اگر اهل سفر بخصوص به خارج از کشور هستید به شما توصیه می کنیم کشور فوق مدرن و کهن ژاپن را فراموش نکنید. برای سفر به ژاپن به ویزای توریستی ژاپن نیاز خواهید داشت. در ادامه به مزایا و مدارک و هزینه ویزای توریستی ژاپن  و همچنین شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی ژاپن صحبت شده است با ما همراه باشید.

انچه در این مقاله خواهید خواند:

توضیح کوتاه درباره ژاپن

ژاپن کشوری فوق مدرن که همزمان سنت ها و آداب و رسوم خود را حفظ کرده است می تواند مقصدی جذاب و ارزشمند برای سفر باشد. کشور ژاپن بصورت مجموعه از جزایر در اقیانوس آرام و آسیای شرقی قرار گرفته است. ژاپنی ها کشور زیبایشان را خواستگاه خورشید می نامند. پایتخت کشور ژاپن توکیو می تواند یکی از مقاصد سفر شما باشد. همچنین شهرهای دیگر این کشور هم جذابیت ها و خصوصیات منحصر بفرد خود را دارند. شهرهای کیوتو، فوجی ساوا، بپو و اوساکا هم از شهرهای زیبا و توریستی ژاپن هستند. قبل از سفر به ژاپن حتما اطلاعات خود را در مورد این کشور کامل کنید تا نهایت لذت را از سفر به این کشور ببرید.  

مزایای ویزای توریستی ژاپن

  • داشتن ویزای توریستی ژاپن برای افرادی که قصد اخذ ویزای مولتیپل کانادا را دارند و نیاز به تاریخچه سفر قابل قبول برای ارائه دارند بسیار مناسب است.

  • اخذ ویزای توریستی ژاپن از ویزای شینگن آسانتر، احتمال ریجکت شدن کمتر و از لحاظ اهمیت در سطح ویزای شینگن است.

  • اعتبار این ویزا 3 سال است اما مدت اقامت شما بستگی به نظر سفارت این کشور دارد.

  • برای اخذ ویزای توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه نخواهید داشت.

ویزای توریستی ژاپن با مزایای فراوانی همراه است. این ویزا به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد که به مدت طولانی‌تری در ژاپن اقامت کنند و از فرهنگ و تاریخ غنی این کشور لذت ببرند. همچنین، شرایط ویزای توریستی ژاپن نسبتاً ساده است و معمولاً به سرعت انجام می‌شود. این ویزا به گردشگران امکان می‌دهد تا از جاذبه‌های گردشگری متنوع ژاپن، از جمله معابد تاریخی، پارک‌های طبیعی و تجربه فرهنگ محلی بهره‌مند شوند.

ویزای توریستی

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی ژاپن

  1. گذرنامه متقاضی ( در صورت امکان گذرنامه های قدیمی هم ارائه شود.)

  2. یک نسخه فرم تقاضای ویزا

  3. یک قطعه عکس در سایز 4.5*4.5 با زمینه سفید

  4. شناسنامه متقاضی به همراه ترجمه انگلیسی و رسمی آن

  5. پرینت گردش مالی 3 ماه اخیر و نامه تمکن مالی – زمان صدور گواهی حساب بانکی 1 روز قبل از ارائه مدرک به سفارت باشد.

  6. گواهی اشتغال به کار با ذکر حقوق و موافقت با مرخصی

 

  • ممکن است در طول بررسی پرنده مدارک اضافه نیز درخواست شود.

  • ترجمه انگلیسی تمام مدارک با تائیدیه وزارت دادگستری باید باشد.

مقاله پیشنهادی : ویزای توریستی استرالیا

موسسه مهاجرتی هرمس

ویزای توریستی ژاپن برای سفر به این کشور الزامی ‌است، اما شرایط اخذ این ویزا برای تمام افراد فراهم نمی‌شود و نیازمند این است که بررسی‌های مختلفی صورت گیرد. از طرفی هم هزینه ویزای توریستی ژاپن نسبت به سایر ویزاهای توریستی کشور‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد. از این‌رو موسسه مهاجرتی هرمس برای ارائه مشاوره و چگونگی اخذ این ویزا در کنار افراد است. کافی است که با کارشناس‌ها و مشاوره‌های متخصص مجموعه مهاجرتی هرمس در ارتباط باشید یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا در زمان کوتاهی از وکیل مهاجرتی یا مشاوره متخصص سوالات خود را بپرسید.  همچنین ما در این متن سعی کرده‌ایم که  شرایط ویزای توریستی ژاپن را توضیح دهیم اما اگر سوال یا ابهامی دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های هرمس در زمان کوتاهی به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد.

مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها