار حقوقی و… برای انجام تمام خدمات مهاجرتی به طور قانونی دارند.
کارشناس هرمس
نظرات و سوالات شما :

سوالات مهاجرتی خود را در این قسمت مطرح کنید ،حداکثر تا دو روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانوم توکلی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
دفتر مهاجرت به استرالیا همه کارهای مهاجرت رو کامل انجام میده؟

کارشناس هرمس اپلای
پاسخ به  خانوم توکلی
2 سال قبل

سلام ممنون. بله 0 تا 100 کارهای مهاجرت به استرالیا بر عهده مجموعه هست

کادر هرمس اپلای